ja lijkt mij ook...quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Erg pijnlijk. Sowieso je kind verliezen, lijkt me 1 van de ergste dingen die je kan overkomen.
De laatste beetjes adrenaline zijn nu uit mijn lijf verdwenen en heeft nu plaats gemaakt voor vermoeidheid. Gelukkig veel hulp gehad van familie en vrienden de afgelopen dagen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:12 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Damn, Goed te horen dan, dat jullie er zo vanaf gekomen zijn, toen we die boom op de tent zagen waren we echt héél bezorgd. Inmiddels al wat bijgekomen van het hele gebeuren? Jullie moeten zó geschrokken zijn
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Voor ons was het iets minder heftig, dus bij mij sloeg die moeheid eergisteren en gisteren al toe. Fijn dat je steun had van familie en vrienden. Ik zou zeggen: gun jezelf lekker wat rust vandaag, vanavond op de bank hangen met een fijne film ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:30 schreef Samara_Morgan het volgende:
[..]
De laatste beetjes adrenaline zijn nu uit mijn lijf verdwenen en heeft nu plaats gemaakt voor vermoeidheid. Gelukkig veel hulp gehad van familie en vrienden de afgelopen dagen.
Wow, dat is een toffe en mooie actie! Ik hoop ook echt dat ze blijven voortbestaan. Ik hoef t geld van mijn kaartje ook niet terug als ik ze daarmee help (dan liever een gratis dagkaart/korting op de volgende pukkelpop!)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Marie30 het volgende:
Enkele artiesten waaronder 'School Is Cool' en 'Amatorski' storten hun reeds ontvangen gage vrijwillig terug aan Pukkelpop. Dit omdat ze het voortbestaan van Pukkelpop wil waarborgen.
Bron: heb geen linkje, was zonet op het VRT journaal...
Tof, hopelijk volgen de grote klappers hun voorbeeld, begreep dat Eminem voor die hele tour van hem > 1 miljoen per show krijgtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Marie30 het volgende:
Enkele artiesten waaronder 'School Is Cool' en 'Amatorski' storten hun reeds ontvangen gage vrijwillig terug aan Pukkelpop. Dit omdat ze het voortbestaan van Pukkelpop wil waarborgen.
Bron: heb geen linkje, was zonet op het VRT journaal...
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ukkelpop-terug.dhtmlquote:Uit solidariteit met de financieel geteisterde organisatie van muziekfestival Pukkelpop storten Belgische artiesten massaal hun gage terug.
Na het Pukkelpopdrama kampt de festivalorganisatie niet alleen met zware emotionele maar ook met financiële kopzorgen. Zowel terugbetaling van de tickets als compensatie van de artiesten dreigt voor een aderlating te zorgen.
In de Belgische rockscène is de hulpvaardigheid echter bijzonder groot. Vijfendertig van de 210 geprogrammeerde acts waren van eigen bodem, ongeveer de helft ervan bevestigde al zijn financiële steun.
De festivalorganisatie heeft ondertussen 15 november vooropgesteld als deadline om de terugbetaling van de tickets en schade af te handelen.
Tja, zo is het leven; er gebeuren altijd leuke en vreselijke dingen naast elkaar. Ik ben gewoon blij dat Lowlands iig tof was voor iedereen die daar stondquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:32 schreef Parafernalia het volgende:
Pff vreselijk zegen wij op Lowlands maar feesten.. je gaat je bijna schamen
Hehe. Ja, ik kwam pas ook op een forum van Belgische meteorologen, en die waren de situatie ca 15 minuten voor alles begon aan het bespreken. Eén iemand zei: goh, dat ziet er echt niet goed uit wat daar onderweg is naar Pukkelpop, hoop dat we niet zo'n situatie als Indianapolis krijgen. Vreemd om achteraf te lezen, dat was dus helaas spot on.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef maniack28 het volgende:
Was voor het eerst in 5 jaar niet op PP. Maar ben dan ook meteoroloog dus
Eens, my thoughts exactly.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
En sowieso, hoeveel weeralarmen en 'codes oranje' die we ooit hebben zijn er écht enorm ernstig. Het was ook gewoon bizar noodweer, wat ik nooit eerder heb gezien. Gewoon echt wrong place, wrong time. Als daar geen festival was had geen haan er naar gekraaid. En wat ik er van begreep is het gewoon enorm lastig te voorspellen hoe zwaar zo'n onweer op een bepaald moment of plek gaat zijn.
En al was er wel 15 minuten van tevoren duidelijk hoe erg het zou worden, waar laat je 60.000 mensen dan. Als ze hadden opgeroepen om te gaan schuilen dan waren er wellicht nog meer doden gevallen, want zoals ik het begrijp (en ervaren heb) was je toch in het open veld het beste af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |