NYX spreek je uit als Nieks, naar de Griekse godin. Staat op de webzaaitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik zeg krakkel![]()
maar goed, ik noem NYX ook niks.
Gewoon, scheelt stembandverbruik
Nou, het spalkje zit dus vreemd waardoor het lijkt alsof hij zijn poot scheef heeft, dus ik zette zijn pootje zegt toen ging hij mauwen, toen opeens zag ik dat die spalk dus niet goed zat ... dus als hij gewoon zelf zijn spalk schuin houd gaat het wel goed, maar ik wil niet dat het botje scheef groeit ofzo, ik weet t ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
maar hij lijkt dus geen pijn te hebben?
Zeggen ze dat niet altijd want spoedhulp = dik geld verdienen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
... spoedarts zegt langkomen en kosten zijn tussen 150 en 200 en bij complicaties meer ..
Halleekes dan... dat kost echt belachelijk veel geld!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
... spoedarts zegt langkomen en kosten zijn tussen 150 en 200 en bij complicaties meer ..
Idem... ik heb nu ook niet zo 200 ekkies die je zou kunnen lenen... anders had ik t zo gedaan! Maar dat is ons eet-rook-drink-tank-budget tot vrijdagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Melz, ik zou het je zo lenen, als ik het nu had... maar ik heb het ff niet...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
Melz. Als je geld nodig hebt; ik kan het je zo lenen !! PM maar even
Je bent me net voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
priemquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
En niks zo belachelijk als de kosten van een dierenartsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:48 schreef Debsterr het volgende:
Niks zo zielig als diertjes met pijn.
Vooral dat jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En niks zo belachelijk als de kosten van een dierenarts
jawel, kindjes met pijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:48 schreef Debsterr het volgende:
Niks zo zielig als diertjes met pijn.
Er zijn wel huisdier verzekeringenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, kindjes met pijn
Maar die hebben ziektekostenverzekerings en beessies nie
voor sommige dingen wel, voor sommige dingen niet... als je nagaat wat je bij de huisarts zou mogen aftikken als je geen ziektekostenverzekering had word je ook niet vrolijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En niks zo belachelijk als de kosten van een dierenarts
dat klopt, maar de dekking schijnt nogal matig en niet iedereen heeft datquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er zijn wel huisdier verzekeringenrond de 10e per maand ongeveer voor hond/kat
Klopt ook inderdaad, zorg is ziek duur.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor sommige dingen wel, voor sommige dingen niet... als je nagaat wat je bij de huisarts zou mogen aftikken als je geen ziektekostenverzekering had word je ook niet vrolijk
een nieuwe rat is goedkoper... hell, daar koop je er 7 voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Klopt ook inderdaad, zorg is ziek duur.
Ik ging 1x met rat naar dierenarts, was erg verkouden. Stond na 2 seconden buiten met een ienieminie flesje VERDUNDE antibiotica en 35 euro lichter
Geen idee van de dekking, ik bel een Neckermann project dus vandaar dat ik weet wat t kost! Steralisatie van kat/hond wordt bij afsluiting daar iig 100% vergoed als je die afsluit als ze jonger dan een jaar zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klopt, maar de dekking schijnt nogal matig en niet iedereen heeft dat
Dattum.... er wordt bijna niks vergoed. Dus het is eigenlijk zo goed als altijd geldverspilling om er 1 af te sluiten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klopt, maar de dekking schijnt nogal matig en niet iedereen heeft dat
Je hebt gelijk hoor, zo dacht ik precies hetzelfde. Hij ging uiteindelijk nog dood ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een nieuwe rat is goedkoper... hell, daar koop je er 7 voor
(was geintje)
en voor hoe lang moet je die polis dan afsluiten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee van de dekking, ik bel een Neckermann project dus vandaar dat ik weet wat t kost! Steralisatie van kat/hond wordt bij afsluiting daar iig 100% vergoed als je die afsluit als ze jonger dan een jaar zijn
faalratquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, zo dacht ik precies hetzelfde. Hij ging uiteindelijk nog dood ook
Na de 1e maand van de polis mag je steralisatie doen. Dus je zou die 2 maanden kunnen nemen en dan afzeggen want (volgens mij, is mij iig verteld) kun je per maand opzeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en voor hoe lang moet je die polis dan afsluiten?
Dat was mijn eerste, ze heette einstein. Omdat ik haar kreeg omdat ik een voldoende stond voor wiskundequote:
Sjaan dr poes lawlquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Succes SjaanLaat je weten hoe het met poes gaat
quote:
Wut ook bij neckermann?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
huisdierenverzwkering is contract voor 5 jaar daaom heb k t niet gedaan
Dit dus, al snap ik dat je in de rats zit. Komt goed mopskequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
no need meis, dat beestje komt echt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |