quote:Op maandag 12 september 2011 18:38 schreef wollewop het volgende:
National Museum of Australia, Canberra
quote:Op maandag 12 september 2011 21:45 schreef Piotr_x het volgende:
Denver Art Museum.
Te herkennen aan het stoffer en blik.
Spanje ja. Pyreneeën nee.quote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze is al eens geweest, Spanje , Pirineën ergens was het volgens mij
En ik maar denken dat hij te moeilijk zou zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:03 schreef chufi het volgende:
Parque picos de Europa was het dan... CANTABRIA, MIRADOR DEL CORZO, PUERTO DE SAN GLORIO
Ja nu je het zegt... Er komt hier wel eens een wielerwedstrijd aan..quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is er iets bekends te zien op de foto
zie wat koeien, een paar heuveltopjes en een meertje?
Juistquote:
Bergaf doe ik meequote:Op dinsdag 13 september 2011 18:37 schreef Piotr_x het volgende:
En heb ik even zin in bergfietsen gekregen!
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook regelmatig , denk dat dat dan aan UPC ligt...quote:Op woensdag 14 september 2011 00:16 schreef tdrone het volgende:
bij mij deed google maps ook moeilijk gisteren, het streetview mannetje verdween af en toe
Stimmtquote:
Uitstekend!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef wollewop het volgende:
Alameda dos Oceanos, Lissabon, Portugal
of google het plaatje herkende met een stukje toegevoegde tekst. Zie de discussie hierquote:Op donderdag 15 september 2011 22:03 schreef Piotr_x het volgende:
[..]
Eh, wat probeerde je nu precies te testen?
Anyway nog niets gevondenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:41 schreef wollewop het volgende:
Ik had onlangs eens zitten rondneuzen op die oude expoterreinen van Lissabon. Daardoor herkende ik de Torre Vasco da Gama meteen.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2011 11:19 schreef chufi het volgende:
Avenue de la Pompignane, Montpellier, France
En je hebt weer beeld zo te zienquote:
Juist de andere kant dusquote:
quote:
Een paar meter verder volgens mij ... SV happert nu bij mijquote:Op woensdag 21 september 2011 17:49 schreef bork het volgende:
EILEAN DONAN CASTLE, Kyle Of Lochalsh, United Kingdom
Krijg alleen dat mooie precieze plekje van jou niet gevonden.
quote:
Gaudenzio Ferrariquote:Op maandag 26 september 2011 23:38 schreef tdrone het volgende:
sorry Bork maar het wil maar niet vlotten
Dagt al dat dat paaltje het was, maar kon het ingezoomd niet lezen... Verder dusquote:Op donderdag 29 september 2011 18:19 schreef wollewop het volgende:
[..]
zoom zoom zoom:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:46 schreef chufi het volgende:
Avenue Franklin Roosevelt, Carcassonne, Frankrijk
Is goed, maar wie of wat is Per?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:16 schreef bork het volgende:
Replotvägen, Korsholm, Finland
Met dank aan Per
grensgevalletje zei ik al tochquote:Op zondag 2 oktober 2011 08:19 schreef bork het volgende:
Eitje denk je dan, omdat er veel aanwijzingen zijn. Helaas.
Ik heb alle mogelijke zoektermen en combinaties en google truuks gebruikt maar ik kan deze op basis van deze foto niet vinden.
Juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |