daar had ik dan weer niet aan gedacht, dat is idd ook nog een optie. thnxquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:56 schreef Vicky het volgende:
Melatonine kan je idd zo kopen bij de Kruidvat of online.
Je zou ook een homeopaat kunnen overwegen. Die kijkt niet alleen naar het slaapprobleem maar juist naar het hele kind...
Dat is helemaal niet zo gek, als ik de mijnes uitgebreid insmeer en ondertussen de dag met haar doorneem en wat er morgen ongeveer gebeurt. Gaat ze veel makkelijker slapen dan als ik het naar bed brengen een beetje 'afraffel' omdat ik het écht wel gehad heb rond bedtijdquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:03 schreef _Bar_ het volgende:
en heel gek babymassage voor het slapen gaan na het douchen lekker loom enzo?
Ik heb de oplossing! Een rubberen hamerquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:15 schreef DJMO het volgende:
Toen Jan ongeveer een jaar oud was, ging hij echt NIET slapen zonder een verhaaltje gehoord te hebben. We hebben ook een periode gehad dat hij na het verhaaltje weer klaarwakker was en daardoor juist niet meer kon slapen. Toen was het echt: kus geven, neerleggen en wegwezen. Dat heeft ook een tijdlang gewerkt. Nu moeten we dus weer iets anders zien te vinden....
Hou dingen voorspelbaar. Als dat voor hem werkt, zou je bijv een kookwekkertje kunnen zetten op 5 minuten. Leg hem uit wat je doet en hou het ding in de gaten en waarschuw ongeveer een halve minuut voor het afloopt dat het bijna afgelopen is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:09 schreef DJMO het volgende:
Jan "vraagt" sinds een paar weken wel regelmatig of ik z'n nek wil masseren. Dat doe ik dan ook graag voor hem, maar als ik na 5 minuten stop eist hij dat ik doorga. Stop ik na tien minuten dito, en zo kan ik hem de hele dag wel masseren als het aan hem ligt. Ik ben eerlijk gezegd bang voor de drama's die het gaat opleveren als ik dan klaar ben en hij vind nog van niet ... Maar het is het overwegen waard idd.
alsof dat peuterbed daar iets aan kan doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kookwekker werkt hier bij samen spelen goed! Tyler snapte het heel snel. Is dan een stuk minder boos.
Tyler werd vannacht 3.30 wakker, doet hij anders nooit. Ging na een knuffel wel weer verder slapen.
Djeez geeft het peuterbed de schuld. Lijkt mij een beetje overtrokken na 1x.
jawel, maar het was even om aan te geven dat hij me dus wel begrijpt, en op dat niveau er dus wel communicatie mogelijk is, maar op het niveau uitleggen/vertellen van zijn kant; nog niet. (heerlijk stom omschreven ditquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef _Bar_ het volgende:
Hoort dat ook niet een beetje bij de leeftijd snel afgeleid worden?
Zodra Roy maar iets hoort of ziet dan stopt hij pardoes met het geen waar hij op dat moment mee bezig is, en dat gebeurd best vaak zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |