abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 augustus 2011 @ 10:49:23 #26
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101033239
we hebben zowel boven als beneden een traphekje vicky, en als hij de trap oploopt met z'n slaapzak, loop ik of johan er pal achter. Als ik de traphekjes open heb staan, is dat overdag en dan heeft hij geen slaapzak aan ;)

Die Tess O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101033285
ik neem aan dat snachts de traphekjes ook dicht zijn.... en als hij van zijn kamer naar die van jullie gaat zonder de kans van de trap af te vallen zie ik niet zo snel problemen.
Maar zou wel extra allert zijn dat de traphekjes echt goed dicht zitten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101033307
aha oke..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101033437
Djmo ik snap dan alleen het stukje traplopen niet eigenlijk... Dat hij het lekkerste in de slaapzak slaapt is prima toch, maar dan ligt die neem ik aan toch gewoon bij zijn bed ;) :+
pi_101033506
waarschijnlijk begint ie beneden al in slaapzak en gaat ie in slaapzak naar boven.. gok ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 augustus 2011 @ 11:00:31 #31
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101033547
Jan word regelmatig wakker 's avonds; en hij mag dan "gewoon" mee naar beneden, aangezien ik weinig tot geen zin heb in driftbuien 's avonds; om hem wel duidelijk et maken dat het eigenlijk nog steeds gewoon slaaptijd is, blijft z'n slaapzak op dat moment dus gewoon aan.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_101033692
Tess O+ wat lief :)

Hier slaapt Jaël sinds kort weer in een slaapzak, vraagt er ook zelf om en haar bedje staat met de open kant tegen de muur zodat ze er niet meer zelf uit kan. Dit hebben we al experiment gedaan en het blijkt haar zoveel rust en veiligheid te geven dat we het even zo laten. Ze slaapt nu gewoon weer goed en maakt lange nachten.. Als ze weer helemaal lekker in haar velletje zit gaan we het wel weer anders proberen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_101033882
Dan moet je hem maar tillen naar beneden hoor ;)
De minste kans op ongelukken.

Las vanmorgen in de krant van een gezin dat hun 3 kinderen in de auto liet zitten gisteren....
echt om zo kwaad over te worden. jongste was 14 maand. :(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 augustus 2011 @ 11:17:18 #34
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101033991
naar beneden wordt hij idd gedragen Bar ;) maar trap op mag hij zelf (of hij moet te slaperig zijn) dan wordt hij ook gedragen ;)

Ik heb het gelezen ja .. onverantwoordelijk gedoe -O-

pi_101034110
Ik heb het niet gelezen maar dat zijn wel altijd weer belachelijk verhalen... Hoe haal je het in je hoofd :(

Jaël hier begint een beetje bijdehand te worden.
Gaan we naar een winkel Jaël? Jaaaaa DEEN!
Jaël haal je vingers eens uit je mond? Nee mama, auw mama, kiesjes... mama ook kiesjes, mama ook auw ja toch? (ik krijg verstandskiezen, ja u pas, dus we zijn samen een beetje zielig ;))
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 augustus 2011 @ 19:54:22 #36
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101052121
Jan had vandaag hangdagje. Beetje gedwongen ook door mij, heb 'm thuisgehouden van de psz. Door z'n slechte slaapgedrag van de laatste tijd staan de wallen onder z'n ogen. Slapen weigert hij gewoonweg als hij alleen ligt. Ik ga d'r van uit dat het een faaaaaaaaaaaaase is, maar hij mag deze fase gerust nu direct afsluiten van mij :')

pi_101052449
is het dan niet juist fijner voor hem dat hij lekker veel voorspelbaarheid heeft djmo?

hier een meiske wat echt he-le-maal in der nopjes is. we waren naar het marktje geweest hier en ik heb voor volgende week (vakantie) een ***jurk*** gekocht. selene heeft een voorliefde voor van die lange katoenen hurken met veel frutsels eraan of bloemen enzo. nu weet ze van wie ze dat heeft :P mijnes is nog frutseliger dan de hare --> zo'n histoestaanse met overslag :D

edit: een jurk voor mij dus. "mama ook een jurk" *O* *O* *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 augustus 2011 @ 20:05:23 #38
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101052672
maak es een foto simmu? Ben wel benieuwd nu :Y

Mjah, normaal zou hij idd gewoon gegaan zijn simmu, maar hij werd zo traag wakker, zo sleepy, wilde nog verder slapen eigenlijk, dat ik 'm maar op de bank geparkeerd heb vanmorgen. Moet er wel bijzeggen dat zijn bui aanstekelijk werkte, had de neiging om bij hem te gaan liggen op de bank en m'n ogen dicht te doen :')

pi_101052765
Tess noemt zichzelf tegenwoordig Tessa :D
Als ik aan d'r vraag: hoe heet je? zegt ze: Ikke benne Tessa
_O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_101053050
Selene zo jurkengek O+

En Tess alias Tessa O+

DJMO als je hem lang genoeg alleen laat liggen gaat hij dan wel slapen?? Als Jaël wil brullen dan mag dat van ons, max 10 minuten, maar meestal taait ze naar een minuut of 3 al af :) Want als het mag is het niet grappig meer ;)
pi_101053315
Tessa :D
Selene heeft jou mama nu zo'n mooie jurk?
pi_101053401
quote:
12s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef DJMO het volgende:
maak es een foto simmu? Ben wel benieuwd nu :Y

Mjah, normaal zou hij idd gewoon gegaan zijn simmu, maar hij werd zo traag wakker, zo sleepy, wilde nog verder slapen eigenlijk, dat ik 'm maar op de bank geparkeerd heb vanmorgen. Moet er wel bijzeggen dat zijn bui aanstekelijk werkte, had de neiging om bij hem te gaan liggen op de bank en m'n ogen dicht te doen :')
ik zet ze wel ff in de SC ;)
selene heeft altijd een enorme behoefte aan vastigheid. die is een week van slag van 2 dagen ziek zijn en op de bank liggen dan! ravi heeft dat trouwens totaal niet

tess is gewoon een lekker eigenwijs ding :Y O+
pi_101053466
verder is ze trouwens een echte tomboy hoor! ze is echt heel fysiek en altijd aan het rennen en springen en klauter. doorgaans dus ook onder de blauwe plekken en schrammen :X maar ze wil wel graag mooie jurken aan *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 augustus 2011 @ 20:29:04 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101053687
MP: Jan is een volhouder, die blijft dus gerust een half uur op z'n kamerdeur rammen tot we hem eruit halen.

trouwens .. heeft er iemand een tip om pulken/krabben aan wondjes tegen te gaan? Jan heeft een paar opengekrabde muggenbeten op z'n onderbeen; en hij pulkt constant de wondjes open .. vandaag uit ellende maar een maillot aangetrokken, maar dat is eigenlijk geen doen met die warmte -O-q

pi_101053757
uhh ja.. gewoon pleisters erop plakken en nagels kort houden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_101053798
hier gaan we elke avond maar op jacht met een vliegenmepper
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 augustus 2011 @ 20:39:02 #47
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101054113
pleisters trekt hij los; nagels kort houden doe ik al :{

Ik ga idd ook al op jacht met een elektrische Simmu, maar echt veel haalt 't blijkbaar niet uit .. stomme beesten :X

pi_101054389
kun je het Jan niet uitleggen Djmo en dan maar hopen dat hij het aanneemt?

En over dat huilen, ook al "ramt"hij op de deur, kunnen jullie dat niet proberen te negeren hoe rot en bot het ook is.
In elk geval proberen te voorkomen dat Jan straks denkt he als ik maar lang genoeg doorga, halen papa en mama mij er toch wel uit.....
pi_101054485
quote:
12s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:29 schreef DJMO het volgende:
MP: Jan is een volhouder, die blijft dus gerust een half uur op z'n kamerdeur rammen tot we hem eruit halen.
Omdat hij weet dat hij toch wel zijn zin krijgt gok ik ..aan je eerder post te lezen dat je geen zin hebt in driftbuien s'avonds.
Geen volhouder dus, maar een kind dat weet hoe het werkt
pi_101054597
Ik denk dat het makkelijk praten is vanuit ons perspectief, volgens mij breekt hij echt de boel af. Knappe moeder die dat gewoon maar negeert :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')