quote:
zondag 4 september 2011 05:07 schreef
BBQ-kip het volgende:[/b]
Ga nu mijn bed in, vrijgezellendag gehad vandaag, heb een paar bakkies op en ben gaaaar maar was wel een ontzettend leuke dag en avond/nacht!
Nu heerlijk slapen

Ik heb zo'n leuke dag gehad! Ben heel erg blij met mijn zusjes en vriendinnen en vriend (nee, natuurlijk niet degene met wie ik ga trouwen

) die erbij waren en het geregeld hadden.
Ik werd opgehaald door 8 verkleedde "personen", paar als man verkleed en een paar als zwaar over de top vrouwen, allemaal met pruiken, jurken e.d.
De enige gozer die erbij was was als blonde bimbo verkleed, ook wel supergrappig.
Ik moet me dus verkleden als Miss Zweden, blonde bimbo met pruik, jurk, kroontje, medaille e.d., terwijl de rest ondertussen mijn koelkast plunderde (gaat altijd zo hoor, dus dat was niks nieuws

)
Wel fijn dat zij ook verkleed waren, anders had ik het niet zo tof gevonden

En niet te vergeten, we hadden allemaal een diadeem op met 2 piemels erop (

)
Toen vanuit huis naar hun auto's lopen, waardoor we eerst een heel stuk door de wijk moesten lopen.... Fijn om je (nette) buren zo tegen te komen ook
Al snel bleek dat de dag in het teken stond van piemels. We gingen naar de buurt waar ik opgegroeid ben (in Den Haag), daar moest ik een piemelspeurtocht doen. Papieren piemels op bomen e.d. volgen langs plekken die voor mij belangrijk zijn/waren zoals basisschool, huis waar ik opgegroeid ben enzo en steeds opdrachten doen langs deze route.
Het was gek maar niet te gek gemaakt met idiote opdrachten, eigenlijk wel heel erg leuk en het was grappig om te zien hoe mensen in de wijk mee deden.
Zo stond er een politiebusje voor het stoplicht die de deur open gooiden en zeiden dat ik erin moest en mee moest komen, gelukkig sprong het licht toen op groen whehehehe
Tussendoor lekker prosecco gedronken, langs een banketbakker alwaar ik een Chickendance moest doen in ruil voor gebakjes en gepicknickt. We hadden natuurlijk supermooi weer (béétje warm alleen voor sommige dingen

) dus dat was mazzel.
Daarna Den Haag centrum in, naar een cocktailbar. Na een paar cocktails moest ik moest vragen beantwoorden zoals ik dacht dat mijn vriend (een keer in beschonken toestand) diezelfde vragen had beantwoord. Bij een fout antwoord een shotje en een goed antwoord een cadeautje.
8 uit 10 had ik er dus fout
Cadeautjes toch nog gekregen, allemaal piemeldingen zoals snoepjes, ben ik natuurlijk heel blij mee
Enigszins aangeschoten (ik kan slecht tegen alcohol

) gingen we toen een moorddiner doen, waarbij elk lid van de vrijgezellenparty een karakter in het spel speelde en uitbeeldde. Toen snapte ik ook waarom iedereen verkleed was zoals die verkleed was
Toevalligerwijs had ik goed gegokt wie de moordenaar was. Ik had geen idee (want aangeschoten en niet op zitten letten

) maar gokte maar op de Duitser "omdat het altijd de Duitsers zijn die het gedaan hebben"
Toen lekker wezen stappen en daarna naar huis gebracht en mijn bed ingedoken.
Was dus superleuk, heb het enorm naar mijn zin gehad, keihard gelachen en de rest ook
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!