NYX spreek je uit als Nieks, naar de Griekse godin. Staat op de webzaaitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik zeg krakkel![]()
maar goed, ik noem NYX ook niks.
Gewoon, scheelt stembandverbruik
Nou, het spalkje zit dus vreemd waardoor het lijkt alsof hij zijn poot scheef heeft, dus ik zette zijn pootje zegt toen ging hij mauwen, toen opeens zag ik dat die spalk dus niet goed zat ... dus als hij gewoon zelf zijn spalk schuin houd gaat het wel goed, maar ik wil niet dat het botje scheef groeit ofzo, ik weet t ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
maar hij lijkt dus geen pijn te hebben?
Zeggen ze dat niet altijd want spoedhulp = dik geld verdienen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
... spoedarts zegt langkomen en kosten zijn tussen 150 en 200 en bij complicaties meer ..
Halleekes dan... dat kost echt belachelijk veel geld!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
... spoedarts zegt langkomen en kosten zijn tussen 150 en 200 en bij complicaties meer ..
Idem... ik heb nu ook niet zo 200 ekkies die je zou kunnen lenen... anders had ik t zo gedaan! Maar dat is ons eet-rook-drink-tank-budget tot vrijdagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Melz, ik zou het je zo lenen, als ik het nu had... maar ik heb het ff niet...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
Melz. Als je geld nodig hebt; ik kan het je zo lenen !! PM maar even
Je bent me net voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
priemquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
En niks zo belachelijk als de kosten van een dierenartsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:48 schreef Debsterr het volgende:
Niks zo zielig als diertjes met pijn.
Vooral dat jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En niks zo belachelijk als de kosten van een dierenarts
jawel, kindjes met pijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:48 schreef Debsterr het volgende:
Niks zo zielig als diertjes met pijn.
Er zijn wel huisdier verzekeringenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, kindjes met pijn
Maar die hebben ziektekostenverzekerings en beessies nie
voor sommige dingen wel, voor sommige dingen niet... als je nagaat wat je bij de huisarts zou mogen aftikken als je geen ziektekostenverzekering had word je ook niet vrolijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En niks zo belachelijk als de kosten van een dierenarts
dat klopt, maar de dekking schijnt nogal matig en niet iedereen heeft datquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er zijn wel huisdier verzekeringenrond de 10e per maand ongeveer voor hond/kat
Klopt ook inderdaad, zorg is ziek duur.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor sommige dingen wel, voor sommige dingen niet... als je nagaat wat je bij de huisarts zou mogen aftikken als je geen ziektekostenverzekering had word je ook niet vrolijk
een nieuwe rat is goedkoper... hell, daar koop je er 7 voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Klopt ook inderdaad, zorg is ziek duur.
Ik ging 1x met rat naar dierenarts, was erg verkouden. Stond na 2 seconden buiten met een ienieminie flesje VERDUNDE antibiotica en 35 euro lichter
Geen idee van de dekking, ik bel een Neckermann project dus vandaar dat ik weet wat t kost! Steralisatie van kat/hond wordt bij afsluiting daar iig 100% vergoed als je die afsluit als ze jonger dan een jaar zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klopt, maar de dekking schijnt nogal matig en niet iedereen heeft dat
Dattum.... er wordt bijna niks vergoed. Dus het is eigenlijk zo goed als altijd geldverspilling om er 1 af te sluiten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klopt, maar de dekking schijnt nogal matig en niet iedereen heeft dat
Je hebt gelijk hoor, zo dacht ik precies hetzelfde. Hij ging uiteindelijk nog dood ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een nieuwe rat is goedkoper... hell, daar koop je er 7 voor
(was geintje)
en voor hoe lang moet je die polis dan afsluiten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee van de dekking, ik bel een Neckermann project dus vandaar dat ik weet wat t kost! Steralisatie van kat/hond wordt bij afsluiting daar iig 100% vergoed als je die afsluit als ze jonger dan een jaar zijn
faalratquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, zo dacht ik precies hetzelfde. Hij ging uiteindelijk nog dood ook
Na de 1e maand van de polis mag je steralisatie doen. Dus je zou die 2 maanden kunnen nemen en dan afzeggen want (volgens mij, is mij iig verteld) kun je per maand opzeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en voor hoe lang moet je die polis dan afsluiten?
Dat was mijn eerste, ze heette einstein. Omdat ik haar kreeg omdat ik een voldoende stond voor wiskundequote:
Sjaan dr poes lawlquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Succes SjaanLaat je weten hoe het met poes gaat
quote:
Wut ook bij neckermann?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
huisdierenverzwkering is contract voor 5 jaar daaom heb k t niet gedaan
Dit dus, al snap ik dat je in de rats zit. Komt goed mopskequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
no need meis, dat beestje komt echt wel goed
nee bij een callcenter. Zaadwerkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wut ook bij neckermann?
Ik zeg niet dat neckermann zo fantastisch is hoor, maar dat is het enige waar ik iets van weet
Nee ik bedoelde 5 jaar afsluiten bij neckermann,.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee bij een callcenter. Zaadwerk
callcenterwerkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde 5 jaar afsluiten bij neckermann,.
Ik bel nu alleen nog maar Eneco Winback
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
callcenterwerk
Jankend naar je werk gaan omdat je het zo haat![]()
Crematie kostte bij mijn hond pakweg 200 euro (Was 4x zoveel als de aanschafkostenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tegenwoordig niet meer voor 5 jaar waar wij zitten. Dat is sinds kort veranderd.
Maar je kon nu ook vaccinatie+crematie bijnemen voor een tientje in de maand meer. Zo duur zijn die spuiten ook weer niet
Nee serieus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
callcenterwerk
Jankend naar je werk gaan omdat je het zo haat![]()
10 euro per maand geeft mij een andere rekensomquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Crematie kostte bij mijn hond pakweg 200 euro (Was 4x zoveel als de aanschafkosten).. Heb het beest 13 jaar gehad, x 52 weken, x 10 euro.. Was dit beter
. En 120 euro per jaar, da's duurder dan de vaccinatie zelf
![]()
Hey, Sjaan, het gaat goedkomen meissie
I know, ik heb echt heeeeel veel baantjes gehad. Maar dat outbound bellen was echt de hel. Dan poets ik liever wc'squote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee serieus?
Ik werk echt met hele leuke mensen. Okee het werk zelf is niet fantastisch. Maar beter dan een supermarkt, en geen enkel werk is fantastisch
Neeeee echt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, ik heb echt heeeeel veel baantjes gehad. Maar dat outbound bellen was echt de hel. Dan poets ik liever wc's
Daaromquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Crematie kostte bij mijn hond pakweg 200 euro (Was 4x zoveel als de aanschafkosten).. Heb het beest 13 jaar gehad, x 52 weken, x 10 euro.. Was dit beter
. En 120 euro per jaar, da's duurder dan de vaccinatie zelf
![]()
Godverdomme, faalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
10 euro per maand geeft mij een andere rekensom
Jij bent echt helderquote:
Zolang het maar goed komt met de poezel, en als je wel ff te kort komt dan roep je gewoon. Beloofd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:
een jaar terug was het 16 euro per kat, je weet niet met welke er wat gebeurd dus je moet voor allebei, dus 2x 16 per maand, dat x 12 voor een jaar en dat x5, dus ik was super veel geld kwijt
mijn spaarrekening was net down maar nu weer goed dus i khaal daar geld vanaf, maar thanks dames
hehehe... je betaalt idd ook nog voor een "consult" maar als je beest verder nooit wat heeft, zoals de mijne (afkloppennn!!!) is het niet lonend iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent echt helder
En de vaccinatie en controle kostte pakweg 60 euro per jaar (hoewel ik niet meer weet of dat met of zonder de kat erbij was) en de crematie dus 200 euro. Mag jij uitrekenen hoeveel ik bespaard heb
'quote:
Bij die ¤ 10 die ik net zei wel dat is weer nieuw.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe... je betaalt idd ook nog voor een "consult" maar als je beest verder nooit wat heeft, zoals de mijne (afkloppennn!!!) is het niet lonend idd
Ik denk trouwens dat vaccinaties er niet bij zitten...
ja ik heb nu genoegquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zolang het maar goed komt met de poezel, en als je wel ff te kort komt dan roep je gewoon. Beloofd?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'
Maar dat tientje was toch alleen extra voor crematie en vaccinaties?
Dan heb je ook nog je 'basistarief'. De tering, wat een geld..
Gelukkig hebben we alleen kosten aan de dikke, Sien heeft nooit wat
(al heeft die al wel voor meer dan 1500 ekkies aan meubels en schoenen opgevreten)
dan al?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik heb nu genoegik raakte gewoon in paniek omdat mijn spaarrekening niet te benaderen was
nog steeds ben ik trillerig, zijn pootje staat nu beetje scheef dus bahen hij jankt heel zielig soms als ie beweegt, terwijl als ie op schoot ligt knort ie en hij wilt ook niet dat i weg ga
ik kan om 00.00 bij de spoedarts pas terecht
Gelukkig!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
ik ben wel rustiger nu i kweet dat ze er vannacht naar kijken
ja mijn teamleidster komt er straks aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gelukkig!!
Maar wel dikke kak dat je pas om 24.00u kan komen... heb je al vervoer kunnen regelen?
Gelukkigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja mijn teamleidster komt er straks aan
Fijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja mijn teamleidster komt er straks aan
De éénogige kapitein.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:40 schreef zoeperzazke het volgende:
He ships, heb ik het rammelaarstopic van SHJN gemist? Jammer, ik had wel mee willen rammelen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
spoedarts betaal je altijd dubbel
ik ben 1 keer naar de spoedtandarts geweest, mocht meteen 200 euro afrekenen voor een kwartiertje in die stoel. Cash uiteraard
kreeg wel 75 procent terug van de verzekering, want ik ben mens. Maar als ik die euro's niet op mijn rekening had gehad had ik mooi kunnen wegrottenquote:
Klopt, dat is al een tijdje zo. Ik had tenminste hetzelfde toen ik een paar jaar terug m'n wenkbrauw opengesneden had met m'n bril. Had ik ook effies motten bellen. Dat is ook echt het eerste waar je aan denkt als de HAP op 5 minuten loopafstand is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
nou en of
ook mooi: bleiblei had op zondag een hap uit zijn duim gezaagd, dus wij meteen naar de eerste hulp rijden... Schijn je daar tegenwoordig een afspraak te moeten makenbehalve als je echt bijna dood bent, dan mag je voor
gelukkig was het 3 hechtingen en een tetanusprik, doen ze in 2 minuten, dus we hadden voorrang op de voetbal-botbreuken, maar toch
belachelijk hoe t soms gaatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
nou en of
ook mooi: bleiblei had op zondag een hap uit zijn duim gezaagd, dus wij meteen naar de eerste hulp rijden... Schijn je daar tegenwoordig een afspraak te moeten makenbehalve als je echt bijna dood bent, dan mag je voor
gelukkig was het 3 hechtingen en een tetanusprik, doen ze in 2 minuten, dus we hadden voorrang op de voetbal-botbreuken, maar toch
Ja, het wordt steeds erger, je moet voor alles een afspraak maken of bijna dood gaan. Wij hadden met een groep een biertje gedaan, voelde m'n broer zich niet goed. Hij in de stress, wil dat we iemand bellen en wij hebben geen huisartsenpost-nummer bij ons, dus bellen 112. Die sturen fietspolitie en ambulance, krijgen we vervolgens van de ambulance-mevrouw op ons dak dat we een wagen bezet houden en alleen mogen bellen als iemand in levensgevaar is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
nou en of
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |