boh janquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
WE HEBBEN EEN WINNAARRR.
Mijn groepje was een beetje gaar, er zat zo'n chinese gast die constant over pokemon zat te lullenquote:
Vader hele dag vandaag al niet gezienquote:
Je hebt het je vader verteld? Heb ik dat nou gemistquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn groepje was een beetje gaar, er zat zo'n chinese gast die constant over pokemon zat te lullen![]()
Voor de rest waren het wel leuke mensen
waarom in t ziekenhuisquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vader hele dag vandaag al niet gezienMn oma ligt in het ziekenhuis, ze had vandaag haar operatie en hij is daar ;o en mn moeder ook.
haar vader had haar bijna betrapt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je hebt het je vader verteld? Heb ik dat nou gemist
quote:
Nee, ik was bezig met een mail naar Jan. Maar ik ging even de laptop alleen laten en wat eten, liet het scherm wel staan, had een ander tabblad aangezet. Gaat hij opeens kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je hebt het je vader verteld? Heb ik dat nou gemist
volgens mij niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zijn er nog meer dingen die ik heb gemist dan?
Oeioeioeiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik was bezig met een mail naar Jan. Maar ik ging even de laptop alleen laten en wat eten, liet het scherm wel staan, had een ander tabblad aangezet. Gaat hij opeens kijkenOmg gelukkig niks klefs in het mailtje staan. Hij ging helemaal vragen stellen omg ogm . Het zweet brak me uit.
Wij waren toch al een koppeltje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:48 schreef Etsu het volgende:
Eindigt op ordy?
Jeetje, eerste SES-koppel
iehlllllllllllquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wij waren toch al een koppeltje?
Oja, die had een ban.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |