Erger als het een dure wijn of whiskey zou zijnquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
De post komt altijd op tijdMeestal dan!
voor mij niet. Houd meer van koffie dan van wijn of whiskeyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Erger als het een dure wijn of whiskey zou zijn
ligt eraan wat op tijd is. Vroegah werd de post hier altijd vóór 10.00 's ochtends bezorgd, nu mogen we blij zijn als we 'm om vijf uur in de bus hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
De post komt altijd op tijdMeestal dan!
Tja ze zijn altijd bezig om de wijken wat door elkaar te gooien. Het kan zomaar zijn dat je "achteraan" zo'n wijk zit met je adres en zodoende pas laat de post krijgt. Kan soms vervelend zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ligt eraan wat op tijd is. Vroegah werd de post hier altijd vóór 10.00 's ochtends bezorgd, nu mogen we blij zijn als we 'm om vijf uur in de bus hebben
Gebeurt hier ook al jaren. TNT bezuinigt waar het maar kan. Mensen lopen dubbele wijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ligt eraan wat op tijd is. Vroegah werd de post hier altijd vóór 10.00 's ochtends bezorgd, nu mogen we blij zijn als we 'm om vijf uur in de bus hebben
Dat ook ja. Vaak gaan we uit rond 11u/12u en dan is de eerste wijk rond 1/2u klaar. Met een beetje pech moet je nog een wijk en is die pas rond 4u afgerond. Is er de pech dat één of ander PIEP &*^&^&^& bedrijf een vervelende mailing heeft kan het zomaar 5u wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gebeurt hier ook al jaren. TNT bezuinigt waar het maar kan. Mensen lopen dubbele wijken
ja, iedereen wordt buitengebonjourd heb ik begrepen. Kennis bezorgde hier altijd de post, al echt jaren en jaren, nu is ze op straat gezetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gebeurt hier ook al jaren. TNT bezuinigt waar het maar kan. Mensen lopen dubbele wijken
Gradje heeft opvoedles van Cesar Milan nodigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef kaatje50 het volgende:
Drass heb jij ook zo'n TNT jas?? Kom dan maar nooit bij ons aan de deur. Onze hond wil je dan verscheuren![]()
Sinds een tijd is hij zoooo erg op de postbode aan het jagen. Wordt helemaal wild als de post komt. Trekt aan de post. Deed hij eerst nooit, maar nu is het zelfs zo erg dat als ik met hem buiten ben en de postbode loopt er, hij hem aan wil vallen
ik snap helemaal niets van dat beleid. Veel vaste krachten worden op straat gezet en mijn zoon kon er een paar maanden geleden zoveel werken als hij maar wilde. Wel met een 4 uren contract.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, iedereen wordt buitengebonjourd heb ik begrepen. Kennis bezorgde hier altijd de post, al echt jaren en jaren, nu is ze op straat gezet
Die krijgt hij van Kaatjuhquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gradje heeft opvoedles van Cesar Milan nodig
Ha nee. Ik werk er nu 8 maanden en ik heb alleen een Tnt tas die ik niet eens gebruikquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef kaatje50 het volgende:
Drass heb jij ook zo'n TNT jas?? Kom dan maar nooit bij ons aan de deur. Onze hond wil je dan verscheuren![]()
Sinds een tijd is hij zoooo erg op de postbode aan het jagen. Wordt helemaal wild als de post komt. Trekt aan de post. Deed hij eerst nooit, maar nu is het zelfs zo erg dat als ik met hem buiten ben en de postbode loopt er, hij hem aan wil vallen
ja, dat klopt, iedereen hier met vast contract wordt buitengezet, en anderen die solliciteren kunnen idd zo beginnen, maar idd voor maar paar uurtjes in de week en geen vast contract, liever nog via uitzendbureauquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik snap helemaal niets van dat beleid. Veel vaste krachten worden op straat gezet en mijn zoon kon er een paar maanden geleden zoveel werken als hij maar wilde. Wel met een 4 uren contract.
Jonge gasten kosten geen reet, oude krachten wel..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik snap helemaal niets van dat beleid. Veel vaste krachten worden op straat gezet en mijn zoon kon er een paar maanden geleden zoveel werken als hij maar wilde. Wel met een 4 uren contract.
die ze er voor terugnemen zijn niet echt veel jonger moet ik zeggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jonge gasten kosten geen reet, oude krachten wel..
ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ha nee. Ik werk er nu 8 maanden en ik heb alleen een Tnt tas die ik niet eens gebruikMen heeft geen spullen/kleren meer dus krijg je ook niks en loop je in je eigen kloffie over straat. ( vind ik helemaal niet erg ).
Ik ken het dat soort honden. Vreten de post gewoon uit je klauwen... Zal het zo zeggen, ik ben geen groot fan van dat soort honden
Drassss heb je een uren-contract of een nul-urencontract ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jonge gasten kosten geen reet, oude krachten wel..
Het verschil is dat het vaak of alleen bezorgers zijn die voor het minimum loon werken of alleen zaterdagbezorgers ( zoals ik ). Die kosten in verhouding gewoon minder... wereld is hard.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die ze er voor terugnemen zijn niet echt veel jonger moet ik zeggen
ik denk dat ze zich indekken met die lage contracten. Is het niet druk, hoeven ze ook niet te komen en uitbetaald te wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die ze er voor terugnemen zijn niet echt veel jonger moet ik zeggen
Uhmmm even een goede maar ik ben een zaterdagpostbezorger. Dus ik werk voor een aardig salarisquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drassss heb je een uren-contract of een nul-urencontract ?
volgens die kennis van mij heeft het idd met die lage uren-contracten te makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik denk dat ze zich indekken met die lage contracten. Is het niet druk, hoeven ze ook niet te komen en uitbetaald te worden
Dan heb je een urencontractquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uhmmm even een goede maar ik ben een zaterdagpostbezorger. Dus ik werk voor een aardig salaris
Ja volgens mij 3, maargoed ik ben er bijna altijd en puur op zaterdag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan heb je een urencontract
Met nul-urencontract heb je wél een contract, maar krijg je alleen de gewerkte uren betaald, en bijv. niet als je ziek bent op ingeroosterde uren
VIquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet hier wachten tot kinderfilm is afgelopen
echt, ik meen dat. Ben gek op onze Grad, maar niet altijd op zijn gedrag. Kan dan zo ongelooflijk boos op hem worden. Hij begint al te rennen als hij de postbode langs het raam ziet lopen. Dan roep ik hem en gooit hij hem meteen op de handrem. Dat lukt al goed, maar nu nog als ik er niet ben. Dan verscheurt hij de post gewoon. Wij denken dat een vorige bezorger hem erg gepest heeft met de post, want dit gedrag had hij eerst nooit. Wel blaffen, maar niet aan de post komenquote:
Als ik de vaste bezorger was van je wijk had ik een honden koekje bij de post gedaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
echt, ik meen dat. Ben gek op onze Grad, maar niet altijd op zijn gedrag. Kan dan zo ongelooflijk boos op hem worden. Hij begint al te rennen als hij de postbode langs het raam ziet lopen. Dan roep ik hem en gooit hij hem meteen op de handrem. Dat lukt al goed, maar nu nog als ik er niet ben. Dan verscheurt hij de post gewoon. Wij denken dat een vorige bezorger hem erg gepest heeft met de post, want dit gedrag had hij eerst nooit. Wel blaffen, maar niet aan de post komen
staat hier ook aan, maar verhuis maar niet naar dat topic. Gaat toch veel te snel om het te volgen. Laat staan te posten..quote:
Vrienden van ons wilden een puppy omdat hun oude hond was overleden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
echt, ik meen dat. Ben gek op onze Grad, maar niet altijd op zijn gedrag. Kan dan zo ongelooflijk boos op hem worden. Hij begint al te rennen als hij de postbode langs het raam ziet lopen. Dan roep ik hem en gooit hij hem meteen op de handrem. Dat lukt al goed, maar nu nog als ik er niet ben. Dan verscheurt hij de post gewoon. Wij denken dat een vorige bezorger hem erg gepest heeft met de post, want dit gedrag had hij eerst nooit. Wel blaffen, maar niet aan de post komen
da's een goeie. Zal het eens voorstellen aan de bezorger van nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik de vaste bezorger was van je wijk had ik een honden koekje bij de post gedaan
ik blijf ook hier, en ik lurk daar mee, gaat idd wel erg snel, maar vaak wel erg lachenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
staat hier ook aan, maar verhuis maar niet naar dat topic. Gaat toch veel te snel om het te volgen. Laat staan te posten..
Zeker als je echt elke dag dezelfde wijk hebtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
da's een goeie. Zal het eens voorstellen aan de bezorger van nu
Gradje is een Jack Russell. Dus ook klein, maar heeft wel een zware blaf. Het mooie voor hem is dat wij een alles beneden hebben. Hij kan dus rennen van de huiskamer, door de lange gang, naar de slaapkamer die ook aan de voorkant zit. Hij wacht in de huiskamer op de postbode en rent dan al naar de slaapkamer en wacht daar om verder te blaffenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Vrienden van ons wilden een puppy omdat hun oude hond was overleden.
Leuke puppy uitgezocht, echt kei lief beest, maar dat bleek nogal een kalf te gaan worden (ze waren niet helemaal eerlijk geweest over de "kruising" zeg maar) wat niet de bedoeling was.
Die hond was ook nogal enthousiast zeg maar, sprong tegen iedereen aan, maar als ie tegen je aan sprong, wassie groter als jijzelf op een gegeven moment. Die hebben ze kunnen verkopen aan mensen met een grote boerderij.
Toen gingen ze op jacht naar een klein hondje, en ze vonden er eentje.
Hij is net zo groot als een flinke kat, en zo bang dattie alleen maar keft. Gruwelijk irritant beestje
De bezorger van nu, kan er wel om lachen. Is een aardige man. Denk wel dat hij mee zal werken als ik hem een hondekoekje geef en vraag om dat samen met de post in de brievenbus te gooienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zeker als je echt elke dag dezelfde wijk hebtBest leuk dan als de hond heel blij is als hij weer de postbode ziet.
kan goed zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gradje is een Jack Russell. Dus ook klein, maar heeft wel een zware blaf. Het mooie voor hem is dat wij een alles beneden hebben. Hij kan dus rennen van de huiskamer, door de lange gang, naar de slaapkamer die ook aan de voorkant zit. Hij wacht in de huiskamer op de postbode en rent dan al naar de slaapkamer en wacht daar om verder te blaffen. De postbode kent dat gedrag ook, daarom denken wij dat de vorige hem gepest heeft...Als die hier terug durft te komen zal ik hem zelf eens aan zijn lange haren trekken.
![]()
Kan er ook wel van genieten. Hebben zelf hier ook 2 honden dusja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De bezorger van nu, kan er wel om lachen. Is een aardige man. Denk wel dat hij mee zal werken als ik hem een hondekoekje geef en vraag om dat samen met de post in de brievenbus te gooien
zou ik ook doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan er ook wel van genieten. Hebben zelf hier ook 2 honden dusja.
Als ze trouwens gaan aanvallen krijgen ze wel een rotschopgelukkig is dat nog niet gebeurd hehe.
wat denk je van mij?? Gradje weet het ook als ik het meen hoorquote:
lief toch. Sinds onze kat dood is, heb ik dat erg gemist, 's avonds een kat naast me op de bank of op m'n schoot of ze ging gewoon in m'n nek liggen. Nu hebben we die kitten, die 's avonds ook weer lekker bij me komt liggen (als Mark er niet ligt dan)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat denk je van mij?? Gradje weet het ook als ik het meen hoor. Nu ligt hij trouwens als een kleine puppy (9 jaar) op mijn schoot...
ik vind het ook fijn. Eerst lagen er zo 2 hondjes bij me. Een op schoot en een naast me dicht tegen me aan. Moest dan natuurlijk wel allebei aaienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lief toch. Sinds onze kat dood is, heb ik dat erg gemist, 's avonds een kat naast me op de bank of op m'n schoot of ze ging gewoon in m'n nek liggen. Nu hebben we die kitten, die 's avonds ook weer lekker bij me komt liggen (als Mark er niet ligt dan)
hahahaha, ja ik ken het, doet de kat ook, en als ik dan teveel op de laptop zit te turen of typen, gaat ze gewoon op de toetsen zittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het ook fijn. Eerst lagen er zo 2 hondjes bij me. Een op schoot en een naast me dicht tegen me aan. Moest dan natuurlijk wel allebei aaien
Huisdieren kunnen heel leuk zijn en willen graag aandachtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahahaha, ja ik ken het, doet de kat ook, en als ik dan teveel op de laptop zit te turen of typen, gaat ze gewoon op de toetsen zitten
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Huisdieren kunnen heel leuk zijn en willen graag aandacht![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef Ceetje.. het volgende:
Drassss, morgen mooi weer toch wel hè?
leuk, vind katten ook erg leuk hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet ook weer wennen aan de speelsheid, als ik m'n tenen maar beweeg, springt ze er bovenop
gisteren heb ik d'r uit de WC moeten redden, had even de deur open laten staan, hoor ik me ineens een gemauw, ik kijken, is ze denk ik op de bril gesprongen en zo de pot ingedonderd. Doet ze nooit meer denk ik, gaat niet eens meer de hal in (mooi zo, want ze mogen niet boven)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leuk, vind katten ook erg leuk hoor
kinderfilm was snel afgelopen, of heb je ze toch maar al in bed gestopt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet hier wachten tot kinderfilm is afgelopen
nee, kinderfilm zou om 20.30 afgelopen zijn op Nickelodeon ofzo, werd 20.45quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kinderfilm was snel afgelopen, of heb je ze toch maar al in bed gestopt?
gelukkig dat je thuis was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gisteren heb ik d'r uit de WC moeten redden, had even de deur open laten staan, hoor ik me ineens een gemauw, ik kijken, is ze denk ik op de bril gesprongen en zo de pot ingedonderd. Doet ze nooit meer denk ik, gaat niet eens meer de hal in (mooi zo, want ze mogen niet boven)
erg hè, en 't is nog echt een vrouw ook, bij de uitreiking van de Golden Globe Awards nog welquote:
Foei!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
erg hè, en 't is nog echt een vrouw ook, bij de uitreiking van de Golden Globe Awards nog wel
[ afbeelding ]
Ik kan een hele foute grap maken, maar ik doe het niet!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:23 schreef kaatje50 het volgende:
Ben je al klaar met benen scheren Ceetje
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:23 schreef kaatje50 het volgende:
Ben je al klaar met benen scheren Ceetje
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kan een hele foute grap maken, maar ik doe het niet!
.quote:
vooruit, ben eens meligquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kan mijn meligheid nog net onderdrukken.
Mhawquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceetjuhhhh![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceetjuhhhh![]()
![]()
![]()
ooooh god, ik werd het huis uitgeschopt denk ik![]()
Altijd de sarcasme modus aan
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceetjuhhhh
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
ik kwam niet eens meer binnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ooooh god, ik werd het huis uitgeschopt denk ik![]()
en dan daar verdwalenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar hebben we de Limburgse grotten voor.
Als de hond jeuk heeft en je been gaat gebruiken is het tijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:34 schreef kaatje50 het volgende:
* kaatje50 voelt even aan d'r benen of ze ook een scheermes moet gaan pakken, maar valt mee
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als de hond jeuk heeft en je been gaat gebruiken is het tijd.
Marc weer blijquote:
Scheer jij je benen danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als de hond jeuk heeft en je been gaat gebruiken is het tijd.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar kom jij nog wel achter morgenavond.
de vettebekmassagequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daar kom jij nog wel achter morgenavond.
heb je je al voorbereid?quote:
quote:
Beter niet nee..... ik verwacht morgenavond een 'vers' glaasje wijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
Shit, zie ik nog een halve fles wijn staan.. enja die mag je natuurlijk niet te lang laten staan.
Daarom, wat drink je het liefst?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beter niet nee..... ik verwacht morgenavond een 'vers' glaasje wijn
Water of theequote:
kom je dan wel in de juiste stemmingquote:
Bah, smaakjestheequote:
quote:
me too, ik vind HGT niet zo, paar leuke acts, maar voor de rest eigenlijkquote:
Welke zenderquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet je kijken, weet je hoe 't moet (grabben)
quote:
wat zij zegtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij ging toch nachtbraken vandaag, want je hoeft niet om 6 uur op
Ja, maar nu moet ik om 7u opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij ging toch nachtbraken vandaag, want je hoeft niet om 6 uur op
7 uur slaap voor een jonge kerel is meer dan genoeg, dus je hebt nog 1,5 uurquote:
Heb een ijsje gepakt en ben nu weer fris en fruitigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
7 uur slaap voor een jonge kerel is meer dan genoeg, dus je hebt nog 1,5 uur
mooi zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb een ijsje gepakt en ben nu weer fris en fruitig
kun je gezellig meekijken naar de bijzondere wereld van de gypsy'squote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb een ijsje gepakt en ben nu weer fris en fruitig
Ik zap wat tussendoor, want er is nog voetbal op tvquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kun je gezellig meekijken naar de bijzondere wereld van de gypsy's
zit wel HGT te kijken en intussen ook spelletje op de laptop te doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zap wat tussendoor, want er is nog voetbal op tvGelukkig loopt de zooi op rtl4 zoals gewoonlijk lekker uit.
Spelletjes?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zit wel HGT te kijken en intussen ook spelletje op de laptop te doen
wat is BfGw en wat is er dan over ??quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
In het BfGw topic wordt nu beweerd dat het echt over is, dus ik wacht in spanning af
kaatje zei ook al zoietsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
In het BfGw topic wordt nu beweerd dat het echt over is, dus ik wacht in spanning af
Big fat Gypsy weddingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat is BfGw en wat is er dan over ??
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
bfgw is big fat gypsy wedding, over de travellers
quote:
watskebeurt?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
ff gedag zeggen en over een half uurtje nest in
![]()
![]()
daar heb ik ook steeds last vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:40 schreef Drassss het volgende:
Ik zie allemaal afkortingen voorbij vliegen waardoor mijn MM zelfs van slag raakt.
kokjeeeeequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
ff gedag zeggen en over een half uurtje nest in
![]()
![]()
He, bah, dat is niet leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
hectisch, en de dingen die ik moest/wilde doen weer niet aan toegekomen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kokjeeeee![]()
![]()
![]()
had vandaag mij wel kunnen helpen
tuurlijk heb me alleen maar verveeldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kokjeeeee![]()
![]()
![]()
had vandaag mij wel kunnen helpen
dat bedoel ik, had ie beter mij kunnen komen helpen, had ie het niet zo zwaar gehadquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje heeft een zware dag achter de rug
erg hé, en pas 16 jaar oudquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
erg he, kan ook de koets niet meer uit
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef Drassss het volgende:
Godver! moet ik toch om 6u beginnenTruste!
draai ik me nog even om, maar ik ben pas na 2300 thuisquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef Drassss het volgende:
is normale leeftijd bij die mensen blijbaar. Als je 21 bent ben je al oud als je dan nog moet trouwen in die kringenquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef Drassss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
werkse, en pas op voor vervelende hondjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef Drassss het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trusten Drassss slaap lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja, het enige nadeel aan dat programma vind ik Gordonquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
dat programma met die overdreven moeders lijkt me ook wel wat om![]()
te doen
dat ben ik met je eens, heb ook zo'n hekel aan die manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, het enige nadeel aan dat programma vind ik Gordon
ik ook, bij de toppers issie nog wel te pruimen, gaan elk jaar naar die concerten met onze vriendinnenclub, maarja, dan zingt ie alleen maar en zie je 'm alleen af en toe op een groot scherm voorbij komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens, heb ook zo'n hekel aan die man
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
Kokje al lekker met de beentjes omhoog op de bank
Is toch niet erg, na zo'n dagjequote:
begrijpelijk. Wel niet in zo'n haute cuisine als waar jij werkt gewerkt, maar daar was het ook altijd hectisch en de hele dag op je benen staan/rennen, altijd kapot als ik dan thuis kwamquote:
ik heb er geen problemen mee. Morgen weer om 10 in de autoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is toch niet erg, na zo'n dagje
Dat scheelt is in ieder geval een uur later dan vandaagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb er geen problemen mee. Morgen weer om 10 in de auto
dat haute cuisine valt bij ons ook wel mee, maar was wel druk jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
begrijpelijk. Wel niet in zo'n haute cuisine als waar jij werkt gewerkt, maar daar was het ook altijd hectisch en de hele dag op je benen staan/rennen, altijd kapot als ik dan thuis kwam
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat scheelt is in ieder geval een uur later dan vandaag
maar ook later thuisquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nog lekkere groentjes van je baas gekregen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
werden ook heel vaak grote partijen (500+ personen, personeelsfeesten van hele grote bedrijven) georganiseerd. Dan was het altijd helemaal hectisch. Alleen als 't afgelopen was 's nachts wel altijd heel gezellig met personeel en artiesten die bleven plakkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat haute cuisine valt bij ons ook wel mee, maar was wel druk ja
Komt ie morgen brengen, dan gaat hij naar de tuin toequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je nog lekkere groentjes van je baas gekregen?
Zo vroeg was je vandaag toch niet thuisquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je nog lekkere groentjes van je baas gekregen?
dat zijn stevige partijen, ken de rituelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
werden ook heel vaak grote partijen (500+ personen, personeelsfeesten van hele grote bedrijven) georganiseerd. Dan was het altijd helemaal hectisch. Alleen als 't afgelopen was 's nachts wel altijd heel gezellig met personeel en artiesten die bleven plakken
Walking diner van 60 pax 8 gangen met een band erbij rond 1930 aan tafel (lopen)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo vroeg was je vandaag toch niet thuisMoet je morgen afsluiten?
liep je je benen onder je kont uit. Om 12.00 beginnen en helpen in de keuken, en opbouwen en alles wat er moest gebeuren. Dan douchen, dan kwam de kapster (dat dan weer wel) omkleden en tot een uur of 1 rondrennen, dan tot een uur of 3 opruimen en helpen de keuken poetsen, en dan kregen we etenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
dat zijn stevige partijen, ken de rituelen
Pffff.... ach ja, vorige maand klaagde je over te weinig werk, dus wel lekker dat je nu weer aan de slag magquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
Walking diner van 60 pax 8 gangen met een band erbij rond 1930 aan tafel (lopen)
bij ons wordt er hoe dn ook voor 1800 door iedereen gegeten, anders kan je niet presteren, en de koks zijn eerder klaar dan bedieningquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
liep je je benen onder je kont uit. Om 12.00 beginnen en helpen in de keuken, en opbouwen en alles wat er moest gebeuren. Dan douchen, dan kwam de kapster (dat dan weer wel) omkleden en tot een uur of 1 rondrennen, dan tot een uur of 3 opruimen en helpen de keuken poetsen, en dan kregen we eten
ik hou er vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff.... ach ja, vorige maand klaagde je over te weinig werk, dus wel lekker dat je nu weer aan de slag mag
oja hoor, voor het feest begon ook eten, en tussendoor 10 minuten pauze om een sigaretje te gaan rokenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij ons wordt er hoe dn ook voor 1800 door iedereen gegeten, anders kan je niet presteren, en de koks zijn eerder klaar dan bediening
we moeten toch wat te klagen hebben hè. Druk of niet druk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff.... ach ja, vorige maand klaagde je over te weinig werk, dus wel lekker dat je nu weer aan de slag mag
Ik klaag zelden, alleen jammer dat het gebouw wat vandaag de fik in gegaan is, niet 'mijn' gebouw isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we moeten toch wat te klagen hebben hè. Druk of niet druk.
Ik zeg altijd bij ons op 't werk: als de tent affikt als ik er niet ben, bel dan effe, dan kom ik niet voor niets op en neer geredenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik klaag zelden, alleen jammer dat het gebouw wat vandaag de fik in gegaan is, niet 'mijn' gebouw is
hoe kom je bij Ierland?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
Kok, stel dat ik in Ierland een feestlocatie begin, wil jij dan de keuken runnen?
Maar op die foto die je twatterde was de rembrandt toren te zien, daarachter ligt ons pand. Zag pas later dat die foto min of meer vanaf ons pand richting roeterseiland genomen wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik zeg altijd bij ons op 't werk: als de tent affikt als ik er niet ben, bel dan effe, dan kom ik niet voor niets op en neer gereden![]()
Moet je effe RTL4 kijken, ik zag ineens een gat in de marktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoe kom je bij Ierland?
Wie weet, wat de bedoeling dan is
nouja, weten wij dorpelingen veel dat zo'n universiteit wel tig gebouwen heeft. En normaal twitter je altijd wel terug, nu niet, dus ja, wie weet natuurlijk, wilde toch wel effe weten of je oke was hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar op die foto die je twatterde was de rembrandt toren te zien, daarachter ligt ons pand. Zag pas later dat die foto min of meer vanaf ons pand richting roeterseiland genomen was
\volgens mij was dat een tweet waarin stond dat die gefotografeerd was vanuit een radiostudio (538 kan dat?)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nouja, weten wij dorpelingen veel dat zo'n universiteit wel tig gebouwen heeft. En normaal twitter je altijd wel terug, nu niet, dus ja, wie weet natuurlijk, wilde toch wel effe weten of je oke was hoor
heb je voor mij dan ook een baantje??? Wil best in Ierland wonenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
Kok, stel dat ik in Ierland een feestlocatie begin, wil jij dan de keuken runnen?
Solly, zat op een van de weinige plekken waar euduroam niet werkt (moet ik praktisch tegen het raam aan staan om het wifi signaal van de UB op te vangen), en werkte op de pc van een collega, dus geen twitter-via-web open staanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nouja, weten wij dorpelingen veel dat zo'n universiteit wel tig gebouwen heeft. En normaal twitter je altijd wel terug, nu niet, dus ja, wie weet natuurlijk, wilde toch wel effe weten of je oke was hoor
Studio van Q-musicquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
\volgens mij was dat een tweet waarin stond dat die gefotografeerd was vanuit een radiostudio (538 kan dat?)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb je voor mij dan ook een baantje??? Wil best in Ierland wonen
dat meen je niet? ik dacht dat dat Nederland was inmiddels.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ierland is het meest regenachtige land van Europa
Dat neem ik dan maar op de koop toe. Kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ierland is het meest regenachtige land van Europa
prima, laat maar weten wanneer ik kan beginnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat meen je niet? ik dacht dat dat Nederland was inmiddels.
Ach, er zal niet 7 dagen per week iemand trouwen, dus tussendoor kunnen we best terug naar huis.
Enne kaat, werk zat hoor, bediening, bar, alles wat we maar kunnen verzinnen hoor
Weet niet of het met 25 gypsyweddings per jaar een levensvatbare onderneming gaat worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat meen je niet? ik dacht dat dat Nederland was inmiddels.
Ach, er zal niet 7 dagen per week iemand trouwen, dus tussendoor kunnen we best terug naar huis.
Enne kaat, werk zat hoor, bediening, bar, alles wat we maar kunnen verzinnen hoor
truste kokje, slaap lekker en werkse morgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weg van, tot morgen misschien
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
truste Kokkiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
dan moeten ze maar een beetje doorfokken, zodat we meer bruiloften kunnen boekenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet niet of het met 25 gypsyweddings per jaar een levensvatbare onderneming gaat worden.
Onze mannekes moeten daar dan eigen werk zoeken. Is het voor ons het bijverdienenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet niet of het met 25 gypsyweddings per jaar een levensvatbare onderneming gaat worden.
doen we er ook nog de trouwjurken bij maken, dat levert ook wel wat op volgens mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Onze mannekes moeten daar dan eigen werk zoeken. Is het voor ons het bijverdienen
Doe ik de taarten welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doen we er ook nog de trouwjurken bij maken, dat levert ook wel wat op volgens mij![]()
en de enorme taarten
nou, dan is 't rond. Kokje de catering, muisje de taarten, ik doe de reserveringen wel, kaatje, wat wil jij doen?quote:
ik kan wel zelf kleding maken, maar heb er wel een hekel aan. Zeker die gladde stof van trouwjurken. Maar vooruit dan maar, moeten iets héquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doen we er ook nog de trouwjurken bij maken, dat levert ook wel wat op volgens mij![]()
en de enorme taarten
ik kan heel goed kraaltjes enzo op kleding naaien. Mijn dochters zitten hier op het kunstrolschaatsen, elk jaar kerstshow zit ik volop glitters en kraaltjes op die pakjes te naaien weken aan een stuk, dus als jij het machinewerk doet, doe ik het handwerk er 's avonds wel bijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik kan wel zelf kleding maken, maar heb er wel een hekel aan. Zeker die gladde stof van trouwjurken. Maar vooruit dan maar, moeten iets hé
hmmm, moet even denken hoor, niet te vermoeiend aubquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, dan is 't rond. Kokje de catering, muisje de taarten, ik doe de reserveringen wel, kaatje, wat wil jij doen?
of gewoon achter de bar en zelfbediening van maken (lijkt me handiger bij travellers)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
En Drassss dan dus in de bediening?
daar moet ik nog even over nadenken hoor. Ben nu een sprei aan het maken voor op ons bed. gladde glanzende stof, maar lastig om mee te werken. Heb ik met mijn gekke kop ook nog stof gehaald voor gordijnen van diezelfde stof. Voor na de renovatie....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kan heel goed kraaltjes enzo op kleding naaien. Mijn dochters zitten hier op het kunstrolschaatsen, elk jaar kerstshow zit ik volop glitters en kraaltjes op die pakjes te naaien weken aan een stuk, dus als jij het machinewerk doet, doe ik het handwerk er 's avonds wel bij
Marketing is niet zo moeilijk.... gewoon met paard en wagen alle traveller locaties afgaan, met een taart en jurkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
maar hoe "adverteren" we?
Ze kunnen niet lezen
niet alleen voor de travellers, ook voor onsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
of gewoon achter de bar en zelfbediening van maken (lijkt me handiger bij travellers)
dan hebben we dus nog iemand nodig die weet hoe ie met paard en kar overweg kanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Marketing is niet zo moeilijk.... gewoon met paard en wagen alle traveller locaties afgaan, met een taart en jurk
Bollokusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan hebben we dus nog iemand nodig die weet hoe ie met paard en kar overweg kan
goed ideequote:
lief aangeboden, maar we krijgen van de club altijd alle glitters. Een "commissie" bepaalt hoe alles eruit moet komen te zien, moet voor de hele groep allemaal exact hetzelfde zijn. En ze hebben een enorme sponsor voor alle kleding (gelukkig, anders was 't niet te betalen denk ik). Ben benieuwd of die van mij dit jaar nog mee doen eerlijk gezegd. De oudste had voor de vakantie al zoiets van: hmmmm, ik vind het eigenlijk niet meer zo leuk, en de jongste wil op paardrijden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:33 schreef kaatje50 het volgende:
Ceetje, ik heb nog heel veel potjes met pailletjes en kraaltjes. Doe ik niets mee, als je die wil hebben voor de kerstshowjurkjes??
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:38 schreef kaatje50 het volgende:
kijk die jurk van nu. Je wil toch niet echt dat ik aan zoiets begin?![]()
![]()
da's nog beterquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lief aangeboden, maar we krijgen van de club altijd alle glitters. Een "commissie" bepaalt hoe alles eruit moet komen te zien, moet voor de hele groep allemaal exact hetzelfde zijn. En ze hebben een enorme sponsor voor alle kleding (gelukkig, anders was 't niet te betalen denk ik). Ben benieuwd of die van mij dit jaar nog mee doen eerlijk gezegd. De oudste had voor de vakantie al zoiets van: hmmmm, ik vind het eigenlijk niet meer zo leuk, en de jongste wil op paardrijden.
da's wel een voordeel ja. Goh, jij doet er alles aan dat ik aan het naaien ga héquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
als het naadje scheef zit, niemand die 't ziet
![]()
nee hoor, grapje, ik heb geprobeerd om die pakjes voor 't rolschaatsen voor die twee van ons zelf te naaien. Da's gladde stretchstof, helemaal een ramp. En daar zie je t wel heel goed bij als de stof trekt of de naad scheef zit. Maar snel mee gestopt dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
da's wel een voordeel ja. Goh, jij doet er alles aan dat ik aan het naaien ga hé
kunnen we die naaister het niet gewoon blijven laten doen? Lijkt me net zo handig. zoek voor mij maar een ander baantjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, grapje, ik heb geprobeerd om die pakjes voor 't rolschaatsen voor die twee van ons zelf te naaien. Da's gladde stretchstof, helemaal een ramp. En daar zie je t wel heel goed bij als de stof trekt of de naad scheef zit. Maar snel mee gestopt dus
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kunnen we die naaister het niet gewoon blijven laten doen? Lijkt me net zo handig. zoek voor mij maar een ander baantje
heb al een hekel aan onkruid tussen de tegels uithalen...heb je niets leukers?quote:
nee, dat is net op het RTL nieuwsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb al een hekel aan onkruid tussen de tegels uithalen...heb je niets leukers?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:47 schreef kaatje50 het volgende:
ik kan de kerk en feestzaal versieren...
ik had het eerder vanavond gezien. Onze lieve heer heeft rare wezens geschapenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, dat is net op het RTL nieuws
jij bent van het delegeren
dealquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:51 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga afsluiten lady's. Ceetje fijne dag morgen. slaap lekker voor straks jullie![]()
truste kaatje, slaap lekkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:51 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga afsluiten lady's. Ceetje fijne dag morgen. slaap lekker voor straks jullie![]()
Hoor net dat het nog niet duidelijk is of het kwaadaardig is, dus afwachtenquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoor net dat het nog niet duidelijk is of het kwaadaardig is, dus afwachten
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:55 schreef Ceetje.. het volgende:
Muisje, ik ga d'r ook vandoor. Zit een beetje teen oogjes vallen dicht
tot zondag en voor straks: slaap lekker![]()
![]()
![]()
Die had ik vorige week zondag bijna nodig gehadquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:34 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog aparte schoenen nodig?
De strontkar trekt erg langzaamquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:35 schreef Dementor het volgende:
Waar zijn alle oude bekenden toch gebleven?
En ik maar wachten tot de deurbel gaatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje is weer aan het feesten, en kaatje heeft op zaterdag meestal een rustdag. Kok is bezig de 60 gasten van het 8-gangen diner weg te krijgen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
En ik maar wachten tot de deurbel gaat
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry
[ afbeelding ]
quote:
Wow je bent echt een groot fan van de NFL+College hequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was mooi weer dus ben naar mijn zusje gewandeld, en vanaf daar via de markt terug naar huis.
Daarna een paar preseason NFL wedstrijden bekeken
En jij? Heb je een vette bek?
Ik volg ongeveer al het voetbal in Nederland. Kijk Engels voetbal en bekijk alle uitslagen in heel europaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
Ach ik ken voetbalfans die oefenwedstrijden fanatieker volgen dan ik de pre games. Beetje inkomen, moet toch weten welke mogelijke 'sterren' er vanuit de draft gekomen zijn.
Ik heb gelukkig zelden zo'n nacht, maar begint meestal al met niet in slaap kunnen komen, en dan ook vér voor de wekker wakker worden, met het idee dat je al uren aan het werk had moeten zijn.
Jij was in ieder geval op tijd op je werk denk ik zo
Sinds 3 jaar bekijk ik het voetbal puur om te genieten, goed voor je hartquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
Dat noem ik een voetbalfan, ben ik met football maar een liefhebster hoor
morgenochtend 05:00 NFL yearbook, ik denk dat ik het maar opneem, 5 uur is wel vroeg om te beginnen met kijken
voetbal goed voor je hartquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sinds 3 jaar bekijk ik het voetbal puur om te genieten, goed voor je hart
daarom dus maar opnemen, en lekker kijken met een vers broodje, gekookt eitje en een glaasje jus d'orangequote:05.00 is een vervelende tijd. Verziekt heel je ritme..
Hehe, ik bedoelde meer dat ik eerst voor Ajax was. Niet extreemquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
voetbal goed voor je hart
[..]
daarom dus maar opnemen, en lekker kijken met een vers broodje, gekookt eitje en een glaasje jus d'orange
Haha, daarom ben ik de laatste tijd veel aan het bekijken en meer aan het genieten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, Ajax![]()
Ik kan bij football echt wel een beetje gefrustreerd raken hoor, vooral de Falcons weer aan het knoeien zijn.
Lekker hè, sport kijken bij het zondagmorgenontbijtje... beter dan al die koffietafel-programma's.
Tourquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Haha, daarom ben ik de laatste tijd veel aan het bekijken en meer aan het genieten.
Ja heerlijk. Goh, ik kan echt uren naar sport kijken. Elke dag weer. Daarom ben ik al bijna aan het aftellen voor de Tour/EK/OS volgend jaar
Sommige dingen van de OS vind ik trouwens ook niks.. plus al dat gegeil op Nederland, ons landje vind ik walgelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tourlaat ik aan kokje over / EK
/ OS onderdelen
Ach, EK ben ik wel voor NL hoor, lekker met de buren naar de wedstrijden kijken op groot scherm in het eetcafe hier tegenover. Gaat mij vooral om de sfeer, verder heb ik niet veel met voetbal;quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sommige dingen van de OS vind ik trouwens ook niks.. plus al dat gegeil op Nederland, ons landje vind ik walgelijkTevens dat geil tijdens het EK, maargoed het is niet anders hahahah.
Mooi gezicht het moment dat beestje het strand op duiktquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:43 schreef Drassss het volgende:
Jij mag een nieuw topic openen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |