Waarom hebben we niet Radio49 bij de naam staan zoals met ONZ radio? Misschien is dat een idee?,quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik heb een idee voor Radio 49
maar weet niet als het kan
Titles delen ze niet zomaar uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Waarom hebben we niet Radio49 bij de naam staan zoals met ONZ radio? Misschien is dat een idee?,
op de plek waar meestal bijvoorbeeld admin/moderator staat
Alleen voor de marathon-pwnersquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar was met ONZ radio wel zo!
zuurpruim dat is maar 1 keer per jaar, was hier ook laatst trouwens met allemaal brandweerwagens en politie met sirenes, dacht dat er een bomaanslag was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:16 schreef ToT het volgende:
Oh fijn, is er hier weer eens een toeterende vrachtwagenoptocht voor gehandicapte kindjes. Hartstikke leuk voor hen natuurlijk, maar ik zit hier met het kabaal van zo'n 100 vrachtwagens opgescheept!
Ironie jongen, ironie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
zuurpruim dat is maar 1 keer per jaar, was hier ook laatst trouwens met allemaal brandweerwagens en politie met sirenes, dacht dat er een bomaanslag was.
Maar het was gelukkig voor de gehandicapte kindjes
Neequote:
Mij ookquote:
Veel plezier en succes !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga mijn voorbereiden op het filmpje
Eggs
Doei misschien tot vanavond
you better.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga mijn voorbereiden op het filmpje
Eggs
Doei misschien tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |