Lynchkill gaat voor niet stem kill, ik had niet verwacht dat iedereen zo panisch ging doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:12 schreef tdrone het volgende:
Was het nu echt Calex strategie om niet te stemmen en dan 2 dorpelingen dood te laten gaan?
waarom?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Rechercheur moet weg, die is zinloos
misschien zit hier iets tussen:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vind sowieso wel dat de maffia enige hulp mag. Vooral met granny erbij, want dacht eerst dat als je 2 maffia stuurde 1tje dood ging en de ander granny vermoordt. Maar dat is niet zo, dus dan is maffia wel echt lastig.
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar wordt er een gedood en de ander rent weg als een gillende keukenmeid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vind sowieso wel dat de maffia enige hulp mag. Vooral met granny erbij, want dacht eerst dat als je 2 maffia stuurde 1tje dood ging en de ander granny vermoordt. Maar dat is niet zo, dus dan is maffia wel echt lastig.
Lol, apparently so.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar wordt er een gedood en de ander rent weg als een gillende keukenmeid.
Ik ben gillende keukenmeid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar wordt er een gedood en de ander rent weg als een gillende keukenmeid.
Daar hebben wij ook over zitten dubben... Granny was inderdaad iets te sterk... ik zou nu achteraf ook zeggen dat ze bij twee maffia's zelf de pijp uit gaatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
lijkt mij ook het bestquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar hebben wij ook over zitten dubben... Granny was inderdaad iets te sterk... ik zou nu achteraf ook zeggen dat ze bij twee maffia's zelf de pijp uit gaat
Dat laatste is bijna niet te controleren... al heeft het ook mijn voorkeurquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:41 schreef CaLeX het volgende:
Het lijkt me ook leuk om:
-De tweeling weer terug te halen
-Een verbod op rollen vertellen (ook al kan je erover bluffen)
wie heeft dan nu zijn rol verteld (buiten honkeytonk)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:41 schreef CaLeX het volgende:
Het lijkt me ook leuk om:
-De tweeling weer terug te halen
-Een verbod op rollen vertellen (ook al kan je erover bluffen)
Maar dan niet "vote" of "maffia"quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:41 schreef tdrone het volgende:
ah ik heb die rol die iemand anders voorstelde gevondenmaffiarol:
Voodoo Lady
Chooses one person each night.
Chooses one word each night.
The next day, if that person says the word, he/she will die.
denk dat het wel het best is dat die voodoo lady dan maar één keer elk woord mag gebruiken/ iedere persoon mag kiezen
ja dat lijkt mij ook het best misschien dat de SL kunnen controleren of het woord niet te obvious is..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan niet "vote" of "maffia"
en dat het niet een al te algemeen woord mag zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:41 schreef tdrone het volgende:
Voodoo Lady
denk dat het wel het best is dat die voodoo lady dan maar één keer elk woord mag gebruiken/ iedere persoon mag kiezen
In PM's gebeurt er wel het eeaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
wie heeft dan nu zijn rol verteld (buiten honkeytonk)
Of "hint".quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan niet "vote" of "maffia"
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, we zijn ineens klaarIJsdraakje, jij rekel!
Oeh, dorpsoudste is ook wakker hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, we zijn ineens klaarIJsdraakje, jij rekel!
Ik ben oud, ik heb veel slaap nodigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, dorpsoudste is ook wakker hoor.
Dan kan je wel heel makkelijke woorden doen, ik ben tegen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:41 schreef tdrone het volgende:
Voodoo Lady
ja en zoals anderen al zeggen zitten er veel haken en ogen aan lijkt me ook neit zo handigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan kan je wel heel makkelijke woorden doen, ik ben tegen...
Ik dacht dat het originele voorstel was dat het om 4-letter-woorden ging. Dat maakt het al lastiger, en dan iid geen "hint" oid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan kan je wel heel makkelijke woorden doen, ik ben tegen...
Denk eerder 6-letterwoorden om het haalbaar te houdenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het originele voorstel was dat het om 4-letter-woorden ging. Dat maakt het al lastiger, en dan iid geen "hint" oid.
M...a...f...f...i...aquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Denk eerder 6-letterwoorden om het haalbaar te houden
Ik vind dat we het vanwege het gedoe helemaal achterwege moeten latenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Denk eerder 6-letterwoorden om het haalbaar te houden
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja niet alle 6-letterwoorden natuurlijk.
Stemquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar wel maffia
kill
moord
dood
lynch
etc...
Of de voodoomadam mag uit 4 niet te overduidelijke woorden kiezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar wel maffia
kill
moord
dood
lynch
etc...
waarom?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet zo heel veel tijd tegenwoordig, door werk vooral, maar zal proberen een beetje actief mee te doen
PS, ik haat je
Yep! Met bananentaart dood je weinig mensen hčquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar wel maffia
kill
moord
dood
lynch
etc...
Dat weet je heus welquote:
Bwehehe. Maar ik had het vermoeden vķķr de nachtpost verscheen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
HAHHAHAAH ZIE JE WEL IJS, FAALHAAS
je houdt van me, mag je best toegevenquote:
Ik ben koudgemaakt. Met voedsel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
IJs is al begraven en afgekoeld ook
Ik vind jou stom, je hebt me vermoord.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
HAHHAHAAH ZIE JE WEL IJS, FAALHAAS
Ja, wat je meteen hebberig mee de waterput in sleepte.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben koudgemaakt. Met voedsel.
Ik wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, wat je meteen hebberig mee de waterput in sleepte.
Ik had het eerder moeten zeggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ijs deed zo dom. Ze vertelde mij dat ik granny was wat dus alleen mafia kon weten:")
Ja hehquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Die verhaaltjes schrijven is trouwens echt
Was er al bijna achteraan gesprongen, maar toen begon iedereen ineens te juichen dat de maffia verslagen was. Toen ben ik maar bij dat feestje gebleven.quote:
Dat bepaal ik wel als we klaar zijn met het spelletjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je houdt van me, mag je best toegeven
Staat al ergens vermeld aan begin van het topicquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
Nu wil ik weten wat nou die hele honkey heisa was, waarover gesproken werd.
Waarom stuur je iemand op mij af als je vermoedt dat ik granny ben dan? ;_;quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had het eerder moeten zeggen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Staat al ergens vermeld aan begin van het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |