dan toch liever wehkamp voor ¤32.85 dan heb je hem ook nog is op schijfje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:37 schreef ems. het volgende:
[..]
G2play is inderdaad geweldig. Ik moet altijd een beetje grinniken om de steamsales en alle ophef daaromheen als ik ze gewoon standaard voor goedkoper-dan-een-steam-sale binnenhaal.
Voor 30 euro heb je bf3+preorder shizzle op g2play dacht ik, omnomnom!
normaal koop ik daar ook mijn games, maar battlefield 3 wil ik kunnen aaienquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:46 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
dan toch liever wehkamp voor ¤32.85 dan heb je hem ook nog is op schijfje.
wehkamp link
mooi voor in de kast om zo af en toe te aaien.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
normaal koop ik daar ook mijn games, maar battlefield 3 wil ik kunnen aaien
IK vrees dat jij er meer dingen mee gaat doenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
normaal koop ik daar ook mijn games, maar battlefield 3 wil ik kunnen aaien
Dat kan ik begrijpen. Ikzelf prefereer key's in mijn email ipv schijfjesquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:46 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
dan toch liever wehkamp voor ¤32.85 dan heb je hem ook nog is op schijfje.
wehkamp link
mooi voor in de kast om zo af en toe te aaien.
Doosje is altijd leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Ikzelf prefereer key's in mijn email ipv schijfjes
Idd, hoewel ik steeds vaker via steam koop. Vroeger las ik ook echt al die boekjes door, maar toen stelde het ook nog wat voor. Dat waren soms echt dikke volwaardige boeken, of er zat artwork bij die je nergens anders kon vinden. En dan heb ik het over 10 jaar geleden.quote:
Manual van Mechwarrior 2quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Idd, hoewel ik steeds vaker via steam koop. Vroeger las ik ook echt al die boekjes door, maar toen stelde het ook nog wat voor. Dat waren soms echt dikke volwaardige boeken, of er zat artwork bij die je nergens anders kon vinden. En dan heb ik het over 10 jaar geleden.
Heb laast bij duke nukem een retail versie gehaald maar dat boekje was echt 5 blz en het kwam er op neer dat je meer informatie kon vinden op de officiele site oidLaat dan maar weetje..
Maar die rij doosjes games in de kast blijft wel awesome natuurlijk
Mechwarrior 2 was nog de RTS variant toch?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Manual van Mechwarrior 2
Dat zou standaard moeten, maar nu zit er vaak alleen zo'n slap iets bij wat nauwelijks waarde toevoegt
Mechwarrior is altijd FP geweest?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mechwarrior 2 was nog de RTS variant toch?
Wtf dat is echt ver voor mijn tijd geloof ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mechwarrior is altijd FP geweest?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:10 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Wtf dat is echt ver voor mijn tijd geloof ikDe Bf3 in zijn tijd?
Klopt. Toen vond ik het ook nog wel leuk. Vooral toen je bij de pcgames altijd van die dikke dozen kreeg waar bijna een moederbord in kan. Gaf een beetje het kerstmisgevoelquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Idd, hoewel ik steeds vaker via steam koop. Vroeger las ik ook echt al die boekjes door, maar toen stelde het ook nog wat voor. Dat waren soms echt dikke volwaardige boeken, of er zat artwork bij die je nergens anders kon vinden. En dan heb ik het over 10 jaar geleden.
in SLI is het idd te hopenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:02 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijkt trekt GTX 560 Ti SLI hetOp DX11, alles op het hoogst en 1920 x 1080
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |