Ik kom jou in ieder topic tegen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:14 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben strontverkouden en m'n keel zit dicht.
Het weer kwakkelt..
Tof huhquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom jou in ieder topic tegen.
Hij is uit de Raad van Commissarissen gestapt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom jou in ieder topic tegen.
Een fatsoenlijke zomerjas met dit weer? In je blote bastard of Tshirt jonge!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:15 schreef Noax het volgende:
Mensen die het bestaan van een fatsoenlijke zomerjas niet kennen!
Dat is alleen weggelegd voor mooiboys zoals Maikuuul en Jokertje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:16 schreef Whipper het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke zomerjas met dit weer? In je blote bastard of Tshirt jonge!
Jij hebt je broekzakken overvol zitten waarschijnlijk en we mogen genieten van die ranzige zweetplekken zeker?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:16 schreef Whipper het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke zomerjas met dit weer? In je blote bastard of Tshirt jonge!
Of op je slippers en korte broek naar de Lidl :$ A la camping style.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is alleen weggelegd voor mooiboys zoals Maikuuul en Jokertje.
Dit was niet 's nachts, maar vanmiddag in de volle zon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
Wat mankeer je dan? Wat mankeer je dan??
In dit kutland kan het zo van 30 graden naar 12 graden gaan, dus er is gvd geen peil op te trekken.
En het was vannacht teringkoud, toen wenste ik dat ik een winterjas aan had.
Gvd.
Maar deze mensen hebben er duidelijk voor gekozen om de jas niet uit te doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:18 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik kijk nooit naar het weer ,want dat is toch niet zo betrouwbaar hier in Nederland. Ik trek dus altijd kleding op de gok aan, en dan zit ik er zelf soms een klein beetje naast. Maar gelukkig kan een jas altijd nog uitgedaan worden
Maarre, misschien dat die mensen ook niet naar het weer hebben gekeken
Dat is op zich wel baas, ook al doe je dat normaliter niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:19 schreef Whipper het volgende:
[..]
Of op je slippers en korte broek naar de Lidl :$ A la camping style.
Het zou jou aan je reet moeten roesten wat een ander doet...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar deze mensen hebben er duidelijk voor gekozen om de jas niet uit te doen
En dat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
Wat mankeer je dan? Wat mankeer je dan??
In dit kutland kan het zo van 30 graden naar 12 graden gaan, dus er is gvd geen peil op te trekken.
En het was vannacht teringkoud, toen wenste ik dat ik een winterjas aan had.
Gvd.
Ik mag er toch wel over klagenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:21 schreef Noax het volgende:
[..]
Het zou jou aan je reet moeten roesten wat een ander doet...
Ik wel. Lidl is zo'n 100 meter lopen, ideaal met dit weer. Geen hond die gek opkijkt ook daar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is op zich wel baas, ook al doe je dat normaliter niet.
Bloedheet is het niet, maar geen weer om een jas te dragen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:29 schreef PeZu het volgende:
Hollanders die het bij 1 zonnestraal al bloedheet hebben_!
Iets wat jou persoonlijk geen hol aangaat? Wat zal jij het druk hebben...quote:
en hoe is het in vredesnaam jouw probleem als ik dat wel doe?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bloedheet is het niet, maar geen weer om een jas te dragen.
Mooiste is korte broek, t-shirt en witte sportsokken van Nike oid. En die dan in slippers. Gouden ketting er bovenuit en hop, naar 't winkelcentrum.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:24 schreef Whipper het volgende:
[..]
Ik wel. Lidl is zo'n 100 meter lopen, ideaal met dit weer. Geen hond die gek opkijkt ook daar.
Helaas heb ik die gouden ketting en witten sokken niet, maar de rest van dit profiel voldoe ik wel aan op zo'n dag als dit. Ideale zomergevoel!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mooiste is korte broek, t-shirt en witte sportsokken van Nike oid. En die dan in slippers. Gouden ketting er bovenuit en hop, naar 't winkelcentrum.
Het zou jou aan je reet moeten roesten waar ik over klaag...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:30 schreef Noax het volgende:
[..]
Iets wat jou persoonlijk geen hol aangaat? Wat zal jij het druk hebben...
Moet je zelf weten. Ik verbaas me er alleen over.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
en hoe is het in vredesnaam jouw probleem als ik dat wel doe?
Ik wil je van dat bijzonder vreemde gedrag afhelpen...je lijkt wel een wijf, weet je wel, zo'n roddelnicht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het zou jou aan je reet moeten roesten waar ik over klaag...
Nu ben jij anders ook druk bezig met iets wat je persoonlijk geen hol aangaat...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:39 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik wil je van dat bijzonder vreemde gedrag afhelpen...je lijkt wel een wijf, weet je wel zo'n roddelnicht.
Ik maak er geen thread over.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu ben jij anders ook druk bezig met iets wat je persoonlijk geen hol aangaat...
Mensen die Hollanders zeggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:29 schreef PeZu het volgende:
En een pet! Vergeet de pet niet!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mooiste is korte broek, t-shirt en witte sportsokken van Nike oid. En die dan in slippers. Gouden ketting er bovenuit en hop, naar 't winkelcentrum.
Ja mensen uit Noord- en Zuid-Holland wonen zijn ook aanstellersquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:29 schreef PeZu het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:21 schreef Noax het volgende:
[..]
Het zou jou aan je reet moeten roesten wat een ander doet...
Kom je zo weinig buiten dan? of doe je geen jas aan als het regent?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb mijn jas 5 keer aan gehad in het laatste half jaar
Ik loop gewoon in mijn tshirt en met een paraplu door de regen of een sweater als het wat kouder isquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom je zo weinig buiten dan? of doe je geen jas aan als het regent?
mensen die tijdens voetbal hup Holland hup uit volle borst meezingen maar fok opeens principieel gaan doenquote:
Er was hier gisteren 1 of ander Antilliaans festival. Zon, zeker een graad of 24 ja en gewoon warm weer. Staan 90% van die gasten met gewatteerde jassen incl. bontkraag aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:11 schreef JustinK het volgende:
TS was even fietsen en komt verschillende mensen tegen die met dit warme weer een jas dragen. Serieus... wat mankeer je dan?![]()
En dan heb ik het nog niet eens over de swa's, want die hebben met 30+ graden nog een winterjas aan.
doorzichtige trollquote:Op zondag 21 augustus 2011 08:57 schreef PierreTT het volgende:
Terechte klacht. Boven de 25 graden geen korte broek aanhebben is ook zoiets. Tenzij je moet werken of iets anders hebt waardoor je geen korte broek aankan op dat moment.
En maar maden kweken met klotsende oksels.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:25 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb altijd een jas aanzelfs met 30 graden oid.. weet eigenlijk niet waarom. Gewoonte en vind 't lekker zitten. Heb iig geen last van de warmte.
True datquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:36 schreef ouderejongere het volgende:
Ik heb meerdere redenen om altijd een jas te dragen.
* ID-plicht, bereikbaar moeten zijn voor werk, autopapieren, hoe neem je dat mee in kleine broekzakken, ik ga echt niet met een buiktas lopen, ook al ben ik een Hollander
* (op de fiets) bescherming tegen insecten en overmatige zon
* met of zonder jas maakt bij 25 graden heel weinig uit voor de temperatuur, zonder wind is het met jas net zo warm als zonder jas.
Met enkel een t-shirtje aan heb je het minder warm dan met een jas aan. Iets met ventilatie enzo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:36 schreef ouderejongere het volgende:
Ik heb meerdere redenen om altijd een jas te dragen.
* ID-plicht, bereikbaar moeten zijn voor werk, autopapieren, hoe neem je dat mee in kleine broekzakken, ik ga echt niet met een buiktas lopen, ook al ben ik een Hollander
* (op de fiets) bescherming tegen insecten en overmatige zon
* met of zonder jas maakt bij 25 graden heel weinig uit voor de temperatuur, zonder wind is het met jas net zo warm als zonder jas.
Met sokken niet te vergetenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:19 schreef Whipper het volgende:
[..]
Of op je slippers en korte broek naar de Lidl :$ A la camping style.
Dat is idd net zo ergquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hollanders die na de 1e zonnestraal gezien te hebben halfnaakt (teenslippers, hempjes) de straat al opgaan.
Leuk he.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:26 schreef maxburger het volgende:
Leuk stel racistische berberapen in dit topic. Hulde!
-portemonneequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Met enkel een t-shirtje aan heb je het minder warm dan met een jas aan. Iets met ventilatie enzo.
En als jij ergens lopend heengaat heb je je autopapieren ook bij je? veel verder dan huisleutels en een idkaart en pinpas kom ik niet. past prima in een broekzak. of draag jij van die strakke broeken?
Sprookjesgelovers die bij 30+ in zwarte rouwgewaden lopen terwijl hun vent ernaast zit te chillen in z'n slippers en z'n korte broekquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hollanders die na de 1e zonnestraal gezien te hebben halfnaakt (teenslippers, hempjes) de straat al opgaan.
Gewoon om je middel binden, dat is hip.quote:Op maandag 19 september 2011 00:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja als het 's morgen 10 graden is en ik kom van stage en het is 22 graden kan ik moeilijk mijn jas weggooien hé
Hip voor boeven ja, die graag die vallende telefoon even snel pakken en weer doorlopen.quote:Op maandag 19 september 2011 00:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon om je middel binden, dat is hip.
Telefoons horen in je voorste broekzak, netjes naast je penis.quote:Op maandag 19 september 2011 01:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Hip voor boeven ja, die graag die vallende telefoon even snel pakken en weer doorlopen.
Ik stop mijn telefoon altijd in mijn rechterbroekzak en mijn beurs in mijn linker.quote:Op maandag 19 september 2011 01:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Telefoons horen in je voorste broekzak, netjes naast je penis.
Typisch Rotterdams.quote:Op maandag 19 september 2011 01:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik stop mijn telefoon altijd in mijn rechterbroekzak en mijn beurs in mijn linker.
Alsof het dit jaar 25 graden of warmer is geweest in de zomerquote:Op maandag 19 september 2011 00:38 schreef PlayStationDrie het volgende:
Ik heb dit dus heel vaak omdat als ik in de ochtend van huis vertek dan regent het meestal, maar dan in de middag is het ineens 25 graden of zo. Klacht is eerder "het weer".
Telefoon hier ook consistent in rechtervoorzak, maar de beurs gaat in mijn rechterachterzak.quote:Op maandag 19 september 2011 01:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik stop mijn telefoon altijd in mijn rechterbroekzak en mijn beurs in mijn linker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |