abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:46:05 #151
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_101036621
Ik las zojuist op de twitter van de drummer van SkunkAnansi dat op het hoofdpodium een windsnelheid van 160km/u is gemeten:

MarkSkunkAnansi Mark Richardson
Equipment measuring the wind that hit the stage recorded 160kph!!
19 aug

Ik zelf ben nog altijd zwaar onder de indruk van deze storm. Dit was met recht het heftigste weer dat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_101037846
quote:
9s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:19 schreef Snakey het volgende:

[..]

Erg pijnlijk. Sowieso je kind verliezen, lijkt me 1 van de ergste dingen die je kan overkomen.
ja lijkt mij ook...
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_101038111
http://www.deredactie.be/(...)09/2.17110/1.1091156

Damn, dit geeft wel een goed overzicht van alles :{ had 'm nog niet gezien.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_101040038
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:12 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Damn, Goed te horen dan, dat jullie er zo vanaf gekomen zijn, toen we die boom op de tent zagen waren we echt héél bezorgd. Inmiddels al wat bijgekomen van het hele gebeuren? Jullie moeten zó geschrokken zijn ;(

[..]
De laatste beetjes adrenaline zijn nu uit mijn lijf verdwenen en heeft nu plaats gemaakt voor vermoeidheid. Gelukkig veel hulp gehad van familie en vrienden de afgelopen dagen.
pi_101040275
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:30 schreef Samara_Morgan het volgende:

[..]

De laatste beetjes adrenaline zijn nu uit mijn lijf verdwenen en heeft nu plaats gemaakt voor vermoeidheid. Gelukkig veel hulp gehad van familie en vrienden de afgelopen dagen.
Dat kan ik me voorstellen. Voor ons was het iets minder heftig, dus bij mij sloeg die moeheid eergisteren en gisteren al toe. Fijn dat je steun had van familie en vrienden. Ik zou zeggen: gun jezelf lekker wat rust vandaag, vanavond op de bank hangen met een fijne film ofzo :*
// wandelende paradox //
pi_101049606
Overigens wel props voor de organisatie, ze proberen het echt wel zo goed mogelijk te regelen is mijn idee. Steunfonds wat opgericht wordt en ook al meteen dingen geregeld als terugsturen van lockersleutels enzo (én borg terug krijgen). Hoop mensen zullen (net als wij), even snel hun tas uit de locker gehaald hebben en daarna in de chaos de sleutel gehouden. Staat dus al duidelijk op de site waar je die heen kan sturen en als je rekeningnummer vermeld dat je de borg terugkrijgt.

Zou het fijn vinden om de drankbonnen vergoed te krijgen, aangezien je daar écht geen gebruik van hebt gemaakt (van diegene die gekocht hebt), en ik er nog een stuk of 40 heb ofzo :')

Festivalkaartje vergoed hoeft van mij niet eens, laat ze dat geld maar in dat steunfonds steken ofzo :)
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:10:18 #157
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_101049975
Ik heb zo geen idee hoe je die drankbonnen vergoed zou moeten krijgen. Ik heb donderdagmiddag nog 50 euro aan bonnen uitgegeven, maar ik kan nooit bewijzen dat ik die niet uitgegeven heb.
pi_101050036
Ik heb de bonnen nog? Dat lijkt me bewijs genoeg? Maar goed, als het niet gaat lukken ook geen ramp, maar dat zou ik dan wel zonde vinden. Entreekaartje valt gewoon onder 'overmacht', en zal ik echt geen seconde rouwig om zijn.
pi_101122233
Helaas, toch nog een vijfde slachtoffer. Overleden in het ziekenhuis. -O-
pi_101123822
Meen je niet ;(
pi_101124030
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101130912
:{ ;(
// wandelende paradox //
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 20:15:03 #164
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_101140270
Enkele artiesten waaronder 'School Is Cool' en 'Amatorski' storten hun reeds ontvangen gage vrijwillig terug aan Pukkelpop. Dit omdat ze het voortbestaan van Pukkelpop wil waarborgen.

Bron: heb geen linkje, was zonet op het VRT journaal...
Are you fokking to me?
pi_101140686
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Marie30 het volgende:
Enkele artiesten waaronder 'School Is Cool' en 'Amatorski' storten hun reeds ontvangen gage vrijwillig terug aan Pukkelpop. Dit omdat ze het voortbestaan van Pukkelpop wil waarborgen.

Wow, dat is een toffe en mooie actie! Ik hoop ook echt dat ze blijven voortbestaan. Ik hoef t geld van mijn kaartje ook niet terug als ik ze daarmee help (dan liever een gratis dagkaart/korting op de volgende pukkelpop!)
// wandelende paradox //
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:32:19 #166
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_101141060
Pff vreselijk zeg :{ en wij op Lowlands maar feesten.. je gaat je bijna schamen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_101145702
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Marie30 het volgende:

Tof, hopelijk volgen de grote klappers hun voorbeeld, begreep dat Eminem voor die hele tour van hem > 1 miljoen per show krijgt :r
pi_101148225
quote:
Uit solidariteit met de financieel geteisterde organisatie van muziekfestival Pukkelpop storten Belgische artiesten massaal hun gage terug.

Na het Pukkelpopdrama kampt de festivalorganisatie niet alleen met zware emotionele maar ook met financiële kopzorgen. Zowel terugbetaling van de tickets als compensatie van de artiesten dreigt voor een aderlating te zorgen.

In de Belgische rockscène is de hulpvaardigheid echter bijzonder groot. Vijfendertig van de 210 geprogrammeerde acts waren van eigen bodem, ongeveer de helft ervan bevestigde al zijn financiële steun.

De festivalorganisatie heeft ondertussen 15 november vooropgesteld als deadline om de terugbetaling van de tickets en schade af te handelen.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ukkelpop-terug.dhtml

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2011 22:38:12 ]
pi_101148299
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:32 schreef Parafernalia het volgende:
Pff vreselijk zeg :{ en wij op Lowlands maar feesten.. je gaat je bijna schamen
Tja, zo is het leven; er gebeuren altijd leuke en vreselijke dingen naast elkaar. Ik ben gewoon blij dat Lowlands iig tof was voor iedereen die daar stond :D (was zelf dit jaar voor t eerst naar P'pop gegaan ipv LL trouwens :o )
// wandelende paradox //
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:40:14 #170
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_101148326
Was voor het eerst in 5 jaar niet op PP. Maar ben dan ook meteoroloog dus :+
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_101148528
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef maniack28 het volgende:
Was voor het eerst in 5 jaar niet op PP. Maar ben dan ook meteoroloog dus :+
Hehe. Ja, ik kwam pas ook op een forum van Belgische meteorologen, en die waren de situatie ca 15 minuten voor alles begon aan het bespreken. Eén iemand zei: goh, dat ziet er echt niet goed uit wat daar onderweg is naar Pukkelpop, hoop dat we niet zo'n situatie als Indianapolis krijgen. Vreemd om achteraf te lezen, dat was dus helaas spot on.

Het lastige is volgens mij dat een niet-meteoroloog bepaalde waarschuwing minder goed kan interpreteren; een code oranje zegt voor mij niets meer of minder dan wat er in de beschrijving staat. Dat het voorspelde weer ook impliceerde dat er zware downfalls/supercells zich kunnen ontwikkelen - ik had tot enkele dagen terug geen idee (even los van het feit dat óf die zich daadwerkelijk ontwikkelen en waar pas kort van tevoren te zien is).
// wandelende paradox //
pi_101148659
En sowieso, hoeveel weeralarmen en 'codes oranje' die we ooit hebben zijn er écht enorm ernstig. Het was ook gewoon bizar noodweer, wat ik nooit eerder heb gezien. Gewoon echt wrong place, wrong time. Als daar geen festival was had geen haan er naar gekraaid. En wat ik er van begreep is het gewoon enorm lastig te voorspellen hoe zwaar zo'n onweer op een bepaald moment of plek gaat zijn.

En al was er wel 15 minuten van tevoren duidelijk hoe erg het zou worden, waar laat je 60.000 mensen dan. Als ze hadden opgeroepen om te gaan schuilen dan waren er wellicht nog meer doden gevallen, want zoals ik het begrijp (en ervaren heb) was je toch in het open veld het beste af.
pi_101152067
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
En sowieso, hoeveel weeralarmen en 'codes oranje' die we ooit hebben zijn er écht enorm ernstig. Het was ook gewoon bizar noodweer, wat ik nooit eerder heb gezien. Gewoon echt wrong place, wrong time. Als daar geen festival was had geen haan er naar gekraaid. En wat ik er van begreep is het gewoon enorm lastig te voorspellen hoe zwaar zo'n onweer op een bepaald moment of plek gaat zijn.

En al was er wel 15 minuten van tevoren duidelijk hoe erg het zou worden, waar laat je 60.000 mensen dan. Als ze hadden opgeroepen om te gaan schuilen dan waren er wellicht nog meer doden gevallen, want zoals ik het begrijp (en ervaren heb) was je toch in het open veld het beste af.
Eens, my thoughts exactly.
// wandelende paradox //
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:59:54 #174
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_101152388
Oh, willen ze de tickets nog terugbetalen ook. Dat wordt een flinke financiele kostenpost. Ze kunnen ook kiezen voor bijvoorbeeld de helft terugbetalen aan de mensen. Daar wordt vast niet moeilijk over gedaan.
pi_101153193
Misschien hebben ze er toch wel een verzekering voor of zo, dat ze nu weten dat het kan. Evenementenverzekeringen dekken juist schade en afgelastingen bij (o.a.) extreme weersomstandigheden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')