Nou de jurken zijn besteld

Raar dat het nu definitief is maar sta volledig achter mijn keuze en het zijn echt mijn droomjurken

Voor het burgerlijk huwelijk is het de Pelicano geworden. Vanaf het begin al mijn droomjurk. De reden van twijfel is bekend, maar hij is toch anders en bovendien ben ik hem nu al bijna vergeten, laat staan over een jaar :p Het is nu mijn jurk! Met het korset met de open rug er onder zit hij achter helemaal perfect, voor moet het decolleté 1-2 cm minder diep worden gemaakt maar dat vind ik zelf eigenlijk ook mooier. Ik vind hem prachtig bij de dag en mezelf passen. Simpel, maar stijlvol. Je zou hem ook als avondjurk kunnen dragen. Althans ik zie hem zo op de rode loper bij de Oscars

![PELICANO_A.jpg]()
De jurk voor de grote dag is een ander verhaal. Ik had Gomera, Petalo en Pergola. Ik twijfelde na de eerste pasdag heel erg tussen Gomera en Petalo omdat ze zoveel op elkaar leken. Uiteindelijk na een week er uit dat ik Gomera net iets mooier vond. Toen trok ik hem gisteren aan, maar ik kreeg niet het gevoel dat ik bij Pelicano had. Het was hem niet. Ik vond het kant een tikkeltje kitscherig en ik kon me niet goed voorstellen hoe de jurk was als haltermodel. Dus ik de Pergola aan, die anders is dan de andere 2...en dat was het gewoon! Zo'n mooi lijfje, en prachtig kant. Bolerootje wordt meegeleverd, kan dus zelf beslissen of ik hem wel of niet aan trek want daar twijfel ik nog over. Voel me echt een prinsesje in die jurk! Precies wat ik wilde. Hij lijkt van boven zelfs op de jurk van Kate haha.
![PR+Pergola.JPG]()
Eind januari komen ze in mijn maat binnen. Dan een passessie waarbij hij cm voor cm op maat gemaakt wordt met de details zoals ik ze wil. Dat zou dan zo'n 2 maanden duren, dus +/- eind maart klaar. Trouw in juli dus mooi op tijd. Hoef ik daar niet meer over te stressen