SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:45 schreef Oognip het volgende:
Gehavende hand/arm. Het valt nog mee gelukkigValt nogal mee. Heb ze vaak erger in speelmomenten met mijn debieltje Merlijn di egeen controle over zjn nageltjes heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Rhana IS gewoon zo. Dat is gewoon een poes voor maar een mens.
Mijn schoonouders hadden er zoeen. Jippe.
Jippe hield alleen maar van NokManda's vader en van niemand anders.
Hij moest hem dagelijks stukjes bloedend runderhart voeren en hij hing altijd in zijn nek en sabbelde dan op zijn kraag. Die overhemdkragen waren dan ook allemaal stuk
Als ze op vakantie gingen zette mijn schoonzus razendsnel eten en drinken om de hoek neer, voor hij haar kwam pakken.
Jippe was een monster van een zwarte kater. Die pakte gewoon iedereen behalve zijn mens en diens vrouw.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Het valt inderdaad mee, dat zei ik ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Valt nogal mee. Heb ze vaak erger in speelmomenten met mijn debieltje Merlijn di egeen controle over zjn nageltjes heeft.
Maar Rhana IS gewoon zo. Dat is gewoon een poes voor maar een mens.
Mijn schoonouders hadden er zoeen. Jippe.
Jippe hield alleen maar van NokManda's vader en van niemand anders.
Hij moest hem dagelijks stukjes bloedend runderhart voeren en hij hing altijd in zijn nek en sabbelde dan op zijn kraag. Die overhemdkragen waren dan ook allemaal stuk
Als ze op vakantie gingen zette mijn schoonzus razendsnel eten en drinken om de hoek neer, voor hij haar kwam pakken.
Jippe was een monster van een zwarte kater. Die pakte gewoon iedereen behalve zijn mens en diens vrouw.
Had je een kussen of deken bij de hand om haar weg te duwen en hoe reageerde ze daarop?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:36 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net bij Rhana geweest en in het begin ging het erg goed. Op een gegeven moment kreeg ik een kopje en toen ging ze me toch aanvallenik zit nu onder de krassen en sommige bloeden. Ik heb het maar genegeerd, maar toen ik later opstond en weg wilde gaan achtervolgde ze me en wilde ze me weer aanvallen
ik gok een zwarte katerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het valt inderdaad mee, dat zei ik ookMaar normaler is het als ik zonder scheuren weg kom en spelen met dit als resultaat vind ik niet echt normaal
Maar jeetje dat is ook een mooie, die Jippe... Was dat ook een lapje?
quote:
Ik wou maar dat ik jou wasquote:
quote:
Ik had het bij me maar toen ik haar weg wolde duwen was ze al gestopt. Toen ik later weg liep liep ze me achteraan en ging heel agressief aan dat deken snuffelen. Ze maakte zo'n agressieve indruk dat ik dacht dat het erger zou worden als ik haar wegduwdequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had je een kussen of deken bij de hand om haar weg te duwen en hoe reageerde ze daarop?
Misschien later sensorische integratie. Je kunt bij een fysiotherapuet die dat ook geeft nu al kijken vanaf welke leeftijd dat kan. Toen ik bij Integrale Vroeghulp werkte zag ik vaak kinderen voorbij komen die daar veel baat bij hadden die ook op 2 en 3 jarige leeftijd ongeveer gelijke klachten hadden die verergerden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ben ean in het z-huis geweest. wij kunnen dus eigenlijk niets voor haar doen mbt het huilen tijdens het bad/aankleden/verschonen ze reageert heel heftig op die prikkels wel gaan ze elk half jaar haar ontwikkeling testen om te zien of ze nog achterloopt en zo ja hoe ver. haar geboortegewicht is ook van invloed op haar ontwikkeling.
Was het een deken van bij jou thuis? Zo ja, dan zou ik het eens met een deken/kussen van MM proberenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had het bij me maar toen ik haar weg wolde duwen was ze al gestopt. Toen ik later weg liep liep ze me achteraan en ging heel agressief aan dat deken snuffelen. Ze maakte zo'n agressieve indruk dat ik dacht dat het erger zou worden als ik haar wegduwde
dank je ik zwengel google even aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien later sensorische integratie. Je kunt bij een fysiotherapuet die dat ook geeft nu al kijken vanaf welke leeftijd dat kan. Toen ik bij Integrale Vroeghulp werkte zag ik vaak kinderen voorbij komen die daar veel baat bij hadden die ook op 2 en 3 jarige leeftijd ongeveer gelijke klachten hadden die verergerden.
imo een aanrader die veel ellende later voorkomt.
Het was inderdaad een deken van mij. Slimmer is natuurlijk om een deken van mm te nemen, maar ik wilde toch wel graag een deken voor als ze me bij binnenkomst al aan zou vallen. Dat doet ze niet dus ik pak de volgende keer een kussen van mmquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was het een deken van bij jou thuis? Zo ja, dan zou ik het eens met een deken/kussen van MM proberen
Zou ik ook doen, ik snap wel dat ze nog agressiever wordt als ze wordt "gecorrigeerd" door iets/iemand die naar andere katten ruiktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was inderdaad een deken van mij. Slimmer is natuurlijk om een deken van mm te nemen, maar ik wilde toch wel graag een deken voor als ze me bij binnenkomst al aan zou vallen. Dat doet ze niet dus ik pak de volgende keer een kussen van mm
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:29 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn zielig hoopje kat is weer opgeknapt ik heb hem alleen nog niet betrapt op eten. Maar hij mag wel wat missen. Jammer voor hem hij moet straks weer mee.
En kan iemand mij eraan helpen herinneren dat ik de goede meeneem. Vanmorgen was ik er van overtuigd dat Rossi naar de DA moest
Geen nieuws zal vast goed nieuws zijn in dit gevalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:49 schreef Takaiki het volgende:
Nog geen nieuws over collega Takkeman.
Ik kom vanavond wel even een update geven
Ik wil natuurlijk weten wat het is geworden en ter bevestiging graag foto'squote:
Zijn ze zoveel te zwaar dan? (en moet ik Binky ook op dieet zettenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:35 schreef Oognip het volgende:
Zo vanaf morgen zijn al mijn katten op dieet. Ze krijgen dan nog maar 3x per dag eten en dat moet nog apart ook, maar goed wat moet dat moet
Pingoo weegt nu ruim 6 kilo en volgens de dierenarts is 4 kilo voor hem voldoende. Ik wil hem nu eerst op 5 zien te krijgen en Muis ook, die is nu 5.8 ongeveer. Luna woog in januari nog maar 3.5 kilo en nu 5.5 en dat is gewoon echt veel te zwaar voor haar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Zijn ze zoveel te zwaar dan? (en moet ik Binky ook op dieet zetten)
Ja ik zeg ook altijd dat Pingoo het minst van allemaal eet, maar blijkbaar krijgt hij toch te veel voor zijn stofwisseling binnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:54 schreef indaha het volgende:
Ja maar hij eet juist het minste van allemaal, ik denk dat hij meer moet bewegen hij is een beetje lui ,mischien moet ik zijn calorieen ook maar gaan tellen
Die maak ik vanaaf ff voor je, dan kunnen gelijk de lampjes eropquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk weten wat het is geworden en ter bevestiging graag foto's
Nog maar drie keer per dag? Die van mij krijgt twee keer per dag te eten! Zit me nu ernstig af te vragen of dat zielig isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:35 schreef Oognip het volgende:
Zo vanaf morgen zijn al mijn katten op dieet. Ze krijgen dan nog maar 3x per dag eten en dat moet nog apart ook, maar goed wat moet dat moet
Mijne ook hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nog maar drie keer per dag? Die van mij krijgt twee keer per dag te eten! Zit me nu ernstig af te vragen of dat zielig is![]()
zij vindt waarschijnlijk van wel
![]()
Baloe ook hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nog maar drie keer per dag? Die van mij krijgt twee keer per dag te eten! Zit me nu ernstig af te vragen of dat zielig is![]()
![]()
Haha naja ik wil ook naar 2x per dag uiteindelijk hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
omgquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef Goodbye het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tervol--ging-a2.html
Diequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
omg![]()
wel een nare kop... het komt imo meer door die debiel die op de vlucht ging...
Ja, de zon scheen zelfs, het was heerlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:06 schreef Ynske het volgende:
tis gelukkig drooggebleven, lekker gewandeld?
Al over de schrik heen?quote:
Ja beetje wel, het blijft gewoon bizar, en aan de ene kant wil je dan al het nieuws zien, maar sommige filmpjes ookquote:
Iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:01 schreef nokwanda het volgende:
Nou hou ik wel van een flinke portie onweer en weermeuk, maar dit is echt doodeng
Daar is dus ook een dode bij gevallen, bij zo'n lichtmast die omflikkerdequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd![]()
Eerst vonden ze het nog wel grappig op laatste filmpje,maar vanaf een minuut of 2 hoorde je de paniek.
En in zo'n tentje begin je helemaal niets!
Ja ongetwijfeld, maar nu is het gewoon raar, en bizar, dat je daar was, dat het echt ineens zo idioot tekeer ging, en dat er gewoon zoveel mensen dood en zwaargewond zijn...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Tuurlijk! Jullie mogen blij zijn dat je er met een paar blauwe plekken van af bent gekomen.
Had ook heel anders kunnen gaan.![]()
Over een tijdje is dit een verhaal wat het heel goed gaat doen op verjaardagen enzo
Ja, tuurlijk, maar het is nu gewoon nog zo actueel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld, maar nu is het gewoon raar, en bizar, dat je daar was, dat het echt ineens zo idioot tekeer ging, en dat er gewoon zoveel mensen dood en zwaargewond zijn...
Maar goed, we blijven er ook niet teveel in hangen, je moet ook gewoon je geluk inzien en doorgaan
Ja das wel zo, en sowieso... dat artikel over dat stelletje dat omkwam, ik denk als je dan op zoiets bent, en er gebeurt zoiets, dan kan je beter samen gaan hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar het is nu gewoon nog zo actueel.
Je hoort en ziet het overal atm.
Gelukkig hebben jullie momenteel genoeg andere zaken waarover je je druk moet maken![]()
En wat ik later nog dacht; best "fijn" dat je samen was met DVJ; kun je het er samen over hebben
Voor je familie en vrienden wel wat minder, maar daar maak je zelf dan niets meer van meequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das wel zo, en sowieso... dat artikel over dat stelletje dat omkwam, ik denk als je dan op zoiets bent, en er gebeurt zoiets, dan kan je beter samen gaan hoorAnders staat er daar eentje in de chaos en ellende enzo...
Oh dat zou ik dan ook idd denkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor je familie en vrienden wel wat minder, maar daar maak je zelf dan niets meer van mee
Oh geeft niet hoorquote:
Nou ja dat dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor je familie en vrienden wel wat minder, maar daar maak je zelf dan niets meer van mee
Het leek ook wel ineens gewoon nachtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja beetje wel, het blijft gewoon bizar, en aan de ene kant wil je dan al het nieuws zien, maar sommige filmpjes ook![]()
http://www.deredactie.be/(...)_PUKKELPOP/1.1090930
Vooral die laatste is heel tekend, rond 1:00 beginnen ofzo, met om 1:58 die lichtmast rechtsboven
Ja het wás ook gewoon echt ineens helemaal donker, niet beetje bewolkt ofzo, maar echt alsof het gewoon midden in de nacht wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het leek ook wel ineens gewoon nacht
En die regen! Binnen 10 seconden doorweekt volgens mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het wás ook gewoon echt ineens helemaal donker, niet beetje bewolkt ofzo, maar echt alsof het gewoon midden in de nacht was
Dat zag je ook heel goed in dat eerste filmpje dat je postte, die met Skunk Anansi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het wás ook gewoon echt ineens helemaal donker, niet beetje bewolkt ofzo, maar echt alsof het gewoon midden in de nacht was
Jawel, gaat wel goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe gaat het nu eiks met DVJ? Is zij er ook een beetje nuchter onder?
hoe komt het?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Sorry, ik ben strontvervelend en opstandig en irritant
Ik ben geneigd een fles dropshop zo aan mijn lippen te zetten
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Mooi gebaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, gaat wel goedToen we gister eindelijk hier thuis in bed lagen even wat minder, maar verder gaat het met ons gewoon wel goed.
Het klinkt misschien heel cru, maar we hebben gewoon geluk gehad, en dan kan je wel de hele tijd dubben waarom wij wel en anderen niet, maar veranderen kan je er toch niks aan. Dus het is echt heel erg voor die mensen die gewond zijn geraakt of erger, maar het leven gaat toch weer verder. Het is nu echt allemaal wel ff bizar, en ik had vanochtend ook echt de ballen niet mn festivalbandje (polsbandje) al door te knippen ofzo, dat was gewoon raar. Dus die blijft minstens nog wel zitten tot wanneer het écht afgelopen had moeten zijn
Wie houdt je tegen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
My mind.quote:
Hij wordt mooier en mooier he, naar het eind toequote:
Ja niemand eigenlijkquote:
Hij wordt alleen maar sterker héquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja niemand eigenlijk
Het is nog steeds die ene fles van Manhattan hotel trouwensMaar goed dat dat soort drank heel lang goed blijft. Toen ik vanmiddag de kledingkamer opruimde (nou ja, beginnetje maakte
) heb ik even geproefd of ie nog goed was
Hier blijven de flessen drank ook altijd maandenlang in de kast staan (als het niet langer is)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja niemand eigenlijk
Het is nog steeds die ene fles van Manhattan hotel trouwensMaar goed dat dat soort drank heel lang goed blijft. Toen ik vanmiddag de kledingkamer opruimde (nou ja, beginnetje maakte
) heb ik even geproefd of ie nog goed was
Ja we hebben er wel IETS van genomen, maar niet veelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij wordt alleen maar sterker hé
hebben we er toen nou wat van gedronken of niet?
Laatst waren we met een paar bij ElisaB.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hier blijven de flessen drank ook altijd maandenlang in de kast staan (als het niet langer is)![]()
. Ik ben een waardeloze drankorgel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |