kom jij een keer voor me koken dan schatje van mequote:
Je moet boerenkool nemen die is wel te doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kom jij een keer voor me koken dan schatje van me
boerenkool in de zomerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Je moet boerenkool nemen die is wel te doen.
Ieuw boerenkool.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Je moet boerenkool nemen die is wel te doen.
Opnieuw integreren dan maarquote:
Mooi niet, enige voedsel dat droog blijft, al doe je er een kilo maggi, kruiden, saus of wat dan ook bij.quote:
Vrouwen die gelijk hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mooi niet, enige voedsel dat droog blijft, al doe je er een kilo maggi, kruiden, saus of wat dan ook bij.
Dan doe je iets fout.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mooi niet, enige voedsel dat droog blijft, al doe je er een kilo maggi, kruiden, saus of wat dan ook bij.
jaquote:
We willen wel bewijs dan hequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn kookkunsten zijn goud waard.
dan kan je niet kokenquote:
Oh, wilT ts datquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:53 schreef Onnoman het volgende:
klacht!
ts is lui, en wilt een goede kant en klare maaltijd
kom je marokkaanse liefde maar eens bij mij thuis waarmakenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kom dan maar ens kokenquote:
Je moederquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet dat je bent jonguh.
Ohquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn moeder zit niet op FOK! denk ik.
leeft je moeder uberhaupt nog wel.. je bent zo oud!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn moeder zit niet op FOK! denk ik.
Niet wat betreft boerenkool.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De geboortedatum in mijn profiel serieus nemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:07 schreef Onnoman het volgende:
[..]
leeft je moeder uberhaupt nog wel.. je bent zo oud!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:16 schreef Vleermuisspin het volgende:
Een C1000 kant en klare maaltijd aanbieding voor je topic.
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Vrouwen die niet kunnen kokenDie hebben serieus klappen nodig
Nu klopt het!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Vrouwen die niet kunnen koken, niet aan de ketting zitten en dus buiten de keuken komenDie hebben serieus klappen nodig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |