Oh ja? Wat scheelt er dan aan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:22 schreef LetsGame het volgende:
Het geluid van aflevering 196 is echt vreselijk gewoon
Het is zachter en minder helder dan de andere afleveringen, moet je maar horen, het is duidelijk te horen. Maar het geluid van seizoen 2 is in het algemeen veel slechter dan die van seizoen 1 raar genoeg. (op de DVDboxen althansquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja? Wat scheelt er dan aan?
Hm, das vreemd... zeker gezien s1 in Mono is en vanaf s2 in stereoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het is zachter en minder helder dan de andere afleveringen, moet je maar horen, het is duidelijk te horen. Maar het geluid van seizoen 2 is in het algemeen veel slechter dan die van seizoen 1 raar genoeg. (op de DVDboxen althans)
Inderdaad, tot afl. 426 is het geluid zeker om te jankenquote:Het eerste kwartaal van seizoen 3 heeft ook geluid om van te janken
Da's niet leukquote:maar aflevering 196 klinkt echt alsof je naar de radio luister in LD geluidsboxen
vanaf seizoen 5 zijn naast de geluidsproblemen gelukkig ook de beeldproblemen opgelost en verhelderdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, das vreemd... zeker gezien s1 in Mono is en vanaf s2 in stereo
[..]
Inderdaad, tot afl. 426 is het geluid zeker om te janken
[..]
Da's niet leuk
Nou ja, nu ik seizoen 3 tot twee keer toe heb gezien vind ik het gek genoeg moeilijker om mijn aandacht bij een aflevering van seizoen 1 of 2 te houden. Vooral de eerste weken van seizoen 1 zijn echt niet om aan te zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
vanaf seizoen 5 zijn naast de geluidsproblemen gelukkig ook de beeldproblemen opgelost en verhelderd
Ik vind GTST vanaf het eind van seizoen 1 al heel erg leuk om te volgen dus de problemen vind ik niet echt super erg
Dat is nu wel anders: je ergert je niet alleen aan de verhaallijnen, maar ook aan de product placement (beeld) en achtergrondmuziek die van een willekeurige Hitzone-cd is geript (geluid)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:07 schreef Frey het volgende:
Ik zat te diep in de verhalen om te letten op beeld en geluid.
ik ben nu weer bezig met seizoen 2 voor de 3e keer, seizoen 1 3 keer gezien, daarna seizoen 3 en tegen die tijd dat ik klaar ben met seizoen 3 (ook voor de 3e keer) komt seizoen 4 uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, nu ik seizoen 3 tot twee keer toe heb gezien vind ik het gek genoeg moeilijker om mijn aandacht bij een aflevering van seizoen 1 of 2 te houden. Vooral de eerste weken van seizoen 1 zijn echt niet om aan te zien
Ik hou vooral van de thema's.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:45 schreef PeterKelder het volgende:
En na de Celu-verhaallijn godzijdank nog een paar keer gebruikt
Kolere... ik heb seizoen 1, 2 en 3 nu allemaal twee keer gezienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
ik ben nu weer bezig met seizoen 2 voor de 3e keer, seizoen 1 3 keer gezien, daarna seizoen 3 en tegen die tijd dat ik klaar ben met seizoen 3 (ook voor de 3e keer) komt seizoen 4 uit
Iedereen behalve Wiet mag oprotten uit de serie: Wiet heeft eventuele verhaalpotentiequote:Ik vind de cast van hedendaagse GTST wel wat tegenvallen, die teef van een Nina zit er nog in, Bing mag ik niet, Charlie irriteerde me toen ze met die irritante Danny naar bed ging, Lucas en Edwin hebben ook een knipperl(n)ichtrelatie, Wiet irriteert me al sinds april 2010 (al is ze wel leuk als ze doordraait)
Maxime mag van mij net zo hard opbokkenquote:Enige, echte nieuw geïntroduceerde personage afgelopen 3 jaar vind ik toch echt Maxime Sanders (familie Bouwhuis vind ik ook wel een leuke familie)
Ik vond die tunes uit seizoen 1 en 2 echt geweldig, bij sommige scènes wist je gewoon precies welke tune zou gaan komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hou vooral van de thema's.![]()
Eerst werden de muziekjes voor iedereen gebruikt, maar nu kwamen er echt aparte tunes.
Mooiste voorbeeld is natuurlijk die van Robert en Laura.
quote:
De ziekte van Sylvia blijft mijn favoriete verhaallijn van allemaal.quote:
Die zal ik nooit gaan zien op dvd, aangezien die verhaallijn in seizoen 7 plaatsvindt en ik stop met aankoop van de serie na seizoen 6quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:11 schreef Frey het volgende:
[..]
De ziekte van Sylvia blijft mijn favoriete verhaallijn van allemaal.
Omdat Peter Kelder dan voor het laatst te zien is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die zal ik nooit gaan zien op dvd, aangezien die verhaallijn in seizoen 7 plaatsvindt en ik stop met aankoop van de serie na seizoen 6
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:11 schreef Frey het volgende:
[..]
De ziekte van Sylvia blijft mijn favoriete verhaallijn van allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |