abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100934655

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
pi_100934696
Gehavende hand/arm. Het valt nog mee gelukkig :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100934886
w/
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_100935194
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:45 schreef Oognip het volgende:
Gehavende hand/arm. Het valt nog mee gelukkig :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt nogal mee. Heb ze vaak erger in speelmomenten met mijn debieltje Merlijn di egeen controle over zjn nageltjes heeft.

Maar Rhana IS gewoon zo. Dat is gewoon een poes voor maar een mens.

Mijn schoonouders hadden er zoeen. Jippe.
Jippe hield alleen maar van NokManda's vader en van niemand anders.
Hij moest hem dagelijks stukjes bloedend runderhart voeren en hij hing altijd in zijn nek en sabbelde dan op zijn kraag. Die overhemdkragen waren dan ook allemaal stuk :')

Als ze op vakantie gingen zette mijn schoonzus razendsnel eten en drinken om de hoek neer, voor hij haar kwam pakken.
Jippe was een monster van een zwarte kater. Die pakte gewoon iedereen behalve zijn mens en diens vrouw.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_100935343
Vera was ook zo.
alleen mijn ouders en later wij konden iets met haar. totdat ze echt oud werd toen werd ze wat liever
Rhana lekker met rust laten hoe zielig je dat ook vindt waarschijnlijk is ze dan het gelukkigst
pi_100935359
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Valt nogal mee. Heb ze vaak erger in speelmomenten met mijn debieltje Merlijn di egeen controle over zjn nageltjes heeft.

Maar Rhana IS gewoon zo. Dat is gewoon een poes voor maar een mens.

Mijn schoonouders hadden er zoeen. Jippe.
Jippe hield alleen maar van NokManda's vader en van niemand anders.
Hij moest hem dagelijks stukjes bloedend runderhart voeren en hij hing altijd in zijn nek en sabbelde dan op zijn kraag. Die overhemdkragen waren dan ook allemaal stuk :')

Als ze op vakantie gingen zette mijn schoonzus razendsnel eten en drinken om de hoek neer, voor hij haar kwam pakken.
Jippe was een monster van een zwarte kater. Die pakte gewoon iedereen behalve zijn mens en diens vrouw.
Het valt inderdaad mee, dat zei ik ook ;) Maar normaler is het als ik zonder scheuren weg kom en spelen met dit als resultaat vind ik niet echt normaal :o

Maar jeetje dat is ook een mooie, die Jippe... Was dat ook een lapje?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:20:37 #7
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100935996
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:36 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net bij Rhana geweest en in het begin ging het erg goed. Op een gegeven moment kreeg ik een kopje en toen ging ze me toch aanvallen :o ik zit nu onder de krassen en sommige bloeden. Ik heb het maar genegeerd, maar toen ik later opstond en weg wilde gaan achtervolgde ze me en wilde ze me weer aanvallen :{
Had je een kussen of deken bij de hand om haar weg te duwen en hoe reageerde ze daarop?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_100936107
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:03 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het valt inderdaad mee, dat zei ik ook ;) Maar normaler is het als ik zonder scheuren weg kom en spelen met dit als resultaat vind ik niet echt normaal :o

Maar jeetje dat is ook een mooie, die Jippe... Was dat ook een lapje?
ik gok een zwarte kater
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:26:54 #9
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100936269
*O* klaar met werken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_100936474
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ik gok een zwarte kater
_O- droog
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100936481
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:26 schreef Ynske het volgende:
*O* klaar met werken
Ik wou maar dat ik jou was
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:37:14 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100936607
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik wou maar dat ik jou was
:)
heb 4 dagen 34 uur gewerkt zodat ik er vandaag maar 6 hoefde
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_100936704
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:20 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Had je een kussen of deken bij de hand om haar weg te duwen en hoe reageerde ze daarop?
Ik had het bij me maar toen ik haar weg wolde duwen was ze al gestopt. Toen ik later weg liep liep ze me achteraan en ging heel agressief aan dat deken snuffelen. Ze maakte zo'n agressieve indruk dat ik dacht dat het erger zou worden als ik haar wegduwde :@
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:05:03 #14
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100937652
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:

ik gok een zwarte kater
_O- _O- _O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_100937732
ik ben ean in het z-huis geweest. wij kunnen dus eigenlijk niets voor haar doen mbt het huilen tijdens het bad/aankleden/verschonen ze reageert heel heftig op die prikkels wel gaan ze elk half jaar haar ontwikkeling testen om te zien of ze nog achterloopt en zo ja hoe ver. haar geboortegewicht is ook van invloed op haar ontwikkeling.
pi_100937968
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ben ean in het z-huis geweest. wij kunnen dus eigenlijk niets voor haar doen mbt het huilen tijdens het bad/aankleden/verschonen ze reageert heel heftig op die prikkels wel gaan ze elk half jaar haar ontwikkeling testen om te zien of ze nog achterloopt en zo ja hoe ver. haar geboortegewicht is ook van invloed op haar ontwikkeling.
Misschien later sensorische integratie. Je kunt bij een fysiotherapuet die dat ook geeft nu al kijken vanaf welke leeftijd dat kan. Toen ik bij Integrale Vroeghulp werkte zag ik vaak kinderen voorbij komen die daar veel baat bij hadden die ook op 2 en 3 jarige leeftijd ongeveer gelijke klachten hadden die verergerden.
imo een aanrader die veel ellende later voorkomt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100937997
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:40 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik had het bij me maar toen ik haar weg wolde duwen was ze al gestopt. Toen ik later weg liep liep ze me achteraan en ging heel agressief aan dat deken snuffelen. Ze maakte zo'n agressieve indruk dat ik dacht dat het erger zou worden als ik haar wegduwde :@
Was het een deken van bij jou thuis? Zo ja, dan zou ik het eens met een deken/kussen van MM proberen ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100938080
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Misschien later sensorische integratie. Je kunt bij een fysiotherapuet die dat ook geeft nu al kijken vanaf welke leeftijd dat kan. Toen ik bij Integrale Vroeghulp werkte zag ik vaak kinderen voorbij komen die daar veel baat bij hadden die ook op 2 en 3 jarige leeftijd ongeveer gelijke klachten hadden die verergerden.
imo een aanrader die veel ellende later voorkomt.
dank je ik zwengel google even aan
pi_100938177
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Was het een deken van bij jou thuis? Zo ja, dan zou ik het eens met een deken/kussen van MM proberen ;)
Het was inderdaad een deken van mij. Slimmer is natuurlijk om een deken van mm te nemen, maar ik wilde toch wel graag een deken voor als ze me bij binnenkomst al aan zou vallen. Dat doet ze niet dus ik pak de volgende keer een kussen van mm
pi_100938226
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:19 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het was inderdaad een deken van mij. Slimmer is natuurlijk om een deken van mm te nemen, maar ik wilde toch wel graag een deken voor als ze me bij binnenkomst al aan zou vallen. Dat doet ze niet dus ik pak de volgende keer een kussen van mm
Zou ik ook doen, ik snap wel dat ze nog agressiever wordt als ze wordt "gecorrigeerd" door iets/iemand die naar andere katten ruikt :)
pi_100938487
mijn zielig hoopje kat is weer opgeknapt ik heb hem alleen nog niet betrapt op eten. Maar hij mag wel wat missen. Jammer voor hem hij moet straks weer mee.
En kan iemand mij eraan helpen herinneren dat ik de goede meeneem. Vanmorgen was ik er van overtuigd dat Rossi naar de DA moest 8)7
pi_100938637
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:29 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn zielig hoopje kat is weer opgeknapt ik heb hem alleen nog niet betrapt op eten. Maar hij mag wel wat missen. Jammer voor hem hij moet straks weer mee.
En kan iemand mij eraan helpen herinneren dat ik de goede meeneem. Vanmorgen was ik er van overtuigd dat Rossi naar de DA moest 8)7
_O-

Hopen dat het snel weer helemaal goed gaat :*
pi_100938650
Ik heb het met mn zusje over woensdagavond gehad trouwens, en kennelijk ligt het aan mij :') Want "wij zien elkaar vaak genoeg en mn vader wilde zn film laten zien".

Ja, nou, maar we hadden film gehuurd enzo, en ze had mn vader die middag ook nog gezien, en daarna waren we eigenlijk helemaal UIT de film weer... -O- Daar gaf ze me gelijk in, maar ze vond toch niet dat ze mn vader weg had kunnen sturen... Dusssssssssssssss, duidelijk :+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:49:32 #24
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_100939164
Nog geen nieuws over collega Takkeman.
Ik kom vanavond wel even een update geven :Y
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:49:59 #25
79166 Qwea