dat is voor mij de reden geweest om om melatonine te vragen bij de huisarts. Gisteren is hij dus zonder drama meteen in slaap gevallen op normale bedtijd (kwart voor zeven). en dat hij om 9 uur wakker werd is m'n eigen schuldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
Niet helemaal een oplossing, maar als hij happy is in zijn bedje, dan is er toch verder niet veel aan de hand? Of kunnen jullie niet slapen door hem?
Ik zou gewoon de babyfoon uitzetten zodat je niet de hele avond zijn speelgeluiden hoort, maar verder zou ik er toch niet te veel aan sleutelen eerlijk gezegd.
Als het nou echt avond aan avond gillen en drama is vind ik het wat anders, maar als hij happy in zijn bedje speelt... Als hij echt moe zou zijn zou hij wel in slaap vallen lijkt me.
Is zijn kamer wel goed donker?
ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeen ideequote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb een raadseltje. Wat of wie is nenne ne uhm ?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Winnie the Pooh! Logisch toch?!
t gif werkt nog een tijd flink na, als de bulten binnen 24 uur niet afnemen dan moet je even naar de dokter gaan (dat werd mij aangeraden) van de eerste bult die ik zag dacht ik dat t wel een wespensteek moest zijn haar hele hand was hartstikke dik! een dag later bleef t rood en dik en de dag daarna nam het af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef mignonne het volgende:
lavendeltoiletblok is wel een goeie dat heb ik nog wel. Waar spuit je dat kamertje mee in?
Die bulten kwamen gister gedurende de dag pas opzetten en het werd steeds erger en eerlijk gezegd weet ik nou niet of ik gek ben of dat het nog steeds erger lijkt te worden![]()
T is zo sneu want ze heeft er overduidelijk jeuk aan, ik had niks in huis verder dus ik had er maar aftersun opgesmeerd omdat dat koud was (ik bewaar after sun in de koelkast) en omdat er aloe vera in zit.
azijn in huis?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef mignonne het volgende:
lavendeltoiletblok is wel een goeie dat heb ik nog wel. Waar spuit je dat kamertje mee in?
Die bulten kwamen gister gedurende de dag pas opzetten en het werd steeds erger en eerlijk gezegd weet ik nou niet of ik gek ben of dat het nog steeds erger lijkt te worden![]()
T is zo sneu want ze heeft er overduidelijk jeuk aan, ik had niks in huis verder dus ik had er maar aftersun opgesmeerd omdat dat koud was (ik bewaar after sun in de koelkast) en omdat er aloe vera in zit.
juhp hier ook, alleen r linkerarmpje en r gezicht en handen voor veelal geprikt als ze geprikt wordtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:08 schreef mignonne het volgende:
ja azijn heb ik wel, kan k ook nog proberen.
Nouja dit kan ook nooit van meer dan 1 mug zijn, hooguit misschien 2, maar haar kamertje wordt door ons grondig gecheckt op muggen en als ze zo vaak wakker wordt kijken we altijd nog een keertje voor muggen maar we hebben allebei niets gezien.
Nou zie je ze natuurlijk wel snel over t hoofd maar toch. Ik tel 9 muggenbulten op haar ene arm en hand en 1 op haar wang. T stomme is dat er op die andere arm niks zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |