Ik ben hier al langer dan vandaag, en het was traditie met boeiende TT's te komen tot men ineens besloot om alleen maar "waar we" topics te openen. Waar is die traditie heen, mijn beste?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
een traditie bestaat omdat traditie.
Die moet je in ere houden.
We moet die SC gewoon verstoppen in de titelquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:02 schreef Sjapoela het volgende:
Begint het nu wel op te lijken vind je niet
Daar heb je slow chat voor nodig jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:04 schreef Eenskijken het volgende:
Overigens is die republikeinen kwestie een interessant onderwerp, maar dat zou wel heel erg offtopic worden
Moet je maar eens bij VBL kijken, dan begrijp je waarom. Toen er offtopic chat (SC) in het Ajax topic was werd alles verwijderd en waarschuwingquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:04 schreef Skull-splitter het volgende:
SC is meer voor fototopics, sowieso nooit begrepen dat dat een apart topic nodig had
gaat hier ook gebeuren als we niet snel ophouden. En ik wil niet dat mijn topic zo snel vol gaatquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je maar eens bij VBL kijken, dan begrijp je waarom. Toen er offtopic chat (SC) in het Ajax topic was werd alles verwijderd en waarschuwing
Je kunt ook "Battlefield 3 & SC" doen. Als TT. Dan heb je geen mod gezeikquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
gaat hier ook gebeuren als we niet snel ophouden. En ik wil niet dat mijn topic zo snel vol gaat
Dan komen de angry mods op ons af als we zó OT gaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:12 schreef Sjapoela het volgende:
Ach wat deed ik weer bot, er is toch niets boeiends over BF3 te melden en ik ga toch pitten, ga vooral verder!
Ik lees jullie mening over de republikeinen morgen wel
Fixedquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Ideetje voor TT: "In Battlefield 3 & SC, you are the airstrike"
hmm true, maar SC vind ik zo lelijk staanquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt ook "Battlefield 3 & SC" doen. Als TT. Dan heb je geen mod gezeik
Ik ben de TS, dus het topic is ook een beetje mijn verantwoordelijkheidquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Je hebt alleen niks te willen, laat staan dat dit topic van jou is.
Bam!
Ik zal het meenemen voor beraad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Ideetje voor TT: "In Battlefield 3, you are the airstrike"
Je kunt miss wel LAPO hebben ,ik open het nieuwe deelquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nee, ik haal er een jet bij...
kan wel. zit een trap op.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:32 schreef ems. het volgende:
Ik voorzie dat je niet in die toren kan klimmen....
en dan gekickt worden door admins die de map heel willen houdenquote:
Look closerquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:32 schreef ems. het volgende:
mwoa, bij die windmolens in bc2 kan je ook niet klimmen, maar je kan er wel op, gewoon uit een heli jumpen.. al wordt dit wel wat moeilijkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:32 schreef ems. het volgende:
ben ik stiekem bang voorquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:14 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Verdwijnt die hele toren dan in een wolkje stof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |