Gaan jullie ieder jaar daarnaar toe?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat zusje boos schreeuwen verdriet alles en ik vond het er ook niet zo leuk en hitte alles bahbahbah
Weggegooid!quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:50 schreef Etsu het volgende:
wat doen jullie met werkboeken, aantekeningen, schriften etc van de middelbare school?
Ik heb beneden nog 3 dozen met allemaal spullen van de basisschool, vmbo en havo. En op m'n kamer nog drie stapels met vwo shit, en ik weet niet wat ik mee moet doenquote:
Uitzoeken en weggooien! Wat heb je eraan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb beneden nog 3 dozen met allemaal spullen van de basisschool, vmbo en havo. En op m'n kamer nog drie stapels met vwo shit, en ik weet niet wat ik mee moet doen
best een goed idee...quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Uitzoeken en weggooien! Wat heb je eraan?Leuke werkstukken bewaren en verder alles verbranden
Dat kun je bewaren om het aan je kinderen te laten zienquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
best een goed idee...
ik heb nog wel ergens een werkstuk voor kunst uit de 1ste, heb ik een 10 op gescoord
waar ging het overquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goddome wat een kutverbindiiiiing ARGHHH.![]()
![]()
En tevens: Ik heb mijn allereerste werkstuk nog. Dat was nog in de tijd voor de computers en alles. Met de hand geschreven en plaatjes er zelf bijgetekend.
wat heb je gehaald daarvoor?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Over Leeuwen en tijgers en andere katachtigen.Groep zes, ik weet het nog zo goeddd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |