quote:2 additional rockets fired at Israel
Terrorists renew fire after attack which injured 10 in Ashdod: Two Grad rockets explode in Be'er Tuvia Regional council in south. Residents of local towns report hearing rocket alert, loud explosions
Fire from Gaza was renewed Friday afternoon when terrorists fired two rockets at Be'er Tuvia Regional Council. The rockets exploded in open spaces in the region, and no injuries or damage were reported.
At around 4 pm, residents of Kiryat Malachi, Gedera, Gan Yavne, and other towns nearby reported hearing rocket alerts followed by explosions. (artikel)
In de link een filmpje.quote:Iron Dome intercepts Grad over Ashkelon
South prepares for grim night as rocket fire continues unabated, with 17 rockets, additional mortars fired throughout Friday. Airstrikes in Gaza continue to target PRC terror group, which threatens 'resistance until martyrdom'
The Iron Dome missile defense system intercepted a Grad rocket fired from Gaza at Ashkelon Friday evening, at around 10 pm, after two Qassam rockets exploded in Eshkol Regional Council.
Altogether, terrorists fired 17 rockets and a number of mortar shells at Israel on Friday. No injuries or damage were reported.
Meanwhile, Palestinian sources reported IDF airstrikes had once again targeted gunmen belonging to the Popular Resistance Committees, the terror group believed to be responsible for Thursday's multiple terror attacks.
Reports say two terrorists on a motorcycle were hit near al-Bureij refugee camp in central Gaza, and paramedics declared them dead.
Earlier Gaza sources reported that IDF aircraft fired a missile at a senior commander of the Popular Resistance Committees' military wing, Samad Abdul-Mati, as he was riding his motorcycle in northern Gaza. He was killed immediately.
But the group remained unfazed. A PRC spokesman said that "the threats of criminal Benjamin Netanyahu do not confuse members of the resistance". He also stressed that retaliation would take place over the course of a few days, and vowed "resistance until martyrdom".
Hamas also joined the fray, demanding that the Arab League hold an emergency meeting on "how to respond to Israel's crimes and end them". Gaza's government also called on world leaders and the UN to condemn Israel for its airstrikes.
bron
Nou daar gaan ze weer dan.quote:Hamas zegt bestand met Israël op
Laatste update: 20 augustus 2011 00:33 info
GAZA-STAD - De Palestijnse groepering Hamas heeft het staakt-het-vuren met Israël, dat sinds januari 2009 van kracht was, opgezegd.
Foto: ANP Dat heeft de radicaalislamitische beweging in de nacht van zaterdag op zondag laten weten. ''Er is geen bestand met de vijand meer'', verklaarde Hamas op een eigen radiozender.
Israël voert sinds donderdag aanvallen uit op de door Hamas bestuurde Gazastrook. Dat gebeurde na een aanslag bij het Zuid-Israëlische Eilat, waardoor acht doden vielen.
Hamas en Israël kondigden de wapenstilstand in 2009 af, na een 22 dagen durende Israëlische inval in Gaza. Jeruzalem wilde daarmee een einde maken aan aanhoudende raketbeschietingen uit de kuststrook.
Ondanks het bestand bleven Palestijnen vanuit de Gazastrook raketten afvuren op Israël. Israël voerde daarom enkele vergeldingsaanvallen uit.
Was dat er dan?quote:
Ze weten nog wel dat zij de partij zijn die de klappen vangen?quote:
Waarschijnlijk. De militaire top van Israël zoekt nu naarstig naar zaken om de aandacht van de problemen in eigen land af te leiden. Voor het gehele Midden Oosten is dat altijd Israël geweest.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:55 schreef Karrs het volgende:
Dat van die vijf agenten/soldaten is ook gewoon lullig. Excuses lijken me wel op z'n plaats, inderdaad.
't Zal echter wel weer breder uitgemeten worden dan dat...
Die zijn ook gemaakt en vandaag nog een keer door Ehut Barak.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:55 schreef Karrs het volgende:
Dat van die vijf agenten/soldaten is ook gewoon lullig. Excuses lijken me wel op z'n plaats, inderdaad.
't Zal echter wel weer breder uitgemeten worden dan dat...
quote:UN peacekeeping force: Israeli forces crossed Egyptian border by land
Israeli troops crossed into Egypt by land on Thursday, which prompted Egyptian security personnel to clash with them, said a report issued Saturday by the UN peacekeeping force in Sinai.
Media reports had said an Israeli helicopter crossed the border to pursue suspected militants and then fired at Egyptian border guards, killing five and injuring two.
The peacekeeping force said that the Egyptians had not been targeted by an aircraft, however, and that Israeli forces in fact entered Sinai by land before clashing with the police unit at border point 79 and causing the deaths.
The peacekeeping force examined the boundary line where the clashes took place, recording several violations by Israeli troops.
Israel said the Israeli forces shot the Egyptian soldiers by mistake while pursuing those who carried out an attack in the southern Israeli town of Eilat, also on Thursday.
The report said the peacekeeping forces did not witness Palestinians crossing from Israel into Sinai.
The role of the peacekeeping force, according to Egypt's peace treaty with Israel, is limited to monitoring irregularities between the two sides, without interfering.
Abdel Nasser al-Tayeb, Attorney General of the North Sinai prosecution service, decided to postpone an inspection of the border area where the clashes took place until the security situation improves.
The prosecution had asked the Criminal Investigation Department to urgently prepare a detailed report on the incident.
ik wil de bron hier van .quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:32 schreef Monidique het volgende:
Israëlische hoogmoed kortom. Tsja, ik begrijp die Egyptische demonstranten wel. Decennialang zijn Arabieren als uitschot behandeld door niet alleen de Israëliërs, niet alleen de Westerse Wereld, maar óók door hun eigen leiders. Nu is er een kans dat er een wat meer populaire wind gaat waaien, één die vanuit de Arabieren zelf komt, in plaats van uit de pro-Westerse of pro-Israëlische of in ieder geval corrupte, niet-volkse regimes, en dan is het wel zaak dat de Israëliërs niet toegestaan wordt zomaar overal Arabieren te vermoorden wanneer het hun uitkomt om daarna te zeggen: sorry, en trouwens, het was zelfverdediging.
Dit is waarom Israël de democratisering van de Arabische wereld vreest: geen corrupte leiders meer die om te kopen zijn om de bezetting van Palestina voort te zetten.
Die laatste opmerking is nu weer van toepassing.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:15 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zou allemaal best hypocriet zijn. Gisteren nog was de Egyptische grensbewaking druk bezig om Soedanese vluchtelingen dood te schieten trwijl de terroristen ongehinderd konden doorlopen.
Zijn er trouwens ook demostratisch gepland tegen de Palestijnen omdat ze Egyptisch grondgebied hebben misbruikt om burgers te vermoorden? Vast niet.
http://www.almasryalyoum.com/en/node/488111quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:50 schreef C_N het volgende:
[..]
ik wil de bron hier van .
wand de terroristen werden van uit de lucht in de gaten gehouden en beschooten er is NIET EEN SOLDAAT de grens over gegaan . bron graag
thanks . tov voor mijn info zijn er (nog) geen voet soldaten de grens over gegaan . .quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:15 schreef rakotto het volgende:
[..]
http://www.almasryalyoum.com/en/node/488111
Dit is niet echt de beste tijd om Gaza binnen te vallen. En dat weten de Palestijnse terroristen. Ik verwacht veel meer aanvallen van Hamas en gelijkdenkenden om een Israëlische aanval uit te lokken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:41 schreef sonnyspek het volgende:
Is er nou een reele kans dat Israel Gaza binnenvalt met eventueel andere landen die erbij betrokken raken?
Dat gevoel krijg ik ook nu.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:29 schreef waht het volgende:
[..]
Dit is niet echt de beste tijd om Gaza binnen te vallen. En dat weten de Palestijnse terroristen. Ik verwacht veel meer aanvallen van Hamas en gelijkdenkenden om een Israëlische aanval uit te lokken.
Mja, en toch had dit voor de tijd uitgezocht moeten worden. Niet eerst schieten en dan pas uitzoeken. Ik snap best dat een leger iets anders denkt, maar er zijn spanningen in Egypte. Dan ben je toch voorbereid op zoiets?quote:Op zondag 21 augustus 2011 06:43 schreef C_N het volgende:
[..]
thanks . tov voor mijn info zijn er (nog) geen voet soldaten de grens over gegaan . .
de beschietingen van terroristen gebeurden van uit helikopters .de terroristen die de grens over waren gekomen werden in israel beschooten na de brutale aanval.
de terroristen stonden ??? naast de soldaten van het Egyptische leger ? ze opereerden onder hun neus ? zo dat word ook uitgezocht door egypte en Israel samen
Het lijkt me sterk dat je als Egyptische soldaat terrroristen gaat beschermen die je ongeveer een week of twee geleden aangevallen hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, en toch had dit voor de tijd uitgezocht moeten worden. Niet eerst schieten en dan pas uitzoeken. Ik snap best dat een leger iets anders denkt, maar er zijn spanningen in Egypte. Dan ben je toch voorbereid op zoiets?
Gewoon een onderzoek aan Egypte vragen of soldaten terroristen beschermen, desnoods met foto's. Ik zie de gekste dingen op beeld verschijnen van heel ver, dus dat moet dan geen probleem zijn.
Ja, dan ben je die paar terroristen misschien kwijt, maar heb je ook aangekaart dat soldaten de terroristen beschermen en dat die aangepakt kunnen worden door Egypte.
Ik vind dus niet dat je maar meteen een paar soldaten/mensen op je pad mee moet nemen om een enkeling te kunnen doden. Sleep dan die soldaten voor de rechtbank ofzo. Of kan dat weer niet?
Maakt C_N alleen foto's van dood en verderf dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:47 schreef Disana het volgende:
Uit de OP:
Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen.
Beelden van dood en verderf zijn niet 'mooi'.
Dat laatste is jouw mening. Jij kickt op dergelijke beelden, ik niet. Het is en blijft een smerige oorlog, ook al worden er nog zoveel 'mooie' beelden van gepost. Van mij hoeft dat niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maakt C_N alleen foto's van dood en verderf dan?
Als hij foto's heeft van bijvoorbeeld voorbereidingen van een incursie is dat zeker relevant voor het topic.
Dan scroll je verder naar beneden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste is jouw mening. Jij kickt op dergelijke beelden, ik niet. Het is en blijft een smerige oorlog, ook al worden er nog zoveel 'mooie' beelden van gepost. Van mij hoeft dat niet.
quote:Municipalities 'battle' over Iron Dome
Success of missile defense system leaves southern municipalities fighting over right to be next to recieve coveted Iron Dome battery
(artikel)
Als het jou uitkomt mag er zeker wel even beeldmateriaal worden gepost, maar als iemand anders het doet met wiens mening je het niet eens bent mag het zeker niet. Zo selectief werkt het niet dame.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste is jouw mening. Jij kickt op dergelijke beelden, ik niet. Het is en blijft een smerige oorlog, ook al worden er nog zoveel 'mooie' beelden van gepost. Van mij hoeft dat niet.
30 raketten gisteren, dat is normaal in zo'n twee, drie weken?quote:30 rockets were fired at Israel on Saturday; some were intercepted by Iron Dome
A salvo of Grad rockets was launched at the populated city of Be'er Sheva killing one person and injuring ten more, three of them severely. The injured were evacuated to a near by hospital.
Earlier on Saturday (August 20), 30 Grad and Qassam rockets and mortar shells were launched at communities in southern Israel endangering the lives of innocent Israeli civilians.
In response, IAF aircrafts attacked a cell of terrorists in the northern Gaza Strip a few minutes after mortar shells were fired at Israeli territory. Direct hits were confirmed.
The IDF will not tolerate any malicious attempts to harm Israeli civilians and the lives of Israeli soldiers, and will continue to operate forcefully against any terrorist operators acting against Israel. The Hamas terrorist organization is held responsible for these attacks.
The Home Front Command instructed the Be'er Sehva residents to remain by safety areas to be entered as soon as an alarm or crash is heard. The residents are asked to avoid areas where rockets hit. Residents of nearby communities asked to remain near safety areas as well. (bron)
Het staat gewoon in de OP hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Als het jou uitkomt mag er zeker wel even beeldmateriaal worden gepost, maar als iemand anders het doet met wiens mening je het niet eens bent mag het zeker niet. Zo selectief werkt het niet dame.
quote:
De mods bepalen wel of het iets toevoegt of niet. Daar gaat niemand anders over.quote:• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
Jij hebt het begrepenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:10 schreef samthegreat5 het volgende:
De mods bepalen wel of het iets toevoegt of niet. Daar gaat niemand anders over.
Als jij vindt dat het niet iets toevoegt dan contacteer je maar een mod.
de hamas die zijn niet meer zulke goed vriendjes nu het bekend word dat iran de donaties naar de terroristen halveerde of helemaal stop gezet heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:34 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Hamas (en een bepaalde Iraanse hand) wil Egypte en Israel tegen elkaar uit spelen. Ze lokken een grootschalige inval uit. Met Netanyahu aan de leiding weet ik niet hoe dit verder gaat. Het blijft een oud-commando.
Bewijs eerst maar eens dat Hamas in eerste instantie achter die aanval zit. Zij zelf zeggen vanaf het begin al er niets mee te maken te hebben. Barak stelde Hamas direct verantwoordelijk om vervolgens snel in Gaza te vergelden, maar bewijs is nooit geleverd. Hamas heeft zelf in de Gaza ook problemen met kleine extremisten die zowel extremistisch zijn tegen Israel als Hamas in de Gazastrook.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef C_N het volgende:
nu op dit momend zeiken de terroristen weer over een staak het vuren .
goh kom bekent voor .eerst Israel aanvallen en dan weten ze niet snel genoeg om een staak het vuren te krijgen .ze liegen niet alleen maar zijn ook schijnheiliger aan het worden met de dag.
als martelaren zijn ze het liefst
waar beweer ik dit ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar eens dat Hamas in eerste instantie achter die aanval zit.
hamas leid de gazza strook zo zij zijn mede verandwoordelijk voor de moorden in israelquote:Zij zelf zeggen vanaf het begin al er niets mee te maken te hebben. Barak stelde Hamas direct verantwoordelijk
israel heeft de hamas NIET aangevallen .pas nadat ook zij raketten begonnen te schieten kwamen ook zij aan bod en terechtquote:om vervolgens snel in Gaza te vergelden, maar bewijs is nooit geleverd.
is hun probleem geen ene moer medelijden mee,daarom hoeven er er geen 10 Israëlisch vermoord te worden .quote:Hamas heeft zelf in de Gaza ook problemen met kleine extremisten die zowel extremistisch zijn tegen Israel als Hamas in de Gazastrook.
herhalingquote:Dat "eerst Israel aanvallen" gaat dus niet per definitie op voor hamas. Tenzij jij bewijs kan tonen
zij zaten er niet achter nog een keer voor jou en waar ik dat schrijf quote dit dan even en quote dan gelijk je antwoord waar ik nog op wacht .quote:dat zij erachter zaten. Iets wat mij sterk lijkt maar ik niet uitsluit
waneer deden zij dat wel . het is een onbeschofte stinkende terror bende .quote:- omdat het hamas op dit moment geen enkel goed doet.
bla bla bla bla bla en meer bla bla assad gadaffy hebben ook een stoel in de veiligheids raad whahahahahahhahahaha hou aub, op met je UN .quote:Denk aan de relatieve stilte die nodig is omdat binnenkort in de VN over de toekomst van een mogelijke Palestijnse staat wordt gesproken en op de achtergrond de Palestijnen allerlei landen nu langsgaan voor steun voor dit idee.
quote:Ik merk dat je vaker je eigen waarheid schept overigens.
maar dat mag.omdat het turken zijn .quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ar_voor_op_inva.html
De Turken hebben nu al meer doden veroorzaakt dan die vuige joden vorig jaar.
ze hebben vandaag 7 iraki"s gedood in lucht aanvallenperongeluk! eens kijken wat er van word gezegt ??quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ar_voor_op_inva.html
De Turken hebben nu al meer doden veroorzaakt dan die vuige joden vorig jaar.
dit waren mijn woorden ......quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar eens dat Hamas in eerste instantie achter die aanval zit. Zij zelf zeggen vanaf het begin al er niets mee te maken te hebben. Barak stelde Hamas direct verantwoordelijk om vervolgens snel in Gaza te vergelden, maar bewijs is nooit geleverd. Hamas heeft zelf in de Gaza ook problemen met kleine extremisten die zowel extremistisch zijn tegen Israel als Hamas in de Gazastrook.
Dat "eerst Israel aanvallen" gaat dus niet per definitie op voor hamas.
.quote:Tenzij jij bewijs kan tonen dat zij erachter zaten. Iets wat mij sterk lijkt - maar ik niet uitsluit - omdat het hamas op dit moment geen enkel goed doet. Denk aan de relatieve stilte die nodig is omdat binnenkort in de VN over de toekomst van een mogelijke Palestijnse staat wordt gesproken en op de achtergrond de Palestijnen allerlei landen nu langsgaan voor steun voor dit idee.
Ik merk dat je vaker je eigen waarheid schept overigens.
quote:
Ok, dan is dat verkeerd begrepen.quote:
Dat de gedode terroristen uit Gaza komen is niet eens te bewijzen. Heb jij de bewijsvoering ervan gehoord? "Omdat ze kalashnishkovs hadden die vooral in Gaza veel voorkomen". Met een fototje van de desbetreffende kalashnikovs. Vergetende dat na een simpele google search blijkt dat die kalanishkovs buiten Gaza in 20% van de bewapende wereld voorkomt en een zeer populair wapen is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:02 schreef C_N het volgende:
hamas leid de gazza strook zo zij zijn mede verandwoordelijk voor de moorden in israel
Dit wordt zoals gewoonlijk weer een kat en muis spel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:02 schreef C_N het volgende:
israel heeft de hamas NIET aangevallen .pas nadat ook zij raketten begonnen te schieten kwamen ook zij aan bod en terecht
zoals zo veel .quote:
drie body zijn geindentiviceerd .quote:[..]
Dat de gedode terroristen uit Gaza komen is niet eens te bewijzen.
ik helaas wel maar dat is mijn voordeel over jou.zelfs video materiaal gezien wat in korten tijd bekent word gemaakt .quote:Heb jij de bewijsvoering ervan gehoord?
nu loop je weer te jankenquote:"Omdat ze kalashnishkovs hadden die vooral in Gaza veel voorkomen".
quote:Met een fototje van de desbetreffende kalashnikovs. Vergetende dat na een simpele google search blijkt dat die kalanishkovs buiten Gaza in 20% van de bewapende wereld voorkomt en een zeer populair wapen is.
breng je deze dingen plaats een bron wand jou kennende je vergeet wel eens wat .en dit was wat ik weet na de aanslag ,quote:Tarachansky: On what are you basing your conclusion that this group [the Popular Resistance Committees] is responsible for the terror attacks?
IDF Spokesperson: We did not say that this group was responsible for the terror attack. We based this on intelligence information as well as some facts that [we] actually presented an hour ago to some wires and journalists. Some of the findings that were from the bodies of the terrorists, and they are using for example Kalashnikov bullets and Kalashnikov rifles are very common in Gaza –
bron pleasequote:Tarachansky: Many terrorist groups use Kalashnikovs –
IDF Spokesperson: No, not many terror groups. I’m not saying — I’m referring to the terrorists that came from Gaza.
Tarachansky: Prime Minister Netanyahu said today that the group that was responsible for the terror attack was the one that was eliminated [in Gaza] and you’re saying that’s not the case?
IDF Spokesperson: I don’t know what he said [when speaking on Israeli national television] — I’m not Prime Minister Netanyahu. I’m saying that the group came from Gaza and I’m giving you proof why it came from Gaza — how we know it came from Gaza. This is all I’m saying.
ow ja was even vergeten van 10 mensen die om zijn gekomen door je lievertjes .quote:[..]
Dit wordt zoals gewoonlijk weer een kat en muis spel.
Na de aanslag werd door Barak direct Hamas verantwoordelijk gesteld. De bovenstaande transcriptie in Engels laat het later gegeven "bewijs" zien: kalashnikovs die veel in Gaza voorkomen. Dat daarnaast dit wapens 20% van alle wapens op de wereld uitmaakt en in meer dan 70 landen veel voorkomt doet er niet toe.
Diezelfde avond van de aanslag maakte Israel 4 a 5 leden van een Palestijnse verzetsgroep af als vergelding. Daar begon het mee.Zie de transcriptie en onderstreepte tekst waarin Netanyahu aangaf dat "de groep die verantwoordelijk is is afgemaakt". Wat die groep (PRC) zelf heeft ontkent, volgens AFP.
"Het geheel begon overigens in het begin van de avond met een beschieting vanuit de lucht van het huis van de familie Sha'ath in Rafah, waarbij zes mensen werden gedood. Onder hen waren de leider van de Volksverzetscomités (Popular Resistance Comittees, PRC) Kamal al-Nairab, zijn adjunct Imad Hammad, en drie andere leden van de PCR werden gedood. Israel had beweerd dat de PCR verantwoordelijk waren geweest voor de actie in Zuid-Israel. Onder de slachtoffers van deze aanval was overigens ook de tweejarige Malik Sha'ath, de zoon van een van de andere omgekomen PRC-leden, Khaled Sha'ath. Hij vierde gisteren zijn tweede verjaardag, tevens dus zijn laatste. (AFP meldt dat de PCR expliciet heeft ontkend dat het iets met de aanslagen in Eilat te maken had. Dat gebeurde vrijdag bij de begrafenis van de slachtoffers. Andere groepen als Hamas en de Islamitische Jihad distantieerden zich al eerder van de aanslagen)."
Als reactie op bovenstaande kwamen projectielen neer in Israel vanuit Gaza. Snel volgde ook bombardementen op Gaza.
Netanyahu heeft geen bewijs geleverd dat PCR erachter zit. En dat heeft hij ook niet. Dat weet jij en ik allebei ook. En dat boeit ook niemand in Israel, dat weten wij ook. Gaza en Hamas zijn per definitie verantwoordelijk omdat daar de grootste vijand zit. En omdat de aanslag gewraakt moet worden is Gaza bombarderen de enige optie. Zo werkt het. De rest is bijzaak, vooral voor de vorm.
En Netanyahu heeft een goede bliksemafleider voor de problemen in zijn eigen land op sociaal-economisch gebied.
Geef eens namen dan van de terroristen, familienaam, welke stad... Gaza of niet etc.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:50 schreef C_N het volgende:
drie body zijn geindentiviceerd .
en de terroristen werden in de gaten gehouden zints drie weken .
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:50 schreef C_N het volgende:
breng je deze dingen plaats een bron wand jou kennende je vergeet wel eens wat .en dit was wat ik weet na de aanslag
Je gaat de zielige clown uithangen met "je lieverdjes"? Onze discussie ging niet daarover maar jouw blinde overtuiging dat de lezing van de Israelische regering over de aanleiding van de bombardementen op Gaza correct zijn. Terwijl als je dieper kijkt Israel totaal geen bewijs heeft dat die Palestijnse groep erachter zat. Terwijl diezelfde groep, alsmede Hamas en Jihad in Gaza allemaal stelselmatig ontkennen erachter te zitten. AFP is een bekend en betrouwbaar nieuwsstation die overleverde dat PCR expliciet ontkent er iets mee te maken te hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:50 schreef C_N het volgende:
ow ja was even vergeten van 10 mensen die om zijn gekomen door je lievertjes .
wacht en zie slimpiequote:Op zondag 21 augustus 2011 19:30 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Geef eens namen dan van de terroristen, familienaam, welke stad... Gaza of niet etc.
bronquote:Waarom denk je dat ze met een lullig geweertje als bewijs aan komen zetten beste vriend?
ja wat moet je hier nu weer mee weet je er is niet echt bewijs dat jij geboren ben maar uit een boom ben gevallenquote:
leuster jij loop te mieren neuken noem mij nu geen zieligen clownquote:[..]
Je gaat de zielige clown uithangen met
discussie met jou wil ik niet zo graag een discussie .je weet waarom . ik kan het even voor je opzoeken als je wil clowntjequote:"je lieverdjes"? Onze discussie
nee de jouwen zijn de jiusten welekn film was het nu waar in leefdequote:ging niet daarover maar jouw blinde overtuiging dat de lezing van de Israelische regering over de aanleiding van de bombardementen op Gaza correct zijn.
weer een herhaling wacht en het bewijs kom op jou deur stoepjequote:Terwijl als je dieper kijkt Israel totaal geen bewijs heeft dat die Palestijnse groep erachter zat.
quote:Terwijl diezelfde groep, alsmede Hamas en Jihad in Gaza allemaal stelselmatig ontkennen erachter te zitten. AFP is een bekend en betrouwbaar nieuwsstation die overleverde dat PCR expliciet ontkent er iets mee te maken te hebben.
Laat Netanyahu dus maar eens bewijs leveren, en dan geen lullig kalashnikovje die van de woestijnen in Saudie-Arabie tot de Sinai populair is onder Arabieren die wapens dragen en nu opeens het "exclusieve bewijs" is dat de ongeidentificeerde dode terroristen "toch echt uit Gaza" komen. Dit soort zoete koek gaat er bij een normaal persoon niet zomaar in.
Owja, geef de specifieke bron eens dat PCR de aanslag opeiste
als je so leest wat je doe dan kon je dat al een paar keer voorbij zien komen . en dit bedoel ik met hypocriet lezen en willen lezen . alleen wat je wil .en wat wil je nu mij betrappen op een fout![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zeg niet dat ik ze niet kan noemen ??quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:09 schreef Aloulou het volgende:
Geen touw aan vast te knopen. Geen specifieke bron geven waar de PRC zelf de aanslag opeist. etc etc. Eventjes genoeg van je
Verder vandaag in Nablus:
Settlers raid Nablus village
NABLUS (Ma'an) -- Israeli settlers on Sunday stormed a Palestinian village near Nablus and uprooted 80 olive trees, a Palestinian Authority official said.
Settlement affairs official Ghassan Doughlas said dozens of residents of the illegal Esh Kodesh outpost raided Qusra and destroyed trees belonging to locals Rabi Abu Bakr, Samir Hasan and Jabali Abu Reida.
http://www.maannews.net/eng/ViewDetails.aspx?ID=414956
Ja en? Ik kende de bron nietquote:
quote:Defense Minister: two more Iron Dome batteries to be acquired
Defense Minister Barak visited the Iron Dome battery praising its success
Defense Minister Ehud Barak visited the Iron Dome battery and its operators today, Sunday (August 21). The battery successfully intercepted around ten rockets launched at Israeli territory by terrorists.
Defense Minister Barak mentioned that Israel has two operational Iron Dome batteries, and that two additional batteries will be added in the next few weeks. "I ordered a national emergency plan that will acquire us nine batteries till 2013 and a first David's Sling system - the next step of the Iron Dome," said Barak.
"This emergency situation may last for several more days and we will operate as necessary," stressed the Defense Minister, who summed up IDF activities as professional in both defense and offense, led by the Chief of the General Staff, Lt. Gen. Benny Gantz to minimize threats to civilians.
"Several days elapsed since the terrorist attack last Thursday. The IDF has been forcefully striking those responsible for the rocket fire from Gaza at communities in southern Israel," said Barak, "most of the militants responsible for the attacks were killed in swift operations and we've been attacking terror sites and terrorist cells operating in Gaza."
(bron)
sints 21.00 uur 13 gisteren waren het er 20 .quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:55 schreef Nibb-it het volgende:
Hoeveel qassams vandaag inmiddels al? Gister waren het er dertig.
Hebron. Waar zoals het artikel aangeeft een grote kolonistennederzetting is tussen de Palestijnen die met man en macht verdedigd moet worden door het Israelische leger.quote:Girl injured by settler car
HEBRON (Ma'an) -- A Palestinian child was lightly injured after an Israeli settler's car ran into her in the As-Salayma district of Hebron on Sunday.
Medics said Narmin Rajeh Abu Rmeileh, 12, was taken to to Al-Ahli hospital in the southern West Bank city.
On Saturday, 19-year-old Bilal Idreis was moderately injured after a settler ran him over near the illegal Kiryat Arba settlement in eastern Hebron, medics said.
Hebron city is divided between Israeli-controlled Area C and Palestinian Authority jurisdiction, with a largely-religious settler population entrenched at the heart of the West Bank commercial center.
Around 700 Israeli settlers live protected by the army amongst 30,000 Palestinians in the old city area.
http://www.maannews.net/eng/ViewDetails.aspx?ID=415219
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Hebron. Waar zoals het artikel aangeeft een grote kolonistennederzetting is tussen de Palestijnen die met man en macht verdedigd moet worden door het Israelische leger.
and wy he run him or she over ?ow the dint askquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Hebron. Waar zoals het artikel aangeeft een grote kolonistennederzetting is tussen de Palestijnen die met man en macht verdedigd moet worden door het Israelische leger.
Als het unilateral is kan je het gewoon negeren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:40 schreef C_N het volgende:
Popular Resistance Committees claim truce in effect
PRC's spokesman announces 'temporary halt of rocket fire' at Gaza press conference while Israeli officials say Jerusalem wasn't involved in decision to call ceasefire
ik mis iets en Israel die deed niet mee in de staak het vuren meeting .
zo het is unilateral weer eens voor de verandering.
eest uit dagen en moorden als dolle honden en dan hier we hebben een staak het vuren ?? raar .
idd,quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als het unilateral is kan je het gewoon negeren.
Oh, nou eens kijken of ze zich deze keer wel eraan houden dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:40 schreef C_N het volgende:
Popular Resistance Committees claim truce in effect
PRC's spokesman announces 'temporary halt of rocket fire' at Gaza press conference while Israeli officials say Jerusalem wasn't involved in decision to call ceasefire
ik mis iets en Israel die deed niet mee in de staak het vuren meeting .
zo het is unilateral weer eens voor de verandering.
eest uit dagen en moorden als dolle honden en dan hier we hebben een staak het vuren ?? raar .
Ze nemen een gok en zetten daar de levens van vele landgenoten op het spel - maar daar hebben ze nooit moeite mee gehad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:52 schreef waht het volgende:
Hamas wil alle Palestijnen in Gaza dood hebben.
Dat is nogal een aanname die je daar maakt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:04 schreef rakotto het volgende:
Is dat niet zo met iedere oorlog?![]()
Terroristengroep vermoord Israelies. ->
Israel raakt de draad kwijt ->
Valt Gaza aan/mensen die er niets mee te maken hebben ->
Hamas gaat ermee bemoeien uit zelfverdediging omdat zij zomaar worden aangevallen.
mensen die er niets mee te maken hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:04 schreef rakotto het volgende:
slaat terugquote:Israel raakt de draad kwijt ->
bom de terror facilitys en omgeving na brieven uit een vliegthuig te hebben gegooidquote:Valt Gaza aan/mensen die er niets mee te maken hebben ->
zo maar, ja idd .quote:Hamas gaat ermee bemoeien uit zelfverdediging omdat zij zomaar worden aangevallen.
quote:
Daar begint het mee. Actie=reactie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:04 schreef rakotto het volgende:
Hamas gaat ermee bemoeien uit zelfverdediging omdat zij zomaar worden aangevallen.
Tsk, you're just biassed and you know it darling!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:04 schreef rakotto het volgende:
Nee, niet in iedere oorlog worden Israelies vermoord door terroristen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:04 schreef rakotto het volgende:
Mwoah, Israel heeft de afgelopen dagen gewoon goed gehandeld, valt weinig op aan te merken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:13 schreef C_N het volgende:
ik denk het moet zo gaan
de terror clubjes moorden israelish . en Israel klap handjes en vraag om het niet meer te doen .waarna de clubjes een staak het vuren maken en over een week weer eens wat israelish ombrengen ,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |