Laysa moest denken aan de piemol van IB en kreeg daar een broeibroekje van, daar kreeg Sam een hoestbui van en zodanige prikkelhoest dat hij niet naar het weekend van de intro kan.quote:
Hela hola....hij vroeg aan jou of je slip nat was....al had hij je ook gewoon op bed kunnen smijten maar nee hij denkt aan etenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Laysa moest denken aan de piemol van IB en kreeg daar een broeibroekje van, daar kreeg Sam een hoestbui van en zodanige prikkelhoest dat hij niet naar het weekend van de intro kan.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Want je weet het, mannen met grote schoenen hebben groteMijn schoenen waren te klein, daarom moest ik langs de schoenmaker. Zou mijn piemel dan nog steeds groeien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het eerste trouwens wat ie zei: "Wat moet jij een pijn gehad hebben" Mijn schoenen zaten achter vol bloed ja. Maar hoorde je mij piepen alsof ik kriebelhoest had? Neen.
Dat deed ik net, maar ze had d'r broek nog aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hela hola....hij vroeg aan jou of je slip nat was....al had hij je ook gewoon op bed kunnen smijten maar nee hij denkt aan eten
Baas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn schoenen waren te klein, daarom moest ik langs de schoenmaker. Zou mijn piemel dan nog steeds groeien?
Het eerste trouwens wat ie zei: "Wat moet jij een pijn gehad hebben" Mijn schoenen zaten achter vol bloed ja. Maar hoorde je mij piepen alsof ik kriebelhoest had? Neen.![]()
Hosti heeft hele goede tips...zodat ze heel meegaand wordtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat deed ik net, maar ze had d'r broek nog aan
Ik heb ook hele harde vuistenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hosti heeft hele goede tips...zodat ze heel meegaand wordt
Een vriend van mij is ooit vast komen te zitten in een vernuftige mechanische booby-trap genaamd "BH" nooit meer wat van terug gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat deed ik net, maar ze had d'r broek nog aan
Ik hoorde gister van een van de mentoren van ons dat er een mentor bij was bij wie je op moest letten of hij niet iets in een drankje deedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hosti heeft hele goede tips...zodat ze heel meegaand wordt
Nou moet je is heel goed luisteren.quote:Je gaat niet naar een weekend omdat je een beetje moet hoesten "het viel nu namelijk wel mee"
Wat doe je als op uitzending last van een hoestbui hebt? Vragen of je naar huis kan vliegen?
Nee.quote:
Doe ik, maar ik hoor niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou moet je is heel goed luisteren.
Eigenlijk is dat best een tautologie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee.
Ze noemde met een rugegraatloze slak
Meneer de bioloog, heb jij ooit eens een slak met ruggengraat gezien?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee.
Ze noemde met een rugegraatloze slak, dat wilde ik even rechtzetten. Nu ben ik kalm, goed?
Precies, maarja. Die uitdrukking is er nou eenmaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best een tautologie.
Ik paradeer ook door de kamer in mijn uniform, met de kapitein vier omhoog wijzen. Is heel normaal gedrag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ga NIET, omdat ik het het niet waard vind om over zo'n plezierweekend wat nergens over gaat, behalve dan misschien een beetje kennis te maken met wat medestudenten wat ik altijd nog kan doen, misschien WEL ernstigere hoest te ontwikkelen zodat ik straks een week in bed moet liggen. Snap je dat?
De NATRES en defensie in het algemeen vind ik dat wel waard, het is iets waar ik altijd al van gehouden heb. En daar zou ik dus ook met gebreken en ziektes gewoon doorgaan.
Kom nou, probeer je er niet uit te lullen. Jij en ik weten best wat je bedoelde. Ik heb het geprobeerd uit te leggen, als je er niks mee wilt doen, prima.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Meneer de bioloog, heb jij ooit eens een slak met ruggengraat gezien?
Meesterchef kan hem wel hebben. Die doet aan boomstamwerpen en dwergslingeren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel denk dat hij goed is in verdedigen
Die doet al aan boomstamwerpen als hij met z'n armen zwaaitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meesterchef kan hem wel hebben. Die doet aan boomstamwerpen en dwergslingeren.
Nuttig nee, vermakelijk ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef Difficult het volgende:
Hoe snel is dat vorige topic gegaan joh![]()
Nog nuttig om terug te lezen?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef Difficult het volgende:
Hoe snel is dat vorige topic gegaan joh![]()
Nog nuttig om terug te lezen?
Als jij niet een normale discussie met mij aan wilt gaan, prima. Maar ik scheld in ieder geval niet. Blijkt ook maar weer dat je maar een beetje dom mij aan het opnaaien bent en niet mijn reactie hebt gelezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach, ik vind je gewoon een kansloos niet*-rukkertje (*=dat is nog steeds niet bevestigd toch) dat zich veel te gauw oplaat naaien door een stel trollende mensen op internet
Gerucht doet ook de ronde dat het geldt als ie met zijn heupen zwaait.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die doet al aan boomstamwerpen als hij met z'n armen zwaait
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Blijkt ook maar weer dat je maar een beetje dom mij aan het opnaaien bent en niet mijn reactie hebt gelezen.
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gerucht doet ook de ronde dat het geldt als ie met zijn heupen zwaait.
Van motorbloempje kan ik gewoon zien dat ze me aan 't trollen is. Vind ik ook niet zo erg, is best leuk en grappig en aardig enzo. Maar Yashaaa probeert me nu gewoon echt over de rooie te jagen. Ik houd m'n bek al wel.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ga NIET, omdat ik het het niet waard vind om over zo'n plezierweekend wat nergens over gaat, behalve dan misschien een beetje kennis te maken met wat medestudenten wat ik altijd nog kan doen, misschien WEL ernstigere hoest te ontwikkelen zodat ik straks een week in bed moet liggen. Snap je dat?
De NATRES en defensie in het algemeen vind ik dat wel waard, het is iets waar ik altijd al van gehouden heb. En daar zou ik dus ook met gebreken en ziektes gewoon doorgaan.
Tell'm!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:11 schreef Laysa het volgende:
Serieus als er nog 1 x gejankt wordt om een lullig kriebelhoestje gooi ik mn pomp op tafel....Grow up aub je gaat niet dood van een verkoudheid
Lig je al achter op de planning van vandaag?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wow, iemand heeft het eindelijk door. Ik ga leren.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lig je al achter op de planning van vandaag?
Niemand had het meer over een kriebelhoestje hoor?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:11 schreef Laysa het volgende:
Serieus als er nog 1 x gejankt wordt om een lullig kriebelhoestje gooi ik mn pomp op tafel....Grow up aub je gaat niet dood van een verkoudheid
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lig je al achter op de planning van vandaag?
Als Meesterchef zijn pomp op tafel gooit en het tafeltje kan het hebben dan is het in ieder geval een solide tafeltje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:11 schreef Laysa het volgende:
Yep. Solid wood.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Meesterchef zijn pomp op tafel gooit en het tafeltje kan het hebben dan is het in ieder geval een solide tafeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |