NYX spreek je uit als Nieks, naar de Griekse godin. Staat op de webzaaitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik zeg krakkel![]()
maar goed, ik noem NYX ook niks.
Gewoon, scheelt stembandverbruik
Nou, het spalkje zit dus vreemd waardoor het lijkt alsof hij zijn poot scheef heeft, dus ik zette zijn pootje zegt toen ging hij mauwen, toen opeens zag ik dat die spalk dus niet goed zat ... dus als hij gewoon zelf zijn spalk schuin houd gaat het wel goed, maar ik wil niet dat het botje scheef groeit ofzo, ik weet t ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
maar hij lijkt dus geen pijn te hebben?
Zeggen ze dat niet altijd want spoedhulp = dik geld verdienen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
... spoedarts zegt langkomen en kosten zijn tussen 150 en 200 en bij complicaties meer ..
Halleekes dan... dat kost echt belachelijk veel geld!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
... spoedarts zegt langkomen en kosten zijn tussen 150 en 200 en bij complicaties meer ..
Idem... ik heb nu ook niet zo 200 ekkies die je zou kunnen lenen... anders had ik t zo gedaan! Maar dat is ons eet-rook-drink-tank-budget tot vrijdagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Melz, ik zou het je zo lenen, als ik het nu had... maar ik heb het ff niet...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
Melz. Als je geld nodig hebt; ik kan het je zo lenen !! PM maar even
Je bent me net voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
priemquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
En niks zo belachelijk als de kosten van een dierenartsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:48 schreef Debsterr het volgende:
Niks zo zielig als diertjes met pijn.
Vooral dat jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En niks zo belachelijk als de kosten van een dierenarts
jawel, kindjes met pijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:48 schreef Debsterr het volgende:
Niks zo zielig als diertjes met pijn.
Er zijn wel huisdier verzekeringenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, kindjes met pijn
Maar die hebben ziektekostenverzekerings en beessies nie
voor sommige dingen wel, voor sommige dingen niet... als je nagaat wat je bij de huisarts zou mogen aftikken als je geen ziektekostenverzekering had word je ook niet vrolijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En niks zo belachelijk als de kosten van een dierenarts
dat klopt, maar de dekking schijnt nogal matig en niet iedereen heeft datquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er zijn wel huisdier verzekeringenrond de 10e per maand ongeveer voor hond/kat
Klopt ook inderdaad, zorg is ziek duur.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor sommige dingen wel, voor sommige dingen niet... als je nagaat wat je bij de huisarts zou mogen aftikken als je geen ziektekostenverzekering had word je ook niet vrolijk
een nieuwe rat is goedkoper... hell, daar koop je er 7 voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Klopt ook inderdaad, zorg is ziek duur.
Ik ging 1x met rat naar dierenarts, was erg verkouden. Stond na 2 seconden buiten met een ienieminie flesje VERDUNDE antibiotica en 35 euro lichter
Geen idee van de dekking, ik bel een Neckermann project dus vandaar dat ik weet wat t kost! Steralisatie van kat/hond wordt bij afsluiting daar iig 100% vergoed als je die afsluit als ze jonger dan een jaar zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klopt, maar de dekking schijnt nogal matig en niet iedereen heeft dat
Dattum.... er wordt bijna niks vergoed. Dus het is eigenlijk zo goed als altijd geldverspilling om er 1 af te sluiten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klopt, maar de dekking schijnt nogal matig en niet iedereen heeft dat
Je hebt gelijk hoor, zo dacht ik precies hetzelfde. Hij ging uiteindelijk nog dood ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een nieuwe rat is goedkoper... hell, daar koop je er 7 voor
(was geintje)
en voor hoe lang moet je die polis dan afsluiten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee van de dekking, ik bel een Neckermann project dus vandaar dat ik weet wat t kost! Steralisatie van kat/hond wordt bij afsluiting daar iig 100% vergoed als je die afsluit als ze jonger dan een jaar zijn
faalratquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, zo dacht ik precies hetzelfde. Hij ging uiteindelijk nog dood ook
Na de 1e maand van de polis mag je steralisatie doen. Dus je zou die 2 maanden kunnen nemen en dan afzeggen want (volgens mij, is mij iig verteld) kun je per maand opzeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en voor hoe lang moet je die polis dan afsluiten?
Dat was mijn eerste, ze heette einstein. Omdat ik haar kreeg omdat ik een voldoende stond voor wiskundequote:
Sjaan dr poes lawlquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Succes SjaanLaat je weten hoe het met poes gaat
quote:
Wut ook bij neckermann?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
huisdierenverzwkering is contract voor 5 jaar daaom heb k t niet gedaan
Dit dus, al snap ik dat je in de rats zit. Komt goed mopskequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
no need meis, dat beestje komt echt wel goed
nee bij een callcenter. Zaadwerkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wut ook bij neckermann?
Ik zeg niet dat neckermann zo fantastisch is hoor, maar dat is het enige waar ik iets van weet
Nee ik bedoelde 5 jaar afsluiten bij neckermann,.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee bij een callcenter. Zaadwerk
callcenterwerkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde 5 jaar afsluiten bij neckermann,.
Ik bel nu alleen nog maar Eneco Winback
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
callcenterwerk
Jankend naar je werk gaan omdat je het zo haat![]()
Crematie kostte bij mijn hond pakweg 200 euro (Was 4x zoveel als de aanschafkostenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tegenwoordig niet meer voor 5 jaar waar wij zitten. Dat is sinds kort veranderd.
Maar je kon nu ook vaccinatie+crematie bijnemen voor een tientje in de maand meer. Zo duur zijn die spuiten ook weer niet
Nee serieus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
callcenterwerk
Jankend naar je werk gaan omdat je het zo haat![]()
10 euro per maand geeft mij een andere rekensomquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Crematie kostte bij mijn hond pakweg 200 euro (Was 4x zoveel als de aanschafkosten).. Heb het beest 13 jaar gehad, x 52 weken, x 10 euro.. Was dit beter
. En 120 euro per jaar, da's duurder dan de vaccinatie zelf
![]()
Hey, Sjaan, het gaat goedkomen meissie
I know, ik heb echt heeeeel veel baantjes gehad. Maar dat outbound bellen was echt de hel. Dan poets ik liever wc'squote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee serieus?
Ik werk echt met hele leuke mensen. Okee het werk zelf is niet fantastisch. Maar beter dan een supermarkt, en geen enkel werk is fantastisch
Neeeee echt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, ik heb echt heeeeel veel baantjes gehad. Maar dat outbound bellen was echt de hel. Dan poets ik liever wc's
Daaromquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Crematie kostte bij mijn hond pakweg 200 euro (Was 4x zoveel als de aanschafkosten).. Heb het beest 13 jaar gehad, x 52 weken, x 10 euro.. Was dit beter
. En 120 euro per jaar, da's duurder dan de vaccinatie zelf
![]()
Godverdomme, faalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
10 euro per maand geeft mij een andere rekensom
Jij bent echt helderquote:
Zolang het maar goed komt met de poezel, en als je wel ff te kort komt dan roep je gewoon. Beloofd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:
een jaar terug was het 16 euro per kat, je weet niet met welke er wat gebeurd dus je moet voor allebei, dus 2x 16 per maand, dat x 12 voor een jaar en dat x5, dus ik was super veel geld kwijt
mijn spaarrekening was net down maar nu weer goed dus i khaal daar geld vanaf, maar thanks dames
hehehe... je betaalt idd ook nog voor een "consult" maar als je beest verder nooit wat heeft, zoals de mijne (afkloppennn!!!) is het niet lonend iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent echt helder
En de vaccinatie en controle kostte pakweg 60 euro per jaar (hoewel ik niet meer weet of dat met of zonder de kat erbij was) en de crematie dus 200 euro. Mag jij uitrekenen hoeveel ik bespaard heb
'quote:
Bij die ¤ 10 die ik net zei wel dat is weer nieuw.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe... je betaalt idd ook nog voor een "consult" maar als je beest verder nooit wat heeft, zoals de mijne (afkloppennn!!!) is het niet lonend idd
Ik denk trouwens dat vaccinaties er niet bij zitten...
ja ik heb nu genoegquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zolang het maar goed komt met de poezel, en als je wel ff te kort komt dan roep je gewoon. Beloofd?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'
Maar dat tientje was toch alleen extra voor crematie en vaccinaties?
Dan heb je ook nog je 'basistarief'. De tering, wat een geld..
Gelukkig hebben we alleen kosten aan de dikke, Sien heeft nooit wat
(al heeft die al wel voor meer dan 1500 ekkies aan meubels en schoenen opgevreten)
dan al?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik heb nu genoegik raakte gewoon in paniek omdat mijn spaarrekening niet te benaderen was
nog steeds ben ik trillerig, zijn pootje staat nu beetje scheef dus bahen hij jankt heel zielig soms als ie beweegt, terwijl als ie op schoot ligt knort ie en hij wilt ook niet dat i weg ga
ik kan om 00.00 bij de spoedarts pas terecht
Gelukkig!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
ik ben wel rustiger nu i kweet dat ze er vannacht naar kijken
ja mijn teamleidster komt er straks aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gelukkig!!
Maar wel dikke kak dat je pas om 24.00u kan komen... heb je al vervoer kunnen regelen?
Gelukkigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja mijn teamleidster komt er straks aan
Fijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja mijn teamleidster komt er straks aan
De éénogige kapitein.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:40 schreef zoeperzazke het volgende:
He ships, heb ik het rammelaarstopic van SHJN gemist? Jammer, ik had wel mee willen rammelen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
spoedarts betaal je altijd dubbel
ik ben 1 keer naar de spoedtandarts geweest, mocht meteen 200 euro afrekenen voor een kwartiertje in die stoel. Cash uiteraard
kreeg wel 75 procent terug van de verzekering, want ik ben mens. Maar als ik die euro's niet op mijn rekening had gehad had ik mooi kunnen wegrottenquote:
Klopt, dat is al een tijdje zo. Ik had tenminste hetzelfde toen ik een paar jaar terug m'n wenkbrauw opengesneden had met m'n bril. Had ik ook effies motten bellen. Dat is ook echt het eerste waar je aan denkt als de HAP op 5 minuten loopafstand is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
nou en of
ook mooi: bleiblei had op zondag een hap uit zijn duim gezaagd, dus wij meteen naar de eerste hulp rijden... Schijn je daar tegenwoordig een afspraak te moeten makenbehalve als je echt bijna dood bent, dan mag je voor
gelukkig was het 3 hechtingen en een tetanusprik, doen ze in 2 minuten, dus we hadden voorrang op de voetbal-botbreuken, maar toch
belachelijk hoe t soms gaatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
nou en of
ook mooi: bleiblei had op zondag een hap uit zijn duim gezaagd, dus wij meteen naar de eerste hulp rijden... Schijn je daar tegenwoordig een afspraak te moeten makenbehalve als je echt bijna dood bent, dan mag je voor
gelukkig was het 3 hechtingen en een tetanusprik, doen ze in 2 minuten, dus we hadden voorrang op de voetbal-botbreuken, maar toch
Ja, het wordt steeds erger, je moet voor alles een afspraak maken of bijna dood gaan. Wij hadden met een groep een biertje gedaan, voelde m'n broer zich niet goed. Hij in de stress, wil dat we iemand bellen en wij hebben geen huisartsenpost-nummer bij ons, dus bellen 112. Die sturen fietspolitie en ambulance, krijgen we vervolgens van de ambulance-mevrouw op ons dak dat we een wagen bezet houden en alleen mogen bellen als iemand in levensgevaar is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
nou en of
Wel fijn dat je die afspraak dan iig al hebt staan. Hoop dat het snel goed gaat met poezebeest.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:38 schreef Diconnected het volgende:
Kusje voor Sjaantje
Aargh serieus m'n knie doet nu echt met alles pijn
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:38 schreef Diconnected het volgende:
Kusje voor Sjaantje
Aargh serieus m'n knie doet nu echt met alles pijn
Ja echt hequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Hoop echt dat er snel iets mee/aan gedaan kan worden!
Heh, ik was een keer zo ziek (hoge koorts) dat ik met de auto naar de huisarts moest, aan het einde van onze straat. Maar ik kon echt niet achterop zitten. Wel sullig dat je dan alsnog naar het ziekenhuis moet!
Waar ga je toe?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja echt he. Je moet je voorstellen dat m'n kleine teen dus in een hoek van 90 graden met de rest van m'n voet stond.. Naar buiten toe. Daar kan dus geen schoen overheen. En het was december. Ik was not amused. Huisarts kon hem trouwens wel recht zetten, maar omdat de pijn niet minder werd moest ik toch foto laten maken bij ziekenhuis (en dus inderdaad gebroken).
Godsamme, ik moet over 4 uur weer opstaan. Morgenochtend vroeg naar Schiphol en dan krijgen jullie even 5 dagen rust (tenzij er gratis wifi is, dan blijf ik jullie gewoon lastig vallen, mhuwahaha
)
Ik ben een aantal weken geleden gevallen en had m'n vinger uit de kom. "Gelukkig" was het tegen vieren, dan werkt de huisarts natuurlijk niet meer (aldus de assistente) en kon ik direct door naar de SEH... waar ik ook uren heb zitten wachten voor ik helemaal klaar was, maar goed, het scheelde wachten bij de huisarts.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja, die regelingen met huisartsenposten zijn leuk. Ik heb een paar jaar terug mijn kleine teen uit de kom gehad (ja dat kan echt). Was 's avonds gebeurd, maar ik was moe, dacht "ach, morgen is hij ook nog zo
". Goed, niet geslapen, want doet best wel zeer. Ik dus dag erna huisarts gebeld, dat ik er nauwelijks op kon lopen en of ik naar het ziekenhuis mocht, want naar het ziekenhuis gaat een bus vanuit mijn straat. Naar mijn huisarts gaat geen bus en ik had geen vervoer. Maar dat mocht dus niet. Gelukkig was mijn ex er en die heeft me achterop de fiets naar de huisarts gereden... Daarna mocht ik alsnog naar het ziekenhuis voor een foto... Handig jongens!
Wat dat betreft vind ik dat onze beesten het makkelijker hebben, vrijwel altijd dezelfde dag nog terecht kunnen en de klacht wordt altijd serieus genomen (moet zeggen dat mijn vorige huisarts echt waardeloos was, slecht referentiekader). Jammer dat het zoveel geld kost voor de beesten
Stom gedoe blijft het altijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben een aantal weken geleden gevallen en had m'n vinger uit de kom. "Gelukkig" was het tegen vieren, dan werkt de huisarts natuurlijk niet meer (aldus de assistente) en kon ik direct door naar de SEH... waar ik ook uren heb zitten wachten voor ik helemaal klaar was, maar goed, het scheelde wachten bij de huisarts.
Hoop dat alles goed gaat met je kat, Sharaan...
Hier is het zo dat ze in zulke gevallen de medicijnen met een taxi laten bezorgen. Ze doen het niet heel graag, maar 't zijn hier wel de regels als een patient echt niet anders kan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:55 schreef Mss het volgende:
Ik was laatst door mn rug gegaan, was op de grond gevallen en kon niet meer opstaan. Ik heb uren op de grond gelegen omdat ik er niet meer af kon komen. Ik belde de HAP, en ik kreeg te horen dat ik in het ziekenhuis pijnstillers kon komen halen.
JA DAAR HEB IK WAT AAN ALS IK NIET KAN OPSTAAN
Ik ben echt heel blij dat er iemand met je gegaan is. Ik las het, en als ik een auto had was ik zo met je gegaan, ik woon vlakbij. Gelukkig ben je al geholpenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog bedankt voor alle steun hier
Het was maar goed dat ik gegaan ben want het zat idd niet goed en het drukte tegen de breuk aan waardoor hij er last van had. Hij is nu opnieuw gespalked!
Toen ik zag dat hij nog iets verder verkeerd ging staan had ik al helemaal geen twijfels meer over of ik moest gaan of niet en blij dat ik die afspraak had staan! Kosten vielen trouwens mee, want meneer hield zich zo lief dat ze alles zonder narcose konden doen, dus t was alleen verband + verband omdoen + spoedconsult dus maar 135 euro
Gelukkig is alles meegevallen en ventje weer blij
lief thnxquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben echt heel blij dat er iemand met je gegaan is. Ik las het, en als ik een auto had was ik zo met je gegaan, ik woon vlakbij. Gelukkig ben je al geholpen
pictjur! Blij dat ie weer okÊ isquote:
Ik zou het leuker vinden als ze zeggen "goh mevrouw, we sturen even een ambulance, want het klinkt alsof u kapot bentquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier is het zo dat ze in zulke gevallen de medicijnen met een taxi laten bezorgen. Ze doen het niet heel graag, maar 't zijn hier wel de regels als een patient echt niet anders kan.
Schotlandquote:
Dat ik in de winkel was en op ging doen, SUPERMOOI natuurlijk. Heel verhaal eromheen wat een beetje vaag is, uiteindelijk kreeg ik hem vanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Huisartsenposten zijn treurig, dat is zeker...
SpaceInvaders: wat droom je er dan over?
Ik heb gedroomd dat mijn vriend mijn geverfde tafeltje had geruīneerd en ik was echt woest op hem, hehehehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog even de roze look:wat een dropje zeg! hij kijkt wel echt heel zielig zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knoei
Nee, ik zat in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
wil je dat we je tegenhouden ofzo? Omdat je 't in meerdere topics post![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog even de roze look:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
straks wordt ie gayquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja blauw was t leukste! Groen was ook nog wel okay .. maar dit roze is...
Oooh YES! Dan komt ie hier vast ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit heerlijk in de zon met voor het eerst dit jaar een zomerjurkje aanstraks benen maar ff epileren
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:10 schreef Sharana_LV het volgende:
mika eet een dikke spin op en je hoort echt *crunch crunch*
wel blij dat de spin weg is though
Oooo gelukkig !! Ik moest er vannacht nog aan denken. Goeie keuze gemaaktquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog bedankt voor alle steun hier
Het was maar goed dat ik gegaan ben want het zat idd niet goed en het drukte tegen de breuk aan waardoor hij er last van had. Hij is nu opnieuw gespalked!
Toen ik zag dat hij nog iets verder verkeerd ging staan had ik al helemaal geen twijfels meer over of ik moest gaan of niet en blij dat ik die afspraak had staan! Kosten vielen trouwens mee, want meneer hield zich zo lief dat ze alles zonder narcose konden doen, dus t was alleen verband + verband omdoen + spoedconsult dus maar 135 euro
Gelukkig is alles meegevallen en ventje weer blij
eigenlijk is het roze + perdiot want ik was mijn nagels aan het lakken met kat op schoot maar hij bewoog dus nu zit t ook op zijn verband:')quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo gelukkig !! Ik moest er vannacht nog aan denken. Goeie keuze gemaaktEn hopen dat het nu allemaal vlot verloopt.
Met een roze verband gaat dat natuurlijk helemaal goed komen![]()
das lief!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ja. Die gaan we aan de voedselbank geven, want daar hebben ze altijd een tekort aan luiers.
Het zijn er maar 2, dus vond het eigenlijk een beetje teleurstellend. Maar alle beetjes helpen.quote:
dit dus, alles helpt, en als meerdere mensen het doen tikt het uiteindelijk aardig aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het zijn er maar 2, dus vond het eigenlijk een beetje teleurstellend. Maar alle beetjes helpen.
mmmmnah, beetje too much of the good voor mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:37 schreef MiniVla het volgende:
Sorry dames,
ik ben hier niet zo'n fanatieke poster maar hier moest ik even met jullie over kwijlen:
[ afbeelding ]
Backstage Pass collectie van Color Club
OMG I WANT!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en hier some crappy swatches...
http://hauloffame.blogspo(...)pass-collection.html
ik vind dat er met kerst leukere giltter lakjes uitkomen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:37 schreef MiniVla het volgende:
Sorry dames,
ik ben hier niet zo'n fanatieke poster maar hier moest ik even met jullie over kwijlen:
[ afbeelding ]
OMG I WANT!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YAYquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
De nieuwe DS-jes staan op nailsupplies, evenals OPI gold crackle
Hier staan swatches van de CG Halloween lakjes. Is die It's Alive niet iets voor jou? Vind het echt zo'n SQ kleurtje!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
Aan 't sparen voor verhuizen, dit wil ik helemaal niet weten!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
klopt, maar die verkopen ze alleen in die setquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hier staan swatches van de CG Halloween lakjes. Is die It's Alive niet iets voor jou? Vind het echt zo'n SQ kleurtje!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, maar die verkopen ze alleen in die set
Ik vind ze vreselijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:37 schreef MiniVla het volgende:
Sorry dames,
[ afbeelding ]
OMG I WANT!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie er anders 2 van die set die ik wel wilquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet alleen hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet daar heb ik nog niet gekeken, bedoelde dat ze ook los verkocht worden,quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij nailsupplies toch wel? Zie 'm niet los staan...
Preciesquote:
Mijn buik brult mee! Moet alleen nog wachten met eten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
eten maken, buik is aan t brullen!
Jaloersquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
mijn buik brult ook maar die moet nog ff wachten..straks naar sumo
Goede hobby van je moeder!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:17 schreef Loqi het volgende:
Ik heb net cupcakes opgehaaldmijn moeder heeft een nieuwe hobby
oe nice linquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:50 schreef Lindytje het volgende:
So hee! Ik ben moe!
8 mensen op een dag in de make-up zetten voor shoots is best vermoeiend... heb tussendoor wel 10 hele minuten pauze gehad en nu in de trein terug naar huis.
Maar het was wel heel leuk ende gezellig![]()
Tijd voor bier!
laat je moeder es ff wat cupcakes hierheen sturenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:17 schreef Loqi het volgende:
Ik heb net cupcakes opgehaaldmijn moeder heeft een nieuwe hobby
Inderdaad, briljant! Omnomnomnom!quote:
Noooooooooooooooooooooooooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Solique heeft voor mij dat omnomnom erin gezetquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Inderdaad, briljant! Omnomnomnom!
Die verdient bij deze de Nobelprijs!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Solique heeft voor mij dat omnomnom erin gezet
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NoooooooooooooooooooooooooMaffiaspel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ah, that explainsquote:
Ik zag dat beest in een plaatje, een user heeft het eruit gesneden voor me, en ik wou nog omnomnom erbij dus dat heeft solique er bij gezetquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die verdient bij deze de Nobelprijs!
waar zit je?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeej gratis wifi!
Dit is echt zo'n mooi land!
Net stukje gelopen door de bergen, nu tijd voor een goed maal
Mijn omgeving neemt nu ook steeds meer Omnomnom over, omdat ze het mij zo vaak horen roepen. Ik spreek het ook heel vaak gewoon uit, i.p.v. alleen denken en typen, whehehequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zag dat beest in een plaatje, een user heeft het eruit gesneden voor me, en ik wou nog omnomnom erbij dus dat heeft solique er bij gezet
blij mee
Noorwegen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeej gratis wifi!
Dit is echt zo'n mooi land!
Net stukje gelopen door de bergen, nu tijd voor een goed maal
ik gebruik omnomnom en noms heel vaak, fuuuuuu ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn omgeving neemt nu ook steeds meer Omnomnom over, omdat ze het mij zo vaak horen roepen. Ik spreek het ook heel vaak gewoon uit, i.p.v. alleen denken en typen, whehehe
Herkenbaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn omgeving neemt nu ook steeds meer Omnomnom over, omdat ze het mij zo vaak horen roepen. Ik spreek het ook heel vaak gewoon uit, i.p.v. alleen denken en typen, whehehe
Ja vooral dat fuuuu indeed. Zie je mensen soms echt kijken van wtfquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik gebruik omnomnom en noms heel vaak, fuuuuuu ook
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oe nice lin
[..]
laat je moeder es ff wat cupcakes hierheen sturen
volgens mij hebben wij in amerika in 2 weken vaker omnomnom gezegd dan wat dan ook, al dat lekkere eten daarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja vooral dat fuuuu indeed. Zie je mensen soms echt kijken van wtf
Mwehehe zou me niet verbazen iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij in amerika in 2 weken vaker omnomnom gezegd dan wat dan ook, al dat lekkere eten daar
zelfs nog vaker dan *pokkepokkepok*quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwehehe zou me niet verbazen idd
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zelfs nog vaker dan *pokkepokkepok*
Mijn vriendin zat me echt aan te kijken. "Omnomnom....?"quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik gebruik omnomnom en noms heel vaak, fuuuuuu ook
Gewoon heeeeeeeel vaak herhalen, dan wennen ze er wel aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn vriendin zat me echt aan te kijken. "Omnomnom....?"
Eentje is het al.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon heeeeeeeel vaak herhalen, dan wennen ze er wel aan![]()
Pokkepokkepok is mij overigens onbekend
oh dico en ik deden in amerika steeds kippen naquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon heeeeeeeel vaak herhalen, dan wennen ze er wel aan![]()
Pokkepokkepok is mij overigens onbekend
thanksquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:56 schreef Lindytje het volgende:
Veel plezier schaar!!
Sjaan, je UI is tof
Oh ja, zo heb ik een tijdje een krekel (a la Japie Krekel) proberen na te doen door "Krikkie krikkie" te roepen maar dat sloeg hier niet zo aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dico en ik deden in amerika steeds kippen na
okay dan accepted, ik dacht alquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:28 schreef Puckzzz het volgende:
Patje zit de nageldames uit te nodigen op facebook, dus als je een verzoekje krijgt...is mijn vriendje
lekker ding is het he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay dan accepted, ik dacht al
Hahahaha! Idem! Ik dacht ook al: wie is dat??quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay dan accepted, ik dacht al
STALKER ALERTTTTT .. oh wait ..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha! Idem! Ik dacht ook al: wie is dat??
geaccepteerd hahaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:28 schreef Puckzzz het volgende:
Patje zit de nageldames uit te nodigen op facebook, dus als je een verzoekje krijgt...is mijn vriendje
en elke scheet die hij laat liken wegens "eindelijk een man in ons midden"!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind wel dat we hem dan binnenkort moeten ontgroenen door zijn nagels groen te lakken
bwhehehequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
en elke scheet die hij laat lijken wegens "eindelijk een man in ons midden"!
hallo! Jullie vergeten wie zijn vriendin is? Ik hou me echt niet in als ik een boer of scheet moet latenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bwhehehe
over scheten gesproken, dit is wel ons feestje he, dus hier mogen de vrouwen boeren en scheten laten en moeten de mannen zich netjes houden
mentale blokkade? You mean na de eerste keer dat je was klaar gekomen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hallo! Jullie vergeten wie zijn vriendin is? Ik hou me echt niet in als ik een boer of scheet moet laten![]()
Naja scheten pas nadat ik over de mentale blokkade heen was...dat dan weer wel
en hij vind jullie gewoon grappig omdat jullie zo lekker slap auwehoeren.... (ja hij leest soms mee)
geen blokkades op dat front gehadquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
mentale blokkade? You mean na de eerste keer dat je was klaar gekomen?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
geen blokkades op dat front gehad
Hier ook geen blokkade hoor! .. oh wait die andere bedoel je....quote:
Ohja da's waar ook, bij ons komen er bloemetjes uitquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
vrouwen die boeren en scheten laten. HAHAHA die bestaan niet.Een vrouw is
![]()
![]()
![]()
die doen dat niet
lavendelquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja da's waar ook, bij ons komen er bloemetjes uit
Alhoewel die Moussaka van gisteren toch niet echt naar rozen rook
Hij moet vier weken met spalk lopen dus nu nog 3 als het goed gaatquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:01 schreef Incantrix het volgende:
Ik kan beter boeren dan mijn manBoeren met klapperende wangen FTW!
En goodmorning to you, lovelies
Sjaan (ik noem je ook maar gewoon zo), fijn dat het wat beter gaat op front poezemauw. Hoe lang moet hij die spalk eigenlijk houden? Krijgt hij daarna nog iets anders, of mag hij daarna zijn pootje gewoon weer gaani gebruiken? En eenvoor jou, gewoon omdat het kan
Datquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:19 schreef Loqi het volgende:
arme poezelik kan daar ook heel slecht tegen
oeee dan had je het vast nodigquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:46 schreef Lindytje het volgende:
So hee! Ik was echt moe! Ik heb 12 uur geslapen
Ik ook, maar wel van 9 tot 9quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:46 schreef Lindytje het volgende:
So hee! Ik was echt moe! Ik heb 12 uur geslapen
OMNOMNOM!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beschimmelde frambozen, nohgisteren gekocht
![]()
werken op zondagquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:30 schreef Dwyn het volgende:
Zo, de arbeit zit er weer op. Defecte bovenleiding ofzo, dus tyfusdruk 4 uur achter elkaar.
Assistent WM in een AH to go.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja dat wel
wat voor werk doe je?
Het is bewolkt en benauwd, dat vind ik geen mooi weerquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeurpiet het is eindelijk mooi weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |