zometeen maar een Ing doen in de tuin?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb al gezogen en gedweild, want om 10 uur kwam er iemand wat ophalen.
Nu nog 2 wasjes ophangen, cadeautje halen en vanmiddag ff lekker slapen.
Ben lang niet fit en heb vanavond ook nog een feestje
Hond?quote:
+1quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb al wel de boodschappen in huis gelukkig, maar ik moet om twee uur al klaar staan. Ik voel me een beetje lui
Met gillende buurmeisjes aan de andere kant van de schutting?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
zometeen maar een Ing doen in de tuin?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hond?
Man?
Minnaar?
Tuinhekje?
Tosti apparaat?
Een jaartje geloof ik. El cheapo ding. En dat blijkt
Vormen voor een tostiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:02 schreef Ynske het volgende:
hoelang heb je die van jou Greys?
Qwea, die van de action is die met vormen van een tosti? of zo'n gril vorm zegmaar voor grotere broodjes, Panini
Hoe staat het met jouw slank?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hond?
Man?
Minnaar?
Tuinhekje?
Tosti apparaat?
Een jaartje geloof ik. El cheapo ding. En dat blijkt
Nou ik ben best trotsquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik ben best trots![]()
Het gaat goed! Ik smokkel amper/niet, want ik heb het idee dat als ik nu chocolade oid zou nemen dat het echt zonde is zeg maar omdat ik zo goed bezig ben haha. Het is niet voor niets dat ik ook nog een loopband wil, want ik heb zélfs zin om te bewegen![]()
Joh, ik heb eerst 5 maanden lang lopen roepen "Maandag begin ik!"quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:09 schreef Goodbye het volgende:
Oh dames, ik ben jaloers op jullie. Ik heb er juist de hele tijd schijt aan, terwijl ik dus aangekomen ben op vakantie en ik echt baal van m'n lijf![]()
Ik doe wel de klassieker: Maandag begin ik écht
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb serieus het idee (maar dat kan helemaal niet) dat de hobbeltjes aan de zijkant (zo vlak boven je broekband) al iets minder zijn. Maar da's wishful thinking
Nou, het zou best kunnen in de zin van dat je minder opgezwollen bent. Als ik een paar dagen slecht heb gegeten voel ik mezelf heul dik. En een paar dagen gezond eten zorgt er wel voor dat je niet meer zo opgeblazen bent!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb serieus het idee (maar dat kan helemaal niet) dat de hobbeltjes aan de zijkant (zo vlak boven je broekband) al iets minder zijn. Maar da's wishful thinking
Ja, dat ga ik mooi niet doen. Want dan loop ik straks naast Greys in de sauna en dan zijn we de dikke en de dunnequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, ik heb eerst 5 maanden lang lopen roepen "Maandag begin ik!"Dus je hebt nog 5 maanden
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik mooi niet doen. Want dan loop ik straks naast Greys in de sauna en dan zijn we de dikke en de dunne
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG OMG
Boor ging net Biet wassenEn daarna.....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |