denk morgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hoi.. Melting, die Special van jou was toch morgen he??
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe moeten wij het weten als je het zelf nog niet eens weet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens, eten bij de mac is vies, waarom doe ik het dan
Onderbewustzijn ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thank god, ik schrok, want moet werken tot kwart voor 3 vannacht.. Vanavond Decibel Outdoor bezoekers terug rijden *rilt*quote:
Oh was het weer Mac Deceptie dag. De dag dat je bij de Mac eet en je dan weer weet waarom je dat liever niet doet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thank god, ik schrok, want moet werken tot kwart voor 3 vannacht.. Vanavond Decibel Outdoor bezoekers terug rijden *rilt*
Honger wel, maar ik weet nu al dat ik over een uur of 3 weer honger heb..quote:
Verdovingsgeweer al klaar liggen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thank god, ik schrok, want moet werken tot kwart voor 3 vannacht.. Vanavond Decibel Outdoor bezoekers terug rijden *rilt*
quote:
Ja, dat is sowieso het geval met dat etenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Honger wel, maar ik weet nu al dat ik over een uur of 3 weer honger heb..
iid al weken niet geweest.. Maar moet zo hier in de buurt een ritje doen en honger.. 1+1..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh was het weer Mac Deceptie dag. De dag dat je bij de Mac eet en je dan weer weet waarom je dat liever niet doet.
okquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
Broertje, zodra ik een laptop heb, zet ik je erop.
Slaapgas in de bus loslaten enzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Verdovingsgeweer al klaar liggen?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slaapgas in de bus loslaten enzo![]()
Samzzjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
Broertje, zodra ik een laptop heb, zet ik je erop.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slaapgas in de bus loslaten enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |