Ja. Ik heb nog helemaal geen zinquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:01 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wel oke! Vakantie bijna voorbij
[..]
Ja ik ben ook geweest, was erg leuk! Alleen mijn groep was niet geweldig, mijn keipapa's dan.. ze waren van die vindicat/albertus leden en hadden het alleen maar over "lage sl*tjes" die ze n**kten enzo.. en ze zoenden met een paar meiden ons groep.. maar javerder wel leuk!
Ik welquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nog helemaal geen zin
Hoi KB! Al terug van vakantie?quote:
Vooral vindicat, pfoe.. de hele dag door.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:05 schreef yosander het volgende:
Die panden van Albertus/Vindicat ruik je al zodra je de straat in loopt.
Ben wel bij een aantal toffe feesten van ze geweest, helaas kwam Vindicat met een neppe Deadmau5 aanzetten en bij Billy the Clit bij Albertus was het megadruk.
Mijn KEI-leiders waren tof en vaak 'kaal'. Maar dat was ik ook wel een aantal nachten
.
Wel bijna toch?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, ik ben nog niet terug Waterrr.
Sportvereniging niet. Ga denk ik gewoon fitnessenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:11 schreef Water123 het volgende:
yosander, word je nog lid van een sportvereniging?
Haha nog even volhouden! Heb je verder wel een leuke vakantie dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ehh. Nog een week en een paar dagen.HET HOUDT NIET OP!!!!!!!!!1
Hoe was jouw vakantie?
Ah okequote:Op zondag 21 augustus 2011 15:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Sportvereniging niet. Ga denk ik gewoon fitnessen.
Muah in het begin niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
Haha nog even volhouden! Heb je verder wel een leuke vakantie dan?
Mijn vakantie was wel okee, ging snel voorbij gelukkig! Ben inmiddels al 1,5 week thuis!
Ahquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Muah in het begin niet.Toen weer wel en gisteren even een dieptepunt van de vakantie gehad.
![]()
Aww, leuk gehad?
Waarom niet?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou vandaag naar mn nichtjes gaan en daar slapen... Laten mn ooms me niet gaan. Fml.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |