jawel, maar het was even om aan te geven dat hij me dus wel begrijpt, en op dat niveau er dus wel communicatie mogelijk is, maar op het niveau uitleggen/vertellen van zijn kant; nog niet. (heerlijk stom omschreven ditquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef _Bar_ het volgende:
Hoort dat ook niet een beetje bij de leeftijd snel afgeleid worden?
Zodra Roy maar iets hoort of ziet dan stopt hij pardoes met het geen waar hij op dat moment mee bezig is, en dat gebeurd best vaak zeg maar
Hier heb je peuterspeelzalen van een welzijnsorganisatie en de montesorrischool heeft een eigen peuterspeelzaal. En je betaald bij beide een ouderbijdrage aan de hand van je inkomen de welzijnsorganisatie is wel iets goedkoper. mijn zoon zit op de peuterspeelzaal van de montesorri en ik betaal 62 euro per maand voor 2 ochtenden in de week ( er zijn nog wel 2 tarieven onder )quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:46 schreef _Bar_ het volgende:
klopt het dat de peuterspeelzalen aan het verdwijnen zijn en dat ze allemaal te vinden zijn bij de kdven.
Ik vraag dit omdat schoonzus opzoek ik naar een chresh peuterspeelzaal, maar hier vallen ze allemaal onder de grotere kdv en gaat het inkomsten afhankelijk en met belasting enzo.
Daar heeft ze niet zozeer zin in
Maar is dat bij julllie ook zo dat ze niet op zich zelf zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |