abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100950833

*O* de OP *O*
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:20:37 #2
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100950844
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:19 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

zonde joh
Erger als het een dure wijn of whiskey zou zijn ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_100950846
koffie c_/
Altijd de sarcasme modus aan
pi_100950861
De post komt altijd op tijd ;) Meestal dan!
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:21:27 #5
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100950878
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
*O* Drassss ook ons weer gevonden :P
pi_100950888
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Erger als het een dure wijn of whiskey zou zijn ;)
voor mij niet. Houd meer van koffie dan van wijn of whiskey :Y :)
pi_100950895
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
ligt eraan wat op tijd is. Vroegah werd de post hier altijd vóór 10.00 's ochtends bezorgd, nu mogen we blij zijn als we 'm om vijf uur in de bus hebben
pi_100950950
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

ligt eraan wat op tijd is. Vroegah werd de post hier altijd vóór 10.00 's ochtends bezorgd, nu mogen we blij zijn als we 'm om vijf uur in de bus hebben
Tja ze zijn altijd bezig om de wijken wat door elkaar te gooien. Het kan zomaar zijn dat je "achteraan" zo'n wijk zit met je adres en zodoende pas laat de post krijgt. Kan soms vervelend zijn :)
pi_100950962
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

Gebeurt hier ook al jaren. TNT bezuinigt waar het maar kan. Mensen lopen dubbele wijken :Y
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:24:03 #10
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100950968
Ceetje, ik zag vanochtend wél de rookwolken boven de stad hangen, en dacht nog dat is een fikse brand, maar las pas toen ik naar huis ging door jouw twatjes dat het om een van onze gebouwen ging ;)
pi_100950972
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

*O* Drassss ook ons weer gevonden :P
*O*
pi_100951015
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Gebeurt hier ook al jaren. TNT bezuinigt waar het maar kan. Mensen lopen dubbele wijken :Y
Dat ook ja. Vaak gaan we uit rond 11u/12u en dan is de eerste wijk rond 1/2u klaar. Met een beetje pech moet je nog een wijk en is die pas rond 4u afgerond. Is er de pech dat één of ander PIEP &*^&^&^& bedrijf een vervelende mailing heeft kan het zomaar 5u worden :P
pi_100951020
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

ja, iedereen wordt buitengebonjourd heb ik begrepen. Kennis bezorgde hier altijd de post, al echt jaren en jaren, nu is ze op straat gezet
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:26:27 #14
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100951038
Als ik na 6-uur mijn brievenbus leeg haal is de postbode echt wel geweest hoor, behalve op zondag
pi_100951047
Drass heb jij ook zo'n TNT jas?? Kom dan maar nooit bij ons aan de deur. Onze hond wil je dan verscheuren :Y
Sinds een tijd is hij zoooo erg op de postbode aan het jagen. Wordt helemaal wild als de post komt. Trekt aan de post. Deed hij eerst nooit, maar nu is het zelfs zo erg dat als ik met hem buiten ben en de postbode loopt er, hij hem aan wil vallen :@
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:27:10 #16
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100951064
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef kaatje50 het volgende:
Drass heb jij ook zo'n TNT jas?? Kom dan maar nooit bij ons aan de deur. Onze hond wil je dan verscheuren :Y
Sinds een tijd is hij zoooo erg op de postbode aan het jagen. Wordt helemaal wild als de post komt. Trekt aan de post. Deed hij eerst nooit, maar nu is het zelfs zo erg dat als ik met hem buiten ben en de postbode loopt er, hij hem aan wil vallen :@
Gradje heeft opvoedles van Cesar Milan nodig }:|
pi_100951106
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

ja, iedereen wordt buitengebonjourd heb ik begrepen. Kennis bezorgde hier altijd de post, al echt jaren en jaren, nu is ze op straat gezet
ik snap helemaal niets van dat beleid. Veel vaste krachten worden op straat gezet en mijn zoon kon er een paar maanden geleden zoveel werken als hij maar wilde. Wel met een 4 uren contract. |:(
pi_100951146
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:27 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Gradje heeft opvoedles van Cesar Milan nodig }:|
Die krijgt hij van Kaatjuh *O* . Het werkt wel, als ik maar alert blijf :Y .
Nu nog hopen dat hij het ook rustig houdt, als ik niet thuis ben 8)7
pi_100951218
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef kaatje50 het volgende:
Ha nee. Ik werk er nu 8 maanden en ik heb alleen een Tnt tas die ik niet eens gebruik :P Men heeft geen spullen/kleren meer dus krijg je ook niks en loop je in je eigen kloffie over straat. ( vind ik helemaal niet erg ).

Ik ken het dat soort honden. Vreten de post gewoon uit je klauwen... Zal het zo zeggen, ik ben geen groot fan van dat soort honden :P
pi_100951241
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:28 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

ik snap helemaal niets van dat beleid. Veel vaste krachten worden op straat gezet en mijn zoon kon er een paar maanden geleden zoveel werken als hij maar wilde. Wel met een 4 uren contract. |:(
ja, dat klopt, iedereen hier met vast contract wordt buitengezet, en anderen die solliciteren kunnen idd zo beginnen, maar idd voor maar paar uurtjes in de week en geen vast contract, liever nog via uitzendbureau
pi_100951243
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:28 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Jonge gasten kosten geen reet, oude krachten wel..
pi_100951279
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:

[..]

die ze er voor terugnemen zijn niet echt veel jonger moet ik zeggen
pi_100951284
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ha nee. Ik werk er nu 8 maanden en ik heb alleen een Tnt tas die ik niet eens gebruik :P Men heeft geen spullen/kleren meer dus krijg je ook niks en loop je in je eigen kloffie over straat. ( vind ik helemaal niet erg ).

Ik ken het dat soort honden. Vreten de post gewoon uit je klauwen... Zal het zo zeggen, ik ben geen groot fan van dat soort honden :P
ik ook niet. :P
pi_100951295
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:33 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

ik ook niet. :P
_O-
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:34:25 #25
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100951300
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:

[..]

Drassss heb je een uren-contract of een nul-urencontract ?
pi_100951320
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

Het verschil is dat het vaak of alleen bezorgers zijn die voor het minimum loon werken of alleen zaterdagbezorgers ( zoals ik ). Die kosten in verhouding gewoon minder... wereld is hard.
pi_100951324
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

ik denk dat ze zich indekken met die lage contracten. Is het niet druk, hoeven ze ook niet te komen en uitbetaald te worden
pi_100951344
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Drassss heb je een uren-contract of een nul-urencontract ?
Uhmmm even een goede maar ik ben een zaterdagpostbezorger. Dus ik werk voor een aardig salaris ;)
pi_100951354
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:35 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

ik denk dat ze zich indekken met die lage contracten. Is het niet druk, hoeven ze ook niet te komen en uitbetaald te worden
volgens die kennis van mij heeft het idd met die lage uren-contracten te maken
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:36:38 #30
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100951378
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:

[..]

Uhmmm even een goede maar ik ben een zaterdagpostbezorger. Dus ik werk voor een aardig salaris ;)
Dan heb je een urencontract ;)
Met nul-urencontract heb je wél een contract, maar krijg je alleen de gewerkte uren betaald, en bijv. niet als je ziek bent op ingeroosterde uren
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:37:06 #31
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100951390
* MaryMouse gaat HgT kijken :Y
pi_100951401
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
moet hier wachten tot kinderfilm is afgelopen :(
pi_100951408
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Dan heb je een urencontract ;)
Met nul-urencontract heb je wél een contract, maar krijg je alleen de gewerkte uren betaald, en bijv. niet als je ziek bent op ingeroosterde uren
Ja volgens mij 3, maargoed ik ben er bijna altijd en puur op zaterdag.
pi_100951411
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

moet hier wachten tot kinderfilm is afgelopen :(
VI *O*
pi_100951425
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:34 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

_O-
echt, ik meen dat. Ben gek op onze Grad, maar niet altijd op zijn gedrag. Kan dan zo ongelooflijk boos op hem worden. Hij begint al te rennen als hij de postbode langs het raam ziet lopen. Dan roep ik hem en gooit hij hem meteen op de handrem. Dat lukt al goed, maar nu nog als ik er niet ben. Dan verscheurt hij de post gewoon. Wij denken dat een vorige bezorger hem erg gepest heeft met de post, want dit gedrag had hij eerst nooit. Wel blaffen, maar niet aan de post komen
pi_100951470
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:38 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

echt, ik meen dat. Ben gek op onze Grad, maar niet altijd op zijn gedrag. Kan dan zo ongelooflijk boos op hem worden. Hij begint al te rennen als hij de postbode langs het raam ziet lopen. Dan roep ik hem en gooit hij hem meteen op de handrem. Dat lukt al goed, maar nu nog als ik er niet ben. Dan verscheurt hij de post gewoon. Wij denken dat een vorige bezorger hem erg gepest heeft met de post, want dit gedrag had hij eerst nooit. Wel blaffen, maar niet aan de post komen
Als ik de vaste bezorger was van je wijk had ik een honden koekje bij de post gedaan ;)
pi_100951516
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
staat hier ook aan, maar verhuis maar niet naar dat topic. Gaat toch veel te snel om het te volgen. Laat staan te posten..
pi_100951534
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:38 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Vrienden van ons wilden een puppy omdat hun oude hond was overleden.
Leuke puppy uitgezocht, echt kei lief beest, maar dat bleek nogal een kalf te gaan worden (ze waren niet helemaal eerlijk geweest over de "kruising" zeg maar) wat niet de bedoeling was.
Die hond was ook nogal enthousiast zeg maar, sprong tegen iedereen aan, maar als ie tegen je aan sprong, wassie groter als jijzelf op een gegeven moment. Die hebben ze kunnen verkopen aan mensen met een grote boerderij.
Toen gingen ze op jacht naar een klein hondje, en ze vonden er eentje.
Hij is net zo groot als een flinke kat, en zo bang dattie alleen maar keft. Gruwelijk irritant beestje
pi_100951570
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:39 schreef Drassss het volgende:

[..]

Als ik de vaste bezorger was van je wijk had ik een honden koekje bij de post gedaan ;)
da's een goeie. Zal het eens voorstellen aan de bezorger van nu ^O^
pi_100951629
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:40 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

staat hier ook aan, maar verhuis maar niet naar dat topic. Gaat toch veel te snel om het te volgen. Laat staan te posten..
ik blijf ook hier, en ik lurk daar mee, gaat idd wel erg snel, maar vaak wel erg lachen
pi_100951635
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:42 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

da's een goeie. Zal het eens voorstellen aan de bezorger van nu ^O^
Zeker als je echt elke dag dezelfde wijk hebt :) Best leuk dan als de hond heel blij is als hij weer de postbode ziet.
pi_100951715
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

Vrienden van ons wilden een puppy omdat hun oude hond was overleden.
Leuke puppy uitgezocht, echt kei lief beest, maar dat bleek nogal een kalf te gaan worden (ze waren niet helemaal eerlijk geweest over de "kruising" zeg maar) wat niet de bedoeling was.
Die hond was ook nogal enthousiast zeg maar, sprong tegen iedereen aan, maar als ie tegen je aan sprong, wassie groter als jijzelf op een gegeven moment. Die hebben ze kunnen verkopen aan mensen met een grote boerderij.
Toen gingen ze op jacht naar een klein hondje, en ze vonden er eentje.
Hij is net zo groot als een flinke kat, en zo bang dattie alleen maar keft. Gruwelijk irritant beestje
Gradje is een Jack Russell. Dus ook klein, maar heeft wel een zware blaf. Het mooie voor hem is dat wij een alles beneden hebben. Hij kan dus rennen van de huiskamer, door de lange gang, naar de slaapkamer die ook aan de voorkant zit. Hij wacht in de huiskamer op de postbode en rent dan al naar de slaapkamer en wacht daar om verder te blaffen _O- . De postbode kent dat gedrag ook, daarom denken wij dat de vorige hem gepest heeft...Als die hier terug durft te komen zal ik hem zelf eens aan zijn lange haren trekken. :( _O-
pi_100951765
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:43 schreef Drassss het volgende:

[..]

Zeker als je echt elke dag dezelfde wijk hebt :) Best leuk dan als de hond heel blij is als hij weer de postbode ziet.
De bezorger van nu, kan er wel om lachen. Is een aardige man. Denk wel dat hij mee zal werken als ik hem een hondekoekje geef en vraag om dat samen met de post in de brievenbus te gooien
pi_100951812
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Gradje is een Jack Russell. Dus ook klein, maar heeft wel een zware blaf. Het mooie voor hem is dat wij een alles beneden hebben. Hij kan dus rennen van de huiskamer, door de lange gang, naar de slaapkamer die ook aan de voorkant zit. Hij wacht in de huiskamer op de postbode en rent dan al naar de slaapkamer en wacht daar om verder te blaffen _O- . De postbode kent dat gedrag ook, daarom denken wij dat de vorige hem gepest heeft...Als die hier terug durft te komen zal ik hem zelf eens aan zijn lange haren trekken. :( _O-
kan goed zijn.
Dat hondje van onze vrienden is een soort van heel klein uitgevallen boomer hondje. Is denk ik gewoon bang van alles dat groter is als zijzelf. Zo'n zenuwachtig ding. Als je daar bent moet ie eerst een uur keffen en grommen. En als je 'm probeert te aaien,dan taait ie meteen met staart tussen de benen jankend af. Ze hebben er zelf ook een hekel aan inmiddels
pi_100951856
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:46 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

De bezorger van nu, kan er wel om lachen. Is een aardige man. Denk wel dat hij mee zal werken als ik hem een hondekoekje geef en vraag om dat samen met de post in de brievenbus te gooien
Kan er ook wel van genieten. Hebben zelf hier ook 2 honden dusja.

Als ze trouwens gaan aanvallen krijgen ze wel een rotschop ;) gelukkig is dat nog niet gebeurd hehe.
pi_100951908
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:48 schreef Drassss het volgende:

[..]

Kan er ook wel van genieten. Hebben zelf hier ook 2 honden dusja.

Als ze trouwens gaan aanvallen krijgen ze wel een rotschop ;) gelukkig is dat nog niet gebeurd hehe.
zou ik ook doen :@
pi_100952033
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

zou ik ook doen :@
wat denk je van mij?? Gradje weet het ook als ik het meen hoor :Y . Nu ligt hij trouwens als een kleine puppy (9 jaar) op mijn schoot... _O-
pi_100952100
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:52 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

wat denk je van mij?? Gradje weet het ook als ik het meen hoor :Y . Nu ligt hij trouwens als een kleine puppy (9 jaar) op mijn schoot... _O-
lief toch. Sinds onze kat dood is, heb ik dat erg gemist, 's avonds een kat naast me op de bank of op m'n schoot of ze ging gewoon in m'n nek liggen. Nu hebben we die kitten, die 's avonds ook weer lekker bij me komt liggen (als Mark er niet ligt dan)
pi_100952261
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

lief toch. Sinds onze kat dood is, heb ik dat erg gemist, 's avonds een kat naast me op de bank of op m'n schoot of ze ging gewoon in m'n nek liggen. Nu hebben we die kitten, die 's avonds ook weer lekker bij me komt liggen (als Mark er niet ligt dan)
ik vind het ook fijn. Eerst lagen er zo 2 hondjes bij me. Een op schoot en een naast me dicht tegen me aan. Moest dan natuurlijk wel allebei aaien _O-
pi_100952324
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:57 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

ik vind het ook fijn. Eerst lagen er zo 2 hondjes bij me. Een op schoot en een naast me dicht tegen me aan. Moest dan natuurlijk wel allebei aaien _O-
hahahaha, ja ik ken het, doet de kat ook, en als ik dan teveel op de laptop zit te turen of typen, gaat ze gewoon op de toetsen zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')