abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101142707
Zodra Amber een dvdtje van Sprookjesboom aan heeft staan begint Tess heel hard te huilen en roept: neeeeeej niettuh pookjesboom kijken!! Da vinnik nie jeuk!!

Ze ik volgens mij bang voor de boom..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101142811
Senna vindt de boom geweldig. Eerst hadden we een voorleesboekje, van de actie van Kruidvat. Heeft ze lang niet naar gekeken, en ineens vond ze die wel heel leuk. Toen ook eens een dvdtje gekeken, en ze is er gek op. Ze zegt soms wel "ik vind wolf/reus/heks een beetje eng" maar het is nooit eng genoeg om niet te willen kijken.

Vergeet ik nog BE te feliciteren met Oscar *O* Wat een mooi mannetje is Oscar O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 augustus 2011 @ 21:20:22 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101143500
Hier is Bob de bouwer helemaal de bom. zodra hij z'n ogen opendoet is het "Bob?!?!?!?"

Het duimen heeft in zoverre geholpen; ik ging een kwartiertje geleden even kijken bij hem; en toen ik hem rechtlegde (hij lag met z'n benen buitenboord over z'n bedrand heen) werd hij half wakker. m'n eigen schuld dus.. morgen dus niet gaan kijken :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:42:14 #154
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_101144657
Sprookjesboom is hier helemaal hot. Bram staat op en gaat naar bed daarmee. Het is zelfs zo erg dat de bomen hier in het bos (op vakantie) sprookjesbomen en langnekken worden genoemd.

Verder vindt hij kabouter plop, bumba en cars geweldig
pi_101145245
Hier is het tegenwoordig Dora, Wonder team, ni hoa kailan en bubble guppies. jammer genoeg worden die tot in den treure herhaald dus je hoor steeds weer dezelfde afleveringen. Gelukkig maakt dat voor dana niks uit ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:04:46 #156
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_101146032
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier is het tegenwoordig Dora, Wonder team, ni hoa kailan en bubble guppies. jammer genoeg worden die tot in den treure herhaald dus je hoor steeds weer dezelfde afleveringen. Gelukkig maakt dat voor dana niks uit ;)
Tv staat bij jullie dus ook op Nick jr. ? :D Deze proramma's kijkt Lennon ook. Dora is trouwens wel tha bomb op dit moment. Hij zingt het gewoon mee.. en weet al wat er gaan komen als hij de dvd kijkt. :@
Make love, not war ☮
pi_101146065
Wat leuk al die verschillende kinder tv programma's. Jaël kijkt voornamelijk een dvd van Fifi en haar bloemenvriendjes en ze vind Sesamstraat erg leuk en ome Willem vind ze stom, nee niette die, andere!
Verder gaat ze gewoon lekker op het moment. Klaagt wel nog af en toe over buikpijn, dus dat houden we in de gaten. Had nieuwe laarsjes gekregen en die moesten zelfs aan in bed ;) En vanmiddag is ze met haar tante wezen zwemmen en ze vond het geweldig, gelukkig gaan we bijna op vakantie en dan gaan we alle dagen zwemmen :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_101146713
sprookjesboom hebben wij in de efteling in het echt gezien, O+ heel leuk en mooi, en het toneelstuk van de sprookjesboom zijn we ook naar toe wezen kijken, was ook helemaal leuk.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101147185
Hier is het Thomas de trein en ze is verliefd op Stanley O+

En dan móet ze dr prinsessenjurk aan om op het liedje te dansen :')
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_101147983
tsja. nou. ach. kut enzo. hier zijn die kloteteletubbies echt helemaal de bom. bij allebei ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101148069
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja, dat is de tv-loop inderdaad :D
Vooral van Bubble Guppies heb ik het idee dat er maar drie afleveringen zijn ofzo. Veel herhaling dus. Gelukkig hebben we een server met veel erop voor de afwisseling :P
pi_101148085
da's nou eenmaal het risico van het beleid "ze moeten leren verstandig tv te kijken. dus ze moeten leren dat ze dingen moeten selecteren".

dan doen ze dat namelijk...
pi_101149543
M. vindt het Zandkasteel nog steeds erg leuk, Sesamstraat, Thomas de Trein, Chuggington, Toy Story, en.... Amika. Ja, die serie voor paardenmeisjes, ja.
pi_101149658
selene vindt gewoon alles leuk :s)
maar ze trekt niet meer dan een half uur tv achter elkaar. langer, dan wordt het een conflict. tis te lang stilzitten voor haar, maar ze wil wel graag kijken, want ze vindt het helemaal gaaf.
pi_101149722
selene vindt trouwen echte beelden veel leuker dan tekenfilmpjes, als u begrijpt wat ik bedoel! zo'n theatershow van theater terra kan ze wel uitzitten :Y en de echte pippi langkous is echt ***de bom!***
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:07:28 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101149769
Hier hebben we eig alleen 's ochtends in bed de televisie aan staan. Staat hij overdag later aan, dan is het altijd een dvd'tje, Nick jr heb ik nog nooit aangehad. Zit niet in mijn systeem geloof ik. 's Ochtends is het dus NL 3 en zelfs groot pooh-hater F. wordt blij van 'Hoera, 't is een heerlijke dag!' Teigetje en Poeh. :D
Sasha is nog steeds helemaal gek van Buurman en Buurman. Oh, en EngieBenjy is ook erg leuk. :Y Thomas heb ik ge-veto'd. Stomme chagrijnige zeik-trein. :o
Zandkasteel vind hij ook erg leuk, maar ik heb geen idee hoe laat dat is, dus dat komt alleen bij toeval langs. :@

Soms vraag ik me af of we ze geen tekort doen daarmee, zo'n eenzijdig aanbod ipv eens te switchen naar NickJr ofzo. :@ :')
pi_101149898
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hier hebben we eig alleen 's ochtends in bed de televisie aan staan. Staat hij overdag later aan, dan is het altijd een dvd'tje, Nick jr heb ik nog nooit aangehad. Zit niet in mijn systeem geloof ik. 's Ochtends is het dus NL 3 en zelfs groot pooh-hater F. wordt blij van 'Hoera, 't is een heerlijke dag!' Teigetje en Poeh. :D
Sasha is nog steeds helemaal gek van Buurman en Buurman. Oh, en EngieBenjy is ook erg leuk. :Y

Soms vraag ik me af of we ze geen tekort doen daarmee, zo'n eenzijdig aanbod ipv eens te switchen naar NickJr ofzo. :@ :')
Hier ook geen nick jr hoor! Al hebben we het nu wel in het pakket voor een maand, net aangevraagd :+ Eens kijken of we het wat vinden. Maar een dvdtje doet het hier ook altijd goed :) Ze is niets anders gewent dus ze weet niet beter denk ik dan maar..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_101150021
Hij begint Buurman & Buurman te waarderen, maar ze kunnen echt niet tegen die zeiktrein op hoor. Nog zo moralistisch als de pest ook nog, die Thomas. :P
pi_101151323
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef bodpa09 het volgende:
Nog zo moralistisch als de pest ook nog, die Thomas. :P
:D
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_101151921
BE :D_!
Hier staat ook alleen nl3 aan eigenlijk, 's morgens vroeg, ik tune altijd in rond huisjeboompjebeestje omdat ik dat zelf leuk vindt :@ :') en mn grote kijkt graag naar de tubby's en t zandkasteel dat erna komt. Daarna gaat ie weer uit want dan haakt ze zelf af qua interesse en ik heb een hekel aan een tv die aanstaat terwijl niemand kijkt :P

Verder is The Jungle Book momenteel een regelrechte hit hier, zo schattig om te zien hoe ze heel voorzichtig mee probeert te zingen met die liedjes en hoe ze helemaal meeleeft met Mowgli O+
ik heb een aantal Disney classics gespaard, ik hoop dat ze er met net zoveel plezier naar zal kijken als ik vroeger O+
:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 augustus 2011 @ 23:50:29 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101151977
chuggington is hier ook wel een hit, maar legt het toch af tegen bob de bouwer sinds hij een dvd van de buurvrouw kreeg (kleine week geleden). gelukkig kwam ik er achter dat ik nog twee dvd's van bob had, die ene begon me de keel uit te hangen. Maar goed, Jan zegt behalve bob, ook lifty, wendy en titus. en verder dan appel, eten is ook aan z'n woordenschat toegevoegd. oh en als je woordjes nazeggen speelt met 'n dan zegt ie bijna alles na, maar zodra je de naam van z'n zus zegt, is het antwoord steevast Zus. oh en tuuttuut ipv auto. Ik weet nog wel dat toen we bij Rewimo en Qltel waren hij het spelen met lifty en muck ook zo geweldig vond. Hij wilde niet zonder gaan slapen O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_101159987
BE, het aanbod is hier ook redelijk eenzijdig, want Nick JR heeft dan echt neit weer zoveel bijzonders hoor. Ik vind zelf Zandkasteel echt vreselijk, krijg echt de kriebels vooral van Koning Koos. Gelukkig vindt Senna dat zelf ook maar matig interessant :P

Hier staat de tv 's ochtendsvroeg eigenlijk altijd even aan, omdat Senna nog steeds vrij vroeg wakker is en een van ons dan met haar naar de huiskamer gaat en tv kijkt. Ik wil dat na de vakantie proberen om te buigen, kijken wat ze doet als we de tv dan niet aanzetten.

Verder mag ze 's avonds voor het bad altijd één Dora en twee of drie Sprookjesboomafleveringen kijken. Overdag blijft de tv meestal uit, behalve bij ziek zijn of vervelend gedrag waarbij het even handig is als we allebei rust krijgen :+
pi_101161742
Ik heb een raadseltje. Wat of wie is nenne ne uhm ?
pi_101165283
Ik heb raad nodig.

Leander slaapt zo slecht in. Elke avond slaapt ie pas om 22:30. We hebben al vanalles geprobeert. Niet meer slapen tussen de middag, op een ander tijdstip slapen, maar een uurtje laten slapen maar het helpt allemaal niks. Wat we overdag ook doen hj slaapt altijd pas om 22:30. Moe of niet moe je kunt de klok erop gelijk zetten. Of ie nu om 20:00 naar bed gaat of om 22:00 (bij wijze van) slapen doet ie niet. En zo langzaam aan zitten we erdoorheen. We hebben ons avond ritueel al iets aangepast in de hoop dat dat zou helpen maar ook niet. Tis niet dat ie chaggie is ofzo. Hij is gewoon tot uur of 22:15 heel vrolijk en gezellig ook al negeren we hem compleet. Hij vermaakt zich prima. Dan gaat ie ligggen en valt in slaap. We hebben al geprobeert erbij te liggen en hem ook al alleen gelaten. Kan zo gek niet bedenken en we hebben het geprobeert. Misschien iemand van jullie nog tips? Wil straks zowiezo nog even kijken naar druppels ofzo.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 11:56:09 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101165340
Niet helemaal een oplossing, maar als hij happy is in zijn bedje, dan is er toch verder niet veel aan de hand? Of kunnen jullie niet slapen door hem?
Ik zou gewoon de babyfoon uitzetten zodat je niet de hele avond zijn speelgeluiden hoort, maar verder zou ik er toch niet te veel aan sleutelen eerlijk gezegd.
Als het nou echt avond aan avond gillen en drama is vind ik het wat anders, maar als hij happy in zijn bedje speelt... Als hij echt moe zou zijn zou hij wel in slaap vallen lijkt me.

Is zijn kamer wel goed donker?
pi_101165940
Hij slaapt bij ons op de kamer dus als we naar bed gaan hebben we er wel last van ja. Niet van huilen maar van zijn ondeugendheid zeg maar. Bij Mikael op de kamer is hierdoor ook geen optie voorlopig.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 25 augustus 2011 @ 12:46:44 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101167161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
Niet helemaal een oplossing, maar als hij happy is in zijn bedje, dan is er toch verder niet veel aan de hand? Of kunnen jullie niet slapen door hem?
Ik zou gewoon de babyfoon uitzetten zodat je niet de hele avond zijn speelgeluiden hoort, maar verder zou ik er toch niet te veel aan sleutelen eerlijk gezegd.
Als het nou echt avond aan avond gillen en drama is vind ik het wat anders, maar als hij happy in zijn bedje speelt... Als hij echt moe zou zijn zou hij wel in slaap vallen lijkt me.

Is zijn kamer wel goed donker?
dat is voor mij de reden geweest om om melatonine te vragen bij de huisarts. Gisteren is hij dus zonder drama meteen in slaap gevallen op normale bedtijd (kwart voor zeven). en dat hij om 9 uur wakker werd is m'n eigen schuld :') ik wilde hem recht leggen omdat hij met z'n benen over de rand van z'n bed lag :@

pi_101167198
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb een raadseltje. Wat of wie is nenne ne uhm ?
ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeen idee
pi_101167826
Mijn moeder had het daar ook al over DJMO, maar ik wil niet zo snel al naar iets grijpen wat voor mij echt het allerlaatste redmiddel is. Daarom hoop ik dat iemand hier nog tips heeft die we een tijdje weer kunnen proberen.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:21:30 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101168513
Daarom zei ik dat dus idd ook, zolang hij niet gilt of er zelf overduidelijk last van heeft zou ik hem iig geen middeltjes gaan geven...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 25 augustus 2011 @ 13:22:09 #181
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101168536
voor ons was het ook een noodsprong hoor MeNicole, en het is dat ik er al een soort van ervaring mee had bij m'n dochter, anders had ik waarschijnlijk eerst kindival geprobeerd (homeopatisch)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 25 augustus 2011 @ 13:22:57 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101168563
En juist om jouw woorden te onderstrepen BE, had ik die vetgedrukt in m'n quote ;)

pi_101175498
Hier nooit tv, alleen wel soms dvd's. Hoewel tegenwoordig vaak elke avond één Woezel en Pip filmpje, maar daarna zet Timo hem zelf ook uit. Het zit ook helemaal niet in mijn systeem om de tv aan te zetten, behalve als ik te ziek ben om met Timo te spelen.

Mignonne van harte met je oudste! *O* Móói cadeau heeft ze gehad, hier is het al bijna een maand dagelijks een groot succes :D

Ingrid ik heb geen flauw idee..
pi_101181609
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:47 schreef simmu het volgende:

[..]

ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeen idee
Winnie the Pooh! Logisch toch?! :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 25 augustus 2011 @ 20:09:53 #185
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101184715
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:06 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Winnie the Pooh! Logisch toch?! :P
:D :D Dat is hiier poe bih (en soms klinkt het als poepbeer :') )

pi_101203902
Haha Chan, goed om te weten :D hier liep ze vanmorgen gelijk ook weer naar haar keukentje toe en gister is ze met mn vader ruim een uur bezig geweest om dingen te bakken O+

Ze is gisternacht denk ik wel 10 keer wakker geworden, en wij konden maar niet bedenken wat er nou loos was, gecheckt voor een mug maar die leek er niet te zijn.

wel dus :X
arm prul.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:17:19 #187
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_101206068
Muggen zijn krengen. :( Hier ook meerdere keren geprikt. Gelukkig richten ze zich meer op mij dan op Annicka.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_101206221
ik was altijd de lul, tot ik elin kreeg O+
;) nah t is dieptriest hier ook.. maar ik heb dus calendeelzalf die erg goed werkt en elin komt er zelf af en toe om vragen :)

verder spuiten we haar kamer in 's avonds en hebben we een lavendeltoiletblok op r kast staan, schijnt ook te werken
pi_101206747
Jeemig joh, geeft dat zulke bulten bij je meisje? Wat sneu!
pi_101207157
lavendeltoiletblok is wel een goeie dat heb ik nog wel. Waar spuit je dat kamertje mee in?
Die bulten kwamen gister gedurende de dag pas opzetten en het werd steeds erger en eerlijk gezegd weet ik nou niet of ik gek ben of dat het nog steeds erger lijkt te worden :?

T is zo sneu want ze heeft er overduidelijk jeuk aan, ik had niks in huis verder dus ik had er maar aftersun opgesmeerd omdat dat koud was (ik bewaar after sun in de koelkast) en omdat er aloe vera in zit.
pi_101207310
Gebeurt bij mij ook Mignonne :Y Midden op de dag krijg ik opeens een muggenbult die jeukt en ik weet heel zeker dat ik niet op dat moment geprikt ben dan. En ze worden steeds groter die bulten en het gif blijft bij mij onder de huid zitten dagenlang dus dan jeukt het ook dagenlang }:|

Sneu voor je oudste dat ze ook zo gevoelig is voor muggen -O-
Prikweg helpt mij heel goed en dat heeft ook meteen dat antimuggen luchtje.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_101207587
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef mignonne het volgende:
lavendeltoiletblok is wel een goeie dat heb ik nog wel. Waar spuit je dat kamertje mee in?
Die bulten kwamen gister gedurende de dag pas opzetten en het werd steeds erger en eerlijk gezegd weet ik nou niet of ik gek ben of dat het nog steeds erger lijkt te worden :?

T is zo sneu want ze heeft er overduidelijk jeuk aan, ik had niks in huis verder dus ik had er maar aftersun opgesmeerd omdat dat koud was (ik bewaar after sun in de koelkast) en omdat er aloe vera in zit.
t gif werkt nog een tijd flink na, als de bulten binnen 24 uur niet afnemen dan moet je even naar de dokter gaan (dat werd mij aangeraden) van de eerste bult die ik zag dacht ik dat t wel een wespensteek moest zijn haar hele hand was hartstikke dik! een dag later bleef t rood en dik en de dag daarna nam het af.

en we spuiten de kamer een uur voor ze naar bed gaat in met random meuk uit de supermarkt tegen insecten en t werkt (bus staat boven dus geen idee hoe t heet) en nu heeft ze er geen last meer van, als we het een dag vergeten, zit ze er de volgende dag onder (zoals gisteren, 8! muggenbulten op r bovenarm,binnenkant. en dat is van 1 mug :'))
pi_101207610
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef mignonne het volgende:

azijn in huis?
dat neemt de jeuk weg en t ontsmet ook
pi_101207813
ja azijn heb ik wel, kan k ook nog proberen.
Nouja dit kan ook nooit van meer dan 1 mug zijn, hooguit misschien 2, maar haar kamertje wordt door ons grondig gecheckt op muggen en als ze zo vaak wakker wordt kijken we altijd nog een keertje voor muggen maar we hebben allebei niets gezien.
Nou zie je ze natuurlijk wel snel over t hoofd maar toch. Ik tel 9 muggenbulten op haar ene arm en hand en 1 op haar wang. T stomme is dat er op die andere arm niks zit :')
pi_101207881
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:08 schreef mignonne het volgende:
ja azijn heb ik wel, kan k ook nog proberen.
Nouja dit kan ook nooit van meer dan 1 mug zijn, hooguit misschien 2, maar haar kamertje wordt door ons grondig gecheckt op muggen en als ze zo vaak wakker wordt kijken we altijd nog een keertje voor muggen maar we hebben allebei niets gezien.
Nou zie je ze natuurlijk wel snel over t hoofd maar toch. Ik tel 9 muggenbulten op haar ene arm en hand en 1 op haar wang. T stomme is dat er op die andere arm niks zit :')
juhp hier ook, alleen r linkerarmpje en r gezicht en handen voor veelal geprikt als ze geprikt wordt :D

maar azijn neemt de jeuk heel snel weg, heus :)

elin buiten aan de wandel (en ik met mn zoete kleuterstemmetje) elin wil de slak wel een kus geven :')
pi_101207939
wat een verschil dan met dit :D in t zelfde regenjasje, in december :D
pi_101208101
mwuahahaha poepslak _O- :') ik ging er vorige week nog in 1 staan ;( eigen schuld, had ik maar slippers aan moeten trekken.

Jasje is tof O+ en Elin rocks O+ O+

en ik hoor niets raars aan je stem eigk :D

Mijn meisje kookt voor opa :Y)

Ik had de potjes niet omgespoeld dus opa kon genieten van een bordje komijn :')
pi_101208484
nouja t stemmetje die je opzet als je tegen je kind praat, mijn éigen' stem gilt nogal desinteresse altijd *mompelmompel* en als ik me terughoor tegen elin dat denk ik kanonne :')
en ik had je filmpje net bekeken @ FB O+ kruiden O+
pi_101219246
Mirte had op vakantie 2 muggenbeten op haar pols, ook dik en rood. Als ze naar het ziekenhuis waren gegaan en hadden gezegd dat ze gevallen was en een zere pols had, dan hadden ze een foto gemaakt, want het leek in een hele rare bocht te staan ;).
Als je jeukt aan muggenbulten dan worden ze ook dikker...
Wat een onbeesten!
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:27:06 #200
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101219459
ah muggen :')

volgens mijn huisarts bestaat er géén muggen allergie :N en volgens mij wel. ik heb gisteren na veel gezeur toch weer aerius meegekregen voor als hij (in z'n gizhct) gestoken wordt. Ik kan wel zeggen dat hij niet moet krabben, azijn smeren krabt hij gewoon doorheen, pleisters werken niet en ga zo maar door. normale dosis is 2,5 ml per dag indien nodig, hij krijgt 1 ml indien nodig. En ja, wij gaan ook preventief z'n kamer door, maar als hij in de tuin geprikt wordt heeft zijn kamer mugvrij maken weinig zin ;)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')