Okido.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Is onbekend. Ik denk dat er 5 of 6 maffia en 1 spion waren, maar da's een gok.
Ja natuurlijk, als we dan eindelijk de spion bij ons hebben gaan we proberen die zeker weten dood te makenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies.
Met het idee dat er nog ongeveer 2 maffia over zijn en dan 2 mensen die met zo'n plan aan komen zetten...
Calex ontkennen was alleen verdachter geweestquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, als we dan eindelijk de spion bij ons hebben gaan we proberen die zeker weten dood te maken
Dan hadden we wel iemand anders verdacht gemaakt
Ik ben geen maffia, echt nietEr zijn vrijwel geen hints naar mij toch?
BM wordt natuurlijk een beetje buiten schot gehouden. Daar weet ik dan weer alles vanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, als we dan eindelijk de spion bij ons hebben gaan we proberen die zeker weten dood te maken
Inderdaad, we waren er binnen een kwartier al achter dat het Calex wel mķest zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:16 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Calex ontkennen was alleen verdachter geweest
Door.. knetter volgens mij toch? En nog iemand. Die zijn dan dorp.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, we waren er binnen een kwartier al achter dat het Calex wel mķest zijn.
Ja das ook wel weer zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:16 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Calex ontkennen was alleen verdachter geweest
Ik ben onschuldigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, voor het kwijtraakt, ik blijf vooralsnog bij mijn stem op MP.
Maarten-Pieter (1): IJs
Ik was bijvoorbeeld degene die dit zeiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, we waren er binnen een kwartier al achter dat het Calex wel mķest zijn.
Das waar, Calex kwam dag 3 al bij jullie, dus kan hij in nacht 3 best de 2e moord hebben gepleegd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit is ook een aloude tactiek van maffia hoor, héél actief meedoen (en dan ondertussen de verkeerde mensen eruit stemmen, of misleidende hints vinden). Dat er nog geen aanslag op jouw leven gepleegd is, is ook een wonder. Of juist verdacht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En ook heb ik actief bijgedragen aan het zoeken van hints
Maar dát zeggen ze allemaal.quote:
Vorig potje duurde doodden we bijvoorbeeld TV ook pas laatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is ook een aloude tactiek van maffia hoor, héél actief meedoen (en dan ondertussen de verkeerde mensen eruit stemmen, of misleidende hints vinden). Dat er nog geen aanslag op jouw leven gepleegd is, is ook een wonder. Of juist verdacht.
Oh, eens kijken of ik de hints aan hem kan koppelen. Daar had ik niet meer naar gekeken omdat hij dood is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Das waar, Calex kwam dag 3 al bij jullie, dus kan hij in nacht 3 best de 2e moord hebben gepleegd.
Ik dacht dat hij al dood was voor hij een moordkans had gehad, maar dat is dus niet zo.
Ja, pas toen ik me afvroeg waarom het calex niet kon zijn draaide MP bij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Het Grote Fok! Maffia Spel #17
Vanaf hier de ontdekking van de spion
MP je zei eerst crazy-M. Maar ik vel vooralsnog geen oordeel
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hoezo kan calex het niet geweest zijn dan?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Das waar, Calex kwam dag 3 al bij jullie, dus kan hij in nacht 3 best de 2e moord hebben gepleegd.
Ik dacht dat hij al dood was voor hij een moordkans had gehad, maar dat is dus niet zo.
Nee, dat snap ik ook al niet zo goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar kon Calex nu wel of niet moorden, ik weet het niet meeeer.
Omdat ik hem niet zag bij de stemmen op de onschuldigen. Daarbij vergat ik natuurlijk de optie van niet stemmen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, pas toen ik me afvroeg waarom het calex niet kon zijn draaide MP bij.
Ja echt he? Zijn eerste conclusie was:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, pas toen ik me afvroeg waarom het calex niet kon zijn draaide MP bij.
[..]
quote:Crazy-M en Calex zijn de enigen die niet op Lutte of Borisz hebben gestemd in de eerste nacht. Conclusie: Crazy-M is nu maffia
Volgens mij wel dacht ik tochquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook al niet zo goed
Je hebt vergeten en "vergeten"quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Omdat ik hem niet zag bij de stemmen op de onschuldigen. Daarbij vergat ik natuurlijk de optie van niet stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |