boh janquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
WE HEBBEN EEN WINNAARRR.
Mijn groepje was een beetje gaar, er zat zo'n chinese gast die constant over pokemon zat te lullenquote:
Vader hele dag vandaag al niet gezienquote:
Je hebt het je vader verteld? Heb ik dat nou gemistquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn groepje was een beetje gaar, er zat zo'n chinese gast die constant over pokemon zat te lullen![]()
Voor de rest waren het wel leuke mensen
waarom in t ziekenhuisquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vader hele dag vandaag al niet gezienMn oma ligt in het ziekenhuis, ze had vandaag haar operatie en hij is daar ;o en mn moeder ook.
haar vader had haar bijna betrapt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je hebt het je vader verteld? Heb ik dat nou gemist
quote:
Nee, ik was bezig met een mail naar Jan. Maar ik ging even de laptop alleen laten en wat eten, liet het scherm wel staan, had een ander tabblad aangezet. Gaat hij opeens kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je hebt het je vader verteld? Heb ik dat nou gemist
volgens mij niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zijn er nog meer dingen die ik heb gemist dan?
Oeioeioeiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik was bezig met een mail naar Jan. Maar ik ging even de laptop alleen laten en wat eten, liet het scherm wel staan, had een ander tabblad aangezet. Gaat hij opeens kijkenOmg gelukkig niks klefs in het mailtje staan. Hij ging helemaal vragen stellen omg ogm . Het zweet brak me uit.
Wij waren toch al een koppeltje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:48 schreef Etsu het volgende:
Eindigt op ordy?
Jeetje, eerste SES-koppel
iehlllllllllllquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wij waren toch al een koppeltje?
Oja, die had een ban.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja hij deed niet echt de groetjes, hij DM'de me gewoon.
doe wat je hart zegtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:15 schreef Kaasrol het volgende:
Dilemma: Volgend jaar pas lid worden van UMTC of nu lid worden ergens anders.
Is gezellig, leer je mensen kennen..?quote:
ontgroeningsweekquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is gezellig, leer je mensen kennen..?
Waarom uberhaupt niet
precies.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je leert de mensen in de klas toch kennen???
Impliceren dat iedere studentenvereniging nog een ontgroening heeftquote:
Dan heb je allemaal dezelfde interesses, is niet bijster interessant vind ik zelf.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je leert de mensen in de klas toch kennen???
wiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil jou beter leren kennen.
Dacht ik ook voor de UIT.quote:
Kut ik vergeet mijn toekomstige vriendinquote:
Vorig jaar in de vakantie 50u per week gewerkt had ik nu niet zoveel zin aan.quote:
maar wel doekoesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Vorig jaar in de vakantie 50u per week gewerkt had ik nu niet zoveel zin aan.
Inderdaadquote:
Ik ga mijn oude vrienden niet verwaarlozenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:35 schreef Kaasrol het volgende:
Niet kunnen plannen
En zoals ik al zei, die mensen zijn je vrienden. Ik ken in ieder geval niemand in Utrecht
Inderdaad. Hopenlijk met veel vrouwelijk gezelschap.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef Etsu het volgende:
het is gewoon zoals je naar een nieuwe school gaat, dan kom je in een klas terecht en ga je daarmee om.
Je spotte met kanker vet rebels.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ETSU JE ZAG MN POST NIET HE IN DAT TOPIC.
jawelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ETSU JE ZAG MN POST NIET HE IN DAT TOPIC.
jij kan niet omgaan met mannelijke mensen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Inderdaad. Hopenlijk met veel vrouwelijk gezelschap.
Jawel maar een klas vol jongens is saaaaai.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij kan niet omgaan met mannelijke mensen?
care?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:39 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jawel maar een klas vol jongens is saaaaai.
Nee natuurlijk niet, maar het lijkt me lastig om steeds heen en weer te gaan om mijn vrienden hier op te zoeken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ga mijn oude vrienden niet verwaarlozen
Je snapt het denk ik niet, een studentenvereniging is veel meer dan dat. Maarja je moet maar naar de introweek van de stad gaan volgend jaar, dan zie je het wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef Etsu het volgende:
het is gewoon zoals je naar een nieuwe school gaat, dan kom je in een klas terecht en ga je daarmee om.
Ik heb het meegemaakt en vond het niets. Dit jaar bij ons waren het ongeveer 35% jongens en de rest meisjes.quote:
ik snap het heel goed, studentenvereniging is een vereniging met allemaal mensen die ieder weekend klem gaan zuipen omdat ze hun oude vrienden verwaarlozen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar het lijkt me lastig om steeds heen en weer te gaan om mijn vrienden hier op te zoeken...
[..]
Je snapt het denk ik niet, een studentenvereniging is veel meer dan dat. Maarja je moet maar naar de introweek van de stad gaan volgend jaar, dan zie je het wel.
o oke.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb het meegemaakt en vond het niets. Dit jaar bij ons waren het ongeveer 35% jongens en de rest meisjes.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap het heel goed, studentenvereniging is een vereniging met allemaal mensen die ieder weekend klem gaan zuipen omdat ze hun oude vrienden verwaarlozen.
Das wel waar. Als je op kamers gaat dan kan ik het mij wel eerder voorstellen. Maar ik heb het niet zo op studentenverenigingen met verplichtingen en een trieste hiërarchie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:42 schreef Kaasrol het volgende:
Plus, je komt zo makkelijker aan een kamer.
Precies.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Das wel waar. Als je op kamers gaat dan kan ik het mij wel eerder voorstellen. Maar ik heb het niet zo op studentenverenigingen met verplichtingen en een trieste hiërarchie.
Misschien ben ik wel aandachtsgeilquote:
Daarom UMTC. Gelijkheid, geen ontgroening, geen verplichtingen, maar wel de leuke tradities.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Das wel waar. Als je op kamers gaat dan kan ik het mij wel eerder voorstellen. Maar ik heb het niet zo op studentenverenigingen met verplichtingen en een trieste hiërarchie.
alles kan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel aandachtsgeil
Ga maar eens naar de dokter.quote:
SOA test.quote:
Ik wilde eigenlijk naar de dokter voor mijn aandachtsgeilheid.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:48 schreef Etsu het volgende:
ik snap joost niet eens maarja ik weet niet dus
Bellen en FOK!en tegelijk.quote:
't heet niet voor niets een bijna dood ervaringquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
elke keer als ik een bijna dood ervaring heb ga ik maar niet dood, heb de hoop opgegeven
.quote:
Londenquote:
Voor het geval je in een coma ligt door de drankquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:12 schreef Kaasrol het volgende:
godver, ik heb de gegevens van mijn huisarts nodig om me in te schrijven voor de introweek. Die heb ik dus niet.
Die is er nu dus niet.quote:
Net of ik met KB ga.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
HALLO ZE VROEG HET AAN MIJ NIET AAN JOU KKBEZEM
kan ik niet meer inschrijven, vanmiddag is de laatste dagquote:
dan bel je haar toch even, zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
kan ik niet meer inschrijven, vanmiddag is de laatste dag
Ik ken haar niet tot nauwelijks dan ga ik liever met een bekende. Vorig jaar was ik in Londenquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ken haar niet tot nauwelijks dan ga ik liever met een bekende. Vorig jaar was ik in Londen
Net of jullie samen daadwerkelijk gaan en je ouders dat goed vinden KB.quote:
ze kan stiekem gaan en mijn ouders vinden alles goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Net of jullie samen daadwerkelijk gaan en je ouders dat goed vinden KB.
Realistisch dit dat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
stamp mn fantasieen ook maar de grond in
Ok.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom nou realistisch dit dat, zelfs in mn dromen durf ik er niet tegen mn oudrs in te gaan. LAAT MIJ ONLINE MN PLEZIERTJES HEBBEN DAN.![]()
![]()
Verre van.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IEUW SPACEINVADERS WAT DOE JIJ NOU WEER HIER GA WEGGGG NOOOES.
School, van VO naar WO. Opeens alles zelf uit moeten zoeken enzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met school? Relatie? Wat?
Ik sta gelijk aan stress.![]()
![]()
Schuif het maar weer op mij afquote:
umad?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
SOWIESO DIE PI WAT VOOR DUMBOÏSTISCHE KUTNERD BEN JE ALS JE DIE FUCKING PI GEBRUIKT WAT DE NEUK
Ja.quote:
Bedankt, heerlijke vrouw.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha, r_r heerlijke man ben je ook
Hoii. Wrom sippe PI alles?quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bedankt, heerlijke vrouw.
oh jeequote:
Zal wel Hoegaarden zijn geweest, en Brand, goed bezigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
Eerst was het Belgisch bier. Een vrouwenbier schijntvond ik erg lekker
Toen nog drie brand bier achteraan en ik vond het best lekker nog.
Ik voel verraad tov mezelf![]()
Kriek.quote:
Bavquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zal wel Hoegaarden zijn geweest, en Brand, goed bezig
Ik heb de hele week bavaria op, was het enige wat ze hadden daar
Terechte klacht inderdaadquote:
Dat hatenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kriek.
Kersenbier, geen genot man.
Ja duh, bijna alles is lekkerder dan Heineken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat hatenik vond het best lekker. Lekkerder dan Heineken
Dat hadden ze in Luxemburg, en perzikbier, en aardbeibier. Was gewoon limonadequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:46 schreef Flitskikker het volgende:
Kersenbier? Hmm, wil ik wel eens proeven.
Naar pis.quote:
Steek je vinger in je keel, wordt alles beter van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:51 schreef Etsu het volgende:
Ik ben zoooooo dronken, kan amper op m'n benen staan![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:51 schreef Etsu het volgende:
Ik ben zoooooo dronken, kan amper op m'n benen staan![]()
quote:
JE BREEKT JE REGELS WAT DOE JEquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
Ik zal m'n best doen om het te verkrijgen als ik weer eens een feestje heb of uit ga, beloofd.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:55 schreef Etsu het volgende:
Alle soorten bier.
Proef je eigenlijk wel verschil?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JE BREEKT JE REGELS WAT DOE JE
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wat een boefjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etsu was al geen geheeltonthouder meer, hij dronk een paar weken geleden ook al een flesje Heineken. Deed hij wel een uur over, maar dat zijn maar details.
Ik heb soortgelijke problemen, we kunnen zo een praatgroep oprichten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens Heineken heb gedronken. Net als Amstel. Ik schaam me er erg voor en wordt nog wel eens midden in de nacht zwetend wakker vanwege deze feiten.
Oke, bedankt, er valt een last van mijn schouders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Awww (koosnaampjehier) toch![]()
Het is je al vergeven hoor liefje.
Laten we dat maar doen dan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb soortgelijke problemen, we kunnen zo een praatgroep oprichten.
hoeveel heb je op dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:12 schreef Etsu het volgende:
Ik ben zo dronken dat ik net m'n tandenborstel liet vallen
Ik ga slapen, doeiii
Dat heet 'aangeschoten'.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:12 schreef Etsu het volgende:
Ik ben zo dronken dat ik net m'n tandenborstel liet vallen
Ik ga slapen, doeiii
3 pilsjes en een kriekjequote:
Of gewoon aanstelleritus.quote:
Dat lukt mij nog niet op een lege maagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
3 pilsjes en een kriekje
s0000w dr0nkuh whahanha kan niej meer notrmala tiepe whahaehax DxpDPPpquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of gewoon aanstelleritus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |