abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101227218
Vraagje: Iris had dinsdag koorts (tot 40 graden), daarna nog een dagje verhoging en toen niks. Nu ontdekte ik vanmorgen rode vlekjes, het zijn een beetje bultjes, op haar romp.
Alleen op haar buik en rug, verder niet (of nog niet).
Zesde ziekte? Ik dacht nl dat ze die al gehad had...
Hoe dan ook, ik zit in dubio, want we zouden morgen naar een verjaardag, waar ook een babytje van 2 mnd komt. Wat zouden jullie doen?
Ik zit erover te denken om even te overleggen met mama van baby... of is dat (lichtelijk) overdreven?
Fake it till you make it...
pi_101227296
overleggen is toch prima nijna? kan die moeder zelf beslissen verder lijkt me. gewoon zeggen dat ze koortsig was en nu bultjes heeft en dat jij het ook niet weet ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:30:04 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101227301
heeft ze de waterpokken al gehad Nijna ? Ik zou ook even overleggen hoor, lijkt me helmaal niet overdreven om eerlijk te zijn. better safe than sorry toch?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101227858
Waterpokken kunnen we afstrepen, die heeft ze zeker gehad.
Ik ga zo maar ff bellen denk ik, zou ik zelf andersom ook wel op prijs stellen geloof ik. Als het nou peuters waren enzo dan zou ik er niet zoveel mee doen, maar een klein beebje... vind ik toch een beetje eng
pi_101246740
Raar Nijna, misschien wel een combinatie koorts=warm=zweten=uitslag...
Dat ze maar snel helemaal opknapt !

Wij hadden toch vraaglijsten meegekregen voor thuis en voor op het kdv voor het ziekenhuis voor de onderzoeken van het Cos.
Wij hebben deze ingevuld en afgelopen donderdag hebben ze dat ook gedaan op het kdv.
Wat wij al wisten maar nog niet opgeschreven hadden (het achterlopen,of hij wel mee kan,begrijpt hij alles wel,wat beloofd dit voor de toekomst enz enz) hadden zij ook op het formulier gezet.
Best "confronterend"om het zo geschreven voor je te zien staan.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101255824
in het kader van "lief bedoeld, maar doe maar niet" heeft selene zichzelf en ravi bewerkt met de antiberghaarlotion :'( ze zal het niet snel nog eens doen hoop ik, aangezien ze het spul vol in haar gezicht kreeg (ravi ook, maar die was zo handig om zijn ogen dicht te houden)
pi_101263832
Lijkt me idd confronterend Bar, maar ergens ook wel prettig denk ik dat het hen ook opvalt...?

Ai Simmu.

De uitslag van Iris lijkt zo goed als weg :)
pi_101264624
Confronterend idd Bar, ik snap wel dat je daar even om moet slikken. maar beter dat jullie er al op tijd achter komen dan dat de lat altijd te hoog gelegd word voor hem en hij dus altijd op zijn tenen moet lopen.

Selene _O- :X

Nijna wat fijn dat de uitslag weer zo goed als weg lijkt.

Jaël wilde hier vanmiddag graag plassen stampen en dat mocht! Toen kwam ze bij de put en dat was wel heel interessant dus zij op haar hurkjes, kijk kijk, ik zeg pas je op niet met je handen aankomen he is vies en daar ging ze voorover zo met haar neus in de plas :') Het resultaat:

Een schaafwond onder haar neus en een scheurtje aan de binnenkant van haar onderlip. Schoongemaakt, zalf erop, pleister erop, na het eten in bad en er was niets meer aan de hand.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_101265094
maar ze kwam er niet aan met haar handjes MP :+

antiberghaarlotion is trouwens best nog gemeen spul :{ het rode trok echt pas na een uurtje weg :X
pi_101265116
fijn dat de uitslag weg is nijna, zei die moeder verder nog iets?
pi_101265154
Och Selene eigenlijk mocht ik daar niet om lachen natuurlijk..

En nee niet met haar handjes nee! Arme ziel..
pi_101265896
och, achteraf lachen als dingen goed aflopen mag prima hoor :Y
dat zijn de verhalen die je bijblijven. remember de sudocreme anyone O-) toen heb ik ook een halve middag besteed aan uitzoeken of dat nou wel of niet giftig is als je het opeet :Y)
pi_101265951
Ow ja hahaha! Die weet ik nog :)

Jaël heeft laatst bij mijn ouders een pot vaseline te pakken gehad en haar hele gezicht inclusief haar ermee ingesmeerd :+
pi_101265975
is goed voor de huid :Y *)
pi_101266015
en haar :Y ze houdt al zo van haren wassen :X
pi_101266074
Simmu, we liepen ze net mis, wij gingen net weg toen zij kwamen. Ze waren wat later dan gedacht, maar dat kwam dus niet zo heel beroerd uit, indien het besmettelijk is...

Jael, ach gossie :*
pi_101269869
ah gossie Jael arm ding.

Wij hebben morgen taart! *O* O+ :D

:)
pi_101269910
Die taart, geweldig! _O_ Rupsjenooitgenoeg O+
pi_101269961
Ow die taart :o Lietje gaat hem prachtig vinden :Y O+

Made bij taartjesfee? _O_
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_101270031
Wauw! Ik ben verliefd op het plakje kaas O+
pi_101270036
Mignonne wat een mooie taart!! Zonde om op te eten eigenlijk :)
pi_101270067
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 22:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow die taart :o Lietje gaat hem prachtig vinden :Y O+

Made bij taartjesfee? _O_
Nee made bij mijn buurvrouw :)
taartjesfee maakt niet zoveel taartjes meer voor zover ik begrepen heb.

Ja ze vindt hem denk ik helemaal de bom *O*
pi_101270204
Kuddos to the buurvrouw dan _O_

Veel plezier morgen *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_101272368
Toffe taart :Y
Fijne dag morgen!

Ow en Dana heeft dr haren geknipt met een kinderschaar }:|
Gelukkig zie je er niks van, maar er kwam toch een flinke pluk vanaf! Niet eens expres..ze was aan het "knutselen" en werd afgeleid door de tv met de schaar in dr hand ...duss
pi_101280134
Whahaha :D
sorry :@ Ik zat echt hardop te lachen, vooral om dat niet expres :D

Hier volgens mij nog geen smeer incidentjes gehad... :? Typisch, want ik vind het wel iets wat hier in huis zou passen :+

Mijn neefje is toen hij anderhalf was met een pak Brinta met een gaatje oor het HELE huis gelopen, overal een klein dun spoortje brinta _O-
pi_101280275
oh my, met brinta :X
als er iets wel nasty plakspul is :'(
wel lekker :Y
pi_101280502
Mignonne, wat een gave taart zeg!!!! Zonde om op te eten eigenlijk...
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:47:39 #228
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_101281429
Wow mignonne, wat een hele gave taart! En had ik je al gefeliciteerd met je oudste? Bij deze *O*

Jaël O+ Zoiets zie ik Maarten ook nog wel eens doen ;) :D

Maarten heeft gisteren voor het eerst op de wc gepoept. Daarvoor was het telkens nog in zijn (onder)broek. Hij had al een klein drolletje gedaan en even op de wc gezeten, maar er kwam niets. Ineens staat hij midden in de kamer, staat wat typisch en zegt iets (ik weet niet meer precies wat, maar iig niet ik moet poepen, iets van het zit vast ofzo) dus ik snel met hem naar de wc! Komt er toch een grote drol! Ik was blij dat dit niet in zijn onderbroek zat...
Ben benieuwd of hij dit nu ook door gaat zetten!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_101282183
Ohhh Mignonne wat een súper taart! :D Wat vond ze ervan? :D

Marrie wat knap van Maarten! *O*
  zondag 28 augustus 2011 @ 13:15:35 #230
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_101284728
Peutertje hier poept nog steeds niet op de wc. Gisteren liep hij in z'n blote kont, en opeens zie ik wat tussen zijn billen zitten. Dus ik roep: pak snel een potje het zit al tussen zijn billen!!! :o
Kind kijkt verbaasd van wat is hier nu aan de hand... Kijk ik nog een keer, zie ik opeens dat hij een mutsje van een playmobielpoppetje tussen zijn billen heeft gestopt. :')

Mooie taart mignonne! En gefeliciteerd natuurlijk!
  zondag 28 augustus 2011 @ 14:33:16 #231
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_101287569
Haha, krijtlijk! Dat is er eentje voor in het boek!
  zondag 28 augustus 2011 @ 14:34:01 #232
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_101287597
Mignonne! Gefeliciteerd en welkom bij 'de groten'!
pi_101290399
Mignonne, welkom idd en gefeliciteerd.

Whahaha Krijtlijk!
pi_101300563
jeeeeeeeeeeeeeej Elin poept op de plee \O/ plassen deed ze al maar de wc durfde ze niet aan als t om poepen ging :)
pi_101301103
Wat goed Maarten en Elin!

Welkom Mignonne en A, wat een prachtige taart!

Geweldig verhaal Krijtlijk!
pi_101301765
op de wc poepende kinders *O* *O* *O*
  zondag 28 augustus 2011 @ 20:22:28 #237
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_101302096
Voor Elin *O*
pi_101302219
oh maarten ook \O/
ja t was heel snel :D ze riep baaaaaaaaaaaaaaaaaaah, dus ik vroeg of ze de luier aan moest om te poepen.. zei ze nee..dus op de plee gezet en hoppa
  zondag 28 augustus 2011 @ 20:25:52 #239
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_101302317
Maarten zei gewoon helemaal niks :D
Tot hij in zijn broek had gepoept... Maar gisteren ging het dus goed en Maarten was helemaal trots :)
pi_101302619
Maarten en Elin! Wat knap!
pi_101305105
Wat goed Maarten en Elin! *O* *O* woehoeee!

Wij hebben een geweldige dag gehad, het is zo leuk om je kind zo te zien genieten, om ze zo in het zonnetje te kunnen zetten O+ Ze was de hele dag in de weer met heen en weer lopen tussen de woonkamer (haar keukentje) en buiten (waar de kado's waren). En het is zo tof om te zien hoe gek ze is op al haar ooms, zo schetig van die semi-stoere kerels met hun kleine nichtje :D

Ze is gruwelijk verwend door iedereen en heeft nu een complete uitrusting voor haar keukentje, tot zelfs een boodschappenkarretje aan toe :D
we zijn gesloopt maar we genieten nog ff na ;)
pi_101305542
Mignonne, welkom hier! En wat fijn dat ze zo een heerlijke dag heeft gehad!

Wij zijn vanavond uit eten geweest met mijn hele familie, heel gezellig. En wat heeft Jaël ervan genoten! We gingen wokken dus ze mocht zelf kiezen. "Ja die, ja die.." En vervolgens veel te veel indrukken om het ook daadwerkelijk op te eten.
Toen we thuis kwamen vroeg ik, heb je het leuk gehad? "ja eten" En wat heb je dan gegeten? "taatjes" O+
pi_101307031
Maarten en Elin *O*

Mirte is vandaag de hele dag droog gebleven *O* en dat met "maar" 2 plassen op de pot. Dat kind kan het ophouden als de beste... Ze heeft wel vaker geprobeerd, maar blijkbaar is het knopje om zetten om het dan ook echt te laten lopen nog een beetje lastig.
Maar we gaan nu proberen door te zetten!
Poep kwam afgelopen 2 dagen 's avonds in de luier in bed. Maar even afwachten hoe dat gaat, want dat zie ik haar nog niet zo gauw op de wc doen, maar je weet maar nooit...
Geven haar preventief wel een beetje lactulose in de hoop dat ze het niet dagen op zal gaan houden...
  zondag 28 augustus 2011 @ 21:39:47 #244
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_101307432
Ook voor Mirte *O*
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:44:55 #245
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101345411
*O* voor de op de wc poepende peuters ^O^

Roy heeft vandaag voor het eerst in zijn handjes geklapt :)

Hoe is het met de naar bed gaan rituelen? werken de kindjes beetje mee ondertussen?
MeNicole wat hebben jullie ondertussen geprobeerd?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 augustus 2011 @ 22:04:19 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101350328
Jan werkt tegenwoordig vrij goed mee Bar; overdag is het nog steeds op de bank slapen, uit zichzelf, maar 's avonds met behulp van de melatonine gaat hij rustig slapen. behalve vanavond dan, maar dat kwam omdat hij een poepbroek had. Overigens lijkt Jan nu steeds beter door te krijgen dat hij gepoept heeft / moet poepen. hij is alleen of te vroeg met naar de wc gaan en dan issie boos omdat het hem niet lukt, of hij is te laat (en dan ligt de inhoud van z'n luier op de grond als ik niet heel snel ben :X :') )

Roy was zeker heel blij dat hij in z'n handjes klapte ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101350598
Hmmzz, raad eens wie er op de wcvloer heeft gepoept vandaag :') :D
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:21:09 #248
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101351332
Jij? :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_101351489
haha TF! nee dat komt tijdens de bevalling he

Ik gooi hem er hier ook even in, Lars is inmiddels een bijna-peuter met peuterstreken

Hoe gaan jullie om met driftige dreumesenpeuters to be?
Men ik word er gek van.
Bij alles waar meneer het niet mee eens is gaan alle registers open. Gillen, huilen, schoppen, slaan, helemaal over de rooie.
Denk hierbij aan het moment dat hij naar bed moet, verschonen als het hem niet uitkomt, verlaten van een speeltuin, uit de auto gaan...
We bereiden hem voor dat het moment eraan komt dat er iets gebeuren gaat, maar ik vraag me ook af of hij het snapt. Vorige week bijv wou hij niet mee uit de speeltuin. Vantevoren eerst aangegeven dat we zo naar het huisje gingen. Na een kleine poosje gezegd dat hij nog 1 keer mocht glijden, dan komt ie naar beneden, helemaal blij "1 keer!" mag nog een keer glijden, weer helemaal blij en roept"1 keer" en als dat dan niet doorgaat flipt ie gewoon.....
ik probeer het zoveel mogelijk te negeren, doet hij zo tijdens het verschonen dan zet ik hem naast de commode en ga wat anders doen. Na een klein poosje komt ie dan tot bedaren en is er niks aan de hand en kan ik hem verschonen. Maar dat daar steeds eerst een drama aan vooraf moet gaan....niks aan
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101351603
wie poept er nou op de wcvloer tijdens de bevalling :')?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')