quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sterke verhalen man is weer in de zaal, applaus voor hem.
ik heb vier atlassen geloof ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:28 schreef Water123 het volgende:
Ik heb ook nog De Grote Bosatlas hier liggen, van school gejat
Ik zat laatst zo in een auto. Een lelijke auto. Ik werd boos, ik stapte uit de auto en pakte mijn honkbalknuppel, die ik toevallig bij me had en begon op de auto in te slaan. De auto bleek gepantserd te zijn dus werkte het niet echt. Ik werd nog bozer en toen begon ik de auto uit te schelden. De auto was daar niet blij mee en begon ineens flink gas te geven en reed over mijn tenen heen. Dat deed pijn, ik werd er niet vrolijk van, zoals Rob Geus zou zeggen. Ik pakte een eend, want die was toevallig in de buurt en gooide de eend naar de auto. Het was blijkbaar een harde eend, wat er zat ineens een deuk in de auto. Toen was ik tevreden en ging ik naar Veghel, naar de mbo waar ik op een kratje pils in de klas ging zitten. Iedereen wilde mijn pils jatten dus toen heb ik iedereen geslagen, zo rollen we in Veghel. Toen heb ik m'n pils gedronken en ging ik naar huis. Thuis heb ik mijn bed op z'n kop gezet en ben ik op het dak gaan slapen. Was geen genot, want het regende. Toen ben ik dakpannen naar de wolken gaan gooien en omdat dat geen succes werd ben ik in de boom gesprongen, waar een mooi vogelnestje was en daar heb ik heerlijk geslapen.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zat laatst zo in een auto. Een lelijke auto. Ik werd boos, ik stapte uit de auto en pakte mijn honkbalknuppel, die ik toevallig bij me had en begon op de auto in te slaan. De auto bleek gepantserd te zijn dus werkte het niet echt. Ik werd nog bozer en toen begon ik de auto uit te schelden. De auto was daar niet blij mee en begon ineens flink gas te geven en reed over mijn tenen heen. Dat deed pijn, ik werd er niet vrolijk van, zoals Rob Geus zou zeggen. Ik pakte een eend, want die was toevallig in de buurt en gooide de eend naar de auto. Het was blijkbaar een harde eend, wat er zat ineens een deuk in de auto. Toen was ik tevreden en ging ik naar Veghel, naar de mbo waar ik op een kratje pils in de klas ging zitten. Iedereen wilde mijn pils jatten dus toen heb ik iedereen geslagen, zo rollen we in Veghel. Toen heb ik m'n pils gedronken en ging ik naar huis. Thuis heb ik mijn bed op z'n kop gezet en ben ik op het dak gaan slapen. Was geen genot, want het regende. Toen ben ik dakpannen naar de wolken gaan gooien en omdat dat geen succes werd ben ik in de boom gesprongen, waar een mooi vogelnestje was en daar heb ik heerlijk geslapen.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Zo'n hoog punt heb ik nog nooit voor een spreekbeurt gehad. Dankjewel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol gekkie
schrijfstijl: 9/10
jij: 10/10
verhaal: 8/10
totaal: 10/10
Sla haar met die eend.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:39 schreef Water123 het volgende:
GVD, die kutsnol doet gewoon expres een foto van mn vriend en haar op haar msn!
Hihihquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n hoog punt heb ik nog nooit voor een spreekbeurt gehad. Dankjewel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |