abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100934655

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
pi_100934696
Gehavende hand/arm. Het valt nog mee gelukkig :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100934886
w/
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_100935194
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:45 schreef Oognip het volgende:
Gehavende hand/arm. Het valt nog mee gelukkig :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt nogal mee. Heb ze vaak erger in speelmomenten met mijn debieltje Merlijn di egeen controle over zjn nageltjes heeft.

Maar Rhana IS gewoon zo. Dat is gewoon een poes voor maar een mens.

Mijn schoonouders hadden er zoeen. Jippe.
Jippe hield alleen maar van NokManda's vader en van niemand anders.
Hij moest hem dagelijks stukjes bloedend runderhart voeren en hij hing altijd in zijn nek en sabbelde dan op zijn kraag. Die overhemdkragen waren dan ook allemaal stuk :')

Als ze op vakantie gingen zette mijn schoonzus razendsnel eten en drinken om de hoek neer, voor hij haar kwam pakken.
Jippe was een monster van een zwarte kater. Die pakte gewoon iedereen behalve zijn mens en diens vrouw.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_100935343
Vera was ook zo.
alleen mijn ouders en later wij konden iets met haar. totdat ze echt oud werd toen werd ze wat liever
Rhana lekker met rust laten hoe zielig je dat ook vindt waarschijnlijk is ze dan het gelukkigst
pi_100935359
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Valt nogal mee. Heb ze vaak erger in speelmomenten met mijn debieltje Merlijn di egeen controle over zjn nageltjes heeft.

Maar Rhana IS gewoon zo. Dat is gewoon een poes voor maar een mens.

Mijn schoonouders hadden er zoeen. Jippe.
Jippe hield alleen maar van NokManda's vader en van niemand anders.
Hij moest hem dagelijks stukjes bloedend runderhart voeren en hij hing altijd in zijn nek en sabbelde dan op zijn kraag. Die overhemdkragen waren dan ook allemaal stuk :')

Als ze op vakantie gingen zette mijn schoonzus razendsnel eten en drinken om de hoek neer, voor hij haar kwam pakken.
Jippe was een monster van een zwarte kater. Die pakte gewoon iedereen behalve zijn mens en diens vrouw.
Het valt inderdaad mee, dat zei ik ook ;) Maar normaler is het als ik zonder scheuren weg kom en spelen met dit als resultaat vind ik niet echt normaal :o

Maar jeetje dat is ook een mooie, die Jippe... Was dat ook een lapje?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:20:37 #7
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100935996
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:36 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net bij Rhana geweest en in het begin ging het erg goed. Op een gegeven moment kreeg ik een kopje en toen ging ze me toch aanvallen :o ik zit nu onder de krassen en sommige bloeden. Ik heb het maar genegeerd, maar toen ik later opstond en weg wilde gaan achtervolgde ze me en wilde ze me weer aanvallen :{
Had je een kussen of deken bij de hand om haar weg te duwen en hoe reageerde ze daarop?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_100936107
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:03 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het valt inderdaad mee, dat zei ik ook ;) Maar normaler is het als ik zonder scheuren weg kom en spelen met dit als resultaat vind ik niet echt normaal :o

Maar jeetje dat is ook een mooie, die Jippe... Was dat ook een lapje?
ik gok een zwarte kater
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:26:54 #9
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100936269
*O* klaar met werken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_100936474
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ik gok een zwarte kater
_O- droog
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100936481
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:26 schreef Ynske het volgende:
*O* klaar met werken
Ik wou maar dat ik jou was
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:37:14 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100936607
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik wou maar dat ik jou was
:)
heb 4 dagen 34 uur gewerkt zodat ik er vandaag maar 6 hoefde
Today is life -

Dale Carnegie
pi_100936704
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:20 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Had je een kussen of deken bij de hand om haar weg te duwen en hoe reageerde ze daarop?
Ik had het bij me maar toen ik haar weg wolde duwen was ze al gestopt. Toen ik later weg liep liep ze me achteraan en ging heel agressief aan dat deken snuffelen. Ze maakte zo'n agressieve indruk dat ik dacht dat het erger zou worden als ik haar wegduwde :@
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:05:03 #14
33954 ElisaB
pi_100937652
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:

ik gok een zwarte kater
_O- _O- _O-
pi_100937732
ik ben ean in het z-huis geweest. wij kunnen dus eigenlijk niets voor haar doen mbt het huilen tijdens het bad/aankleden/verschonen ze reageert heel heftig op die prikkels wel gaan ze elk half jaar haar ontwikkeling testen om te zien of ze nog achterloopt en zo ja hoe ver. haar geboortegewicht is ook van invloed op haar ontwikkeling.
pi_100937968
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ben ean in het z-huis geweest. wij kunnen dus eigenlijk niets voor haar doen mbt het huilen tijdens het bad/aankleden/verschonen ze reageert heel heftig op die prikkels wel gaan ze elk half jaar haar ontwikkeling testen om te zien of ze nog achterloopt en zo ja hoe ver. haar geboortegewicht is ook van invloed op haar ontwikkeling.
Misschien later sensorische integratie. Je kunt bij een fysiotherapuet die dat ook geeft nu al kijken vanaf welke leeftijd dat kan. Toen ik bij Integrale Vroeghulp werkte zag ik vaak kinderen voorbij komen die daar veel baat bij hadden die ook op 2 en 3 jarige leeftijd ongeveer gelijke klachten hadden die verergerden.
imo een aanrader die veel ellende later voorkomt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100937997
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:40 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik had het bij me maar toen ik haar weg wolde duwen was ze al gestopt. Toen ik later weg liep liep ze me achteraan en ging heel agressief aan dat deken snuffelen. Ze maakte zo'n agressieve indruk dat ik dacht dat het erger zou worden als ik haar wegduwde :@
Was het een deken van bij jou thuis? Zo ja, dan zou ik het eens met een deken/kussen van MM proberen ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100938080
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Misschien later sensorische integratie. Je kunt bij een fysiotherapuet die dat ook geeft nu al kijken vanaf welke leeftijd dat kan. Toen ik bij Integrale Vroeghulp werkte zag ik vaak kinderen voorbij komen die daar veel baat bij hadden die ook op 2 en 3 jarige leeftijd ongeveer gelijke klachten hadden die verergerden.
imo een aanrader die veel ellende later voorkomt.
dank je ik zwengel google even aan
pi_100938177
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Was het een deken van bij jou thuis? Zo ja, dan zou ik het eens met een deken/kussen van MM proberen ;)
Het was inderdaad een deken van mij. Slimmer is natuurlijk om een deken van mm te nemen, maar ik wilde toch wel graag een deken voor als ze me bij binnenkomst al aan zou vallen. Dat doet ze niet dus ik pak de volgende keer een kussen van mm
pi_100938226
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:19 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het was inderdaad een deken van mij. Slimmer is natuurlijk om een deken van mm te nemen, maar ik wilde toch wel graag een deken voor als ze me bij binnenkomst al aan zou vallen. Dat doet ze niet dus ik pak de volgende keer een kussen van mm
Zou ik ook doen, ik snap wel dat ze nog agressiever wordt als ze wordt "gecorrigeerd" door iets/iemand die naar andere katten ruikt :)
pi_100938487
mijn zielig hoopje kat is weer opgeknapt ik heb hem alleen nog niet betrapt op eten. Maar hij mag wel wat missen. Jammer voor hem hij moet straks weer mee.
En kan iemand mij eraan helpen herinneren dat ik de goede meeneem. Vanmorgen was ik er van overtuigd dat Rossi naar de DA moest 8)7
pi_100938637
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:29 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn zielig hoopje kat is weer opgeknapt ik heb hem alleen nog niet betrapt op eten. Maar hij mag wel wat missen. Jammer voor hem hij moet straks weer mee.
En kan iemand mij eraan helpen herinneren dat ik de goede meeneem. Vanmorgen was ik er van overtuigd dat Rossi naar de DA moest 8)7
_O-

Hopen dat het snel weer helemaal goed gaat :*
pi_100938650
Ik heb het met mn zusje over woensdagavond gehad trouwens, en kennelijk ligt het aan mij :') Want "wij zien elkaar vaak genoeg en mn vader wilde zn film laten zien".

Ja, nou, maar we hadden film gehuurd enzo, en ze had mn vader die middag ook nog gezien, en daarna waren we eigenlijk helemaal UIT de film weer... -O- Daar gaf ze me gelijk in, maar ze vond toch niet dat ze mn vader weg had kunnen sturen... Dusssssssssssssss, duidelijk :+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:49:32 #24
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_100939164
Nog geen nieuws over collega Takkeman.
Ik kom vanavond wel even een update geven :Y
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:49:59 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100939172
:W
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_100939251
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:49 schreef Takaiki het volgende:
Nog geen nieuws over collega Takkeman.
Ik kom vanavond wel even een update geven :Y
Geen nieuws zal vast goed nieuws zijn in dit geval :Y Iedereen is volgens mij terecht en geïdentificeerd, aangezien ze de nationaliteit van de doden en (zwaar)gewonden wisten. Dus ik neem aan dat als hij ergens in een ziekenhuis is opgenomen dat de familie/vrienden ondertussen wel op de hoogte zijn :Y
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:59:08 #27
247887 Takaiki
pi_100939439
Hij zal iig een vergelijkbaar verhaal hebben.
Ik hoop het nooit mee te maken, al zaten we er volgens mij vorig jaar met Bospop ook niet ver vanaf :{ Na een bloedhete dag kwamen er vlakbij vele regen en onweersbuien vlakbij voorbij schuiven en op een gegeven moment stonden we ook in een gigantische regenbui met heul veul wind.Onweer bleef gelukkig ver genoeg weg om een leuke lichtshow te geven, maar het had heel anders kunnen zijn als ie recht over ons heen was getrokken :X
Gelukkig is alles met jou in orde *O*
Sometimes you're the bug
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:05:57 #28
163650 Greys
pi_100939663
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100939787
Spice girls! O+

Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:10:05 #30
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100939811
Ll :W fijn dat jullie in orde zijn ^O^
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_100940652
Ll wat een verhaal en een geluk dat jullie er goed vanaf gekomen zijn ^O^ , zo zie je weer eens hoe een situatie in seconde kan veranderen.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:02:41 #32
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100941503
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Maes het volgende:
Ll :W fijn dat jullie in orde zijn ^O^
dat :Y
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:02:53 #33
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100941506
wij hebben 2 boompjes gekocht :D
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:07:26 #34
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100941676
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:
wij hebben 2 boompjes gekocht :D
Ik wil natuurlijk weten wat het is geworden en ter bevestiging graag foto's :9
Ow O+
pi_100942812
Zo vanaf morgen zijn al mijn katten op dieet. Ze krijgen dan nog maar 3x per dag eten en dat moet nog apart ook, maar goed wat moet dat moet :)
pi_100943177
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:35 schreef Oognip het volgende:
Zo vanaf morgen zijn al mijn katten op dieet. Ze krijgen dan nog maar 3x per dag eten en dat moet nog apart ook, maar goed wat moet dat moet :)
Zijn ze zoveel te zwaar dan? (en moet ik Binky ook op dieet zetten :o )
pi_100943324
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:44 schreef indaha het volgende:

[..]

Zijn ze zoveel te zwaar dan? (en moet ik Binky ook op dieet zetten :o )
Pingoo weegt nu ruim 6 kilo en volgens de dierenarts is 4 kilo voor hem voldoende. Ik wil hem nu eerst op 5 zien te krijgen en Muis ook, die is nu 5.8 ongeveer. Luna woog in januari nog maar 3.5 kilo en nu 5.5 en dat is gewoon echt veel te zwaar voor haar.
En of je Binky ook op dieet moet zetten moet je zelf weten, maar hij is best dik ja :+
pi_100943537
Ja maar hij eet juist het minste van allemaal :@ , ik denk dat hij meer moet bewegen hij is een beetje lui ,mischien moet ik zijn calorieen ook maar gaan tellen :P
pi_100943588
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:54 schreef indaha het volgende:
Ja maar hij eet juist het minste van allemaal :@ , ik denk dat hij meer moet bewegen hij is een beetje lui ,mischien moet ik zijn calorieen ook maar gaan tellen :P
Ja ik zeg ook altijd dat Pingoo het minst van allemaal eet, maar blijkbaar krijgt hij toch te veel voor zijn stofwisseling binnen :P
Meer bewegen is inderdaad ook een goede, dat willen wij ook gaan doen met een lasermuis.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:26:49 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100944553
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef Maes het volgende:

[..]

Ik wil natuurlijk weten wat het is geworden en ter bevestiging graag foto's :9
Die maak ik vanaaf ff voor je, dan kunnen gelijk de lampjes erop :P
pi_100944588
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:35 schreef Oognip het volgende:
Nog maar drie keer per dag? Die van mij krijgt twee keer per dag te eten! Zit me nu ernstig af te vragen of dat zielig is :') _O- zij vindt waarschijnlijk van wel :+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_100944622
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nog maar drie keer per dag? Die van mij krijgt twee keer per dag te eten! Zit me nu ernstig af te vragen of dat zielig is :') _O- zij vindt waarschijnlijk van wel :+
Mijne ook hoor :Y En idd, ze vinden het zelf belachelijk _O- Maar ze zijn wel precies goed O+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:31:32 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100944709
quote:

[..]

Baloe ook hoor :Y
pi_100945625
pi_100945632
quote:

[..]

Haha naja ik wil ook naar 2x per dag uiteindelijk hoor :P Maar nu hebben ze de hele dag door eten staan en vanaf morgen 'nog maar' 3x per dag ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:53:18 #46
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100947566

Het was heeeeeeel leuk met Dievertje, en hij mocht zo mee naar binnen van de mijnes en lag gelijk Robijntje te claimen op de bank _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:54:05 #47
176471 oh-oh
pi_100947595
Want mijn mormels claimden zijn mama :')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:06:34 #48
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100948159
O+
tis gelukkig drooggebleven, lekker gewandeld?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:09:00 #49
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100948240
zometeen maar eens t oudpapier naar buiten slepen...
t zijn maar 4 bananendozen vol :')
Today is life -

Dale Carnegie
pi_100948401
Robijntje wordt gewoon gebruikt! :'(
pi_100948586
quote:
omg :{
wel een nare kop... het komt imo meer door die debiel die op de vlucht ging...
pi_100948863
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:19 schreef tombolafan het volgende:

[..]

omg :{
wel een nare kop... het komt imo meer door die debiel die op de vlucht ging...
Die :r is ook voor die eikel hoor, niet voor de politie.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:26:51 #53
176471 oh-oh
pi_100948877
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:06 schreef Ynske het volgende:
O+
tis gelukkig drooggebleven, lekker gewandeld?
Ja, de zon scheen zelfs, het was heerlijk O+
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:30:39 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100953516
Mike denkt dat Baloe blind wordt, of minder gaat zien. Zijn daar testjes voor?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:40:16 #55
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100953897
Zijn pupillen worden wel kleiner bij een lichtje... dus er is geen glaucoom. Hij vangt wel voedsel, en als Mike beweegt ziet ie mike wel ( moet mike wel met de armen zwaaien)

Maar zijn linkeroog heeft een horizontale streep over zijn pupil. Zijn rechteroog niet. Wtf?
pi_100954038
Laat de da er dan naar kijken.
En als er niets aan te doen is wordt jij zijn blindegeleide mens O+
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100954067
Dinsdagavond gaan we met Donnetje naar de trimsalon. Dan wordt Mevroix geschoren en krijgt ze ook nog gratis een manicure.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100954118
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:48:43 #59
176471 oh-oh
pi_100954215
Chico zn ogen zijn helemaal blauwig maar die ziet alles nog.
Testjes doe je toch gewoon zelf al zo?
Chico zn ogen zijn een paar jaar geleden officieel ecvo getest, en hij bleek toen een hele bijzonder vorm van staar te hebben, driehoeksstaar,
Dat is of heel aggresief en pijnlijk, en dan sterven de honden op hele jonge leeftijd, of het is aanwezig maar ze ondervinden er geen hinder van.
Het is sowieso raar dat ie het heeft want het is erfelijk en zijn nakomelingen testen allemaal clear. En hij heeft er geen last van, dus ik maak me er niet druk om.
Onze vorige hond was op dr twaalfde blind, die werd 17, zag geen steek meer, was haske happy.
Ik zou me er niet al te druk om maken, als ie staar heeft kun je er toch niks aan doen. Het hoort nou eenmaal bij de leeftijd ook.
( Groucho Marx )
pi_100954218
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
Al over de schrik heen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100954301
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Al over de schrik heen?
Ja beetje wel, het blijft gewoon bizar, en aan de ene kant wil je dan al het nieuws zien, maar sommige filmpjes ook :{

http://www.deredactie.be/(...)_PUKKELPOP/1.1090930

Vooral die laatste is heel tekend, rond 1:00 beginnen ofzo, met om 1:58 die lichtmast rechtsboven :{
pi_100954714
Nou hou ik wel van een flinke portie onweer en weermeuk, maar dit is echt doodeng
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:03:29 #63
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100954800
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:01 schreef nokwanda het volgende:
Nou hou ik wel van een flinke portie onweer en weermeuk, maar dit is echt doodeng
Idd :{
Eerst vonden ze het nog wel grappig op laatste filmpje,maar vanaf een minuut of 2 hoorde je de paniek.
En in zo'n tentje begin je helemaal niets!
pi_100954823
Ja het was echt met niks te vergelijken, ik vind een mooie partij regen en onweer ook best leuk om te zien (bij voorkeur als je droog staat), maar dit was echt bizar.

Maar goed, we zijn gewoon blij dat alles goed is, zeker als je nu leest dat de meeste zwaargewonden zijn gevallen door rondvliegend materiaal en dergelijke (verderop in dit artikel: http://www.hln.be/hln/nl/(...)e-slachtoffers.dhtml ). En wij dus in de open wei stonden, een beetje met een groepje mensen op een kluitje :') Maar goed, in de tenten was je niet veel beter af...

Dus ja, tis wel ff iets wat je niet nog een keer mee hoopt te maken, maar het is erger voor de mensen die écht iets hebben.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2011 22:05:23 ]
pi_100954849
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Idd :{
Eerst vonden ze het nog wel grappig op laatste filmpje,maar vanaf een minuut of 2 hoorde je de paniek.
En in zo'n tentje begin je helemaal niets!
Daar is dus ook een dode bij gevallen, bij zo'n lichtmast die omflikkerde -O- Zie je op 1:58 in dat filmpje. En ook bizar hoe die tentjes gewoon langs vliegen alsof het een boterhamzakje is.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:05:34 #66
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100954878
Tuurlijk! Jullie mogen blij zijn dat je er met een paar blauwe plekken van af bent gekomen.
Had ook heel anders kunnen gaan. :{
Over een tijdje is dit een verhaal wat het heel goed gaat doen op verjaardagen enzo :+
pi_100954956
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Tuurlijk! Jullie mogen blij zijn dat je er met een paar blauwe plekken van af bent gekomen.
Had ook heel anders kunnen gaan. :{
Over een tijdje is dit een verhaal wat het heel goed gaat doen op verjaardagen enzo :+
Ja ongetwijfeld, maar nu is het gewoon raar, en bizar, dat je daar was, dat het echt ineens zo idioot tekeer ging, en dat er gewoon zoveel mensen dood en zwaargewond zijn...

Maar goed, we blijven er ook niet teveel in hangen, je moet ook gewoon je geluk inzien en doorgaan ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:09:43 #68
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100955037
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja ongetwijfeld, maar nu is het gewoon raar, en bizar, dat je daar was, dat het echt ineens zo idioot tekeer ging, en dat er gewoon zoveel mensen dood en zwaargewond zijn...

Maar goed, we blijven er ook niet teveel in hangen, je moet ook gewoon je geluk inzien en doorgaan ;)
Ja, tuurlijk, maar het is nu gewoon nog zo actueel.
Je hoort en ziet het overal atm.
Gelukkig hebben jullie momenteel genoeg andere zaken waarover je je druk moet maken :+

En wat ik later nog dacht; best "fijn" dat je samen was met DVJ; kun je het er samen over hebben :Y
pi_100955133
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk, maar het is nu gewoon nog zo actueel.
Je hoort en ziet het overal atm.
Gelukkig hebben jullie momenteel genoeg andere zaken waarover je je druk moet maken :+

En wat ik later nog dacht; best "fijn" dat je samen was met DVJ; kun je het er samen over hebben :Y
Ja das wel zo, en sowieso... dat artikel over dat stelletje dat omkwam, ik denk als je dan op zoiets bent, en er gebeurt zoiets, dan kan je beter samen gaan hoor :@ Anders staat er daar eentje in de chaos en ellende enzo... :@
pi_100955378
Pingoo loopt ineens alles onder te kotsen -O- hij heeft al een keer of 8 gekotst en het houdt maar niet op, hij heeft in ene ook waterdunne diarree :?
pi_100955568
Sorry dat ik zo over je heen wals ll :@
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:24:54 #72
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100955661
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja das wel zo, en sowieso... dat artikel over dat stelletje dat omkwam, ik denk als je dan op zoiets bent, en er gebeurt zoiets, dan kan je beter samen gaan hoor :@ Anders staat er daar eentje in de chaos en ellende enzo... :@
Voor je familie en vrienden wel wat minder, maar daar maak je zelf dan niets meer van mee :@
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:26:36 #73
176471 oh-oh
pi_100955717
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Voor je familie en vrienden wel wat minder, maar daar maak je zelf dan niets meer van mee :@
Oh dat zou ik dan ook idd denken :@
Ik heb ook veel van de beelden gezien Ll, en dat gegil en zo, brrrrrrrr, echt naar.
( Groucho Marx )
pi_100955730
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:22 schreef Oognip het volgende:
Sorry dat ik zo over je heen wals ll :@
Oh geeft niet hoor :D Vervelend van Pingoo -O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Nou ja dat dus :+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:30:42 #75
163650 Greys
pi_100955863
:D :') :@

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100955912
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
:D :') :@

[ afbeelding ]
_O- :@
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:33:21 #77
176471 oh-oh
pi_100955981
_O- _O-
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:33:51 #78
33954 ElisaB
pi_100956009
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja beetje wel, het blijft gewoon bizar, en aan de ene kant wil je dan al het nieuws zien, maar sommige filmpjes ook :{

http://www.deredactie.be/(...)_PUKKELPOP/1.1090930

Vooral die laatste is heel tekend, rond 1:00 beginnen ofzo, met om 1:58 die lichtmast rechtsboven :{
Het leek ook wel ineens gewoon nacht :{
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:37:05 #79
163650 Greys
pi_100956132
Had je deze al geluisterd Tombo? :@ O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100956184
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het leek ook wel ineens gewoon nacht :{
Ja het wás ook gewoon echt ineens helemaal donker, niet beetje bewolkt ofzo, maar echt alsof het gewoon midden in de nacht was
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:38:40 #81
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100956217
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja het wás ook gewoon echt ineens helemaal donker, niet beetje bewolkt ofzo, maar echt alsof het gewoon midden in de nacht was
En die regen! Binnen 10 seconden doorweekt volgens mij :o
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:39:35 #82
163650 Greys
pi_100956269
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat zag je ook heel goed in dat eerste filmpje dat je postte, die met Skunk Anansi.
Inééns donker en vliegende meuk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:39:39 #83
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100956274
Hoe gaat het nu eiks met DVJ? Is zij er ook een beetje nuchter onder?
pi_100956337

LL, ik ben blij dat jullie buiten de blauwe plekken na niets mankeren! Hoe is DVJ eronder?
And so the lion fell in love with the lamb
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:41:46 #85
163650 Greys
pi_100956380
Hoe gaat het met DVJ Ll? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100956413
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe gaat het nu eiks met DVJ? Is zij er ook een beetje nuchter onder?
Jawel, gaat wel goed :Y Toen we gister eindelijk hier thuis in bed lagen even wat minder, maar verder gaat het met ons gewoon wel goed. Op het moment zelf en tot we thuis waren dus echt geen paniek ook, dus dat was wel fijn. Als je op zo'n moment nog een hysterische vriendin mee moet nemen trek je het echt niet denk ik :@ :')

Het klinkt misschien heel cru, maar we hebben gewoon geluk gehad, en dan kan je wel de hele tijd dubben waarom wij wel en anderen niet, maar veranderen kan je er toch niks aan. Dus het is echt heel erg voor die mensen die gewond zijn geraakt of erger, maar het leven gaat toch weer verder. Het is nu echt allemaal wel ff bizar, en ik had vanochtend ook echt de ballen niet mn festivalbandje (polsbandje) al door te knippen ofzo, dat was gewoon raar :@ . Dus die blijft minstens nog wel zitten tot wanneer het écht afgelopen had moeten zijn

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2011 22:43:18 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:42:44 #87
163650 Greys
pi_100956431
Sorry, ik ben strontvervelend en opstandig en irritant :')
Ik ben geneigd een fles dropshop zo aan mijn lippen te zetten :Y)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100956458
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
hoe komt het?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100956468
quote:
_O-

Ik zit je liedje te luisteren O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:43:44 #90
163650 Greys
pi_100956482
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jawel, gaat wel goed :Y Toen we gister eindelijk hier thuis in bed lagen even wat minder, maar verder gaat het met ons gewoon wel goed.

Het klinkt misschien heel cru, maar we hebben gewoon geluk gehad, en dan kan je wel de hele tijd dubben waarom wij wel en anderen niet, maar veranderen kan je er toch niks aan. Dus het is echt heel erg voor die mensen die gewond zijn geraakt of erger, maar het leven gaat toch weer verder. Het is nu echt allemaal wel ff bizar, en ik had vanochtend ook echt de ballen niet mn festivalbandje (polsbandje) al door te knippen ofzo, dat was gewoon raar :@ . Dus die blijft minstens nog wel zitten tot wanneer het écht afgelopen had moeten zijn
Mooi gebaar.
:*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100956489
quote:
Wie houdt je tegen? :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:44:45 #92
163650 Greys
pi_100956527
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

hoe komt het?
My mind. :+
Ik heb gewoon zo'n bui dat ik niet weet wat ik met mezelf aan moet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O-

Ik zit je liedje te luisteren O+
Hij wordt mooier en mooier he, naar het eind toe :o
Ik heb hem al vier keer geluisterd vanavond :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:45:39 #93
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100956558
Morgen weet je dat vast wel weer....dus ik zou zeggen; Dropshot FTW 8-)

Ll, kan me iets voorstellen bij je polsbandjesactie :Y
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:46:00 #94
163650 Greys
pi_100956581
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wie houdt je tegen? :D
Ja niemand eigenlijk :')
Het is nog steeds die ene fles van Manhattan hotel trouwens _O- Maar goed dat dat soort drank heel lang goed blijft. Toen ik vanmiddag de kledingkamer opruimde (nou ja, beginnetje maakte :') ) heb ik even geproefd of ie nog goed was :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100956616
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is nog steeds die ene fles van Manhattan hotel trouwens _O- Maar goed dat dat soort drank heel lang goed blijft. Toen ik vanmiddag de kledingkamer opruimde (nou ja, beginnetje maakte :') ) heb ik even geproefd of ie nog goed was :7
Hij wordt alleen maar sterker hé :D

hebben we er toen nou wat van gedronken of niet? :D
pi_100956628
Nou en bedankt Greys. Nu heb ik ineens zin in Irish coffee
Ga ik weer dronken zitten lellebellen :P
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100956651
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier blijven de flessen drank ook altijd maandenlang in de kast staan (als het niet langer is) :') :') . Ik ben een waardeloze drankorgel _O-.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:47:49 #98
163650 Greys
pi_100956655
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hij wordt alleen maar sterker hé :D

hebben we er toen nou wat van gedronken of niet? :D
Ja we hebben er wel IETS van genomen, maar niet veel :D
Fles was nog driekwart vol ofzo. We zijn ook drankorgels van niks he? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:48:12 #99
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100956673
Als je maar niet over de 3B's heen kotst :{w

Volgend weekend staan de 3J's in een tent achter m'n werk en aangezien ik inmiddels bekend sta als NSF-gangert en 3J's fan, vragen de mensen me de hele week al of ik ook kom.

Nou nee, lijkt me niet handig in zo'n durrupie waar je ook nog werkt :')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:48:50 #100
163650 Greys
pi_100956697
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef Bamba het volgende:

[..]

Hier blijven de flessen drank ook altijd maandenlang in de kast staan (als het niet langer is) :') :') . Ik ben een waardeloze drankorgel _O-.
Laatst waren we met een paar bij ElisaB.
Ik heb gedurende de heeeeeeeeeele avond een half blikje Passoa jus gedronken.

Maar ik was evengoed heul gezellig hoor :+ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:49:21 #101
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100956727
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier staan ook nog steeds een paar blikjes van jou in de koelkast :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:49:51 #102
163650 Greys
pi_100956750
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Als je maar niet over de 3B's heen kotst :{w

Volgend weekend staan de 3J's in een tent achter m'n werk en aangezien ik inmiddels bekend sta als NSF-gangert en 3J's fan, vragen de mensen me de hele week al of ik ook kom.

Nou nee, lijkt me niet handig in zo'n durrupie waar je ook nog werkt :')
Waarom niet, dat laatste? :D
Moet je je echt enorm schamen dan als je naar zoiets gaat kijken?
Mijn collegaatje is een heul hippe jonge meid en die ging laatst naar TROS Muziekfeest op het plein bij haar in de stad toen dat kwam. Op tv kotst ze er op, maar in het echt was het retegezellig en een hoop gelal en drank :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:50:15 #103
163650 Greys
pi_100956772
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Hier staan ook nog steeds een paar blikjes van jou in de koelkast :D
Ik ga een keer een Tour de Koelkast houden _O-
Bij Tombo staan er ook nog een paar volgens mij :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:50:48 #104
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100956795
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Mijn collegaatje is een heul hippe jonge meid en die ging laatst naar TROS Muziekfeest op het plein bij haar in de stad toen dat kwam. Op tv kotst ze er op, maar in het echt was het retegezellig en een hoop gelal en drank :+
Dan moet ik me gedragen, want ze gaan finaal op me letten.
En ik kan me dan niet gedragen :+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:50:53 #105
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100956800
Ow O+
pi_100956812
Ik heb passoa jus :9 lekker :D

De teller van kotsende Pingoo staat nu trouwens op 12 -O-
pi_100956830
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is het ook hoor, ik ging in papendrecht bij onze stamkroeg ook altijd naar de Hollandse avond, die jaarlijks was. Met sterren als Marianne Weber, Wolter Kroes, etc. etc. :')

Zeker na een paar pintjes erg gezellig :+
pi_100956849
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja we hebben er wel IETS van genomen, maar niet veel :D
Fles was nog driekwart vol ofzo. We zijn ook drankorgels van niks he? :')
Jij ja :7
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:52:02 #109
163650 Greys
pi_100956855
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Dan moet ik me gedragen, want ze gaan finaal op me letten.
En ik kan me dan niet gedragen :+
Ahhhhhhhhhhhh ik snap :7
Maar ook een gerespecteerd ende keurig Ingetje mag wel eens een pietsie uit de band springen en meelallen en wapperen en deinen met de Jees _O-

Hoi Maes! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100956879
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-. Ik kan er zelf ook niet zo goed tegen als ik zou willen en ik haat het gevoel van dronken zijn, alles wordt zo wazig dan :+ .
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:53:45 #111
163650 Greys
pi_100956923
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is het ook hoor, ik ging in papendrecht bij onze stamkroeg ook altijd naar de Hollandse avond, die jaarlijks was. Met sterren als Marianne Weber, Wolter Kroes, etc. etc. :')

Zeker na een paar pintjes erg gezellig :+
Dat had ik met Maes bij de Toppers _O- :@
Normaal zou ik er geen kaarten voor kopen, maar zo samen was echt zó leuk!

quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jij ja :7
Pffffffffffffft. Jij hebt toen die avond in Rotterdam ook niet echt veel gedronken.
En op onze Marketieravondjes ook niet echt. Nou ja, omdat je vaak rijdt ook :@ :*
En die ene keer dat ik je écht stomdronken meemaakte (whoehoehoeeeeeeeeee _O- ) was wel hilarisch maar die ene keer was ook wel genoeg ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100956928
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:52 schreef Bamba het volgende:

[..]

_O-. Ik kan er zelf ook niet zo goed tegen als ik zou willen en ik haat het gevoel van dronken zijn, alles wordt zo wazig dan :+ .
Ik vind het gevoel van de volgende dag erger _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:54:25 #113
163650 Greys
pi_100956956
quote:

[..]

Ik heb ook nooit zin om thuis teut te gaan zitten worden.
Heb wel weer eens zin om IETSJES teveel te drinken in een kroeg met leuk gezelschap ofzo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100956966
Ik ben trouwens al een beetje met het -10% project begonnen en ik mag van mijzelf nu niks meer nemen 's avonds...Ik heb honger :')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:55:48 #115
163650 Greys
pi_100957012
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:54 schreef Bamba het volgende:
Ik ben trouwens al een beetje met het -10% project begonnen en ik mag van mijzelf nu niks meer nemen 's avonds...Ik heb honger :')
Dan neem je een paar druiven of een appel :Y)
En een glas water, dat neemt ook je hongergevoel al aardig weg!

(Min 3 kilo hier al *O* )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:55:56 #116
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100957017
We gaan goed Bamba, je hebt geen honger, je hebt trek en dat gaat over. Neem een glas water of een augurk ^O^
Ow O+
pi_100957020
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:53 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik vind het gevoel van de volgende dag erger _O-
Daar heb ik dan eigenlijk nooit zo'n last van gek genoeg...De laatste keer dat ik wel hele erge hoofdpijn had was vorig jaar november en ik heb moeten zweren nooit meer zoveel te drinken, want ik was schijnbaar strontvervelend :7 _O-
pi_100957046
quote:

[..]

Sinds mijn coc periode kon ik er stukken beter tegen :+
Alleen zuip ik nooit echt veel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100957070
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan neem je een paar druiven of een appel :Y)
En een glas water, dat neemt ook je hongergevoel al aardig weg!

(Min 3 kilo hier al *O* )
Dan wordt het een glas water, want druiven en een appel is voor m'n suiker niet goed zo laat op de avond..Of een stuk komkommer, dat mag nog wel vind ik :7

En *O* voor de 3 kilo! Hier ook ongemerkt de afgelopen 2 maanden 3 kilo eraf, me happy!!
pi_100957134
Ik drink sowieso amper en mag dus ook altijd rijden

LL logisch dat het nu nog constant door je hoofd spookt en neem de tijd om het te verwerken. En dan ineens denk je er na een hele tijd ineens weer aan dat hoort erbij. Praat er over hier of met DVJ of vrienden, ouders of wie dan ook maar dat helpt wel
pi_100957186
Wat ik in ieder geval wel ga doen zijn die buikspieroefeningen van oognip.
Gewicht maakt me niet zo veel uit als ik het strakker kan krijgen, alleen mijn buik. Ik ben met mijn extra kont best wel blij.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100957192
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:55 schreef Maes het volgende:
We gaan goed Bamba, je hebt geen honger, je hebt trek en dat gaat over. Neem een glas water of een augurk ^O^
Het is idd echt trek...Een gewoonte die je moet afleren.. Maar we gaan ervoor *O*. Scheelt wel dat we het hier met z'n allen kunnen delen ;)
pi_100957230
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik drink sowieso amper en mag dus ook altijd rijden

LL logisch dat het nu nog constant door je hoofd spookt en neem de tijd om het te verwerken. En dan ineens denk je er na een hele tijd ineens weer aan dat hoort erbij. Praat er over hier of met DVJ of vrienden, ouders of wie dan ook maar dat helpt wel

komt goed :Y
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:00:28 #124
163650 Greys
pi_100957236
Wat zijn 'de buikspieroefeningen van Oognip'?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100957247
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
Pffffffffffffft. Jij hebt toen die avond in Rotterdam ook niet echt veel gedronken.
En op onze Marketieravondjes ook niet echt. Nou ja, omdat je vaak rijdt ook :@ :*
En die ene keer dat ik je écht stomdronken meemaakte (whoehoehoeeeeeeeeee _O- ) was wel hilarisch maar die ene keer was ook wel genoeg ja!
Nou ja die keer daarna dacht ik "laat ik me eens gedragen bij TCD" :@ :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:01:00 #126
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100957263
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ahhhhhhhhhhhh ik snap :7
Maar ook een gerespecteerd ende keurig Ingetje mag wel eens een pietsie uit de band springen en meelallen en wapperen en deinen met de Jees _O-

Hoi Maes! :*
Jazekers wel, maar niet onder streng toezicht van hun :+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:01:11 #127
163650 Greys
pi_100957281
Tombo, ik ga het liedje nog maar even luisteren voor de 5e keer.
_O- O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100957311
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Wat ik in ieder geval wel ga doen zijn die buikspieroefeningen van oognip.
Gewicht maakt me niet zo veel uit als ik het strakker kan krijgen, alleen mijn buik. Ik ben met mijn extra kont best wel blij.
Die buikspieroefeningen van oognip zou ik ook wel willen hebben :o

M'n moeder en R. gaan dinsdag beginnen met fitnessen en als het goed is volg ik ook over een maandje ofzo :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:01:53 #129
163650 Greys
pi_100957313
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

*giechel*

Ik zie je vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagina!
_O-

En ik Ing smsen... help! :D :'( :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100957319
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
Deze link gaf ze
http://mens-en-gezondheid(...)kke-platte-buik.html
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:02:18 #131
163650 Greys
pi_100957339
quote:
Oeh oeh even kijken, bedankt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:02:20 #132
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100957341
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:01 schreef Greys het volgende:

[..]

*giechel*

Ik zie je vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagina!
_O-

En ik Ing smsen... help! :D :'( :D
En ik brullend van het lachen in bed :') _O-
pi_100957385
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ga een keer een Tour de Koelkast houden _O-
Bij Tombo staan er ook nog een paar volgens mij :')
YEP _O-
pi_100957424
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wij hebben toen die keer hier meegenoten _O_
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:04:11 #135
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100957441
Ik heb een beetje mijn gevoel voor kleding kwijt. Ik ben nu 2x de stad in geweest om inkopen te doen. Allebei de keren kwam ik met niks thuis -O-
Vanmiddag een bestelling van inet ontvangen en het staat me gewoon niet }:| Ik heb een stijladvies nodig :Y
Ow O+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:04:49 #136
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100957467
Ik ga zondag falen met wegen, want morgen feestje met BBQ.
Maar goed, ik loop toch al voor :+

En na de vakantie ga ik een crosstrainert bestellen....denk ik.
Hangt er van af hoeveel geld ik op vakantie uitgeef :')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:05:18 #137
163650 Greys
pi_100957487
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

En ik brullend van het lachen in bed :') _O-
"Hij is nu op het toilet. Met een fles Spa Appel..."
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:05:21 #138
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100957490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef Maes het volgende:
Ik heb een beetje mijn gevoel voor kleding kwijt. Ik ben nu 2x de stad in geweest om inkopen te doen. Allebei de keren kwam ik met niks thuis -O-
Vanmiddag een bestelling van inet ontvangen en het staat me gewoon niet }:| Ik heb een stijladvies nodig :Y
Ik kan ook niet alleen winkelen, want dan koop ik niets :P
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:05:40 #139
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100957509
Ik ga maandag ook weer beginnen met crosstrainen. Muziekje aan, gaat prima ^O^
Ow O+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:05:46 #140
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100957513
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben het bed toen nog weer uitgegaan om hier mee te lezen volgens mij _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:06:10 #141
163650 Greys
pi_100957534
Zeg kan ik nou niet meer begrijpend lezen of hoe zit dat? :')
Lees deze oefening nou eens en leg me dan uit hoe je met je buikspieren je voeten EN je kont van de grond kunt tillen? Waar steun je dan op? _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100957543
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)kke-platte-buik.html
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:06:47 #143
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100957561
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik kan ook niet alleen winkelen, want dan koop ik niets :P
Ik kan heel goed alleen winkelen maar het lukt me nu niet :(
Ow O+
pi_100957572
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zondag falen met wegen, want morgen feestje met BBQ.
Maar goed, ik loop toch al voor :+

En na de vakantie ga ik een crosstrainert bestellen....denk ik.
Hangt er van af hoeveel geld ik op vakantie uitgeef :')
Ik heb zaterdag en zondag verjaardagen :'( .

Waar ga je op vakantie?
pi_100957579
quote:
Oh we waren al een pagina verder :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:07:22 #146
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100957589
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:07 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik heb zaterdag en zondag verjaardagen :'( .

Waar ga je op vakantie?
Corfu :P
pi_100957609
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
Lees deze oefening nou eens en leg me dan uit hoe je met je buikspieren je voeten EN je kont van de grond kunt tillen? Waar steun je dan op? _O-

[ afbeelding ]
Gewoon je benen de lucht in houden en je ligt toch op je rug? :o
Eitje :Y
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:08:08 #148
163650 Greys
pi_100957622
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:07 schreef Oognip het volgende:

[..]

Oh we waren al een pagina verder :')
het idee was goed hoor _O- :*

Ik snap alleen oefening 3 niet :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100957630
Ik heb het niet meegekregen zal wel al geslapen hebben

Oognip beterschap voor Pingoo

Fire is goed gekeurd bij de DA hij heeft nog een antibioticaspuit en metacamspuit gekregen ik moest maar eens gaan googelen welke kat de langste snorharen heeft want volgens haar kan Fire makkelijk winnen
En hij is ietsjes te zwaar en mag zo'n 400 a 500 gram af ik ga hem denk ik op de loopband zetten die ik helemaal niet heb
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:08:22 #150
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100957631
Ik heb geen vetrol onder m'n navel, die van mij loopt gewoon door :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:08:39 #151
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100957647
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:06 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Ga liggen en probeer het, tis heel moeilijk je steunt op je schouders bovenrug. Je mag niet je handen gebruiken :N
Ow O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:08:55 #152
163650 Greys
pi_100957657
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Gewoon je benen de lucht in houden en je ligt toch op je rug? :o
Eitje :Y
Ja maar er staat 'til je voeten van de grond'.
Dan lig je toch niet met je benen in de lucht? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100957670
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, dat was leuk, ik ga even zoeken :+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:09:24 #154
163650 Greys
pi_100957683
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zo'n hubbeltje onder mijn navel ja.
:(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100957725
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar er staat 'til je voeten van de grond'.
Dan lig je toch niet met je benen in de lucht? _O-
Je ligt toch eerst helemaal op de grond, dan til je eerst je voeten op en dan steeds meer tot je voeten t/m billen ook in de lucht zijn?
pi_100957726
die hoef ik niet te proberen als ik op mijn schouders moet steunen dat trekken mijn schouders niet

En ik moet echt weer beginnen met buikspieroefeningen ik deed dat zo trouw tot september en nu doe ik dat veel te weinig
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:10:15 #157
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100957729
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb zo'n hubbeltje onder mijn navel ja.
:(
Mijn navel zit op een verhoging, een soort vulkaantje is het _O-
pi_100957758
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
_O-. Ik ben 1 grote vetrol :') _O-

Maar ik ben wel blij met die oefening want dat deel is wel het meest "beschadigd" door de zwangerschap }:|
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:11:55 #159
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100957806
Greys? Lig je al hulpeloos met je benen in de lucht? _O-
pi_100957841
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Jammer dat ze die webcam altijd afplakt he, anders konden we meelachenkijken _O-
pi_100957842
quote:
ik heb het net geprobeerd en het kan prima :Y
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:13:29 #162
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100957872
Zij wel weer :{w
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:14:05 #163
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100957894
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Bij jou zit er ook weinig gewicht in de bipsebaps :*
Ow O+
pi_100957915
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ben je lam? :o
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:14:55 #165
163650 Greys
pi_100957934
quote:
Nee want dat red ik niet omdat er nog oortjes in mijn oren zitten _O- _O-
(Godzijdank dacht ik daaraan, anders had ik mijn netbookje over de grond getrokken :') )

Maar het stáát er toch raar?
Zeg dan dat je met je benen in de lucht moet gaan liggen met je knieën naar je toe, ipv dat je je voeten van de grond moet tillen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:15:25 #166
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100957959
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:14 schreef Greys het volgende:

[..]

(Godzijdank dacht ik daaraan, anders had ik mijn netbookje over de grond getrokken :') )

Zeg dan dat je met je benen in de lucht moet gaan liggen met je knieën naar je toe, ipv dat je je voeten van de grond moet tillen...
Veeg me op _O-
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:16:33 #167
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100958003
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:14 schreef Greys het volgende:

[..]

:D
Ow O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:17:25 #168
163650 Greys
pi_100958036
Maar het moet dus zo? :?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100958089
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:17 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Ja. En dan krijg je ook zulke spieren en zo'n gestroomlijnd lijf als deze meneer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100958115
Is dat arnold schwartzenegger?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:19:23 #171
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100958117
quote:

[ afbeelding ]
:Y Maar je kan ook je benen buigen dan is het iets makkelijker *O*
Ow O+
pi_100958176
quote:

[ afbeelding ]
Ja, eitje :Y _O-
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:21:38 #173
247887 Takaiki
pi_100958214
Hij heb net zulke grote tetten als ik :X :N Ieuw :r
Update collega Takkeman: helaas geen update.
Manager heeft ge-smsd en een berichtje achtergelaten op Facebook vandaag, maar voor manlief naar huis ging was er nog geen reactie ;(
Sometimes you're the bug
pi_100958229
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Zij wel weer :{w
is te doen hoor, maar niet te lang :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:14 schreef Maes het volgende:

[..]

Bij jou zit er ook weinig gewicht in de bipsebaps :*
Dat kan ook schelen ja _O-
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ben je lam? :o
nooit O-)
pi_100958239
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:21 schreef Takaiki het volgende:
Manager heeft ge-smsd en een berichtje achtergelaten op Facebook vandaag, maar voor manlief naar huis ging was er nog geen reactie ;(
oh, dat is kut -O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:22:48 #176
163650 Greys
pi_100958266
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja. En dan krijg je ook zulke spieren en zo'n gestroomlijnd lijf als deze meneer
En zulke borsten? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100958292
quote:
Poeh, nog steeds niks? Maar als er echt iets aan de hand zou zijn, zou de familie toch al verwittigd zijn denk ik? Jullie kennen de familie toevallig niet? Hopelijk horen jullie snel iets!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:23:35 #178
163650 Greys
pi_100958302
quote:
Is collega Takkeman een Belg of een Nederlander? :@
Want er zijn geen Nederlanders dood sowieso, toch? Of wel? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100958345
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Wel zwaargewond dacht ik...
pi_100958378
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:22 schreef tombolafan het volgende:
nooit O-)
waarom lig je dan met je benen omhoog :') :D
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:25:18 #181
247887 Takaiki
pi_100958381
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:23 schreef Bamba het volgende:

[..]

Poeh, nog steeds niks? Maar als er echt iets aan de hand zou zijn, zou de familie toch al verwittigd zijn denk ik? Jullie kennen de familie toevallig niet? Hopelijk horen jullie snel iets!
Als er al iets zou zijn, dan weet de familie dat uiteraard al mag ik aannemen.
Ik ga er van uit dat hij gewoon nog erg onder de indruk is en nog geen tijd/zin heeft gehad om zich te melden bij anderen dan zijn naasten.
Sometimes you're the bug
pi_100958436
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:22 schreef Greys het volgende:

[..]

En zulke borsten? _O-
Was het maar zo'n feest. Dan kunnen we die ellebogen test wel weer eens doen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100958457
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Wel zwaargewond dacht ik...
Ja dat is nog 'opgehoogd', 3 vd 6 mensen in kritieke toestand zijn Nederlanders. Maar nogmaals, dan is dus bekend WIE het is, dus ik neem aan dat de mensen om zo iemand heen dan ook wel op de hoogte zouden zijn? Misschien gewoon GSM stuk? Het hagelde écht enorm hard, het zou zomaar kunnen dat zoiets stuk gaat. En als je zelf niet met de auto bent en een beetje pech had qua OV ofzo, dan kan je er zomaar vandaag nog de hele dag gezeten hebben.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:26:41 #184
247887 Takaiki
pi_100958472
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Nederlander
Sometimes you're the bug
pi_100958480
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nu op dit moment om te kijken of het kon }:|
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:27:22 #186
247887 Takaiki
pi_100958512
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja dat is nog 'opgehoogd', 3 vd 6 mensen in kritieke toestand zijn Nederlanders. Maar nogmaals, dan is dus bekend WIE het is, dus ik neem aan dat de mensen om zo iemand heen dan ook wel op de hoogte zouden zijn? Misschien gewoon GSM stuk? Het hagelde écht enorm hard, het zou zomaar kunnen dat zoiets stuk gaat. En als je zelf niet met de auto bent en een beetje pech had qua OV ofzo, dan kan je er zomaar vandaag nog de hele dag gezeten hebben.
En dit dus :Y
Sometimes you're the bug
pi_100958514
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En een beetje vrouw ligt niet alleen met haar benen omhoog als ze lam is :(
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:28:03 #188
247887 Takaiki
pi_100958537
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Aangeschoten is goed genoeg :P
Sometimes you're the bug
pi_100958566
quote:

[..]

Met haar armen ook
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:29:08 #190
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100958588
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat hij gewoon nog erg onder de indruk is en nog geen tijd/zin heeft gehad om zich te melden bij anderen dan zijn naasten.
Laten we het hopen :Y
Ow O+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:30:11 #191
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100958640
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Ik zou denk ik ook niet direct m'n collega's bellen :@
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:30:19 #192
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100958648
Ik ga met de hondjes lopen :W Tot morgen :W
Ow O+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:30:39 #193
247887 Takaiki
pi_100958663
Doewie :W
Sometimes you're the bug
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:30:52 #194
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100958671
Trusten Maessie :*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:30:57 #195
163650 Greys
pi_100958675
Trust alvast Maes! :W
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:31:50 #196
163650 Greys
pi_100958709
quote:

[..]

:D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100958725
quote:

[..]

Meestal liggen ze er dan wel wat charmanter bij _O-
pi_100958744
Maar goed, jij ligt dus zelfs als je niet lam bent met je benen omhoog.

Why does that not suprise me :7
pi_100958749
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Meestal liggen ze er dan wel wat charmanter bij _O-
schaap, niet lam
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:33:23 #200
247887 Takaiki
pi_100958785
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik zou denk ik ook niet direct m'n collega's bellen :@
Ik heb heul geen telefoonnummers van mijn collega's in mijn foon staan.... volgens mij niet eens van de afdeling :@
Na mijn familie zou ik er misschien wel tzt aan denken dat ze zich misschien zorgen maken, want zo zijn de meesten wel O+
Sometimes you're the bug
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:33:29 #201
163650 Greys
pi_100958791
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:32 schreef Loveless85 het volgende:

In de sportschool liggen hele hordes mensen met hun benen omhoog hoor _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:34:39 #202
247887 Takaiki
pi_100958830
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Kijken wie het hoogste komt en bipsebapsen gluren :P
Sometimes you're the bug
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:34:51 #203
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100958840
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:33 schreef Greys het volgende:

[..]

In mijn glorieuze fitness-dagen lagen ze idd vaak zo.
Met van die zweetkruizen :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:35:43 #204
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100958869
Ikzelf stond liever op de crosstrainert, met ToeToeToeter op m'n waterscooter erbij aan _O-
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:36:40 #205
247887 Takaiki
pi_100958908
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ikzelf stond liever op de crosstrainert, met ToeToeToeter op m'n waterscooter erbij aan _O-
:N
Sometimes you're the bug
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:37:22 #206
163650 Greys
pi_100958929
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:37:24 #207
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100958932
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:36 schreef Takaiki het volgende:

[..]

:N
Dat was een lekker tempo :@
pi_100958935
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:32 schreef Loveless85 het volgende:

Nee wacht :')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:38:11 #209
163650 Greys
pi_100958978
Ik zou wel zo'n loopband willen thuis :o
Alleen stamp ik te hard, ik kán gewoon niet lichtvoetig elegant hardlopen/joggen :{

Toen ik vanmorgen even wilde crosstrainen op de logeerkamert sloeg Biet elke keer aan beneden van de herrie :') I rest my case.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100958986
Ik bedoelde het eigenlijk andersom, in de zin van braaf :o
Ik weet niet mee rhoe :@
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:39:09 #211
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100959032
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Alleen stamp ik te hard, ik kán gewoon niet lichtvoetig elegant hardlopen/joggen :{

Toen ik vanmorgen even wilde crosstrainen op de logeerkamert sloeg Biet elke keer aan beneden van de herrie :') I rest my case.
Loopband! Horror :o

Als ik dat deed stond ik meestal halverwege het programma met de voetjes op de zijkanten te hijgen :')
pi_100959082
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik bedoelde het eigenlijk andersom, in de zin van braaf :o
Ik weet niet mee rhoe :@
Waar heb je het over? :7
Had je ook het raam opengezet? Hopend dat iets binnen kwam waaien? :+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:40:29 #213
163650 Greys
pi_100959096
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Als ik dat deed stond ik meestal halverwege het programma met de voetjes op de zijkanten te hijgen :')
Ja maar dan hoef je tenminste niet over straat met je paars aangelopen hoofd, je schamend dat je nog niet eens de straat uit kwam en toen alweer moest wandelen :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:40:29 #214
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100959097
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

_O- _O-
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:41:08 #215
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100959128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar dan hoef je tenminste niet over straat met je paars aangelopen hoofd, je schamend dat je nog niet eens de straat uit kwam en toen alweer moest wandelen :') _O-
Heel sportief in je dure outfit joggend de deur uit en aan het eind van het tuinpad omvallen _O-
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:42:21 #216
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100959181
En toch schijn je van sporten energie te krijgen.
Ikzelf heb meer last van totale instorting en zin in iets lekkers daarna :@
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:43:14 #217
163650 Greys
pi_100959223
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Heel sportief in je dure outfit joggend de deur uit en aan het eind van het tuinpad omvallen _O-
Ja zoiets ja.
En dan na een paar honderd meter je oortjes met muziek uit doen om te horen wat die herrie toch is en dan blijkt dat je het zélf bent die als een olifant loopt te stampen :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:43:51 #218
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100959254
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja zoiets ja.
En dan na een paar honderd meter je oortjes met muziek uit doen om te horen wat die herrie toch is en dan blijkt dat je het zélf bent die als een olifant loopt te stampen :{
_O-
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:44:23 #219
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100959274
Ik kan me nog heugen dat jij een aantal jaren terug een poging tot Evy hebt gewaagd :D
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:44:37 #220
247887 Takaiki
pi_100959281
_O-
Wandelen of fietsen ^O^
Niks geen geren voor deze mankepoot, nog niet eens om een of ander voertuig te halen :N
Sometimes you're the bug
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:45:01 #221
163650 Greys
pi_100959297
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me nog heugen dat jij een aantal jaren terug een poging tot Evy hebt gewaagd :D
Ja, die had ik dus op mijn oortjes _O-
Heel aanmoedigend! "Jaaaaaaa kom op, nog 2 minuten! Je kunt het!".
Godallejezus wat duren 2 minuten dan lang :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:46:05 #222
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100959331
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, die had ik dus op mijn oortjes _O-
Heel aanmoedigend! "Jaaaaaaa kom op, nog 2 minuten! Je kunt het!".
Godallejezus wat duren 2 minuten dan lang :X
Ik kan geen eens 2 minuten hardlopen :@
Vriendin en ik hebben het een tijdje geprobeerd; stopwatch op den telefoon aan en lopen totdat we omvielen.
1 minuut, net aan :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:47:23 #223
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100959391
Nou ja, dan gingen we al hijgend maar wandelen en kletsen.
Het was altijd wel heul gezellig _O-
pi_100959447
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:'(
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:49:03 #225
163650 Greys
pi_100959468
Twee minuten redde ik wel, drie ook geloof ik. Niet hárd hardlopen, niet rennen dus, maar joggen wel.
Maar de vloeren zijn hier van hout boven dus dat wordt niets met die loopband _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100959483
Evy, dat heb ik 1 keer geprobeerd...In het donker uiteraard, maar dat is echt niet voor mij weggelegd :N
pi_100959488
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik haat dat idd, bergop ineens ook :{w

Hardlopen vind ik vooral saai, ik wil dan liefst ook huppelen of radslag doen (maar ik kan geen radslag :') ) tussendoor
pi_100959627
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:'(
Je kan dan beter in zwembaden gaan liggen heb ik weleens gelezen :Y :*
pi_100959633
Vroeger ging ik met een vriendin hardlopen, op een weg met bomen, en dan van de eerste naar de tweede rennen, dan 10 wandelen etc :') _O-
pi_100959655
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je kan dan beter in zwembaden gaan liggen heb ik weleens gelezen :Y :*
Neeheeeeeeee, daarom lig ik niet met mn benen omhoog op de bank :'(
pi_100959671
Ik probeerde het alleen om te kijken of het kon :(
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:54:48 #232
163650 Greys
pi_100959693
Ze probeerde mij te helpen bij het ontcijferen van die idiote oefeningen :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100959748
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik probeerde het alleen om te kijken of het kon :(
Uhuh :*
pi_100959766
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
Ze probeerde mij te helpen bij het ontcijferen van die idiote oefeningen :{w
Ja
pi_100959784
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Uhuh :*
JAHAAAAAAAAA echt :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:56:57 #236
163650 Greys
pi_100959797
Misschien ga ik morgen(avond, als het donker is) toch maar weer een Evy les 1 proberen.
Heb toevallig mijn hardloopschoenen weer gevonden vandaag :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100959948
Bedtijd :W
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:00:56 #238
163650 Greys
pi_100959998
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:00 schreef Loveless85 het volgende:
Bedtijd :W
Trust! :W

Ik ga ook zo. Maar ik wil nog niet. Maar ik doe het wel.
Gut wat ben ik verstandig :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100960052
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Trust! :W

Ik ga ook zo. Maar ik wil nog niet. Maar ik doe het wel.
Gut wat ben ik verstandig :')
Ik wil ook niet :(
pi_100960144
k zit hier op de bank al half te pitten met mijn irish coffee
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:15:26 #241
247887 Takaiki
pi_100960533
Ik gaat ook.
Eerst effe nog een beetje lezen en dan lekker slapen :z
Trusten allemaal :W
Sometimes you're the bug
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:20:36 #242
163650 Greys
pi_100960696
Toch maar tukkie :W
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100960811
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:20 schreef Greys het volgende:
Toch maar tukkie :W
Ik ga mee :9
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:47:48 #244
163650 Greys
pi_100961678
Knus. Ik lig al!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:58:59 #245
33954 ElisaB
pi_100962056
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
Knus. Ik lig al!
Ik niet; heb twee 2,5% biertjes gedronken _O-
pi_100962359
Hooooooi :W

ik ben weer terug uit Londen *O*
♥ scars make us who we are ♥
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2011 @ 01:21:28 #247
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_100962615
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 01:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Hooooooi :W

ik ben weer terug uit Londen *O*
Hoi :W nog gereld? :+
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_100962678
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 01:21 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Hoi :W nog gereld? :+
Énorm _O-

wel de hele tijd politieauto's gehoord, maar het was rustig en lekker waar wij waren O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_100965009
Goedemorgen :W

Pingoo heeft uiteindelijk 16 keer gespuugd gisteravond en daarna gelukkig niet meer. Hij voelt zich wel nog steeds beroer, maar das niet gek.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:48:15 #250
163650 Greys
pi_100965348
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 07:15 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen :W

Pingoo heeft uiteindelijk 16 keer gespuugd gisteravond en daarna gelukkig niet meer. Hij voelt zich wel nog steeds beroer, maar das niet gek.
Nee da's inderdaad niet gek, die zal wel kapot zijn van al dat gespuug. Awww.

Goedemorgen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:48:41 #251
163650 Greys
pi_100965350
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik niet; heb twee 2,5% biertjes gedronken _O-
:D _O-
Jij wilde!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 09:53:12 #252
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100965861
Mogguh w/

Melvin zit weer in z'n zeikmaarlekkerinhuis-periode }:| -O-
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:17:59 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966133
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:38 schreef Greys het volgende:

Same here, mag hem niet van MM. Ik doe met mijn dumbells ook geen fuck :')
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:18:28 #254
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100966142
Kinderstoel van Frummel is verkocht en opgehaald *O*
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:20:00 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966168
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik kan geen eens 2 minuten hardlopen :@
Vriendin en ik hebben het een tijdje geprobeerd; stopwatch op den telefoon aan en lopen totdat we omvielen.
1 minuut, net aan :')
Toen ik vorig jaar naar de sportschool ging en mijn voet het nog deed (was rond januari) liep ik met gemak 20 min hard op dat ding.

Ik hou van de loopband O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:21:43 #256
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100966179
Evy.... tja verder dan les 7 ben ik niet gekomen, ik ren liever achter een bal aan op een hockeyveld
en een loopband thuis, ik ken een aantal mensen die zo'n dingen hebben, de eerste 3 keer gebruiken en daarna staat t ding als klerenhanger te verstoffen
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:22:08 #257
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100966185
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Toen ik vorig jaar naar de sportschool ging en mijn voet het nog deed (was rond januari) liep ik met gemak 20 min hard op dat ding.

Ik hou van de loopband O+
op dat ding vind ik lopen makkelijker dan op straat
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:29:34 #258
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966268
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:22 schreef Ynske het volgende:

[..]

op dat ding vind ik lopen makkelijker dan op straat
Ik ook. Vooral ook omdat er geen kuilen zijn waar ik mijn poten over kan breken :')
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:30:11 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966279
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:21 schreef Ynske het volgende:
ik ken een aantal mensen die zo'n dingen hebben, de eerste 3 keer gebruiken en daarna staat t ding als klerenhanger te verstoffen
Ja, dat gaat hier ook gebeuren :') daarom mag ik hem ook niet _O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:31:59 #260
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100966297
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ook. Vooral ook omdat er geen kuilen zijn waar ik mijn poten over kan breken :')
check :D
daarom is een hockeyveld ook fijner dan de straat :D

donderdag nog. k loop over de stoep, begint t heel hard te regenen, je ziet niet veel meer,
en ja hoor weer tegels scheef en klats madam gaat er weer doorheen, gelukkig viel t mee
maar das zo irri
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:36:35 #261
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966367
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef Bamba het volgende:

[..]

:') Nou, hier niet hoor :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:36:58 #262
163650 Greys
pi_100966374
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Kinderstoel van Frummel is verkocht en opgehaald *O*
*O*

quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Of stoepranden, of auto's, of bekenden waarvoor je moet stoppen :')
Ik willum ik willum ik willum. Maar ik kan hem nergens kwijt :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:37:24 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966381
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:31 schreef Ynske het volgende:

[..]

check :D
daarom is een hockeyveld ook fijner dan de straat :D

donderdag nog. k loop over de stoep, begint t heel hard te regenen, je ziet niet veel meer,
en ja hoor weer tegels scheef en klats madam gaat er weer doorheen, gelukkig viel t mee
maar das zo irri
Ja, dat is echt kut. Ga je er dan echt doorheen doorheen of zwik je enkel?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:37:41 #264
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966388
Had jij nou ook een operatie eraan gehad, Yns?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:38:06 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966396
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:36 schreef Greys het volgende:

[..]

*O*

[..]

Of stoepranden, of auto's, of bekenden waarvoor je moet stoppen :')
Ik willum ik willum ik willum. Maar ik kan hem nergens kwijt :{
Er zijn ook opvouwbare, maar ik heb geen idee of die goed zijn :')
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:39:40 #266
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100966413
Greys, dat ding past toch zat op de logeerkamert? :P
pi_100966420
Morning O+
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:40:11 #268
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966422
ik baal, ik wilde naar Decibel ;(
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:41:14 #269
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100966439
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dat is echt kut. Ga je er dan echt doorheen doorheen of zwik je enkel?
dr doorheen, en als je m dan weer recht doet knakt t als een idioot
dan rustig aandoen, en de dag erna loop ik weer gewoon
maar als t knakt bij t erdoorgaan is t feest en mis :')
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:41:27 #270
163650 Greys
pi_100966443
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, dat ding past toch zat op de logeerkamert? :P
:Y
Maar daar is een houten vloer en als ik dan er op ga staan stampen - want dat doe ik nou eenmaal :') - vliegen beneden de lampen haast van het plafond :')

Mogguh Gb! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:42:30 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100966453
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:37 schreef Qwea het volgende:
Had jij nou ook een operatie eraan gehad, Yns?
nope, alle 3 de keren niet.
rechts nu 2 keer, links 1 keer
alleen de laatste keer rechts heeft t beduidend langer geduurd voor het hersteld was.
hoor de dok na 2x2 weken tape nog zeggen. hmm ga jij maar weer terug naar t ziekenhuis voor tape met je zwabberpootjes
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:42:55 #272
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100966456
Zet em in de kattenren, kan Boor direct meerennen :+

Mogguh Gb :W
pi_100966465
Het was wel gezellig gisteren hè, toen ik eenmaal op bed lag :(
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:44:03 #274
163650 Greys
pi_100966472
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:43 schreef Goodbye het volgende:
Het was wel gezellig gisteren hè, toen ik eenmaal op bed lag :(
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100966478
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:44 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-
:6
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:46:41 #276
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100966517
Was dan opgebleven *O*

Vandaag wasdag, maar morgen en eindelijk weer maandag vrij.
Bijslapen O+
Vannacht had meneer I. voor de verandering T&L in de kamer gelaten en Droop mee naar bed genomen, maar die was zo blij dat ze eindelijk es bij ons sliep dat ze de hele nacht al spinnend en kopjesgevend polonaise over me heen heeft gelopen.
Afijn; 8 uur er maar uit gegaan :')
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:46:41 #277
163650 Greys
pi_100966518
Dan ga ik straks de trap maar 40 keer op en neer rennen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:47:02 #278
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100966521
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:46 schreef Greys het volgende:
Leuk voor de buren _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:47:07 #279
163650 Greys
pi_100966525
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Was dan opgebleven *O*

Bijslapen O+
Vannacht had meneer I. voor de verandering T&L in de kamer gelaten en Droop mee naar bed genomen, maar die was zo blij dat ze eindelijk es bij ons sliep dat ze de hele nacht al spinnend en kopjesgevend polonaise over me heen heeft gelopen.
:D _O- :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:47:30 #280
163650 Greys
pi_100966533
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:47 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Leuk voor de buren _O-
Mijn buurjongen heeft vanmorgen mijn tuinhekje al geverfd O+ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:47:57 #281
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100966540
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat lief O+
pi_100966542
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:46 schreef Greys het volgende:
Want dan stamp je niet? _O-

Ing, ik lag om 10 uur al in coma zo ongeveer :@ De avond daarvoor was een zware geweest _O-
pi_100966554
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Doet de mijne nou nooit, die stopt altijd precies bij de afscheiding tussen onze huizen verdeurie :(
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:48:44 #284
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100966556
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Want dan stamp je niet? _O-

Ing, ik lag om 10 uur al in coma zo ongeveer :@ De avond daarvoor was een zware geweest _O-
Ik las het; aangeschoten op je werk!
Jij boefje _O-
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:49:25 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966571
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:42 schreef Ynske het volgende:

[..]

nope, alle 3 de keren niet.
rechts nu 2 keer, links 1 keer
alleen de laatste keer rechts heeft t beduidend langer geduurd voor het hersteld was.
hoor de dok na 2x2 weken tape nog zeggen. hmm ga jij maar weer terug naar t ziekenhuis voor tape met je zwabberpootjes
Aah, oke.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:49:57 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966581
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Was dan opgebleven *O*

Bijslapen O+
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:50:18 #287
163650 Greys
pi_100966592
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:47 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Wat lief O+
Ja, ik ben hem icekoffie gaan brengen en heb wel drie keer gevraagd of ik het zelf moest doen, maar nee! Hij was vast bang dat ik het zou verzieken :')
Hij heeft het ook al drie keer in de grondverf gezet en geschuurd enzo de afgelopen weekenden, je zou bijna denken dat ie het leuk vindt :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100966597
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:48 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik las het; aangeschoten op je werk!
Jij boefje _O-
Zo voelde ik me. Ik mag hopen dat dat niet meer zo was na ongeveer 8 uur :P

Koffie en redbull deden wonderen trouwens O+ Maar 's avonds stortte ik in.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:50:37 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966598
Ik wil naar scheveningen, maar das zo ver :')
pi_100966614
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, ik ben hem icekoffie gaan brengen en heb wel drie keer gevraagd of ik het zelf moest doen, maar nee! Hij was vast bang dat ik het zou verzieken :')
Hij heeft het ook al drie keer in de grondverf gezet en geschuurd enzo de afgelopen weekenden, je zou bijna denken dat ie het leuk vindt :D
Ja, die types heb je, hè. Ik begrijp dat nooit zo. Ik heb dinsdag net de voorkant van m'n huis geschilderd en ben nu heel blij dat ik dat nooit meer hoef te doen (denk dat we over een paar jaar wel gaan verhuizen) O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:51:51 #291
163650 Greys
pi_100966618
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:50 schreef Qwea het volgende:
Ik wil naar scheveningen, maar das zo ver :')
Vuurwerk O+
Ik had ook wel gewild, maar ik ben weer eens heel de dag en avond alleen thuis dus dan blijf ik maar braaf bij de beestjes :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:52:50 #292
163650 Greys
pi_100966642
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, die types heb je, hè. Ik begrijp dat nooit zo. Ik heb dinsdag net de voorkant van m'n huis geschilderd en ben nu heel blij dat ik dat nooit meer hoef te doen (denk dat we over een paar jaar wel gaan verhuizen) O+
Hij en zijn vriendin zijn sowieso heel fanatiek enzo :D Die staan in het weekend rustig om 8.00 uur de ramen te lappen. En nu was hij dus om 8.15 uur mijn tuinhekje al aan het gronden. En ik zat met mijn slaperige snavel binnen, compleet met piekhaar, me ongemakkelijk te voelen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100966646
Ik wilde eigenlijk hier heen, maar komt niet goed uit met de vrienden die langskomen vanavond ;(

http://filmaandeplas.nl/

Maar nu gaan we bbqen, ook leuk (en niet slank :') ). Wanneer moeten we ons wegen van Elisaaaa? :+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:53:39 #294
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100966652
k heb een tosti-apparaat, maar daar begint de antiaanbak van los te laten
Dan kun je m beter niet meer gebruiken toch?

is dit iets?
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:55:01 #295
163650 Greys
pi_100966669
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:53 schreef Ynske het volgende:

is dit iets?
[ link | afbeelding ]
Dat heb ik dus ook :o onder de zwarte anti aanbaklaag komen ineens zilverkleurige plekjes, daar heeft het zwart dus losgelaten :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:55:33 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966676
trouwens, ik zal het zo ff weer weghalen ook

*knip op verzoek* ;)

[ Bericht 89% gewijzigd door Greys op 20-08-2011 11:01:55 ]
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:55:35 #297
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100966678
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij en zijn vriendin zijn sowieso heel fanatiek enzo :D Die staan in het weekend rustig om 8.00 uur de ramen te lappen. En nu was hij dus om 8.15 uur mijn tuinhekje al aan het gronden. En ik zat met mijn slaperige snavel binnen, compleet met piekhaar, me ongemakkelijk te voelen :')
Samen? :D
Ik geloof dat ik gedurende mijn 18-jarige Meneer I.carriere nog nooit samen de ramen heb gelapt.
En al helemaal niet om 8 uur.
Om 8 uur leeft ie nog niet eens :')
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:56:10 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966692
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Vuurwerk O+
Ik had ook wel gewild, maar ik ben weer eens heel de dag en avond alleen thuis dus dan blijf ik maar braaf bij de beestjes :+
Neem je de beestjes mee! Maken we er een strandmeet van :P
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:57:02 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966703
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik wilde eigenlijk hier heen, maar komt niet goed uit met de vrienden die langskomen vanavond ;(

http://filmaandeplas.nl/

Maar nu gaan we bbqen, ook leuk (en niet slank :') ). Wanneer moeten we ons wegen van Elisaaaa? :+
Ik ben heel slank bezig! Ik heb nog geen fout gemaakt :D
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:57:23 #300
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100966712
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:53 schreef Ynske het volgende:

is dit iets?
[ link | afbeelding ]
Action heb er 1 voor 7 euro.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:57:32 #301
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100966713
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben heel slank bezig! Ik heb nog geen fout gemaakt :D
Ik heb gisteravond 8 bitterballen gehad :')
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:57:34 #302
163650 Greys
pi_100966714
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Samen? :D
Ik geloof dat ik in gedurende mijn 18-jarige Meneer I.carriere nog nooit samen de ramen heb gelapt.
En al helemaal niet om 8 uur.
Om 8 uur leef tie nog niet eens :')
Ja nee ja nee zij lapt dan de ramen en hij staat dan het pad te ontonkruiden ofzo :+
En ik zat dus om 8.15 uur uur beneden vandaag en S kwam om half tien zijn nest eens uit. En dat was NOG vroeg, want hij moet vandaag in Hengelo drumstel nummer 7 ophalen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')