abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101935544
Trouwtattoo's, wat leuk! Fotooooo!

Veel plezier vrijdag! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 14:14:10 #182
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_101937013
Lindala, becky27 en DuBecky, allemaal mooie foto's! :Y

En ook allemaal mooie vrouwen. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_101938792
Weet er iemand leuke binnenlocatie's voor foto's in Delft?
pi_101943112
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:08 schreef Beppelepep het volgende:
Universiteitsterrein: haagse hoge school en de bibliotheek
Restaurant de bounche/ La marriage
de kerk? (weet niet of je binnen mag fotograferen)
  woensdag 14 september 2011 @ 18:01:13 #185
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_101945196
Eerst de uitleg:

De schedel staat voor tot de dood ons scheidt, het anker voor vastigheid verder zit het oneindigheids teken erin verwerkt, het mannen en vrouwen teken en uiteraard hartjes :)

Ik zie nu net dat het lijkt of ik een onwijs dikke arm heb :o

Dit is mijn tattoo die staat op mijn linker bovenarm:

De tattoo van mijn vriend staat op de binnenkant van zijn linker onderarm:

pi_101954742
Ik heb zelf echt helemaal niets met tattoo's maar als er zo'n persoonlijke gedachte achter zit dan vind ik het wel mooi. Leuk dat jullie allebei hem net anders hebben.

Ik ben vandaag begonnen met een moodboard. Dat is zo leuk! Je krijgt een beter beeld van de sfeer van de dag. Ben begonnen met het burgerlijk huwelijk en de sfeer is echt typisch stads/Amsterdam/modern/beetjekoninklijk. Denk dat het straks een heel verschil wordt met de trouwdag zelf.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:44:34 #187
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101955254
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:08 schreef Beppelepep het volgende:
Jaaaaaa. Dansschool Wesseling aan de Voorstraat in Delft. Wij hebben daar afgelopen vrijdag onze trouwfoto's laten maken en ik heb ze nog niet gezien maar de locatie is echt fantastisch. Ik heb lang bij hen gewerkt dus vandaar dat ik er op kwam maar misschien staan ze ook open voor andere bruidsparen.
Het is een oud theater. Ze hebben maandag een proefles stijldansen dus ik denk dat je dan best even de locatie kan bekijken.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:46:48 #188
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101955382
Oh ik heb echt niets met dat soort tattoo's maar de betekenis erachter is wel mooi!

Nu op film: dit was ons huwelijkskado van schoonzus en ceremoniemeester:
pi_101958009
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef becky27 het volgende:

[..]

Jaaaaaa. Dansschool Wesseling aan de Voorstraat in Delft. Wij hebben daar afgelopen vrijdag onze trouwfoto's laten maken en ik heb ze nog niet gezien maar de locatie is echt fantastisch. Ik heb lang bij hen gewerkt dus vandaar dat ik er op kwam maar misschien staan ze ook open voor andere bruidsparen.
Het is een oud theater. Ze hebben maandag een proefles stijldansen dus ik denk dat je dan best even de locatie kan bekijken.
Oke dank je! ik gooi er wel ff een belletje tegenaan.
pi_101960796
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:46 schreef becky27 het volgende:
Oh ik heb echt niets met dat soort tattoo's maar de betekenis erachter is wel mooi!

Nu op film: dit was ons huwelijkskado van schoonzus en ceremoniemeester:
Gaaf! Jullie zien er prachtig uit! :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 15 september 2011 @ 00:09:34 #191
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_101963154
Wij vieren vandaag ons katoenen huwelijk! *O*

Vanavond uit eten met de Babs. O+

Hier nog wat fotootjes:
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_101964527
Ha! 1 jaar alweer! Sanne, gefeliciteerd met ons ^) *;

:*

(en veren in de reet van Stefan voor het filmpje)
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  donderdag 15 september 2011 @ 00:53:12 #193
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_101964549
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:52 schreef MuadDib het volgende:
Ha! 1 jaar alweer! Sanne, gefeliciteerd met ons ^) *;

:*

(en veren in de reet van Stefan voor het filmpje)
Stefan _O_
Een heel bos veren in je reet is niet genoeg. Wat ben ik blij dat jij onze dag gefilmd hebt. :*

MuadDib: O+ :*
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_102058495
Nou de jurken zijn besteld :D Raar dat het nu definitief is maar sta volledig achter mijn keuze en het zijn echt mijn droomjurken :)

Voor het burgerlijk huwelijk is het de Pelicano geworden. Vanaf het begin al mijn droomjurk. De reden van twijfel is bekend, maar hij is toch anders en bovendien ben ik hem nu al bijna vergeten, laat staan over een jaar :p Het is nu mijn jurk! Met het korset met de open rug er onder zit hij achter helemaal perfect, voor moet het decolleté 1-2 cm minder diep worden gemaakt maar dat vind ik zelf eigenlijk ook mooier. Ik vind hem prachtig bij de dag en mezelf passen. Simpel, maar stijlvol. Je zou hem ook als avondjurk kunnen dragen. Althans ik zie hem zo op de rode loper bij de Oscars :)

De jurk voor de grote dag is een ander verhaal. Ik had Gomera, Petalo en Pergola. Ik twijfelde na de eerste pasdag heel erg tussen Gomera en Petalo omdat ze zoveel op elkaar leken. Uiteindelijk na een week er uit dat ik Gomera net iets mooier vond. Toen trok ik hem gisteren aan, maar ik kreeg niet het gevoel dat ik bij Pelicano had. Het was hem niet. Ik vond het kant een tikkeltje kitscherig en ik kon me niet goed voorstellen hoe de jurk was als haltermodel. Dus ik de Pergola aan, die anders is dan de andere 2...en dat was het gewoon! Zo'n mooi lijfje, en prachtig kant. Bolerootje wordt meegeleverd, kan dus zelf beslissen of ik hem wel of niet aan trek want daar twijfel ik nog over. Voel me echt een prinsesje in die jurk! Precies wat ik wilde. Hij lijkt van boven zelfs op de jurk van Kate haha.

Eind januari komen ze in mijn maat binnen. Dan een passessie waarbij hij cm voor cm op maat gemaakt wordt met de details zoals ik ze wil. Dat zou dan zo'n 2 maanden duren, dus +/- eind maart klaar. Trouw in juli dus mooi op tijd. Hoef ik daar niet meer over te stressen :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:47:59 #195
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_102058822
Allebei erg mooie jurken :Y En tof dat je gewoon wel die Pelicano hebt gekozen!

Wij zijn inmiddels bezig met de volgende stap in het huisje-boompje-beestje-proces: van de week een huis gekocht :D Doordat er zoveel gebeurt lijkt het alweer veel langer geleden dat we trouwden maar het is pas 3,5 maand :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:58:13 #196
8369 speknek
Another day another slay
pi_102059139
Niet bang dat je vriend dit ziet lily? Of gaan jullie het niet geheim houden?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102060208
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:58 schreef speknek het volgende:
Niet bang dat je vriend dit ziet lily? Of gaan jullie het niet geheim houden?
Haha nee, zit hier vrij anoniem. De echte details (namen van locaties etc.) ga ik hier ook niet melden. En ik weet voor 99,9% zeker dat hij nooit op FOK komt.

Ik vind het ook wel fijn om de dingen die familie/vrienden/kennissen/collega's nog niet mogen weten, hier te kunnen melden. Kan altijd moeilijk geheimen bewaren :p Gelukkig zijn er 7 vrouwen meegeweest tijdens het passen van de jurken dus ik heb wel wat mensen om het mee te delen.
pi_102086357
mooie jurken lily! Ik kan ook geen geheimen bewaren dus de meeste mensen weten wel dat ik als accentkleur rood in mn jurk heb ziitten. Maar tot dus ver kan de rest nog geheim houden.... Pff nog 8 maanden en dan mag ik het bekend maken.

Chanty wat leuk al weer een stapje verder. Gefeliciteerd met jullie huis.
  † In Memoriam † zondag 18 september 2011 @ 09:09:49 #199
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102086577
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:14 schreef Ripley het volgende:
Hoeveel kost eenbruidstaart, zo'n grote met veel laagjes?
Wij betaalden 5 ¤ p.p. voor een taart met 5 verdiepingen. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † zondag 18 september 2011 @ 09:10:30 #200
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102086583
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:09 schreef Sanne het volgende:
Wij vieren vandaag ons katoenen huwelijk! *O*

Vanavond uit eten met de Babs. O+

Hier nog wat fotootjes:
Gefeliciteerd! :*
Wij zitten bijna op 4 maanden. *O*
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:17:25 #201
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_102172058
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 09:10 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :*
Wij zitten bijna op 4 maanden. *O*
Dankjewel! :*
De tijd vliegt...
  dinsdag 20 september 2011 @ 12:22:10 #202
8369 speknek
Another day another slay
pi_102175471
Het lijkt bij mij al een eeuwigheid geleden, en het is pas 2 en een halve maand. Zou het wel nog een keer willen doen, lastig..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2011 @ 12:56:16 #203
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102176501
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:22 schreef speknek het volgende:
Het lijkt bij mij al een eeuwigheid geleden, en het is pas 2 en een halve maand. Zou het wel nog een keer willen doen, lastig..
Wij doen het na 1 jaar waarschijnlijk nog eens héél dunnetjes over. Dat wil zeggen, samen op de koffie op de trouwlocatie, etentje in het restaurant waar we het feest hebben gehouden, etc. Wellicht in wat nieuwe zwart/witte kleding, al wordt het natuurlijk geen trouwjurk c.q. trouwpak. :)
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:06:17 #204
8369 speknek
Another day another slay
pi_102176818
Da's wel een leuk idee.
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2011 @ 13:23:37 #205
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102177345
Om alvast in de stemming te komen doen we onze huwelijksreis nog eens over. We gaan in oktober nog een weekje naar dezelfde locatie en hetzelfde hotel op Gran Canaria als waar we na ons huwelijk waren. Gewoon een weekje in de zon en verder geen pretenties. :D
pi_102185711
We zijn weer terug van onze vakantie.

We hebben een top bruiloft gehad. Het was super weer. Overdag ging alles top de sfeer was relaxed en alles ging precies zoals ik wil. Het feest savonds was zelf nog leuker dan ik had gedacht. Normaal hou ik er niet zo van om in het middelpunt van de belangstelling te staan maar het was in 1 woord top. Ik had niks anders willen doen. Morgenmiddag nog een afspraak met de fotograaf over het boek en dan is dat ook mooi af.

En zelfs de rekening viel heel erg mee.
pi_102188246
Leuke ideeën Cynix! Wij willen ook iets doen met elk jubileum. Een feest ofzo. Maar goed, laten we eerst maar eens gaan trouwen :p

Van het weekend bedachten we ons ineens dat we nog niet hebben nagedacht over de bruidskinderen. Maar nu merken we hoe lastig het is. De zus van mijn vriend heeft kinderen, maar die zijn al 14 en 16 als we trouwen. Dan kom je bij kinderen van vrienden uit, maar wie kies je dan? We hebben 14 kinderen (allemaal onder de 12) als daggasten.
pi_102188438
Wij hadden alle kinderen expres achterwege gelaten, onze ringdrager was 32 :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2011 @ 18:27:30 #209
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102188662
Wij hadden ook geen zin in aandoenlijke kindertjes om ons heen. Meestal eisen die alle aandacht op, lopen ze overal doorheen en verstoren ze het programma. :)
Ons huwelijk moest echt óns feestje worden en dat werd het gelukkig ook. :)
pi_102188940
Same here... er komt trouwens nog een foto maar mijn wederhelft wil er niet herkenbaar op dus die moet ik nog ff editten ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')