Wo ist den Tostimeister?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
Tevens ik ben zo terug, ff tosti's bouwen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja sorry maar we moeten echt schoenen ophalen in de stad...maar we komen terug
Daar moest ik zelf ook aandenken inderdaad, dat jullie weggingen en daardoor het niveauquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja sorry maar we moeten echt schoenen ophalen in de stad...maar we komen terug
alsof ik in je hoofdje zitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar moest ik zelf ook aandenken inderdaad, dat jullie weggingen en daardoor het niveau
Ik ben zo old skool dat het schrift pas tijdens mijn middelbare school uitgevonden was.quote:
Dat snap ik meisquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
pikkie...das amsterdams voor ventje jochie...ik mag dat zeggen
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon kennelijk in de mood om te rellenHet is niet persoonlijk, geloof me
Je hapt gewoon te goed
Ik weet dat jij tegen Moblo hebt gezegd dat ik had gezegd dat je niet klein geschapen bentquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat denk jij dat we voor historie hebben?
Hoestbuien? Het was toch een kriebelhoestje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:53 schreef samthegreat5 het volgende:
30 augustus NATRES voorlichting.. dat is in ieder geval iets wat ik in zoverre belangrijk vind dat ik het niet om hoestbuien afzeg..
Je dacht er nu aan, toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef Laysa het volgende:
Alsof ik ook maar 1 seconde aan de Piemel van IB wil denken....en zo gaat weer een uitspraak naar de klote...van IB
PIB.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef Laysa het volgende:
Alsof ik ook maar 1 seconde aan de Piemel van IB wil denken....en zo gaat weer een uitspraak naar de klote...van IB
Zoals ik al zei, gisteren in de rij voor het beestfeest was het nogal erg. Nu valt 't wel mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:56 schreef Mikkie het volgende:
De tering: je gaat even douchen en het topic is bijna vol. Nah, dan ga ik niet bijlezen, want er staat geheid onzin in
[..]
Hoestbuien? Het was toch een kriebelhoestje?
Geloof me, het is het waardquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:56 schreef Mikkie het volgende:
De tering: je gaat even douchen en het topic is bijna vol. Nah, dan ga ik niet bijlezen, want er staat geheid onzin in
[..]
TMI!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet dat jij tegen Moblo hebt gezegd dat ik had gezegd dat je niet klein geschapen bent
En daar zeg je je weekend voor af?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, gisteren in de rij voor het beestfeest was het nogal erg. Nu valt 't wel mee.
dat heet een broeibroekjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kreeg je een nat plekje in je slip?
HET GAAT HIER OM NATRES HE! ONZE NATIONALE RESERVE!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
TMI!
Wat voor schoenmaat heeft ie?
[..]
En daar zeg je je weekend voor af?
Ik hoop niet dat dit enthousiasme gespeeld isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
HET GAAT HIER OM NATRES HE! ONZE NATIONALE RESERVE!
Want je weet het, mannen met grote schoenen hebben grotequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Nederlandse leger ->quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit enthousiasme gespeeld is
Tuurlijk wel. Ik heb meerdere oorlogswonden opgelopen zodat jij nu de vrijheid hebt om te piepen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit enthousiasme gespeeld is
Ruggengraat van een slak, waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat wil dan bij defensie gaan werken, met de ruggengraat van een slak
Uit Laysa's broeibroekjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ruggengraat van een slak, waar haal je dat vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |