abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:09:55 #121
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_101131109
Wat lief zeg Bar O+

Lennon vindt Sesamstraat ook leuk trouwens. En Bubbelguppies. Is een keer wat anders... :D
Make love, not war ☮
pi_101131243
Wat zijn Buppelguppies? het klinkt heel grappig eigenlijk ;) (teletubbies?dat kijkt Roy ook niet ;) )
Roy is ook heel lief, en nu met de gebaren erbij maakt het allemaal net even fijner,en met mij lijkt het beter te gaan, speelt ook heel erg mee

Nu alleen Roy af leren dat aan de haren trekken echt niet fijn is, en hoe bozer ik word en hoe meer ik negeer hoe harder Roy gaat lachen, tot complete slappelach toe }:|
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:58:23 #123
114177 Diaan73
pi_101132994
Dat komt op Nick jr. En is echt heel erg leuk.

Wat fijn dat het zo goed gaat!! :Y
Make love, not war ☮
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:03:19 #124
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_101133170
Gefeliciteerd BE en Oscar *O*

Maartens favoriet is op het moment de Umizoomies :)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_101133260
hmm nickjunior hebben wij niet volgens mij, dat moet ergens volgende maand in orde komen, we hadden deze zenders wel allemaal, maar door een stomme fout was dat ineens weg, gelijk gebeld aangezien we hiervoor betalen, en nu zou dat in september/oktober in orde moeten zijn.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:22:22 #126
114177 Diaan73
pi_101133901
Moet je toch eens kijken dan. Ik vind het wel verfrissend. Marie umizoomies is ook leuk. Alleen erg vaak hetzelfde filmpje.
Make love, not war ☮
pi_101135466
Tyler heeft dezelfde smaak als Lennon!

Gefeliciteerd BE!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:21:53 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101135997
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:50 schreef bodpa09 het volgende:
Gefeliciteerd BE! Hier is een jongetje echt groen van jaloezie naar Oscar's foto aan het kijken. "wil ik ook heel graag! December pas he!' :{
Aggos! O+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:31:34 #129
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_101136310
Even inhakend op het KDV/PSZ verhaal (ja ik loop achter :O ) Hier in Z'meer gaat komend kwartaal ook alles over op 1 uitzondering na, maar die heeft al een wachtlijst van 1 jaar ongv.

psz blijft psz maar op KDV tarieven ivm belasting voordeel. Gemeenten zijn namelijk niet meer verplicht psz financieel te ondersteunen en doen dit dus ook massaal niet meer (of bijna niet meer) onze psz houd voor de kindjes die er dit jaar afgaan nog het oude tarief aan, maar alles wat er na 31-12 afgaat betaald nu volgens de nieuwe regeling.
Anders zou het tarief wat ouders moesten betalen boven het kdv liggen. (hier is het overigens 4 dagdelen ivm wettelijke vroege voorschoolse educatie-verplichting van minimaal 10uren 'onderwijs'.)

En welkom BE *O*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 augustus 2011 @ 18:32:31 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101136342
Appel :Y)

dus. Jan z'n nieuwste woordje :o (op zo'n zacht stapelspeelblok geval, staat een appel; hij wees 'm aan en zei Appel ... Ik sta versteld :o
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101136974
Welkom BE en Oscar!

Jarige jopjes gefeliciteerd *O*
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 augustus 2011 @ 19:56:57 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101139565
durf ik dit te zeggen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_101139960
DJMO, ik hoop het voor jullie :*
Fake it till you make it...
pi_101140286
Ik hoop het ook DJMO!

Grrrrrrrr Tylers bedje is halfdood. Door een vriendinnetje uit de straat. We zijn best pissed nu.
Kwamen er 19.30 pas achter.
Duimen jullie dat het te fixen is?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 augustus 2011 @ 20:27:07 #135
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101140824
Het frappante was, hij heeft dus wel dik twee uur geslapen overdag vandaag. Dat stond de laatste weken garant voor gedonder bij avond bedtijd ...

Sterkte Ingrid!

pi_101140896
ik duim mee DJMO

Hier al weer een tijdje een inslaapdrama. Mevrouw gaat gewoonweg niet slapen als ik niet nast d'r zit. Als M d'r naar bed brengt roept ze na verloop van tijd om mij.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101141224
Iemand weleens te maken gehad met wa verzekering inschakelen?
Dat is die toch, voor als je kind iets stuk maakt bij een ander.
In dit geval is er bij ons iets stuk gemaakt door een ander kind.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:39:42 #138
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_101141403
@ Ingrid, alleen als de tegenpartij verzekerd is. (en helaas besluiten veel mensen om niet <meer> verzekerd te zijn vanuit financieel oogpunt omdat er toch niets gebeurd...) en het 'aantoonbaar' is dat de schade door de andere partij gemaakt is of te wel, meewerkende ouders van het andere kind.
Succes, ik begrijp dat het bedje niet repareerbaar was ?

En goed om te horen DJMO!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_101141610
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iemand weleens te maken gehad met wa verzekering inschakelen?
Dat is die toch, voor als je kind iets stuk maakt bij een ander.
In dit geval is er bij ons iets stuk gemaakt door een ander kind.
dan dien jij de tegenpartij aansprakelijk te stellen voor de gemaakte schade en de tegenpartij zal dit bij zijn eigen WA verzekering op moeten geven...

als je eigen kinderen iets van jou slopen ben je daar niet voor verzekerd. Als je kinderen iets van een ander slopen en je hebt een WA (wettelijke aansprakelijkheid) verzekering, dan wordt dat 9 van de 10x wel vergoed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101141711
Tnx. Misschien is er morgen bij daglicht en als we/djeez kalmer is wel een oplossing voor.
Ik denk niet dat er meegewerkt gaat worden.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:47:04 #141
114177 Diaan73
pi_101141779
Vicky, Twan heeft een x een warm strijkijzer op mijn leren stoel gezet, dat kreeg ik wel vergoed door de verzekering. Of is dat dan geen WA?

Ingrid wat balen van dat bedje zeg. -O- Grappig dat Tyler dezelfde smaak heeft.
Make love, not war ☮
pi_101141780
dan wordt het lastig.
je kan eventueel nog navraag doen bij je rechtsbijstandsverzekering. En als je die niet hebt kan je altijd contact opnemen met DAS rechtsbijstand.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_101141823
geen idee Diaan. Amber heeft een keer een bezem tegen mijn kast laten vallen waardoor er een megakras/deuk inzat. Ik heb toen gebeld naar de verzekering en die zeiden dat dit niet binnen mijn WA verzekering viel..

Misschien dat dit per verzekering verschillend is...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:49:37 #144
114177 Diaan73
pi_101141903
Dat zou idd wel kunnen. Toch wel vreemd. Misschien viel het wel onder de inboedelverzekering. Geen idee ik heb alles biij dezelfde.
Make love, not war ☮
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:50:54 #145
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_101141958
Dat is balen Ingrid, als de andere partij waarschijnlijk niet zal meewerken :(

* Marie79 duimt ook mee voor DJMO *O*

Diaan, Bubbleguppies zijn ook leuk, maar als je aan Maarten vraagt wat hij wil zien, is het Umizoomies!

Maarten heeft alweer een cadeautje verdient vanavond, door weer zelf te zeggen dat hij moest plassen (nu na 5x). *O* Het volgende cadeautje is na 7x.
We gaan er waarschijnlijk ook de volgende keer een poepcadeau bij doen... Hij had vandaag weer in zijn broek gepoept, hij zegt het niet van te voren en vraagt ook niet om zijn luier. Dus dit is misschien wel een stimulans om het te gaan zeggen en anders duurt het nog maar eventjes...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_101142092
Ik heb ook een inboedelverzekring maar daar kon ik hetook niet onder zetten..

Oehh ja Tess is ook groot fan van de Umizoomies. Zodra ze wakker wordt is het: Mamaaaaa ikke Tessje wil umisooomie kijken!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_101142244
Nouja ik hoop maar dat het met daglicht meevalt en we dan zien, oh als we dit en dat doen lukt het nog om hem weer goed in elkaar te krijgen.

Little Einstein kennen jullie dat? Is Tyler ook gek van!
pi_101142318
Jeetje Ingrid ik kan me goed voorstellen dat jullie erg boos zijn.... sterkte en s6 ermee!!!

Djmo ik hoop het voor je maar wil de goden niet verzoeken ;)
Maarten *O* supergoed!!!
Vicky jammer zeg dat het weer drama is qua slapen :*

Hier vandaag na het douchen ook "drama"onder de douche allemaal prima en gezellig en leuk, afdrogen gaat ook nog, het aankleden is al geen feest,daarna ook nog eens medicijn wat ook nog gaat, maar dan het in bed zetten, jeetje de wereld verging... Tijdens het voorlezen kwam ik niet boven Roy uit, Peter heeft het overgenomen, maar Roy bleef maar hard huilen...
Peter sussen, en maar weggegaan.
En na 10 min gelukkig stil...
Maar pfff dit is niet leuk.
pi_101142344
Jaa Litle einstein dat is leuk, hebben wij dvd's van en een muziekcd O+
pi_101142605
Marie wat goed van Maarten *O*

Diaan, je zei laatst dat tegen jou was verteld of dat je had gelezen dat je bij kleine kinderen juist niet elektrisch moest poetsen. Weet je ook waarom dat beter zou zijn van niet?

Senna is momenteel gek van de Sprookjesboom <3 Die heeft zelfs Dora van de eerste plaats gestoten; als ze mag kiezen, kiest ze de Sprookjesboom!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')