abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100944562

pOIT.JPG
Naam: Poit
Functie: Pater familias van de GAM SC
Omschrijving: Viefje / Bier / Dubstep / Womanizer / Schrik van Goudase bontkraagjes.

movingavatar.gif
Naam:: Rossdale
Functie: Propper
Omschrijving: Spanky bestelen / Niet snurken in zijn slaap / Vrouwen naar de GAM SC lokken / Lievelingetje van FOK!crew

Naam: Koei
Functie: Koningin van de GAM SC
Omschrijving: Jonge woudloper / Verliezen met softball / Inlikken bij FOK!games-crew

PJharvey.jpg
Naam: Pettigrew81
Functie: BBQ-king / Pillendokter
Omschrijving: Koken / Bakken / Braden / Nee niet die De_Kok / aanstekelijk lachje

temp.gif
Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden

angel.gif
Naam: Tain
Functie: Linkerhand van Poit
Omschrijving: Avatars met wiebeltietjes / Krakkemikkige knieën / "hardwerkende" ambtenaar

demo2.JPG
Naam: SpankmasterC
Functie: Zanger
Omschrijving: Freddy Mercury / Spiegoloog / Rare voorliefde voor PC hardware / Berijdt skippyballen

ffsnel.jpg
Naam: Misan
Functie: Fashiongoeroe
Omschrijving: Draagt kraagjes en polo's / Voorliefde voor lelijke Nederlandse modellen / Woont in Nebo-city

Mickey.png
Naam: Nebo
Functie: Womanizer in wording
Omschrijving: IKEA-bouwpakket verkoper / Tequila-koning / Vraagt tel.nr. van meisje uit dierenwinkel en belt daarna niet / Doet het met een pakje boter

Meisje_ava2.jpg
Naam: GameBabe
Functie: Sexbeest
Omschrijving: Slaaf van Poit & De_Kok / Maakt games / Eet alleen konijnenvoer

Fok%20usericon.jpg
Naam: Reintji
Functie: Cliniclown
Omschrijving: X-rays / Volle bos haar / Kan appels en peren vergelijken / Terug!

1250262752987.gif
Naam: RitseB
Functie: Carrière-beest
Omschrijving: Jonkie / Heeft zich binnen korte tijd omhooggeneukt tot Manager Games / Heeft (beg/h)eerlijk zusje / Woont bij een AZC

film0.GIF
Naam: Gamer_V
Functie: Iets randoms wat begint met een V
Omschrijving: Kipgezicht / Hoedendrager / Kotsen zonder dat andere mensen het doorhebben / Koopt breezers

rabbit12.jpeg
Naam: badboynova
Functie: Kinderverwek-koning
Omschrijving: Wordt tijdens het gamen afgeleid door half strippende vriendin / Stiekem best een lieverd i.p.v. een badboy

quick.gif
Naam: Nick-GizMo
Functie: Schimmig karakter
Omschrijving: Altijd op de hoogte van de laatste illegale handelingen / Komt niet opdagen op meets

pinguin.jpg
Naam: Pheno
Functie: Reisleider
Omschrijving: Vaker in Japan dan in Nederland / Dumpt zijn vrouw bij zijn ouders om naar een meet te gaan / Pinguïn-fan

Untitled-2.gif
Naam: Frankii
Functie: Muzikant
Omschrijving: Laat meiden soppen met zijn gitaar / Staat ook wel bekend als Drankii / Krullenbol / Plast tegen openbare toiletten ipv er in

ikilluachmed.png
Naam: Solique
Functie: Platennerd
Omschrijving: Houdt van muziek / Verdedigt graag forten / Huppelt van SC naar SC

KDS2.gif
Naam: Kuukske
Functie: Breda promobabe
Omschrijving: Is van Fallen / Adoreert Rossdale / Is gewoon lief

zomfg_schmink.png
Naam: Kn0x
Functie: Topicopener 2e klasse
Omschrijving: houdt van make up, tier en bieten, stiekem spelletjes spelen

1up.png
Naam: SuperFruitig
Functie: Mooie vrouwen naar de slowchat lokken
Omschrijving: FUCKING EINDBAAS VAN HET UNIVERSUM HOPPA!

mieoors.jpg
Naam: Lotje-Plusone
Functie: Personal Trainer v/d SC
Omschrijving: Laat mensen gezond doen / Heeft meest sexy vriendje OOIT / Laat datzelfde vriendje geen TV kopen.

untitled.JPG
Naam: Sharana_LV
Functie: Diva van de SC
Omschrijving: Jessica Rabbit, Redhead, LA, M&M's, GirlyNerd

Diehard3%20copy.gif
Naam: Mday
Functie: Boothbabe magnet
Omschrijving: Voorzitter anticursiviteit, pc-gaming ' :') '-fanatic en weet ook zijn eigen cupmaat in te schatten

SPOILER: in memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2011 17:27:55 ]
pi_100944601
BESTE TT OOIT GENIET ER VAN ZOLANG DE MODS HEM NIET WEGHALEN
pi_100944846
Goede TT 8-)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:13:02 #4
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_100947374
Net eerste lesje Evy weer gedaan sinds ik weer door mijn knie heen ging, ging best goed moet ik zeggen. *O*

Lasagne is ook klaar dus kan gelijk eten :Y) :9
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:08:13 #6
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100948220
KUT TT

en ik zie de OP sabotage wel hoor SF
beter dat lot dat voor je opschrijft, ben benieuwd wat ze ervan maakt
pi_100949452
Apen! de nieuwe boardgame james is weer tof :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_100949933
kom net thuis zie ik dat de spalk van de kat niet meer goed zit! hij loopt wel rond zonder pijn ik zit echt te twijfelen of ik naar de spoed moet of wachten tot maandag en eigen DA bellen, heel eerlijk gezegd had ik deze maand zoveel spullen voor huis gekocht dat salaris zo hard ging en ik had 500 euro als buffer achter gehouden maar ik zit nu al op de 460 aan DA kosten en spalk vervangen is weer 150 en dat heb ik dus pas dinsdag :S
:'(
pi_100950007
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
kom net thuis zie ik dat de spalk van de kat niet meer goed zit! hij loopt wel rond zonder pijn ik zit echt te twijfelen of ik naar de spoed moet of wachten tot maandag en eigen DA bellen, heel eerlijk gezegd had ik deze maand zoveel spullen voor huis gekocht dat salaris zo hard ging en ik had 500 euro als buffer achter gehouden maar ik zit nu al op de 460 aan DA kosten en spalk vervangen is weer 150 en dat heb ik dus pas dinsdag :S
Wat een dure shit man :{
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:01:24 #10
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100952429
quote:
je tijdelijk in het rood werken geen optie?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:19:50 #11
258885 Solique
I Kill You !
pi_100953172
quote:
;(
Proberen zelf te voelen of hij er geen last van hebt, zou zeker wel even langs een DA of iets gaan.
Kan je niet spoed bellen of DA?
pi_100953463
quote:
anders leen je gewoon wat ducktape van sol, het houd hem al tijden bij elkaar.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_100953471
geld is geregeld, spoedarts kan ik om 00.00 terecht :r
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:30:48 #14
258885 Solique
I Kill You !
pi_100953523
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:28 schreef badboynova het volgende:

[..]

anders leen je gewoon wat ducktape van sol, het houd hem al tijden bij elkaar.
Bij een breuk altijd het zekere voor het onzekere nemen }:|

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
geld is geregeld, spoedarts kan ik om 00.00 terecht :r
Wat een tijd :o ;(
En dat je gelijk geld moet neerleggen. :?
pi_100953874
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:30 schreef Solique het volgende:

[..]

[..]

If it is broken, tape it then, dat is wel een mooi tegel tekst.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_100955176
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:30 schreef Solique het volgende:

[..]

[..]

Wat een tijd :o ;(
En dat je gelijk geld moet neerleggen. :?
yea tussne de 150 en 200 nog wel en bij complicaties meer :r
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:14:35 #17
258885 Solique
I Kill You !
pi_100955222
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

yea tussne de 150 en 200 nog wel en bij complicaties meer :r
pff, wtf. Dat is wel een flink bedrag dan. :{
Nu dus maar wachten tot je er heen kan, zal je weer half Amsterdam door mogen zeker?
pi_100955344
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:14 schreef Solique het volgende:

[..]

pff, wtf. Dat is wel een flink bedrag dan. :{
Nu dus maar wachten tot je er heen kan, zal je weer half Amsterdam door mogen zeker?
ja moet helemaal naar west
pi_100955403
succes Shar, en hopelijk valt alles mee.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:18:33 #20
258885 Solique
I Kill You !
pi_100955405
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ja moet helemaal naar west
Damn, wel al vervoer geregeld lijkt mij. Met het OV is ook niets.
pi_100955451
thanks boys
pi_100955462
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:18 schreef Solique het volgende:

[..]

Damn, wel al vervoer geregeld lijkt mij. Met het OV is ook niets.
teamleidster is onderweg hierheen
pi_100955480
Ik vond die foto's uit het vorige topic wel heel zielig Shar! Maar hij lijkt er zelf gelukkig weinig last van te hebben. Maar is wel erg vervelend, ook dat je nu weer moet. Kun je niet een klacht neerleggen bij de dierenarts dat hij de eerste spalk niet goed had gezet ofzo? Wellicht matst hij je dan bij een vervolgbehandeling...

En ik heb ook even jullie advies nodig. Ik woon in een woonblok dat jaren geleden een soort van begeleid wonen blok was ofzo. Ondertussen zit het vol met jonge mensen, maar er zitten nog een paar van die oude rare mensen in. Mijn buurman een paar deuren verder is zo'n vreemd geval, maar die kom ik tegenwoordig gelukkig amper meer tegen, maar mijn schuine onderbuurman tegenwoordig wel zeer regelmatig helaas. Meestal ben ik dan op de fiets en mijn fiets is niet in erg goede staat verkerend (laatst al een heel gesprek over gehad met een oude man die hem stond te bewonderen omdat het zo'n oud model was die je amper meer ziet :D Mijn fiets is dan ook een flink aantal jaren ouder dan ik zelf ben, maar wel van erg goede kwaliteit al is hij wat slecht onderhouden, aldus de bewonderaar) en hij wil heel graag de ketting smeren. Dat heeft hij nu al tig keer aangeboden en ik houd dat elke keer af, omdat ik dat soort mensen ken, en je daar nooit meer vanaf komt als je er één keer op in gaat. Maar goed, hij blijft maar doorzeuren en wil mijn hele fiets graag poetsen, zorgen dat hij niet meer aanloopt en weer helemaal goed maken, en beweert een oude fietsenmaker te zijn (waar ik mijn twijfels bij heb). Maar wat is nou de beste strategie om van hem af te komen? Hem mijn fiets laten opknappen tegen een vergoeding a 5 euro of gratis of tegen een gebakje (zijn allemaal zijn eigen opties :D), er niet op in gaan omdat ik er dan nooit meer vanaf kom of de fiets bij de gewone fietsenmaker langs brengen wat een erg dure optie gaat worden, maar dan wordt hij wel gelijk goed gemaakt... Ik was overigens van plan om de fiets gewoon 'op' te maken en dan een nieuwe oude te kopen. Ik ga er vanuit dat hij nog een half jaartje ofzo mee gaat, maar dat dacht ik een jaar geleden ook al. De man ontlopen is erg lastig heb ik al gemerkt, hij heeft een hondje die hij volgens mij de halve dag uitlaat.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:20:08 #24
170547 Mday
The cake is a vlaai!
pi_100955488
laat maar weten wat kitty doet

OH NEES KOEI MET EEN WALL O TEXT
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:20:31 #25
258885 Solique
I Kill You !
pi_100955499
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

teamleidster is onderweg hierheen
mooi ^O^

Hoop dat het allemaal wel mee valt, beter toch een extra controle dan achteraf op te merken dat het mis was. :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:20 schreef koei het volgende:
Lap tekst waar je U tegen zegt.
lastig, zoals je het omschrijft zal je als je hem aan je fiets laat prutsen niet snel van hem af wezen. En zolang een fiets het nog doet en je weinig hinder ondervind zou ik er zo weinig mogelijk aan doen. Ik heb 12 jaar met 1 fiets gedaan terwijl ik na 6 jaar dacht dat hij al van ellende uit elkaar zou vallen. Nu was het vorige maand over toen ineens de as af brak. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')