in SLI is het idd te hopenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:02 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijkt trekt GTX 560 Ti SLI hetOp DX11, alles op het hoogst en 1920 x 1080
Ik wacht op de nieuwe bulldozer CPU's van AMD. Hopelijk zijn ze beter dan de sandy bridge van Intel. Ik wacht al maanden om een nieuwe PC te bouwen. Het enige nieuew wat ik heb zijn 2x gtx 560 Ti, voor de rest allemaal 2.5 jaar oude crapquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:13 schreef Eenskijken het volgende:
ik zit ook te twijfelen aan een upgrade, aan de andere kant. De volgende generatie staat ook al zowat voor de deur.. en 150euro + voor 1 game.. hmm Heb zelf nog een gtx 285 maar kan 'm wel draaien denk ik
yep, maar dat vind ik het kutte aan upgraden. Dan is een ander onderdeel meteen weer 'verouderd' en dan blijf je alles upgraden. Liever koop ik dan een heel nieuw systeem waar ik weer een flinke tijd mee vooruit kan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wacht op de nieuwe bulldozer CPU's van AMD. Hopelijk zijn ze beter dan de sandy bridge van Intel. Ik wacht al maanden om een nieuwe PC te bouwen. Het enige nieuew wat ik heb zijn 2x gtx 560 Ti, voor de rest allemaal 2.5 jaar oude crapVoor de rest alles al geupgrade (scherm naar 24 ", snel en mooi) Nieuwe 5.1 set etc en sound card van 200 euries
Idd, vandaar dat ik ook wachtquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
yep, maar dat vind ik het kutte aan upgraden. Dan is een ander onderdeel meteen weer 'verouderd' en dan blijf je alles upgraden. Liever koop ik dan een heel nieuw systeem waar ik weer een flinke tijd mee vooruit kan.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Is hier niet een speciaal BF3 hardware topic voor geopend?
Meestal draait alles behalve je videokaart een tijdje mee. De basis kan tot 3-4 jaar mee, daarna zijn er vaak toch upgrades/nieuwe standaarden etc.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
yep, maar dat vind ik het kutte aan upgraden. Dan is een ander onderdeel meteen weer 'verouderd' en dan blijf je alles upgraden. Liever koop ik dan een heel nieuw systeem waar ik weer een flinke tijd mee vooruit kan.
nice, maar die site mag best even een spellingscontrole pakken en onjuist spatiegebruik raadplegenquote:
Hoe bedoel jequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:04 schreef Smoofie het volgende:
En starten de russen met andere wapens dan de Amerikanen.
Zou idd kunnen, heb het lijstje nog niet bekekenquote:
Ik snap je zin nog steeds niet, heb ik iets gemist, wapens zijn team gebonden of wat??quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
zie edit, had het verkeerd om geschreven.
Ja. Russen starten met russische wapens bij hun kits, en Amerikanen met amerikaanse wapens. En je kunt wapens unlocken en zo je kit aanpassen. Tenminste, zo was het in BF2, ik weet niet of ze hetzelfde systeem hanterenquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:12 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik snap je zin nog steeds niet, heb ik iets gemist, wapens zijn team gebonden of wat??
het is eigenlijk ook hartstikke onzin dat een amerikaan met een rpg of zo rondlooptquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:12 schreef Smoofie het volgende:
maar voor de mensen die nog nooit BF1942 of BF2/2142 hebben gespeeld zal het wel raar zijn
Ja dat is logisch, maar daar heeft Dice/EA toch niets over bekend gemaakt? In BC2 zat alles door elkaar heen! Lijkt mij dat ze het niet veranderen!? Overtuig me, want het lijk me een goed ideequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Russen starten met russische wapens bij hun kits, en Amerikanen met amerikaanse wapens. En je kunt wapens unlocken en zo je kit aanpassen. Tenminste, zo was het in BF2, ik weet niet of ze hetzelfde systeem hanteren
Het is de opvolger van BF2. Dus het lijkt me van wel, dat ze het BF2 systeem hanteren qua kits/wapens en dan de rest zoals BC2. Het zal wel zoals BF2142 worden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:15 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ja dat is logisch, maar daar heeft Dice/EA toch niets over bekend gemaakt? In BC2 zat alles door elkaar heen! Lijkt mij dat ze het niet veranderen!? Overtuig me, want het lijk me een goed idee
Vakantie, verdomme over 8 weken ja, herfstvakantiequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]Het is vakantie maar ik vind dat ouders hun kinderen toch eerder naar bed moeten sturen
Nah, ik zit in regio noord dus ik heb nog 2 weekquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:46 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Vakantie, verdomme over 8 weken ja, herfstvakantieBen ik de enige die morgen moet werken...(of school)
Ik zou volgende week introweek hebben, maar toen ik kaartjes wilde kopen lagen de servers down LoL!. Dus, maar genieten van nog 2 weken vakantie voor univ. beginnenquote:
Het is niet orgineel, maar als je er aan gaat ergeren zul je vast geen leuk leven hebben als je om je heen kijktquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je diaree hebt en niet kunt nadenken wellicht. Ik vind het een verbale autoimmuunziekte om te zien.
"waar we geen orginele tt's kunnen verzinnen" het hele sfeertje eromheen voelt gewoon vies, alsof je niet genoeg kunt kontlikken bij je forumfuckbuddies...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |