Zo een 2e kop koffie...ergens vandaag richting suup slenteren en verders lekker de zon in...en vanavond friet eten bij Oma...Ik dwing DK een bami blok te nemen....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:35 schreef Mikkie het volgende:
Zon!
Ik ga nog steeds bedenken wat ik ga doen vandaag.
Naisquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:41 schreef Mikkie het volgende:
En dan even Yashi en IB een foto sturen met wat ze gisteren gemist hebben!
Ik ga vandaag ook wel van de zon genieten, dus buiten lopen lijkt me heerlijk! Misschien maar een dierentuin bezoeken ofzo
Dat was mij al duidelijk.quote:
Eerst de zakelijk dingen. Kan je de 29e?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:10 schreef morgane het volgende:
Ik ben weer terug uit Stockholm, toffe stad
quote:
Het kan me geen ruk schelen of dit sarcastisch was of niet. Je doet met deze uitspraak gewoon een heleboel goed werk en (al dan niet heroïsche) acties van Nederlandse veteranen te niet en je verdient dan ook geen enkel respect daarvoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen idee. Maar dat was een echte veteraan. Nederland kent geen veteraan meer sinds Indië/Korea of je moet voedselpakketten uitdelen ook tot de krijgskunst gaan rekenen.
Niemand is hier zo verschrikkelijk. Ik tolereer simpelweg dat soort uitspraken die de werkelijkheid vertekenen niet, snap je dat? Die vertekende waarheid kreeg je ook in je gezicht terug met de linksche hippies post om het te laten voelen. Die mensen geven als het moet hun leven voor Nederland een onze vrijheid, heb gewoon respect. Dat is het minste wat wij hen verschuldigd zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Na even wat research gedaan te hebben, vraag ik me echt af waarom Sam hier nog steeds post, gaat ie allemaal mensen vanuit DEF optrommelen om een bullshit post van Dk met als tekst dat ze die linkse hippies maar bang moesten gaan maken.
Je mag hier posten hè, staat toch niemand naast je met een pistool tegen je hoofd?
Als wij zo verschrikkelijk zijn, wat doe je hier dan nog behalve het topic vervuilen met mensen die niks met nijmegen te maken hebben?
Hm, maar weer blijk van het feit dat (sommige) mensen in dit topic maar weer is al te snel overgaan op dom gezwets en andere mensen kleineren. Ik doe daar niet aan mee. Ik hoef jouw hulp overigens niet, bedankt hoor meidquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:25 schreef Laysa het volgende:
Whut?!
![]()
![]()
Goed zo sam...je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt.
Kleuteren met anderen doe je maar lekker in de zandbak.
en dan te bedenken dat ik dat kindje een kans wilde geven terwijl jullie aan het hakken waren
Doe dat inderdaad maar, het wordt een lange dagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik zal de popcorn maar vast klaarzetten
Nee, jullie maken jezelf belachelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het mooie is dat jij nu denkt dat je heel cool en stoer bent, maar het enige wat je de hele tijd doet is jezelf belachelijk maken
Maar nu hebben we zijn nieuwe padawanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lang geleden, vroeger hadden we hertog.
Ach, ik blijf hier net zo lang totdat jullie genoeg van me hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lang geleden, vroeger hadden we hertog.
Reached that point, kthxbai!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach, ik blijf hier net zo lang totdat jullie genoeg van me hebben..
BAI BAI !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Reached that point, kthxbai!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Reached that point, kthxbai!
Een maandagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:13 schreef Laysa het volgende:
wat een mooi weer....en zelfs Piet in dit topic![]()
Piet kan je de 29e?
Wie, ikquote:
Ja daar kwam Mikkie mee....Oa....en op deze dag konden de meesten...de andere 2 opties niet.....maar het is dus een Nee?quote:
Jaja....Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee maandag wordt 'm niet, ga sowieso squashen dan.
Geef 8!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja Yashi, doe eens normaal, met je gestook!
Het is hier niet drukquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heel FOK! is uitgestorven en hier is 't druk, hoe krijgen jullie dat precies voor elkaar?
Met dank aan sam?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heel FOK! is uitgestorven en hier is 't druk, hoe krijgen jullie dat precies voor elkaar?
H_M's padawan die in DEF SC op aan het scheppen is hoe hij hen daar aan het verdedigen isquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie bent u?quote:
online warfare!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
H_M's padawan die in DEF SC op aan het scheppen is hoe hij hen daar aan het verdedigen isals dát geen vaderlandsliefde is
Hardly opscheppenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
H_M's padawan die in DEF SC op aan het scheppen is hoe hij hen daar aan het verdedigen isals dát geen vaderlandsliefde is
Whoh0000000quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar, die Skype verbinding! IB en Yashi hebben vast Skype
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben een boek aan 't lezen over SEAL, mag ik nu ook in DEF?
ja tief maar opquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben een boek aan 't lezen over SEAL, mag ik nu ook in DEF?
Jij bent ECHT oud!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vroeger in 1736, toen ik omsingeld was door inboorlingen in papua, toen was het pas druk!
Zeggg.. hoe oud ben je dan wel niet!?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vroeger in 1736, toen ik omsingeld was door inboorlingen in papua, toen was het pas druk!
hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:22 schreef Laysa het volgende:
ik vind het gewoon triest...Een beetje echte soldaten proberen te hosselen om als eenoverharig pubertje je gelijk te krijgen...Grow up jeweetz
Assumptions ..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:22 schreef Laysa het volgende:
ik vind het gewoon triest...Een beetje echte soldaten proberen te hosselen om als een overharig pubertje je gelijk te krijgen...Grow up jeweetz
ik heb daarnet 11 overhemden staan strijken...Omdat ik te lang had geSOGDquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe ook aan SOG'en trouwens, schoonmaak ontwijkend gedrag.
Heeft D_K voor ieder uur een apart overhemd?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb daarnet 11 overhemden staan strijken...Omdat ik te lang had geSOGD
Ik probeer die SERIEUZE mensen in DEF te laten zien wat voor randdebielen die denken dat ze alles belachelijk mogen maken er hier zittenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:22 schreef Laysa het volgende:
ik vind het gewoon triest...Een beetje echte soldaten proberen te hosselen om als een overharig pubertje je gelijk te krijgen...Grow up jeweetz
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heeft D_K voor ieder uur een apart overhemd?
Nobelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik probeer die SERIEUZE mensen in DEF te laten zien wat voor randdebielen die denken dat ze alles belachelijk mogen maken er hier zitten
Ik zou mijn post nog 6 keer quoten....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik probeer die SERIEUZE mensen in DEF te laten zien wat voor randdebielen die denken dat ze alles belachelijk mogen maken er hier zitten
Echt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou mijn post nog 6 keer quoten....
Jahaaaa....verkeerde kant van de brug...dan krijg je datquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Internetten op telefoon is kut, maar internet ligt eruit hier
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:22 schreef Laysa het volgende:
6 keer op een rij.. HOLLÉ!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:22 schreef Laysa het volgende:
Eat that, Lays.quote:
Sinds wanneer maak jij reclame voor chips?quote:
Noh....Pubers....die doen gewoon lekker kinderachtigquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vroegaah kon je nog spellingdinges wijzigen zonder dat iemand 't zag.
Sinds m'n modschap niet meer genoeg opbrengtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij reclame voor chips?
Je hebt vast al boodschapjes gedaanquote:
neequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt vast al boodschapjes gedaan
Uit die stoel dan, luie vlegel!quote:
En doen alsof defensie wat is om trots op te zijn. Ja, in Nederland een speldje krijgen voor niets. Maar als je halve wegen de wereld geestelijk verzorger moet zijn, omdat een soldaat vraagt om hulp terwijl zijn benen 3 meter verderop liggen dan piep je wel anders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Noh....Pubers....die doen gewoon lekker kinderachtig....Dat ie nog leeft is gewoon en wonder weet je
Je praat tegen jezelf....liefffffquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Uit die stoel dan, luie vlegel!
quote:
Decibel : )quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:16 schreef Mikkie het volgende:
Veel plezier Difficult! Nog een feestje met een speciale reden?
Haiiiiquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:51 schreef IrishBastard het volgende:
Goedemorgen vriendelijke medemensen
Ha, dus dáárvoor ging je op vakantiequote:Op zondag 21 augustus 2011 11:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand wat gehoord over een schietpartij bij de parkeerplaats naast men huis btw?vind net in de brievenbus iets vd politie
![]()
Juh gelukkig nog wel goedgekomen, later die avond alsnog de overschrijvingen kunnen doenquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ha, mooi dat het relaxed was
Uiteindelijk met de ING ook alles goed gekomen?
Fijn dat je genoten hebtquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heerlijk gesurft, gebbqd, gefeest,
![]()
Vakantie was echt te lang geleden, wat een gruwelijk lekker weekje in Frankrijk
Iemand wat gehoord over een schietpartij bij de parkeerplaats naast men huis btw?vind net in de brievenbus iets vd politie
![]()
Terwijl je normaal altijd wel iets weet als er schietpartijen zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fijn dat je genoten hebt![]()
En nee niks gehoord
Jeweetzquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Terwijl je normaal altijd wel iets weet als er schietpartijen zijn
Maar dat gevoel van thuis zijn opeens is inderdaad altijd vreemd
Ik ga zelfs voor de 8quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar dan haal je morgen ook een 7 zegt mijn glazen Oog
Een week? Hoeveel stof moet je kennen dan, 13 boeken?quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zeurt niet, ik ben al een week aan het lerenals het goed is heb ik dadelijk alles af en dan kan het herhalen beginnen!
Snap ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:45 schreef Laysa het volgende:
Wat ben ik blij dat ik dat allemaal niet meer hoef zeg
Succes. Gaat je wel lukken anders was je wel eerder begonnen dan de dag ervoorquote:
Dank je, ga er wel van uit!quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Succes. Gaat je wel lukken anders was je wel eerder begonnen dan de dag ervoor
Op weekend geweest?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Ben ik me even een partij moe zeg. Maar nu toch echt gewoon een middag vrij! Kleren wassen, slapen en chillen. Maar het is wel heeeeeeeeeeeel leuk.
Hoe is het hier?
ga je hier boodschappen doen? kan je mij n lift geven naar de xxquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:49 schreef Mikkie het volgende:
Succes alle studiemensen vandaag. Ik ga zo even boodschappen doen en dan nog lekker even in de tuin zitten tot het noodweer losbarst
.
[ afbeelding ]
Jups. Was wel prima, jammer dat er geen ander biologie groepje bij ons zat.quote:
Ik ga zo naar de Appie to go. Moet je bij moeders langs?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga je hier boodschappen doen? kan je mij n lift geven naar de xx?
Woensdag!quote:
Dat hadden wij gister met de bbq bij IB zijn broer.. Gewoon buiten blijven zitten steeds want echt doorzetten deed het nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:17 schreef Mikkie het volgende:
Ah, komt goed dan! Morgen nog even een dagje goed knallen!
En Difficult: lekker ontspannen vanavond dan!
Hoe irritant: zit je lekker buiten, begint het te druppelen dus verhuis je toch maar naar binnen. Heb je alles binnen staan, zet de regen niet door...
Kom je nu mee. Nu zit ik al een uur binnenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat hadden wij gister met de bbq bij IB zijn broer.. Gewoon buiten blijven zitten steeds want echt doorzetten deed het niet
Naar aanleiding van bovenstaande. Heb je zusjes?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:26 schreef Mikkie het volgende:
Geen idee, alle vrouwen die ik ken zijn sinds hun eerste contact met mij sowieso geen maagd meer.
Maar een beetje afkoeling zou niet verkeerd zijn inderdaad.
TMI!quote:
Dat was het juist geweest als ik nichtjes had gehadquote:
Mag jij in de buurt komen van een basisschool trouwens?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was het juist geweest als ik nichtjes had gehad.
Ik had een theorieboekje een keertje doorgelezen. Dat was het. Als je zon cd hebt kan je meen ik wat examens oefenen dan weet je wat je te wachten staat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:03 schreef morgane het volgende:
Hmm, ik heb op 1 september mijn theorie-examen voor m'n rijbewijs, maar ik heb geen idee hoeveel en hoe ik het moet leren. Ik heb een theorieboek met cd-rom. Heeft iemand advies voor mij?
In dat geval zou ik gewoon een paar keer het boekje doornemenquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:35 schreef morgane het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd erg weinig affiniteit met het verkeer. Ik merk dat ik tijdens m'n rijlessen wel heel veel leer, maar vind het lastig in te schatten hoeveel ik ervoor moet leren. Ik ga misschien toch maar eens flink aan de slag danOp de cd-rom staan inderdaad oefenexamens, heb er al een paar geprobeerd en dan heb ik maar een heel klein deel van de vragen goed.
Bedankt voor het advies beiden!
Nu nog... hoop wel dat dat minder gaat worden want heb morgenavond een feestje en anders ga ik weer helemaal kapot daarbinnenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:57 schreef Meesterchef het volgende:
Sodeju wat was het kleefweer vandaag zeg..
Bofkontquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik zie het ja, crap. Dat wordt weer veel drinken morgen om aan de vochtbehoefte te voldoen
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:31 schreef IrishBastard het volgende:
Wegmisbruikers was mooi netZo'n drentse knul die moest blazen, blijkt zijn beginnersrijbewijs kwijt te raken nadat hij staat te lachen dat hij gewoon weg mag
Moet hij daarna nog even naar de belastingdienst, blijkt hij 2590 euro open te hebben staan aan motorrijtuigenbelasting
Kon 'ie niet betalen, dus moest hij z'n prachtige CRX achterlaten. Als hij niet binnen 30 dagen betaalt dan wordt de auto per opbod verkocht
Meer eelt op je tong kweken, jochie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:42 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, alleen is het ook wel de bedoeling dat je verder nog een beetje smaak mee krijgt. Dit was gewoon branden, en verder helemaal geen (mogelijkheid tot het herkennen van) smaak
Ik hou zeker van pittig (hoe heter hoe beter) maar ik wil wel wat proeven van wat ik eet
misschien kan jij daar een bijdrage aan leverenquote:
nee....jij wel blijkbaarquote:Op maandag 22 augustus 2011 08:37 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, hadden jullie ook al gepost vanochtend
geen idee meer waar die precies aan te danken was, ik hou iig niet van frietje kapsalonquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien kan een bepaalde keeper van een bepaalde provinciale hoofdstad in het westen je daar meer over vertellen IB?
btw Swarmi: Kapsalon gone bad?
Dat Yashi is afgebleven van de mexicanischer feuer suppequote:Op maandag 22 augustus 2011 10:30 schreef Mikkie het volgende:
Vreemd genoeg horen we yashi niet klagen over d'r kringspier, wat zegt dat over haar eelt...?
klinkt duitsquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat Yashi is afgebleven van de mexicanischer feuer suppe
Daar gaat m'n roddelquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat Yashi is afgebleven van de mexicanischer feuer suppe
Nice! hoop dat ik dat morgen ook kan zeggenquote:
Je bent weer helemaal bijgekomen dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:54 schreef Dupje het volgende:
Ja! Hoogtepunten waren: springen op Goose, spacen bij Lamb, mee schreeuwen (want zingen was er niet echt bij) bij Rise Against, dansen bij Chase & Status en wegdromen bij Agnes Obel
Tof!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:54 schreef Dupje het volgende:
Ja! Hoogtepunten waren: springen op Goose, spacen bij Lamb, mee schreeuwen (want zingen was er niet echt bij) bij Rise Against, dansen bij Chase & Status en wegdromen bij Agnes Obel
Euh, nahquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je bent weer helemaal bijgekomen dus
Dat was het zeker!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tof!
niet echt mijn soort muziek maargoed, sfeer zal vast awesome zijn geweest![]()
Ah komt wel goed, hoe laat moet je morgen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nice! hoop dat ik dat morgen ook kan zeggenCollege 1 nu met een goed gevoel herhaald (in tegenstelling tot gisteravond) op naar college 2 (en 3,4,5,6,7,8 en 9
)
9 uur.. mja ik moet wel ff iets sneller door die sheets heen, ben denk ik anderhalf uur bezig geweest met college 1.. Maar dat komt ook omdat ik er gister gewoon een kut gevoel bij had en dat nu ff weg wilde nemenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:00 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ah komt wel goed, hoe laat moet je morgen?
Goed plan!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toppieen om dat te vieren mag je van de week Mac komen eten
Oh nog genoeg tijd toch? 9 Uur is altijd wat minder, ik heb liever rond een uur of twee dan kan je alles nog eens doornemen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
9 uur.. mja ik moet wel ff iets sneller door die sheets heen, ben denk ik anderhalf uur bezig geweest met college 1.. Maar dat komt ook omdat ik er gister gewoon een kut gevoel bij had en dat nu ff weg wilde nemen
Aan de andere kant, nu hoef je niet de halve dag te zitten stressenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:08 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Goed plan!
[..]
Oh nog genoeg tijd toch? 9 Uur is altijd wat minder, ik heb liever rond een uur of twee dan kan je alles nog eens doornemen.
Datquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:06 schreef Laysa het volgende:
Komt goed Yash...je strest altijd zo van te voren, maar tot nu toe kwam dat goed
Nee nu moet ik bijslapenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Aan de andere kant, nu hoef je niet de halve dag te zitten stressen
Ach tis niet alsof ik dinsdag verder geen andere dingen heb om te stressen (die sollicitatie, alhoewel dat nu nog gewoon een gesprek bij uitzendbureau is, dus zal wel meevallenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Aan de andere kant, nu hoef je niet de halve dag te zitten stressen
bezorgen die ook tegenwoordig?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toppieen om dat te vieren mag je van de week Mac komen eten
Like a motherfucking boss. En dan party hard!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:18 schreef Mikkie het volgende:
Wat Laysa en IB zeggen. Beetje knallen vandaag en gewoon met vertrouwen naar dat tentamen morgen!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Like a motherfucking boss. En dan party hard!
[ afbeelding ]
Gaaf plaatjequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Collega's vragen zich nu af waarom ik moest lachen
Niet dat ik weetquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bezorgen die ook tegenwoordig?
Google maar eens op McDelivery!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bezorgen die ook tegenwoordig?
Dat klinkt wel veel als het dialect dat ik spreekquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:58 schreef Mikkie het volgende:
Geen clip, maar die tekst![]()
Wel even af luisteren, is de moeite!
Hiep hiep hoera, hiep hiep hoera
Dan moet je ook niet in de Waal gaan zwemmen. Evolutietheorie 1, kerel in het water 0.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is toch niet goed met dei drenkeling, politie heli komt hier superlaag over en er liggen rubberbootjes in de waal
Ik weet niet wat beter isquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij gaan vanavond naar mijn ouders. Bedelen voor nieuw collegegeld.
Snel, ga naar een andere SC om hulp vragen om het niveau weer op te krikken!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:10 schreef LastRequest het volgende:
T/m topic 606 teruggelezen, wat een onzin!
Dit topic lees ik wel als ik straks weer thuis ben
Dat boden mijn ouders gister zelf weer aan, had de kwestie laatst al overlegd met mijn moeder. Maar mijn vader vroeg gister van wanneer moet je eik weer betalen.. Ik zo das al geregeld und so.. Dus hij vroeg daarna hoeveel die maandelijks moet overmakenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij gaan vanavond naar mijn ouders. Bedelen voor nieuw collegegeld.
Ah komt goed dan.. ik was gister nog tot twee uur bezigquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, alle sheets nog een keer doorgenomen.. Nu nog even wat conclusies lezen en dan vind ik het wel best
Is nog steeds een big ass plaatje hier bij mij anders...quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
omdat je dr een enter tussen moet doen
Dat is wel ene grappige plaatje even opslaan voordat ie weg is! Die 5 is zeker het aantal punten voor een eindbaas?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef Swine het volgende:
Speciaal voor DK:
[ afbeelding ]
Van het spel Guillotine
Lekker Broabantsquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Speciaal voor Mikkie, IB, swarmi en alle andere fans: http://www.geenstijl.tv/2(...)_meet_greet_met.html
Succes dadelijk Yash. Denk er aan, like a boss! JE KAN HET!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen, ik kan iig niet meer slapen en ben weer lekker misselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |