Zo herkenbaar..... de iphone4 vind ik nu maar een klein onding met lelijke kleurenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef Phonelover het volgende:
De eerste 6 uur vond ik hem gigantisch, nu vind ik elke telefoon die kleiner is een kleine kuttelefoon met een klein kutscherm
Het addertje is dat je het gratis kan downloaden, één veldje kan spelen en daarna moet kopen voor de rest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:27 schreef gogosweden het volgende:
trouwens. Als ik op www.samsungapps.com kijk onder de beste GRATIS spellen dan staat daar Modern Combat 2 : black pegasus tussen
In de android market kost die 5 euro? hoe kan dat? zit er een addertje onder het gras?
oh dat is minder..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Het addertje is dat je het gratis kan downloaden, één veldje kan spelen en daarna moet kopen voor de rest.
Da's vast een toestel dat iemand teruggestuurd heeft vanwege de dode pixel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef bear87 het volgende:
Ik heb een dode pixel op het toestel dat ik gisteren kreeg als vervanger van mijn doa toestel. Lekker bezig bij Samsung zeg
Stel je voor dat je topmodel a 450 euro gewoon in orde is..
Hmm, hij zat wel gewoon in een nieuw verzegeld doosje. Nouja, ze krijgen hem gewoon weer net zo hard terug van me morgen. Een toestel van deze prijs is gewoon dode pixel vrij wat mij betreft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's vast een toestel dat iemand teruggestuurd heeft vanwege de dode pixel.
Gewoon via MP3 speler toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:31 schreef gogosweden het volgende:
nog een vraag..
Hoe krijg ik het voormekaar om muziek die ik op USB_STORAGE heb in mijn muziekbibliotheek te krijgen op mijn sgs2?
ik zie nergens een optie voor bibliotheken beheren of dergelijke
Volgens mij niet. De muziek word er niet automatisch aan toegevoegd en ik zie nergens een optie om mappen te bewaken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gewoon via MP3 speler toch?
Ik heb boven aan het scherm dan gewoon 'alles', 'afspeellijsten', 'albums' ed staan. Daar kan je dat mee doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Volgens mij niet. De muziek word er niet automatisch aan toegevoegd en ik zie nergens een optie om mappen te bewaken.
Tevens die andere muziekspeler valt af juist omdat het geld kost en ik geen creditcard heb
Wat ik dus duidelijk probeer te maken is dat hij geen muziek die op de USB_STORAGE staat toevoegdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb boven aan het scherm dan gewoon 'alles', 'afspeellijsten', 'albums' ed staan. Daar kan je dat mee doen.
Oh dat. Ja ik heb ook alle muziek op de SD-kaart staan dus ik heb dat probleem niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Wat ik dus duidelijk probeer te maken is dat hij geen muziek die op de USB_STORAGE staat toevoegd
Alleen muziek die op de SD kaart staat komt in je muziekplayer te staan. Die van de USB_STORAGE moet je via de filebrowser opzoeken en 1 voor 1 aantikken om ze af te spelen Ik vraag me af of dit dus niet makkelijker kan met de standaard musicplayer die bij de sgs2 zit
ja, mijn SD kaart is te klein en om die 16 GB nou ongebruikt te laten vind ik ook een beetje onnodig mjaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh dat. Ja ik heb ook alle muziek op de SD-kaart staan dus ik heb dat probleem niet.
Iets met een bepaalde zoekmachine en apk-files.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Tevens die andere muziekspeler valt af juist omdat het geld kost en ik geen creditcard heb
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Iets met een bepaalde zoekmachine en apk-files.
Daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Iets met een bepaalde zoekmachine en apk-files.
Waarschijnlijk heb je geen ip-adres van je router gekregen. Het helpt misschien als je lang drukt op de netwerkverbinding en kiest voor "netwerk vergeten" en daarna opnieuw verbinden met je netwerk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:46 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik heb nu weer een vaag probleem, ik kan niet op internet met m'n WiFi , voorheen nooit problemen mee gehad, heb gewoon contact met de router en signaalsterkte is ok maar op een of andere manier kan ik niet op internet, iemand enig idee hoe dit kan
bedankt voor het meedenkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je geen ip-adres van je router gekregen. Het helpt misschien als je lang drukt op de netwerkverbinding en kiest voor "netwerk vergeten" en daarna opnieuw verbinden met je netwerk.
Heb ik 1x gehad met Kies Air trouwens. Die detecteerde geen internet, terwijl andere applicaties gewoon online konden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
bedankt voor het meedenken, maar ik krijg gewoon ip adres toegewezen , in WiFi instellingen op de GS2 is ie ook gewoon verbonden en signaalsterkte is goed, maar als ik dan op internet wil krijg ik de melding "geen internet verbinding beschikbaar"
Ja, hij komt 'binnenkort'quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef fruitt70 het volgende:
Is er al meer bekend over de 2.3.4 update?
Die 2e wifi zender in het midden van je huis plaatsen. Daarna de 1e uitschakelen. Presto!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef jeroendh het volgende:
Ik heb thuis 2 wifi netwerken, omdat de 1e uit de meterkast het op zolder net niet red.
Maar als ik verbinding heb met netwerk 2, en zet wifi uit en na na een tijdje naar beneden en zet daar mijn wifi weer aan. Dan pakt hij automatisch het netwerk waar hij als laatste mee verbonden was i.p.v. het andere netwerk omdat deze (veel) meer signaal sterkte heeft.
Is hier ee oplossing of een app voor?
Dat gaat dus niet omdat aan de 1e alle pc's verbonden zitten(draad) en ook de 2e router waar mijn eigen pc aan zit(draad) en ik ga niet mijn pc draadloos maken i.v.m. de snelheid op het locale netwerk. (ga geen 300Mbps spul daarvoor aanschaffen)quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die 2e wifi zender in het midden van je huis plaatsen. Daarna de 1e uitschakelen. Presto!
Als he beide netwerken dezelfde naam (SSID) geeft zou de telefoon automatisch de sterkste moeten pakken...quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef jeroendh het volgende:
Ik heb thuis 2 wifi netwerken, omdat de 1e uit de meterkast het op zolder net niet red.
Maar als ik verbinding heb met netwerk 2, en zet wifi uit en na na een tijdje naar beneden en zet daar mijn wifi weer aan. Dan pakt hij automatisch het netwerk waar hij als laatste mee verbonden was i.p.v. het andere netwerk omdat deze (veel) meer signaal sterkte heeft.
Is hier een oplossing of een app voor?
wat was er aan de hand danquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:35 schreef Rekkie het volgende:
Ha mijn SG2 is gerepareerd. Een nieuwe Controlboard brengt de oplossing.
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:39 schreef Rekkie het volgende:
Mijn SII gaat morgen terug naar Vodafone. Hij gaat niet meer aan. De reparatieservice van The Phonehouse kon er ook niets meer mee en dat is een Samsung Servicepoint.
Volgens mij 960x800quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:51 schreef geelkuikentje het volgende:
Even een noob vraag die misschien al 100 keer gesteld en beantwoord is:
Ik wil een achtergrond instellen op mijn S2 met een JPG plaatje.
Je hebt twee manieren om een achtergrond in te stellen: over meerdere 'schermen' en over een scherm. Dan blijft de achtergrond de hele tijd hetzelfde. Als ik over meerdere schermen wil doen welke resolutie is dan gebruikelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |