Tv staat bij jullie dus ook op Nick jr. ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier is het tegenwoordig Dora, Wonder team, ni hoa kailan en bubble guppies. jammer genoeg worden die tot in den treure herhaald dus je hoor steeds weer dezelfde afleveringen. Gelukkig maakt dat voor dana niks uit
Ja, dat is de tv-loop inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier is het tegenwoordig Dora, Wonder team, ni hoa kailan en bubble guppies. jammer genoeg worden die tot in den treure herhaald dus je hoor steeds weer dezelfde afleveringen. Gelukkig maakt dat voor dana niks uit
Hier ook geen nick jr hoor! Al hebben we het nu wel in het pakket voor een maand, net aangevraagdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hier hebben we eig alleen 's ochtends in bed de televisie aan staan. Staat hij overdag later aan, dan is het altijd een dvd'tje, Nick jr heb ik nog nooit aangehad. Zit niet in mijn systeem geloof ik. 's Ochtends is het dus NL 3 en zelfs groot pooh-hater F. wordt blij van 'Hoera, 't is een heerlijke dag!' Teigetje en Poeh.
Sasha is nog steeds helemaal gek van Buurman en Buurman. Oh, en EngieBenjy is ook erg leuk.
Soms vraag ik me af of we ze geen tekort doen daarmee, zo'n eenzijdig aanbod ipv eens te switchen naar NickJr ofzo.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef bodpa09 het volgende:
Nog zo moralistisch als de pest ook nog, die Thomas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |