Nu heb ik trek in pizza, pasta en ijs, maar dat heb ik allemaal niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
@moosh: ja maar toch is Italië wel tof.
Wel eens geweest? Ik nog nooit maar ik wil zo graagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
@moosh: ja maar toch is Italië wel tof.
Ik zou er ook wel eens heen willen, maar dan niet naar dat met vuilnis overgoten gedeelte.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:03 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wel eens geweest? Ik nog nooit maar ik wil zo graag
Nee, wil er ook wel heen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:03 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wel eens geweest? Ik nog nooit maar ik wil zo graag
Da's alleen in het zuiden, Napoli enzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel eens heen willen, maar dan niet naar dat met vuilnis overgoten gedeelte.
Zullen we samen gaan?quote:
Ik ook maar slechts voor 1 uurquote:
Ik ben er om het imago van leguanen te verbeteren, want diep van binnen zit er in elke leguaan wel een klein lief leguaantje.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben er om het imago van leguanen te verbeteren, want diep van binnen zit er in elke leguaan wel een klein lief leguaantje.
No chance. Eens eng altijd eng.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben er om het imago van leguanen te verbeteren, want diep van binnen zit er in elke leguaan wel een klein lief leguaantje.
jmrquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
No chance. Eens eng altijd eng.
Ah, zijn we nou verliefd op elkaar? Hetzelfde gedoe als vroegâh: als de schommels gelijk gaan, zijn ze verliefd op elkaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja daarom, dat we bijna tegelijk hetzelfde posten.
Iig niet wederzijds.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, zijn we nou verliefd op elkaar? Hetzelfde gedoe als vroegâh: als de schommels gelijk gaan, zijn ze verliefd op elkaar.
Ik en MK zijn al verliefd op elkaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, zijn we nou verliefd op elkaar? Hetzelfde gedoe als vroegâh: als de schommels gelijk gaan, zijn ze verliefd op elkaar.
Ik ben verlieft op niemand ;dquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ik en MK zijn al verliefd op elkaar
Dacht alquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En een stukje vis + gekookte aardappelen
Maar je houd wel van me?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben verlieft op niemand ;d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |