Zo een 2e kop koffie...ergens vandaag richting suup slenteren en verders lekker de zon in...en vanavond friet eten bij Oma...Ik dwing DK een bami blok te nemen....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:35 schreef Mikkie het volgende:
Zon!
Ik ga nog steeds bedenken wat ik ga doen vandaag.
Naisquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:41 schreef Mikkie het volgende:
En dan even Yashi en IB een foto sturen met wat ze gisteren gemist hebben!
Ik ga vandaag ook wel van de zon genieten, dus buiten lopen lijkt me heerlijk! Misschien maar een dierentuin bezoeken ofzo
Dat was mij al duidelijk.quote:
Eerst de zakelijk dingen. Kan je de 29e?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:10 schreef morgane het volgende:
Ik ben weer terug uit Stockholm, toffe stad
quote:
Het kan me geen ruk schelen of dit sarcastisch was of niet. Je doet met deze uitspraak gewoon een heleboel goed werk en (al dan niet heroïsche) acties van Nederlandse veteranen te niet en je verdient dan ook geen enkel respect daarvoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen idee. Maar dat was een echte veteraan. Nederland kent geen veteraan meer sinds Indië/Korea of je moet voedselpakketten uitdelen ook tot de krijgskunst gaan rekenen.
Niemand is hier zo verschrikkelijk. Ik tolereer simpelweg dat soort uitspraken die de werkelijkheid vertekenen niet, snap je dat? Die vertekende waarheid kreeg je ook in je gezicht terug met de linksche hippies post om het te laten voelen. Die mensen geven als het moet hun leven voor Nederland een onze vrijheid, heb gewoon respect. Dat is het minste wat wij hen verschuldigd zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Na even wat research gedaan te hebben, vraag ik me echt af waarom Sam hier nog steeds post, gaat ie allemaal mensen vanuit DEF optrommelen om een bullshit post van Dk met als tekst dat ze die linkse hippies maar bang moesten gaan maken.
Je mag hier posten hè, staat toch niemand naast je met een pistool tegen je hoofd?
Als wij zo verschrikkelijk zijn, wat doe je hier dan nog behalve het topic vervuilen met mensen die niks met nijmegen te maken hebben?
Hm, maar weer blijk van het feit dat (sommige) mensen in dit topic maar weer is al te snel overgaan op dom gezwets en andere mensen kleineren. Ik doe daar niet aan mee. Ik hoef jouw hulp overigens niet, bedankt hoor meidquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:25 schreef Laysa het volgende:
Whut?!
![]()
![]()
Goed zo sam...je hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt.
Kleuteren met anderen doe je maar lekker in de zandbak.
en dan te bedenken dat ik dat kindje een kans wilde geven terwijl jullie aan het hakken waren
Doe dat inderdaad maar, het wordt een lange dagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik zal de popcorn maar vast klaarzetten
Nee, jullie maken jezelf belachelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het mooie is dat jij nu denkt dat je heel cool en stoer bent, maar het enige wat je de hele tijd doet is jezelf belachelijk maken
Maar nu hebben we zijn nieuwe padawanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lang geleden, vroeger hadden we hertog.
Ach, ik blijf hier net zo lang totdat jullie genoeg van me hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lang geleden, vroeger hadden we hertog.
Reached that point, kthxbai!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach, ik blijf hier net zo lang totdat jullie genoeg van me hebben..
BAI BAI !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Reached that point, kthxbai!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Reached that point, kthxbai!
Een maandagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:13 schreef Laysa het volgende:
wat een mooi weer....en zelfs Piet in dit topic![]()
Piet kan je de 29e?
Wie, ikquote:
Ja daar kwam Mikkie mee....Oa....en op deze dag konden de meesten...de andere 2 opties niet.....maar het is dus een Nee?quote:
Jaja....Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee maandag wordt 'm niet, ga sowieso squashen dan.
Geef 8!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja Yashi, doe eens normaal, met je gestook!
Het is hier niet drukquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heel FOK! is uitgestorven en hier is 't druk, hoe krijgen jullie dat precies voor elkaar?
Met dank aan sam?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heel FOK! is uitgestorven en hier is 't druk, hoe krijgen jullie dat precies voor elkaar?
H_M's padawan die in DEF SC op aan het scheppen is hoe hij hen daar aan het verdedigen isquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie bent u?quote:
online warfare!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
H_M's padawan die in DEF SC op aan het scheppen is hoe hij hen daar aan het verdedigen isals dát geen vaderlandsliefde is
Hardly opscheppenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
H_M's padawan die in DEF SC op aan het scheppen is hoe hij hen daar aan het verdedigen isals dát geen vaderlandsliefde is
Whoh0000000quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar, die Skype verbinding! IB en Yashi hebben vast Skype
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben een boek aan 't lezen over SEAL, mag ik nu ook in DEF?
ja tief maar opquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben een boek aan 't lezen over SEAL, mag ik nu ook in DEF?
Jij bent ECHT oud!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vroeger in 1736, toen ik omsingeld was door inboorlingen in papua, toen was het pas druk!
Zeggg.. hoe oud ben je dan wel niet!?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vroeger in 1736, toen ik omsingeld was door inboorlingen in papua, toen was het pas druk!
hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:22 schreef Laysa het volgende:
ik vind het gewoon triest...Een beetje echte soldaten proberen te hosselen om als eenoverharig pubertje je gelijk te krijgen...Grow up jeweetz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |