Wtf is een Google Ray?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:17 schreef Nectar het volgende:
Dude
Ik ben
Niet Gay
REZENIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ok wat zou jij liever willen zijn:
A: Gay
B: In Quantanom Bay
C: Google Ray
XD
Ik ook, heel goed voor me natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben zout verslaafdOp bijna alles gooi ik extra zout
Oke gelukkig maarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:17 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hehe die heb ik nog wel een tijdje gegeten voordat ik kon kokenNu kan ik koken
Het is Guantánamo Bayquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:17 schreef Nectar het volgende:
Dude
Ik ben
Niet Gay
REZENIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ok wat zou jij liever willen zijn:
A: Gay
B: In Quantanom Bay
C: Google Ray
XD
hihi is een grapjen natuurlijk hihiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom is je naam speedking terwijl je een slak als UI hebt?
Bazenfilm jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja, ken je die film, harold and kumar in guantanom bay?
Je moet toch echt wachten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:21 schreef aight1 het volgende:
Harold en Kumar deel 3kan niet wachten
Ik kan niet wachten op Skyrim!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:21 schreef aight1 het volgende:
Harold en Kumar deel 3kan niet wachten
omdat slakken snel zijn!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom is je naam speedking terwijl je een slak als UI hebt?
11-11-11quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op Skyrim!
![]()
![]()
SKYRIM!
![]()
![]()
quote:
Juist ja.quote:Terry de slak is vanaf heden de snelste vertegenwoordiger van zijn soort. Dat bleek zaterdag tijdens de jaarlijks terugkerende slakkenrace in East Congham, een plek in het oosten van Engeland. Het dier legde de afstand van 33 centimeter af in twee minuten en 49 seconden. De elf andere deelnemers volgden op gepaste afstand. Het historische snelheidsrecord heeft Terry echter niet gebroken. Dat werd in 1995 gevestigd door Archie. Hij slaagde er destijds in om onder de magische grens van twee minuten te duiken. Het parcours is uitgetekend op een speciale, met glibberige olie behandelde tafel. De slakken moeten vanaf het midden proberen als eerste de tafelrand te bereiken. Een met kostelijke slablaadjes gevulde zilveren beker vormt de hoofdprijs.
20:50 :dquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:21 schreef Rezania het volgende:
Wanneer mag jij eigenlijk weer eten MocroKip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |