zometeen maar een Ing doen in de tuin?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb al gezogen en gedweild, want om 10 uur kwam er iemand wat ophalen.
Nu nog 2 wasjes ophangen, cadeautje halen en vanmiddag ff lekker slapen.
Ben lang niet fit en heb vanavond ook nog een feestje
Hond?quote:
+1quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb al wel de boodschappen in huis gelukkig, maar ik moet om twee uur al klaar staan. Ik voel me een beetje lui
Met gillende buurmeisjes aan de andere kant van de schutting?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
zometeen maar een Ing doen in de tuin?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hond?
Man?
Minnaar?
Tuinhekje?
Tosti apparaat?
Een jaartje geloof ik. El cheapo ding. En dat blijkt
Vormen voor een tostiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:02 schreef Ynske het volgende:
hoelang heb je die van jou Greys?
Qwea, die van de action is die met vormen van een tosti? of zo'n gril vorm zegmaar voor grotere broodjes, Panini
Hoe staat het met jouw slank?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hond?
Man?
Minnaar?
Tuinhekje?
Tosti apparaat?
Een jaartje geloof ik. El cheapo ding. En dat blijkt
Nou ik ben best trotsquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik ben best trots![]()
Het gaat goed! Ik smokkel amper/niet, want ik heb het idee dat als ik nu chocolade oid zou nemen dat het echt zonde is zeg maar omdat ik zo goed bezig ben haha. Het is niet voor niets dat ik ook nog een loopband wil, want ik heb zélfs zin om te bewegen![]()
Joh, ik heb eerst 5 maanden lang lopen roepen "Maandag begin ik!"quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:09 schreef Goodbye het volgende:
Oh dames, ik ben jaloers op jullie. Ik heb er juist de hele tijd schijt aan, terwijl ik dus aangekomen ben op vakantie en ik echt baal van m'n lijf![]()
Ik doe wel de klassieker: Maandag begin ik écht
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb serieus het idee (maar dat kan helemaal niet) dat de hobbeltjes aan de zijkant (zo vlak boven je broekband) al iets minder zijn. Maar da's wishful thinking
Nou, het zou best kunnen in de zin van dat je minder opgezwollen bent. Als ik een paar dagen slecht heb gegeten voel ik mezelf heul dik. En een paar dagen gezond eten zorgt er wel voor dat je niet meer zo opgeblazen bent!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb serieus het idee (maar dat kan helemaal niet) dat de hobbeltjes aan de zijkant (zo vlak boven je broekband) al iets minder zijn. Maar da's wishful thinking
Ja, dat ga ik mooi niet doen. Want dan loop ik straks naast Greys in de sauna en dan zijn we de dikke en de dunnequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, ik heb eerst 5 maanden lang lopen roepen "Maandag begin ik!"Dus je hebt nog 5 maanden
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik mooi niet doen. Want dan loop ik straks naast Greys in de sauna en dan zijn we de dikke en de dunne
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG OMG
Boor ging net Biet wassenEn daarna.....
[ afbeelding ]
Voordat dát zo is, dat JIJ de dikke gaat zijn....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik mooi niet doen. Want dan loop ik straks naast Greys in de sauna en dan zijn we de dikke en de dunne
Nou, dat duurt niet zo lang meer hoor. Ik ben een klein propje, jij een lange gazellequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Voordat dát zo is, dat JIJ de dikke gaat zijn....
die eerste is schattigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat duurt niet zo lang meer hoor. Ik ben een klein propje, jij een lange gazelle![]()
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG OMG
[ afbeelding ]
Bed uit het raam gehangen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:21 schreef Qwea het volgende:
zo, aangekleed, bed afgehaald en uit het raam gehangen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat duurt niet zo lang meer hoor. Ik ben een klein propje, jij een lange gazelle![]()
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
Neeeee, gekkie. Het dekbed. Hihihihihihiquote:
Afgezien van slank, ga ook eens aan je eigenwaarde werkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:20 schreef Greys het volgende:
Bwahahahahaha, die vis![]()
Die blik![]()
Maar houd op Gb, jij bent petite en charming en blond en cute en schattig.
Ik vooral lomp
Ik ben klein, ja. Petite absoluut nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:20 schreef Greys het volgende:
Bwahahahahaha, die vis![]()
Die blik![]()
Maar houd op Gb, jij bent petite en charming en blond en cute en schattig.
Ik vooral lomp
^^quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afgezien van slank, ga ook eens aan je eigenwaarde werken
No reaaaally?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeee, gekkie. Het dekbed. Hihihihihihi
Oh dat heb ik nou weer niet, als ik de rest van de weken netjes eet, ga ik dat plakje cake op zo'n verwendag in CdL dus weer NIET laten liggen hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben klein, ja. Petite absoluut nietGeen taart of cake voor mij meer in CdL hoor. Gelukkig hebben ze wel lekkere broodjes en fruit en yoghurt dingen
True, je moet er geen dingen om laten. Maar er zijn dingen die ik net zo lief of misschien nog wel liever eet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nou weer niet, als ik de rest van de weken netjes eet, ga ik dat plakje cake op zo'n verwendag in CdL dus weer NIET laten liggen hoor
Alle jezus, ik herken het allemaal, maar ik ben pas 22quote:Die mensen, die dat allemaal herkennen, die zijn dus hartstikke oud.
Aaaaaawquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG OMG
[ afbeelding ]
I shit you not! It's amaaaaaaaaaaaaaazing!quote:
Dat is een onmogelijke taak gebleken de laatste jarenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afgezien van slank, ga ook eens aan je eigenwaarde werken
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:25 schreef Greys het volgende:
Aandachtshoeren in de aanbieding hedenochtend!![]()
Vrouwtje!
Vrouwtje!
Joehoe!
Vrouwtjeeeee!
Vrouwtje!
Vrouwtje!
Vrouwtje!
Zie je ons??????????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus we kunnen je gewoon opgeven? Goed om te wetenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een onmogelijke taak gebleken de laatste jaren
Dus sorryMaar dat gaat niet meer goed komen ben ik bang
Niet helemaal graagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus we kunnen je gewoon opgeven? Goed om te weten
We gaan een lomp clubje oprichtenquote:
Gister heb ik niet geteldquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:28 schreef Qwea het volgende:
Hoeveel kcal hejje gisteren gehad, grees? En hoeveel vet enzulks?
omg rosbief! Daar heb ik (no shit) gisteren voor het EERST kennis mee gemaakt! Met wat peper en zoutquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister heb ik niet geteld
Maar ik weet dat het oké is, want er zat niet echt iets raar tussen:
- Bruin broodje 20+ kaas
- Twee crackers sambal smeerkaas
- Twee plakjes rosbief
- Nectarine
- Druiven
- Avondeten: koude gehaktballetjes die ik 's middags al gemaakt had van mager rundergehakt met een ei er door, ketjap en een uitje er doorMet daarbij salade met geitenkaas en appel en druiven en een heel klein stukje Turks brood met tzaziki.
- Géén chips oid 's avonds. Ik ben al helemaal ont-chipst
Volgens mij een prima lijstje
Ooh, ik denk ik ga low carbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:31 schreef Greys het volgende:
Q, beetje weinig kcal
Niet te vaak doen, want dan gaat je lijf juist sparenSerieus. Dan slaat het je vet op als reserve voor barre tijden. En veel water drinken!
Maar ben reuze trots op je
En als je eenmaal op weg bent is het best makkelijk om niet echt te smokkelen he, want dat is dan zonde!
Omdat ik het bij die salade bv enzo lastig vindt om het gewicht te bepalen hoeveel ik er van gegeten hebquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg rosbief! Daar heb ik (no shit) gisteren voor het EERST kennis mee gemaakt! Met wat peper en zoutdaaaaaaaaaaaaaamn.
Waarom ga je niet naar www.caloriechecker.nl en hou je het daar niet in bij? Kun je alles invoeren telt ie het zelf op
Lijstje ziet er niet verkeerd aus.
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:31 schreef Greys het volgende:
Maar ben reuze trots op je
En als je eenmaal op weg bent is het best makkelijk om niet echt te smokkelen he, want dat is dan zonde!
Ik voer gewoon "schaaltje" inquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik het bij die salade bv enzo lastig vindt om het gewicht te bepalen hoeveel ik er van gegeten heb
Low carben is weinig koolhydraten, niet weinig kcalquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ik denk ik ga low carben
Rond de hoeveel kcal moet ik zitten? Eergisteren zat ik op 1620
Een plakje (of twee) rosbief tussendoor bij hartige trekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg rosbief! Daar heb ik (no shit) gisteren voor het EERST kennis mee gemaakt! Met wat peper en zoutdaaaaaaaaaaaaaamn.
Waarom ga je niet naar www.caloriechecker.nl en hou je het daar niet in bij? Kun je alles invoeren telt ie het zelf op
Lijstje ziet er niet verkeerd aus.
Thanks!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:35 schreef Goodbye het volgende:
Q, eet eens wat meer!![]()
Greys, jouw lijstje is ook een beetje karig. Wel heel gezonde dingen![]()
Serieus? Nog meer? Zie het lijstje hierboven, ik heb het idee dat het best veel is?quote:
Keurig hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:36 schreef Qwea het volgende:
Ontbijt:
Bruinbrood met 20+ smeerkaas en boter
Cracottes volkoren met jam en boter
Magere yoghurt
Lunch:
2 bruine bolletjes met boter en rosbief
1 half wit bolletje met rosbief en boter
Groente soep schaaltje
Glas milk en fruit (klein)
Dinner :
Sla met dressing, ei, stukjes perzik en kiwi erdoor
2 opscheplepels gebakken aardappels
Tussendoor :
Kiwi 2x en wat druiven.
Is dat het lijstje van 1200 kcal?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Nog meer? Zie het lijstje hierboven, ik heb het idee dat het best veel is?
Ik dacht dat low carb weinig kcal wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Keurig hoor
Maar da's niet low carb, want bij low carb eet je geen/amper brood en aardappels
Maar dat moet je ook niet willen denk ik, want dat is lastig vol te houden en puur door minder kcal te eten wat je nu doet is méér dan prima!
Ing, je eet overdag toch wel meer dan een cracker en een karnemelk shake?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Tot nu toe alleen nog een volkorencracker met 30+ kaas, 2 koffie en een glas Appelsientje Light.
Vanmiddag neem ik nog een shake met karnemelk en vanavond BBQ.
Beetje opletten met het stokbrood en de sausjes en dan valt dat vast wel mee
Jawelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ing, je eet overdag toch wel meer dan een cracker en een karnemelk shake?
Ga ik onthouden voor de boodschappen van volgende weekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:39 schreef Greys het volgende:
Oh en Q, echt een aanrader:
Mager rundergehakt halen in de supermarkt, eitje er door, gesnipperd uitje, beetje ketjap, beetje paneermeel, lekker veel zout en peper. Balletjes van maken (niet te groot, cm of 3) en dan braden in een heeeeeel klein beetje boter.
Daarna af laten koelen, in een bakje in de koelkast zetten. En dan 's avonds als avondeten nemen met een salade er bij ofzo. Of tussendoor eentje koud eten voor de hartige trek
nee, link?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Oh en Q, als je dan toch alleen thuis bent en dus niet voor joker staat als je het doet, heb je dat linkje nog met dat 'loop'lesje van een kwartiertje dat je thuis kunt doen? Ik ga hem zo doen
Linker filmpje, die waar Beginner bij staatquote:
Dat is het lijstje van gisteren idd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat het lijstje van 1200 kcal?
Dat ziet er op zich best redelijk uit. Jij bent vaak thuis, ik zou meer doen met soepen en salades bij de lunch enzo
Dat lust MM ook wel denk ik, ook lekker bij een biertje als borrelhapjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga ik onthouden voor de boodschappen van volgende week
Ik zat op 7 minquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Linker filmpje, die waar Beginner bij staat
http://www.walkathome.com/try-walk-at-home/
Duurt een kwartier.
omgquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb het hele filmpje gedaan van 15 minuten en nu heb ik het heet en ik zweet![]()
En het begint zo simpel en rustig en het lijkt alsof het niks is
Ik ga dit twee keer per dag doen!
Wat?quote:
Ik wilde het ook doen, maar op de 7 min bedacht ik me dat je best voor lul staatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat?
Anders beweeg ik te weinigEn dit kan ff snel in huis zonder dat ik bij anderen voor lul sta met mijn gehups
Jullie mogen delen in mijn roem hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:36 schreef ElisaB het volgende:
Q, je wordt beroemd
Ik ben net wakkerHeb me daar toch een partij heerlijk geslapen
Voor wie dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde het ook doen, maar op de 7 min bedacht ik me dat je best voor lul staat
Voor mezelfquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor wie dan?
@Elies, mogguh!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |