Op GPS? Lijkt me sterk.. teller kan wel, dingen wijken nogal af op topquote:Op woensdag 16 november 2011 23:06 schreef dylanrr het volgende:
Vandaag 240 gehaald in m'n Scorpio. Dat ding kan echt niet standaard meer zijn. Het is immers maar een 2.3 en trekt in z'n laatste versnelling nog door naar de 6.5k toeren.
Was inderdaad op de teller. Maar de snelheid wijkt dan toch geen 30km per uur af? Of wel?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:40 schreef invine het volgende:
[..]
Op GPS? Lijkt me sterk.. teller kan wel, dingen wijken nogal af op top
Bij zo'n scorpio? Het zou met niet verbazenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:16 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Was inderdaad op de teller. Maar de snelheid wijkt dan toch geen 30km per uur af? Of wel?
Ai, die California?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:58 schreef Oksel het volgende:
M'n schoonpa heeft z'n Ferrari kort gereden.
Oei...da's nooit goed. Eigen schuld? En goed er vanaf gekomen hoop ik?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:58 schreef Oksel het volgende:
M'n schoonpa heeft z'n Ferrari kort gereden.
bandjes bijna kaal rijden, tacho laten keuren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef Gummiebeer het volgende:
Vanmiddag over de begrenzer.![]()
91km/u! Digitach ging weer zeuren jammer genoeg...![]()
Anderzijds 170km/u op een '90 Transalp, niet leuk, stuur ging zwabberen.
Je moet met zo'n fietscomputer bij een alarmpoortje van een winkel gaan staan, bijvoorbeeld hema. Mijn Sigma gaaf 364km/u aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:11 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje oftopic, wel heel stoer natuurlijk.
Met geschoren benen op een wielrenfiets is nooit stoer..quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:11 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje oftopic, wel heel stoer natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |