Erger als het een dure wijn of whiskey zou zijnquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
De post komt altijd op tijdMeestal dan!
voor mij niet. Houd meer van koffie dan van wijn of whiskeyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Erger als het een dure wijn of whiskey zou zijn
ligt eraan wat op tijd is. Vroegah werd de post hier altijd vóór 10.00 's ochtends bezorgd, nu mogen we blij zijn als we 'm om vijf uur in de bus hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
De post komt altijd op tijdMeestal dan!
Tja ze zijn altijd bezig om de wijken wat door elkaar te gooien. Het kan zomaar zijn dat je "achteraan" zo'n wijk zit met je adres en zodoende pas laat de post krijgt. Kan soms vervelend zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ligt eraan wat op tijd is. Vroegah werd de post hier altijd vóór 10.00 's ochtends bezorgd, nu mogen we blij zijn als we 'm om vijf uur in de bus hebben
Gebeurt hier ook al jaren. TNT bezuinigt waar het maar kan. Mensen lopen dubbele wijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ligt eraan wat op tijd is. Vroegah werd de post hier altijd vóór 10.00 's ochtends bezorgd, nu mogen we blij zijn als we 'm om vijf uur in de bus hebben
Dat ook ja. Vaak gaan we uit rond 11u/12u en dan is de eerste wijk rond 1/2u klaar. Met een beetje pech moet je nog een wijk en is die pas rond 4u afgerond. Is er de pech dat één of ander PIEP &*^&^&^& bedrijf een vervelende mailing heeft kan het zomaar 5u wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gebeurt hier ook al jaren. TNT bezuinigt waar het maar kan. Mensen lopen dubbele wijken
ja, iedereen wordt buitengebonjourd heb ik begrepen. Kennis bezorgde hier altijd de post, al echt jaren en jaren, nu is ze op straat gezetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gebeurt hier ook al jaren. TNT bezuinigt waar het maar kan. Mensen lopen dubbele wijken
Gradje heeft opvoedles van Cesar Milan nodigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef kaatje50 het volgende:
Drass heb jij ook zo'n TNT jas?? Kom dan maar nooit bij ons aan de deur. Onze hond wil je dan verscheuren![]()
Sinds een tijd is hij zoooo erg op de postbode aan het jagen. Wordt helemaal wild als de post komt. Trekt aan de post. Deed hij eerst nooit, maar nu is het zelfs zo erg dat als ik met hem buiten ben en de postbode loopt er, hij hem aan wil vallen
ik snap helemaal niets van dat beleid. Veel vaste krachten worden op straat gezet en mijn zoon kon er een paar maanden geleden zoveel werken als hij maar wilde. Wel met een 4 uren contract.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, iedereen wordt buitengebonjourd heb ik begrepen. Kennis bezorgde hier altijd de post, al echt jaren en jaren, nu is ze op straat gezet
Die krijgt hij van Kaatjuhquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gradje heeft opvoedles van Cesar Milan nodig
Ha nee. Ik werk er nu 8 maanden en ik heb alleen een Tnt tas die ik niet eens gebruikquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef kaatje50 het volgende:
Drass heb jij ook zo'n TNT jas?? Kom dan maar nooit bij ons aan de deur. Onze hond wil je dan verscheuren![]()
Sinds een tijd is hij zoooo erg op de postbode aan het jagen. Wordt helemaal wild als de post komt. Trekt aan de post. Deed hij eerst nooit, maar nu is het zelfs zo erg dat als ik met hem buiten ben en de postbode loopt er, hij hem aan wil vallen
ja, dat klopt, iedereen hier met vast contract wordt buitengezet, en anderen die solliciteren kunnen idd zo beginnen, maar idd voor maar paar uurtjes in de week en geen vast contract, liever nog via uitzendbureauquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik snap helemaal niets van dat beleid. Veel vaste krachten worden op straat gezet en mijn zoon kon er een paar maanden geleden zoveel werken als hij maar wilde. Wel met een 4 uren contract.
Jonge gasten kosten geen reet, oude krachten wel..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik snap helemaal niets van dat beleid. Veel vaste krachten worden op straat gezet en mijn zoon kon er een paar maanden geleden zoveel werken als hij maar wilde. Wel met een 4 uren contract.
die ze er voor terugnemen zijn niet echt veel jonger moet ik zeggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jonge gasten kosten geen reet, oude krachten wel..
ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ha nee. Ik werk er nu 8 maanden en ik heb alleen een Tnt tas die ik niet eens gebruikMen heeft geen spullen/kleren meer dus krijg je ook niks en loop je in je eigen kloffie over straat. ( vind ik helemaal niet erg ).
Ik ken het dat soort honden. Vreten de post gewoon uit je klauwen... Zal het zo zeggen, ik ben geen groot fan van dat soort honden
Drassss heb je een uren-contract of een nul-urencontract ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jonge gasten kosten geen reet, oude krachten wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |