kom jij een keer voor me koken dan schatje van mequote:
Je moet boerenkool nemen die is wel te doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kom jij een keer voor me koken dan schatje van me
boerenkool in de zomerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Je moet boerenkool nemen die is wel te doen.
Ieuw boerenkool.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Je moet boerenkool nemen die is wel te doen.
Opnieuw integreren dan maarquote:
Mooi niet, enige voedsel dat droog blijft, al doe je er een kilo maggi, kruiden, saus of wat dan ook bij.quote:
Vrouwen die gelijk hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mooi niet, enige voedsel dat droog blijft, al doe je er een kilo maggi, kruiden, saus of wat dan ook bij.
Dan doe je iets fout.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mooi niet, enige voedsel dat droog blijft, al doe je er een kilo maggi, kruiden, saus of wat dan ook bij.
jaquote:
We willen wel bewijs dan hequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn kookkunsten zijn goud waard.
dan kan je niet kokenquote:
Oh, wilT ts datquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:53 schreef Onnoman het volgende:
klacht!
ts is lui, en wilt een goede kant en klare maaltijd
kom je marokkaanse liefde maar eens bij mij thuis waarmakenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kom dan maar ens kokenquote:
Je moederquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet dat je bent jonguh.
Ohquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn moeder zit niet op FOK! denk ik.
leeft je moeder uberhaupt nog wel.. je bent zo oud!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn moeder zit niet op FOK! denk ik.
Niet wat betreft boerenkool.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De geboortedatum in mijn profiel serieus nemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:07 schreef Onnoman het volgende:
[..]
leeft je moeder uberhaupt nog wel.. je bent zo oud!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:16 schreef Vleermuisspin het volgende:
Een C1000 kant en klare maaltijd aanbieding voor je topic.
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Vrouwen die niet kunnen kokenDie hebben serieus klappen nodig
Nu klopt het!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Vrouwen die niet kunnen koken, niet aan de ketting zitten en dus buiten de keuken komenDie hebben serieus klappen nodig
Ik kan kokenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mannen die afhankelijk zijn van magnetronmaaltijden, thuisbezorgd.nl, en hun moeder of vrouw hebben klappen nodig.
Klappen van jou krijgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mannen die afhankelijk zijn van magnetronmaaltijden, thuisbezorgd.nl, en hun moeder of vrouw hebben klappen nodig.
Obsessieve debiel.quote:
Ik kan trouwens gewoon koken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn kipbastilla, tajines en couscous zijn superieur dan elk ander.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Kost veel geld als je dat elke dag doet jonge.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
Zoek dan gewoon een leuk restaurant
Elke dag een magnetronmaaltijd etenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kost veel geld als je dat elke dag doet jonge.
Hoevaak doe jij dat dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
eens in de maand ofso, maar ik weet wel als je dat elke dag doet dat dat veel geld kostquote:
Dan neem je een mensaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind de diepvries lasagne van iglo nog best redelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:58 schreef stefanhaan het volgende:
Idd, terwijl die kant en klaar maaltijden best goed te eten zijn, behalve die lasagne.
Mijn werk voorziet gratis fruit en cup'a soup dus ik neem daar altijd wel wat van meequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:38 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dan neem je een mensaOf de bedrijfskantine
Slechter dan de magnetronmaaltijd zal het niet zijn.
Echte man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn kipbastilla, tajines en couscous zijn superieur dan elk ander.
Komt nooit goed ditquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:44 schreef Onnoman het volgende:
Ik weer terug gaan naar albert heijn.. ik dacht.. vooruit.. ga wel koken..
nam de wraps, met de ah seasoning mix.
Nou.. dit is ook echt niet normaal meer, wat ranzig is die mix..
klacht op klacht
Joh überhaupt zijn die dingen kut. Men kan toch wel gewoon koken. Scheelt je de helft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:41 schreef Kitlerrr het volgende:
De stoommaaltijd kip mozzarella met pasta en spinazie is goed te doen.
Die bakjes verse lasagne zijn ook wel te raggen. De rest is idd ronduit kut.
en tomaatjes.. ja.. dat is de enige die ik wel ook vind.. net als de 3vaksmaaltijd spinazi cordon blue en aardappel.. maar die bestaat volgens mij niet meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:41 schreef Kitlerrr het volgende:
De stoommaaltijd kip mozzarella met pasta en spinazie is goed te doen.
Die bakjes verse lasagne zijn ook wel te raggen. De rest is idd ronduit kut.
Boerenkool is voor winnaars, ongeacht het seizoen!quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:28 schreef Manke het volgende:
[..]
Wilt is correct NL
edit:
niet duskan allebei
weer wat geleerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |