Als ie al gaat :quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ik denk nog steeds dat de verdediging onthutsend zwak is Met het wegvallen van Pieters hou je helemaal niks over.
quote:'Bridge voorkomt Engelse transfer Pieters'
Newcastle United-manager Alan Pardew zat zondag op de tribune voor Erik Pieters. De oefenmeester heeft in de persoon van Wayne Bridge echter een goedkoop alternatief aangeboden gekregen.
Newcastle United is gecharmeerd van Pieters, maar wil voorlopig niet verdergaan dan vijf miljoen euro. PSV houdt vast aan de vraagprijs van ongeveer zeven miljoen euro, waardoor een transfer nog altijd niet tot stand is gekomen.
Met Bridge hebben de Magpies inmiddels een goedkoper alternatief achter de hand. De linksback is overbodig bij Manchester City, dat daarom bereid is de Engelsman te verhuren.
Daarnaast wil City ook nog vijftig procent van het salaris van Bridge voor haar rekening nemen, meldt De Telegraaf. Voor Newcastle United zou dat betekenen dat de club 'slechts' 50.000 euro per week hoeft over te maken. Pieters is door zijn transfersom veel duurder.
http://www.voetbalprimeur(...)se_transfers_af.htmlquote:'PSV rondt Zuid-Amerikaanse transfers af'
PSV gaat weer op de Zuid-Amerikaanse tour. De Eindhovenaren hebben volgens verschillende media Roberto Pereyra en Ruben Bentancurt binnen.
De twintigjarige Pereyra is verreweg de duurste van de twee Zuid-Amerikanen. Volgens Clarín betaalt PSV liefst vier miljoen euro voor de komst van de flankspeler, die ook op het middenveld uit de voeten kan. De Argentijn van River Plate zou deze week al naar Nederland komen.
Ovacíon maakt daarnaast melding van de transfer van Ruben Betancurt. De jonge spits van Danubio, die in Uruguay wordt vergeleken met Roque Santa Cruz, moet voor 800.000 euro uiterlijk aan het eind van dit jaar in Eindhoven zijn.
PSV is veelbesproken in Zuid-Amerika, want de club werd ook al in verband gebracht met River Plate-spits Rogelio Funes Mori. Volgens Voetbal International wist Fred Rutten echter niets van de interesse in de dure aanvaller
De verdediging is de zwakste schakel, aanvallend vermogen is er wel. Je kunt ook zeggen dat PSV gewoon goed speelde, dat klinkt positiever.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:53 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat men vindt dat er geen echte spits nodig is.... na 1 wedstrijd tegen een ontzettend zwak ADO.
Ik blijf erbij dat er een spits moet komen.
Met Lens, Wijnaldum, Toivonen, Mertens, Labyad, Zeefuik zou je verwachten toch wel voldoende scorend vermogen te hebben. En wie weet kan deze jongen ook wel scoren.quote:
quote:Deze morgen krijgen we zeer veel tips binnen van bezoekers over het gerucht dat PSV belangstelling zou hebben voor Roberto Pereyra. PSV zou vier miljoen euro hebben geboden voor de linksbuiten. VI.nl verwees daarbij naar het Argentijnse Clarin als bron. Diezelfde krant meldt achter in een later artikel Benfica als de club die 4 miljoen euro zou hebben geboden. Dat lijkt ook meer voor de hand te liggen aangezien PSV niet op zoek is naar een linksbuiten.
Dat hoef niet zo te zijn. Wat hebben ze vorig jaar bereikt met die 10-0?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik ben voor de contstante druk/aanval. Laat ze maar lekker met 0-5 van het veld druipen. Geeft de ploeg ook een lekkere stimulans.
Die gast raakte toch geen knikker?quote:HSV aast op oud-PSV'er Rajkovic
Slobodan Rajkovic vervolgt zijn loopbaan bij HSV. De Servische verdediger werd de voorbije jaren met enige regelmaat door zijn club Chelsea uitgeleend aan Nederlandse clubs (FC Twente, PSV en Vitesse), maar hij verkast nu voor drie miljoen euro naar Hamburg. Ook Vitesse had bij de topclub uit Londen een optie tot koop bedongen, maar Rajkovic heeft volgens de Hamburger Morgenpost gekozen voor HSV, de club van oud-Chelsea-directeur Frank Arnesen.
Voetbalzone zegt op de positie van Mertensquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
4 miljoen? Ik mag hopen dat ze goed gescout hebben. Op wiens positie moet hij dan komen?
Vind ik ook erg opmerkelijk. Was zwak bij PSV en volgens mij heeft hij bij Twente en Vitesse ook niet geweldig gespeeld. Blijkbaar hanteert Arnesen de Brand-techniek, vissen uit je eigen bekende vijvertje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:04 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Die gast raakte toch geen knikker?
Vooral gebruik blijven maken van de TR en VBL FC.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:37 schreef Doublepain het volgende:
Komt omdat, de Ajax trollen niet meer komen, aangezien die 2-2 hebben gespeeld tegen VVV en Feyenoord trollen komen ook niet omdat, Wijnaldum heeft gescoord.
Hihihihi kijk, een neutrale mod, wat schattigquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vooral gebruik blijven maken van de TR en VBL FC.
Trollen zijn nergens gewenst. Bovendien ben ik blij dat jij nooit trollt.
Welnee, de komkommertijd is ten einde en iedereen kan zich weer op de eigen club richten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:37 schreef Doublepain het volgende:
Komt omdat, de Ajax trollen niet meer komen, aangezien die 2-2 hebben gespeeld tegen VVV en Feyenoord trollen komen ook niet omdat, Wijnaldum heeft gescoord.
Ik denk dat je een goeie kans maakt op de originaliteitsprijs.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:39 schreef jpg97 het volgende:
"Eén ssszsszzwaluw maakt nog geen szzssomer, maar we groeien in onszzss procsszzesssccss"
Met posts als deze werk je het ook enkel in de hand. Stop daar gewoon mee, je lijkt wel twaalf.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:37 schreef Doublepain het volgende:
gelijk heeft ie wel !quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met posts als deze werk je het ook enkel in de hand. Stop daar gewoon mee, je lijkt wel twaalf.
Klopt, uitwedstrijden zijn altijd een verademingquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:07 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat ik gister qua sfeer de mooiste wedstrijd van mijn uitsupportercarriere heb mogen meemaken. Goed om te zien hoeveel toeschouwers PSV thuis heeft en hoeveel supporters er mee uit gaan. Toegegeven; het niveau Ajax/Feyenoord halen we niet, daar zijn we teveel een familieclub voor, maar de fluiters en lachende zakddoekjeszwaaiers zijn voor 99% toch echt een thuisprobleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |